quote:ruud_fr
"Moet ik nou weer die karatetrap laten zien?"
quote:gebruikersnaam
Jehova getuigen verontwaardigd dat de deur weer voor zijn neus wordt dichtgesmeten
quote:Mwanatabu
Ook de macarena hielp niet echt
De opmaak is hier te vinden.quote:Paaskonijn
Wát? Moet ik morgen naar vader en moeder op bezoek?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:42 schreef SuperRogier het volgende:
tvp
En ik had het topic niet doorgelezen van tevorenanders had ik die van mij wel geëdit
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mwanacarena mag een nieuwe foto plaatsen.
Ben benieuwd of ze dat voor middernacht doorheeft
sorryquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat en valse um um uhhh...vrouwenopmerking
[afbeelding]
Kweenie wie het zijn
Maar dat mag, wank ben blont![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
sorry![]()
ik weet ook niet wie het zijn, maar wel hoe die die kale weer terug heeft bedankt
[afbeelding]
mwnana, die naam die je die foto gegeven hebt
Okay, voor de mensen die denken dat ik homofoob aangelegd ben, hij is nu ook te linken onder:quote:Op zondag 15 april 2007 12:28 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Mwana1977/homo, oftewel hoe jaloers kan je zijn
Arme Mwana. Ik leef met je meequote:Op zondag 15 april 2007 14:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Okay, voor de mensen die denken dat ik homofoob aangelegd ben, hij is nu ook te linken onder:
http://i14.photobucket.co(...)antweallgetalong.jpg
Opnieuw ik heb m van het net naar mn bureaublad naar mn bucket gekopieerd en toen bleek ie dus zo te heten, niet op gelet, ondanks mijn anale fixatie![]()
Is prima mee te leven hoor, zo'n fixatie. Maak je over mij geen zorgen!quote:
O, ik doelde meer op de wraakacties van het roze legerquote:Op zondag 15 april 2007 18:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is prima mee te leven hoor, zo'n fixatie. Maak je over mij geen zorgen!
En: Uitslag volgt zo. Nu al? Ja, nu al.
quote:-Vitessezuid113-
-PSV speelt voortaan alleen nog maar hun wedstrijden voor een publiek van 16 jaar en ouder.-
quote:-SuperRogier-
-Gozer in het wit ".. tis toch geen homo?"-
quote:-gebruikersnaam-
-die kale : "en dan doe ik dit met mijn medische staf" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Kale tegen de man die links hurkt: "en zo had ik je vrouw gister avond gepakt"-
Jup. Punten voor Vitessequote:
quote:Op zondag 15 april 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jup. Punten voor Vitesse![]()
Ach, dat punt gaat wel weer weg nu gebruikersnaam gewonnen heeft
vertelquote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
yess eerste plek. en voor de poedel hoeft vitesse zich geen zorgen te maken, hij heeft concurentie gekregen van iemand van wie ik de onderschriften nog minder snap.
ff een nieuwe foto zoeken
WHAHAH je bedoelt mij toch niet hequote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
yess eerste plek. en voor de poedel hoeft vitesse zich geen zorgen te maken, hij heeft concurentie gekregen van iemand van wie ik de onderschriften nog minder snap.
ff een nieuwe foto zoeken
Whehehe, misschien wilde ik je gewoon geen gelijk gevenquote:Op zondag 15 april 2007 20:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mwanatabu is een verdraagzaam mens. Geen poedel voor de sneer van Beschouw.![]()
Ik vond nogo steeds dat ik had moeten winnen, wil je kopstoot mallootquote:Op zondag 15 april 2007 21:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe, misschien wilde ik je gewoon geen gelijk geven![]()
Nee dank je, ik houd niet zo van jeneverquote:Op zondag 15 april 2007 21:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vond nogo steeds dat ik had moeten winnen, wil je kopstoot malloot
whaha ok dan ik maakte grapje he dus niet boos wordenquote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee dank je, ik houd niet zo van jenever![]()
![]()
Lol ben je een vrouw ik dacht altijd dat je een man wasquote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee dank je, ik houd niet zo van jenever![]()
![]()
Zoiets wou ik ook doenquote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Loval: This is MADNESS!
Schenkel: No...THIS IS SPARTAAAA!!!
Dan wil ik die foto's wel zien ook.quote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
De vrouw van Schenkel voor het fatale ongeluk:"Gelukkig hebben we de foto's nog"
Sja, die zijn helaas niet in mijn bezit. Ik doelde op privéfoto's van Schenkel z'n lid. Maar ja dat zou zo'n lang onderschrift worden!quote:Op maandag 16 april 2007 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan wil ik die foto's wel zien ook.
Daar doelde ik ook op. Maar als mevr. Schenkel zo uitgebreid aan het woord is over het ongeluk, zal ze ook wel vergelijkingsfoto's gehad hebben lijkt me.quote:Op maandag 16 april 2007 18:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sja, die zijn helaas niet in mijn bezit. Ik doelde op privéfoto's van Schenkel z'n lid. Maar ja dat zou zo'n lang onderschrift worden!
Ik ben slechts de 'messenger'quote:Op maandag 16 april 2007 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Maar als mevr. Schenkel zo uitgebreid aan het woord is over het ongeluk, zal ze ook wel vergelijkingsfoto's gehad hebben lijkt me.
in SPARTA maakt dat niet veel uit hoorquote:Op maandag 16 april 2007 18:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben slechts de 'messenger'
Hehe! Ja te gekke film "300"quote:Op maandag 16 april 2007 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
in SPARTA maakt dat niet veel uit hoor![]()
quote:-Beschouw-
-FC Utrecht geeft eigen interpretatie aan Sparta-mars-
quote:-Bayswater-
-Hoogmoed komt voor Lovalt-
quote:-SuperHarregarre
-
-Loval: This is MADNESS!
Schenkel: No...THIS IS SPARTAAAA!!!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-
Loval: "Er zit wat in je piehemul, SP-ER-MA! en dadelijk mijn schoen"-
met deze was ook weinig misquote:Op maandag 16 april 2007 19:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
OMG ik vond me eigen best goed thanks voor geen poedel
Misschien snap je humor van een AJACIED nietquote:Op maandag 16 april 2007 19:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
met deze was ook weinig mis![]()
maar sommige inzendingen van hievoor
Dat heeft niet veel met Ajacied zijn of niet te maken, hoor. Er lopen in dit topic meer mensen rond die anti-Ajax zijn, dan pro-Ajax.quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Misschien snap je humor van een AJACIED nietmaar ik geef toe bij de vorige was ik niet echt scherp dus ik accepteer het
WHaha ja was ook maar een grapje hoorquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel met Ajacied zijn of niet te maken, hoor. Er lopen in dit topic meer mensen rond die anti-Ajax zijn, dan pro-Ajax.
Meer dan terechte poedel en winnaar is ook terecht. Eindelijk geen commentaar over de uitslag
quote:Op maandag 16 april 2007 21:37 schreef Beschouw het volgende:
Iemand geïnteresseerd in tussenstand?
Nog even en 3 Spijkenissers in top 10.quote:Op maandag 16 april 2007 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeetje wat komt gebruikersnaam snel dichterbij...
Allemaal kloons jullie! Allemaal!quote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog even en 3 Spijkenissers in top 10.![]()
Van vriendjespolitiek overigens geen sprake![]()
en dat inclusief een aantal onterschte poedelsquote:Op maandag 16 april 2007 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeetje wat komt gebruikersnaam snel dichterbij...
Spijkenissequote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog even en 3 Spijkenissers in top 10.![]()
Van vriendjespolitiek overigens geen sprake![]()
Vulture lijkt mequote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en dat inclusief een aantal onterschte poedels![]()
wie komt er nog meer uit spijkenisse dan beschouw in de top 3?
Jij moest toch zo nodig op huwelijksreis?quote:Op maandag 16 april 2007 21:55 schreef Bayswater het volgende:
Jammer dat ik ruim 7 weken niet heb meegedaan.![]()
Hebben nog geprobeerd in te loggen, maar kwamen niet verder dan een beveiligd netwerk van de buren.quote:Op maandag 16 april 2007 21:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij moest toch zo nodig op huwelijksreis?
Ik ben een ex-spijkenissenaar! 10 jaar gewoond. (rivierlaan). Tel ik nu ook mee?quote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en dat inclusief een aantal onterschte poedels![]()
wie komt er nog meer uit spijkenisse dan beschouw in de top 3?
Jij kan voortaan op punten rekenen.quote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik ben een ex-spijkenissenaar! 10 jaar gewoond. (rivierlaan). Tel ik nu ook mee?
Haha, dat is nou de warmte van Spike Cityquote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij kan voortaan op punten rekenen.![]()
ja hoor, goed genoeg voor de poedelprijsquote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef BonJovi het volgende:
Ik ken mensen die daar wonen en me neefje zit er op school tel ik ook mee?
quote:Op maandag 16 april 2007 23:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja hoor, goed genoeg voor de poedelprijs
zo'n team was er toch al? die hebben zojuist de 5e plek in de eredivisie verspeeldquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[afbeelding]
Nu eindelijk ook voetbalteams voor lichamelijk beperkte mensen
En hij heeft al zijn broertjes meegenomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Amoah is nu ook in Polen te vinden.
quote:vrolijke-frits
In het land der negers is Don Leo koning
quote:gebruikersnaam
Graancirkel makers op heterdaad betrapt door een beenhakker
quote:ruud_fr
Na het dagje strand met de Poolse selectie werd er nog even getraind
Klachten onder corr.nr. 435437843quote:existenz
Ook de tuinmannen kunnen Sneijder niet vinden
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:50 schreef Beschouw het volgende:
Existenz verdient geen poedel. Is het beste onderschrift van de 4
idd je hebt gelijk, ik eigenlijk moeten winnenquote:
we zullen het verschil in humor maar op een generatiekloof houden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:50 schreef Beschouw het volgende:
Existenz verdient geen poedel. Is het beste onderschrift van de 4
spijkenisse top3 dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:57 schreef Bayswater het volgende:
Sta je er nu 1 voor.
Verthongen links??quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Is Obodai daar rechts
Voskamp volgens mijquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
Verthongen links??
wie is die gast in t midden? De Rover?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:16 schreef Beschouw het volgende:
Bakker Voskamp?
Vanaf mei doen we weer mee.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Voskamp, een echte broodvoetballer.
![]()
je vergeet dat de ranglijst door ook een spijkenisser wordt bijgehoudenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lijkt me niet dat gebruikersnaam met 1 2e plek een achterstand van 4 punten kan inhalen... MagoedNog geen Spijkernissesse top3, ik hou stand!
quote:EnGCatjuh
Voetbal voor mensen die hun knieën niet meer kunnen buigen een groot succes
quote:SuperHarregarre
Voskamp, een echte broodvoetballer.
quote:HPayne
Obodai: "Pff wat een houterige actie, terwijl ik dacht dat ik degene met 2 chocoladebenen was"
De opmaak is hier te vinden.quote:vitessezuid113
Obodai wordt zo ook nog ff gepoord , dat betekend een nieuw record voor RKC een speler die 2 spelers tegelijk poort. En dat is uniek in Nederland.
is dit een serieus topic dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef BonJovi het volgende:
Dude dat is niet eens een serieuze foto
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Bosz probeert met een van Hanegem imitatie wel te scoren bij het legioen.
-Bosz: "Zo vindt Van Hanegem mij vast wel een lollige vent"-
quote:-vrolijke-frits-
-Bosz heeft hier duidelijk niet de bokkenpruik op-
quote:-existenz-
-In Brabant staan ze tenminste maar een keer per jaar voor lul.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TheVulture-
-Man links zingt nieuwe carnavalshit: "Peter, ik vertrouw jou voor geen meter, jij bent een hele slechte Bosz, daarmee is Feyenoord de klos"-
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Poedel
En dan te bedenken dat er mensen zijn die elkaars onderschriften jatten![]()
Beunen noemt-ie dat. Er zal wel volop bier zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:41 schreef Maikalo het volgende:
Vanavond weer afwezig, zelfde reden als gisteren![]()
quote:
Jeuzus, ik reis vaak met de trein, maar dit heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Weten jullie waarom k nie meedee?
Nou, de NS had besloten onze eerste trein te cancelen "omdat hij te vol was voor de spits", en we moesten via Utreg, en vanaf daar ging er een bomvolle trein die blijkbaar niet te vol was alsnog rijden en tot overmaat van ramp ging daarin een malloot aan de tieten lopen voelen van de op elkaar gepakte mevrouwen.
Dit in plaats van een onderschrift.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Weten jullie waarom k nie meedee?
Nou, de NS had besloten onze eerste trein te cancelen "omdat hij te vol was voor de spits", en we moesten via Utreg, en vanaf daar ging er een bomvolle trein die blijkbaar niet te vol was alsnog rijden en tot overmaat van ramp ging daarin een malloot aan de tieten lopen voelen van de op elkaar gepakte mevrouwen.
Dit in plaats van een onderschrift.![]()
Het waren toch borsten?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:46 schreef BonJovi het volgende:
Dat is wel kut
Die heeft Hadiour nietquote:
Nee, dan had ik nu zitten fokken vanaf een pliesiebureau denk ik, want ik zat al aan mn tax qua ergenisquote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jeuzus, ik reis vaak met de trein, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Jij niet betast?
Mwanatabu kan beter met auto gaanquote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dan had ik nu zitten fokken vanaf een pliesiebureau denk ik, want ik zat al aan mn tax qua ergenis![]()
Pas als het klaar isquote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beunen noemt-ie dat. Er zal wel volop bier zijn.
Ach, moet kunnen he!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef Beschouw het volgende:
BonJovi is NietZoBonJovi vanavond
niet leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Spelers willemII juichen tijdens de warming-up omdat ze daar tijdens de wedstrijden niet meer aan toe komen
quote:
-Hadouir: "Yes, borsten gevoeld"-
quote:-toma-
-Spelers vluchten van het veld wanneer ze zien dat Geert den Ouden er in komt-
quote:-ruud_fr-
-"Mannetjes die helpen bij inbraakschade"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Maikalo-
-Hadouir juicht al voordat hij een microfoon in zijn ballen krijgt.-
Dan verspreidt ie de infectie. Bahquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:14 schreef existenz het volgende:
De poedel was lastig. Er stonden er een aantal tussen die hem konden krijgen. Alleen dacht ik bij deze meteen: "Waar is Sneijder dan?". Dus mijn eigen grap maakte me meer aan het lachen![]()
die vond ik leukquote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Ik wil voortaan spelen voor SPARTAAAAAAAA!!
laat thuis
Die van jou is al 3x afgelopen rondes gemaakt door willekeurige personen en willekeurige clubs tussen plek 13 en 18, daarom kreeg ie zowiezo geen punten. Was niet echt grappig meerquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die vond ik leuk![]()
verder niet zo'n goede uitslag, want ik zit niet in de punten![]()
Dat is ook het winnende onderschriftquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dus toch!
Rustig wachten tot 22:00, tot dan heeft de winnaar de tijd om een foto te posten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:19 schreef BonJovi het volgende:
Jammer dat ik niet in de prijze ben gevallen, maar liever niet in de prijzen dan een poedel. nieuwe foto anyone?
okquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Rustig wachten tot 22:00, tot dan heeft de winnaar de tijd om een foto te posten.
Vriendjespolitiekquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:29 schreef toma het volgende:
tweede
dacht dat jij als WillemII-supporter mijn grap wel zou begrijpen
nee dat is nou inspelen op de gedachten van anderenquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die vond ik leuk![]()
verder niet zo'n goede uitslag, want ik zit niet in de punten![]()
nee geen verdere details aubquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat een overdreven kutfilm was dat zeg. En ik hou nog wel van dat genre. (Agressieve blote geoliede meneren in strakke leren pakjes, need I say more?)
ik vond m wél goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat een overdreven kutfilm was dat zeg. En ik hou nog wel van dat genre. (Agressieve blote geoliede meneren in strakke leren pakjes, need I say more?)
Uh...je mag m best goed vinden hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:44 schreef toma het volgende:
[..]
ik vond m wél goed![]()
en ik ben niet voor Sparta en ben geen homo![]()
pffff......... waarom is begrijpend lezen voor vrouwen altijd zo lastigquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Uh...je mag m best goed vinden hoor
Ik bedoelde dat ik het leuke aan dit soort films doorgaans onder andere de meneren in strakke pakjes vind![]()
Niet dat mensen die m leuk vinden homo zouden zijn. En ook niet dat dat erg is.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef toma het volgende:
[..]
pffff......... waarom is begrijpend lezen voor vrouwen altijd zo lastig![]()
ik had al spijt van mn post terwijl ik m intyptequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Is het mijn lul-jezelf-vast-op-het-onderwerp-homo-week ofzo?
mag dat niet dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:57 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo heb je eigen lijk nog steeds die avatar mwantauba ofzo
Whaha omdat het mooi is maar ik dacht al BAquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef toma het volgende:
[..]
mag dat niet dan?
waarom heb jij dan zo'n avatar?
je kan zijn slurf al voelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Beschouw begint me aardig in de nek te hijgen volgens mij
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Is het mijn lul-jezelf-vast-op-het-onderwerp-homo-week ofzo?
Zou je wel willen hè?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Beschouw begint me aardig in de nek te hijgen volgens mij
quote:
We hebben nog een hele toffe spits in de aanbieding. Hij heet Ge(e)rt, Samson krijg je er gratis bij.quote:
Sarcasmequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
blije gup![]()
eerste keer dat ik iemand zie die blij was om een feyenoorder te zien
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[afbeelding]
Beginnen ze nu ook al met rotte toma ten te gooien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |