quote:ruud_fr
"Moet ik nou weer die karatetrap laten zien?"
quote:gebruikersnaam
Jehova getuigen verontwaardigd dat de deur weer voor zijn neus wordt dichtgesmeten
quote:Mwanatabu
Ook de macarena hielp niet echt
De opmaak is hier te vinden.quote:Paaskonijn
Wát? Moet ik morgen naar vader en moeder op bezoek?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:42 schreef SuperRogier het volgende:
tvp
En ik had het topic niet doorgelezen van tevorenanders had ik die van mij wel geëdit
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mwanacarena mag een nieuwe foto plaatsen.
Ben benieuwd of ze dat voor middernacht doorheeft
sorryquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat en valse um um uhhh...vrouwenopmerking
[afbeelding]
Kweenie wie het zijn
Maar dat mag, wank ben blont![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
sorry![]()
ik weet ook niet wie het zijn, maar wel hoe die die kale weer terug heeft bedankt
[afbeelding]
mwnana, die naam die je die foto gegeven hebt
Okay, voor de mensen die denken dat ik homofoob aangelegd ben, hij is nu ook te linken onder:quote:Op zondag 15 april 2007 12:28 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Mwana1977/homo, oftewel hoe jaloers kan je zijn
Arme Mwana. Ik leef met je meequote:Op zondag 15 april 2007 14:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Okay, voor de mensen die denken dat ik homofoob aangelegd ben, hij is nu ook te linken onder:
http://i14.photobucket.co(...)antweallgetalong.jpg
Opnieuw ik heb m van het net naar mn bureaublad naar mn bucket gekopieerd en toen bleek ie dus zo te heten, niet op gelet, ondanks mijn anale fixatie![]()
Is prima mee te leven hoor, zo'n fixatie. Maak je over mij geen zorgen!quote:
O, ik doelde meer op de wraakacties van het roze legerquote:Op zondag 15 april 2007 18:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is prima mee te leven hoor, zo'n fixatie. Maak je over mij geen zorgen!
En: Uitslag volgt zo. Nu al? Ja, nu al.
quote:-Vitessezuid113-
-PSV speelt voortaan alleen nog maar hun wedstrijden voor een publiek van 16 jaar en ouder.-
quote:-SuperRogier-
-Gozer in het wit ".. tis toch geen homo?"-
quote:-gebruikersnaam-
-die kale : "en dan doe ik dit met mijn medische staf" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Kale tegen de man die links hurkt: "en zo had ik je vrouw gister avond gepakt"-
Jup. Punten voor Vitessequote:
quote:Op zondag 15 april 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jup. Punten voor Vitesse![]()
Ach, dat punt gaat wel weer weg nu gebruikersnaam gewonnen heeft
vertelquote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
yess eerste plek. en voor de poedel hoeft vitesse zich geen zorgen te maken, hij heeft concurentie gekregen van iemand van wie ik de onderschriften nog minder snap.
ff een nieuwe foto zoeken
WHAHAH je bedoelt mij toch niet hequote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
yess eerste plek. en voor de poedel hoeft vitesse zich geen zorgen te maken, hij heeft concurentie gekregen van iemand van wie ik de onderschriften nog minder snap.
ff een nieuwe foto zoeken
Whehehe, misschien wilde ik je gewoon geen gelijk gevenquote:Op zondag 15 april 2007 20:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mwanatabu is een verdraagzaam mens. Geen poedel voor de sneer van Beschouw.![]()
Ik vond nogo steeds dat ik had moeten winnen, wil je kopstoot mallootquote:Op zondag 15 april 2007 21:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe, misschien wilde ik je gewoon geen gelijk geven![]()
Nee dank je, ik houd niet zo van jeneverquote:Op zondag 15 april 2007 21:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vond nogo steeds dat ik had moeten winnen, wil je kopstoot malloot
whaha ok dan ik maakte grapje he dus niet boos wordenquote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee dank je, ik houd niet zo van jenever![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |