Lol ben je een vrouw ik dacht altijd dat je een man wasquote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee dank je, ik houd niet zo van jenever![]()
![]()
Zoiets wou ik ook doenquote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Loval: This is MADNESS!
Schenkel: No...THIS IS SPARTAAAA!!!
Dan wil ik die foto's wel zien ook.quote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
De vrouw van Schenkel voor het fatale ongeluk:"Gelukkig hebben we de foto's nog"
Sja, die zijn helaas niet in mijn bezit. Ik doelde op privéfoto's van Schenkel z'n lid. Maar ja dat zou zo'n lang onderschrift worden!quote:Op maandag 16 april 2007 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan wil ik die foto's wel zien ook.
Daar doelde ik ook op. Maar als mevr. Schenkel zo uitgebreid aan het woord is over het ongeluk, zal ze ook wel vergelijkingsfoto's gehad hebben lijkt me.quote:Op maandag 16 april 2007 18:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sja, die zijn helaas niet in mijn bezit. Ik doelde op privéfoto's van Schenkel z'n lid. Maar ja dat zou zo'n lang onderschrift worden!
Ik ben slechts de 'messenger'quote:Op maandag 16 april 2007 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Maar als mevr. Schenkel zo uitgebreid aan het woord is over het ongeluk, zal ze ook wel vergelijkingsfoto's gehad hebben lijkt me.
in SPARTA maakt dat niet veel uit hoorquote:Op maandag 16 april 2007 18:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben slechts de 'messenger'
Hehe! Ja te gekke film "300"quote:Op maandag 16 april 2007 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
in SPARTA maakt dat niet veel uit hoor![]()
quote:-Beschouw-
-FC Utrecht geeft eigen interpretatie aan Sparta-mars-
quote:-Bayswater-
-Hoogmoed komt voor Lovalt-
quote:-SuperHarregarre
-
-Loval: This is MADNESS!
Schenkel: No...THIS IS SPARTAAAA!!!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-
Loval: "Er zit wat in je piehemul, SP-ER-MA! en dadelijk mijn schoen"-
met deze was ook weinig misquote:Op maandag 16 april 2007 19:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
OMG ik vond me eigen best goed thanks voor geen poedel
Misschien snap je humor van een AJACIED nietquote:Op maandag 16 april 2007 19:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
met deze was ook weinig mis![]()
maar sommige inzendingen van hievoor
Dat heeft niet veel met Ajacied zijn of niet te maken, hoor. Er lopen in dit topic meer mensen rond die anti-Ajax zijn, dan pro-Ajax.quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Misschien snap je humor van een AJACIED nietmaar ik geef toe bij de vorige was ik niet echt scherp dus ik accepteer het
WHaha ja was ook maar een grapje hoorquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel met Ajacied zijn of niet te maken, hoor. Er lopen in dit topic meer mensen rond die anti-Ajax zijn, dan pro-Ajax.
Meer dan terechte poedel en winnaar is ook terecht. Eindelijk geen commentaar over de uitslag
quote:Op maandag 16 april 2007 21:37 schreef Beschouw het volgende:
Iemand geďnteresseerd in tussenstand?
Nog even en 3 Spijkenissers in top 10.quote:Op maandag 16 april 2007 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeetje wat komt gebruikersnaam snel dichterbij...
Allemaal kloons jullie! Allemaal!quote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog even en 3 Spijkenissers in top 10.![]()
Van vriendjespolitiek overigens geen sprake![]()
en dat inclusief een aantal onterschte poedelsquote:Op maandag 16 april 2007 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeetje wat komt gebruikersnaam snel dichterbij...
Spijkenissequote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog even en 3 Spijkenissers in top 10.![]()
Van vriendjespolitiek overigens geen sprake![]()
Vulture lijkt mequote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en dat inclusief een aantal onterschte poedels![]()
wie komt er nog meer uit spijkenisse dan beschouw in de top 3?
Jij moest toch zo nodig op huwelijksreis?quote:Op maandag 16 april 2007 21:55 schreef Bayswater het volgende:
Jammer dat ik ruim 7 weken niet heb meegedaan.![]()
Hebben nog geprobeerd in te loggen, maar kwamen niet verder dan een beveiligd netwerk van de buren.quote:Op maandag 16 april 2007 21:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij moest toch zo nodig op huwelijksreis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |