Verderquote:Op zondag 25 maart 2007 13:08 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb een soort stopwoordje "oh lekker!". Dan bedoel ik iets positiefs zoals het gaat goed!
Was een keer aan het bellen met een vriend die vroeg hoe het ging. Ik liep op dat moment achter een mooie meid met een heerlijk kontje waar ik mijn ogen niet vanaf kon houden en op datzelfde moment antwoord ik op de vraag van die vriend hoe het gaat met "lekker!!". Nog steeds dat zelfde kontje aanstarend zie ik die meid zich omdraaien, oh wat voelde ik mij betrapt
Oh mên, heb jij wel op school gezeten?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef ook_gek het volgende:
ik hoop dat meer vrouwen eens leuke momenten gaan vertellen over hun zelf of welke gekke momenten ze meem maken als een gozer probeerd haar te versieren![]()
Kom op damens.
jawel alleen snel typen weinig tijd zit op werk en tikje dislexty maken het afquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:00 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Oh mên, heb jij wel op school gezeten?
Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef papierclipje het volgende:
Hahaha weer even de nieuwe delen doorgelezen, ik heb zelf ook al mijn blunders geposts, maar ik lees een hoop over namen vergeten. even een tip:
"he hoe heet je ook alweer"
Vaak zeggen ze dan boos hun voornaam maar dan zeg je:
"haha nee ik bedoel je achternaam"
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef ook_gek het volgende:
oke oke ik doe er wel 1. Is een oudje en volgens mij al eerder gepost maar weet niet zeker.
Het was een dag die begon als elke andere dag.....
oke oke effe serieus nu.
Ik was lekker op stap met 2 gastjes die graag eens met wij wilde stappen. Ze waren ruim 7 jaar jonger dan mij maar ze wilde graag mee. Oke goed dus wij stappen en op een gegeven moment staan er 7 ( dacht ik ) vrouwen.....
.......Dus ik zeg mijn naam en zij zegt ik heet naomi. Jo zeg ik mooie naam zeg. Nou zegt ze ook leuk he. Mijn vriend heet ook ( mijn naam ) dus ik zeg vriend? Ja zegt ze ik heb een vriend. Oh zeg ik maar ik ben leukerHoe weet je dat nou zegt ze. Ja zeg ik want ik ben hier sta uren met je te dansen en je vriend niet. Nee zegt ze die zit thuis en daar ga ik nu naar toe. Tot de volgende keer en weg was ze
oke next!
quote:
ja die had ik met een petra, zoveel manieren heb je niet om petra te spellenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?
Ben in ook Berlijn geweest was vet:Dquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
Na een tijd niks te hebben verteld komt er weer een:
Ik ging begin maart naar Berlijn met school, 2 klassen van ongeveer 20 man, we zaten in een gezellige hostel met een soort van club beneden, we gingen er elke avond heen omdat t gewoon zo gezellig was daar (nog veel andere nederlanders, ook gezellige duitsers, amerikanen, spaanse.) en als je dronken was of moe, kon je naar boven en hoefde je niet eerst nog met de taxi helemaal terug naar de hostel etc.
Wij waren met iedereen altijd kacheltje dik, lekker om 5 uur beginnen tijdens happy hour, tegen half 7 de stad in, restaurantje pakken met de hele groep incl. leraren, daarna ging je dan meestal ff de pub in tot uur of half 11-11 uur en dan ging je naar de club
nu zaten we er al 3 dagen van de 5 en ik had er de tijd van me leven en je zag meestal wel beetje dezelfde gezichten, nu zag ik een supermooie meid elke avond, mooi gezicht.. lang bruin haar, perfect lichaam en dacht dat als ik die toch ooit een keer scoren kon, dat zou toch geweldig zijn.
Ik ging de dansvloer op en daar stonden 2 meiden uit mijn klas beetje de dansen en ik kwam er bij staan en ging lekker dirty dansen, tegen elkaar oprijden.. doen we altijd (gaan wel vaker uit in clubs met veel man).
helaas! t waren niet de 2 meiden uit mijn klas met blond en bruin haar, maar t was die ene meid met een andere knappe vriendin met ook blond en bruin haar, zelfde haar lengte, ook beide zwart shirtje aan.
ze draaide zich om en zei: WTF ben jij aan t doen?!tja, zeggen dat je dacht dat t 2 vriendinnen van je waren geloofde ze toch niet
en ik weet wie jij bent bersquote:Op zondag 15 april 2007 02:33 schreef bersenka het volgende:
[..]
Ben in ook Berlijn geweest was vet:D
Maar alleen maar lelijke duitsers gezien, totdat ik zo'n grote discotheek (Matrix) daar kwam, toen keek ik mijn ogen uit![]()
Trouwens jij bent toch die kerel DMK / unreal tournament?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, heb er nog een. Laatst weer een feestje gehad. Veel gekletst en gedronken.
Werd meerdere keren aangesproken door dames die mij wel kenden (naam, leeftijd, alles) waar het voor mij voelde alsof ik ze voor het eerst ontmoette.
Ah fin, terwijl ik bier sta te halen word ik opeens aangesproken door een leuke meid die mij schijnt te kennen. Haar vriendin vond mij erg leuk en ik moest direct meekomen. Oke, mee gegaan. Met die vriendin lopen kletsen, erg gezellig maar er gebeurde maar niks (ze was een beetje erg verlegen).
Op het einde van de avond voorgesteld om deze week een hapje samen te gaan eten. Hiervoor telefoonnummers uitgewisseld. Wil ik haar vandaag een sms'je sturen wis ik per ongeluk de hele gesprekgeschiedenis van mijn telefoon (haar nummer had ik nog niet opgeslagen). Nummer dus pleitte. Nu maar hopen dat ze zelf contact op neemt.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, heb er nog een. Laatst weer een feestje gehad. Veel gekletst en gedronken.
Werd meerdere keren aangesproken door dames die mij wel kenden (naam, leeftijd, alles) waar het voor mij voelde alsof ik ze voor het eerst ontmoette.
Ah fin, terwijl ik bier sta te halen word ik opeens aangesproken door een leuke meid die mij schijnt te kennen. Haar vriendin vond mij erg leuk en ik moest direct meekomen. Oke, mee gegaan. Met die vriendin lopen kletsen, erg gezellig maar er gebeurde maar niks (ze was een beetje erg verlegen).
Op het einde van de avond voorgesteld om deze week een hapje samen te gaan eten. Hiervoor telefoonnummers uitgewisseld. Wil ik haar vandaag een sms'je sturen wis ik per ongeluk de hele gesprekgeschiedenis van mijn telefoon (haar nummer had ik nog niet opgeslagen). Nummer dus pleitte. Nu maar hopen dat ze zelf contact op neemt.![]()
zo`n nick en dan geen blundersquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:45 schreef partyyboyy het volgende:
tvp
quote:
Men hoe genaaid voel je je danquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef Chooselife het volgende:
Ik had me dit weekend ook een klapper.
Ik bracht een dame na het stappen thuis. Uiteraard kreeg ik nog even een rondleiding door het huis en een knuffeltje op de bank.
Die dame had een kat. Ik vond dat beest verschrikkelijk stinken. Tot die dame op een bepaald moment de ontdekking deed dat er sporen door het huis liepen. En jawel, slechtst denkbare scenario, ik had een verse lading shit onder m'n schoenzool. En door het héle huis heen verspreid.
Eerst ontzettend gelachen. Toen alles tot in de vroege ochtend schoongemaakt.
Nu word ik er elke dag mee geconfronteerd.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef Chooselife het volgende:
Ik had me dit weekend ook een klapper.
Ik bracht een dame na het stappen thuis. Uiteraard kreeg ik nog even een rondleiding door het huis en een knuffeltje op de bank.
Die dame had een kat. Ik vond dat beest verschrikkelijk stinken. Tot die dame op een bepaald moment de ontdekking deed dat er sporen door het huis liepen. En jawel, slechtst denkbare scenario, ik had een verse lading shit onder m'n schoenzool. En door het héle huis heen verspreid.
Eerst ontzettend gelachen. Toen alles tot in de vroege ochtend schoongemaakt.
Nu word ik er elke dag mee geconfronteerd.![]()
Absoluut. En ik kom een van de dames nog wel eens tegen. Dan is het ook erg moeilijk net te doen of er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef Bob-B het volgende:
dat is echt heeeel lelijk
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb nog wel een fraaie. Flink wat jaartjes terug.
Ik versierde een keer een dame. Die was echter niet interessant genoeg om langer dan een week te houden. De week erop versierde ik een ander. Die wilde graag dat ik kwam slapen. Nou ja, slokje op, dan loop je graag even mee. Dus wij gezellig doen, en ik plofte neer op de bank met een deken over m'n kop heen.
Stappen daar ineens een aantal figuren de huiskamer binnen. Ik schrok, en loerde even snel vanonder mijn deken. Is het die ene dame die ik een week eerder versierd had. Blijken het verdomme nog aan toe vriendinnen te zijn. Wat heb ik me toen ongemakkelijk gevoeld onder die deken. En uiteraard werden die dekens even opgetild door de dames, om te kijken of "ik het echt was".
Toen ben ik stiekum via de brandtrap ontsnapt.
![]()
Yep. Helaas wel. "Oh, wat een sukkel zeg". En die andere dame het voor me opnemen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]heeft ze je wel gezien of niet dan en zo ja hoe was haar reactie
![]()
als zij het voor je op neemt kan je toch gewoon blijvenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Yep. Helaas wel. "Oh, wat een sukkel zeg". En die andere dame het voor me opnemen!
Intussen ben ik 'm fijn gesmeerd.
Was een soort American-Pie-scenario.![]()
Ze waren te lelijk om bij in de buurt te blijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als zij het voor je op neemt kan je toch gewoon blijven![]()
ik ken hetquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:26 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ze waren te lelijk om bij in de buurt te blijven.
Strekking: Drank..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ken het![]()
ooit was ik op stap en sta te praten met een meisje en dat liep allemaal erg lekker en opeens zeg ik tegen een vriend van mij die achter haar sstaat van. GAST kijk jij effe is ze lekker genoeg of niet. Ben zwaar bezopen dus ik neuk nog een kip als het moet.
en dat hoorde ze dus![]()
ik kan me dit helemaal niet meer herrinneren en ben 2dagen dood geweest zo ziek was ik van de drank![]()
ja het klinkt leuk maar ik geef je eerlijk toe dat ik het wel onwijs zielig vond voor het meisje.quote:
Vertel danquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:58 schreef BonJovi het volgende:
Wahaook gek je beleefd wel veel! ik heb nog een leuke trouwens
Ik wou haar gewoon neuken, maar ze ging al praten over ons in de toekomst over 50 jaar that freaked me outquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:17 schreef Vector_SLD het volgende:
Als je er zo over dacht, waarom gaf je dan in de eerste plaats je nummer?
Uh, jarig...Erg warrig geschreven en moeilijk te lezenquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef BonJovi het volgende:
(...)
Nou weinig maar ik vond het grappig toen ze me belde en ik zei dat het niet kon. En dat ze zei EIKEL en nooig meer van haar gehoord hebquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:35 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Uh, jarig...Erg warrig geschreven en moeilijk te lezenMaar wat is de blunder?
![]()
Ja precies, ik dacht die pak ik wel ffquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef super-muffin het volgende:
Inderdaad best eng als ze zo iets zeggen. Net zoals over kinderen beginnen als je voor de eerste keer hebt afgesproken![]()
whaha fokkop maar je bent een vrouw dus hij zal het niet erg hebben gevondenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:
Ik had 2 weekjes terug een jongen leren kennen in de kroeg.
Telefoonnummers uitgewisseld, en na de Pasen wat afgesproken.
Het weekend voor Pasen smste ik naar hem "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk paren, liefs Pleeborstel " i.p.v. "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk pasen, liefs Pleeborstel"
![]()
T9![]()
hahahaquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:
Het weekend voor Pasen smste ik naar hem "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk paren, liefs Pleeborstel " i.p.v. "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk pasen, liefs Pleeborstel"
![]()
T9![]()
man je had toch "ja" kunnen zeggen en na de wip kunnen zeggen: "hmm dit ga ik toch niet tot mn 50 ste met je uithouden. Doei he?"quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef BonJovi het volgende:
Als jullie me verhaal hierboven hadden gelezen was ik naar Mexico geweest een aantal jaar terug. Toen ik naar het vliegveld ging raakte ik aan de praat met een echtpaar en hun dochter. Ze leek wat ouder en rustiger, dus ik met hun praten. En toen stapten we in het vliegtuig om ons reis naar Amsterdam voor te zetten. Me familie zat voorin en ik achterin. En achter mij zat het meisje, en daarachter haar ouders.
[verhaal over meisje]
Zoiets had ik vanmiddag nog op die fiets, kon nog net ergens voor uitwijken...quote:Op zondag 22 april 2007 02:33 schreef DrMarten het volgende:
Niet echt versieren, maar bijna op je bek gaan van een stoeprand als je omkijkt omdat er een leuk meisje voorbij komt is ook niet echt charmant geloof ik
Whaha ja dat kon ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
man je had toch "ja" kunnen zeggen en na de wip kunnen zeggen: "hmm dit ga ik toch niet tot mn 50 ste met je uithouden. Doei he?"
jiij hebt je smsje afgesloten met je fok nickquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:
![]()
T9![]()
maak niks meer mee qus versier blunders.quote:
Ja vrouwen die zeiken altijdquote:Op zondag 22 april 2007 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maak niks meer mee qus versier blunders.
Wel andere gekke dingen zoals vrouwen die opeens boos op me zijn
Gisternacht, iets met geen telefoon bij en verkeerde emailadres gevenquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:
![]()
T9![]()
Fixedquote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef JopJuh het volgende:
Gisternacht, iets met geen telefoon bij en verkeerde emailadres geven![]()
je kwam dr weer tegen?quote:
nu maar hopen dat ze bij daglicht nog steeds zo leuk isquote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Schijnbaar had ik het toch goed gezegd![]()
*proest*quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef Moja het volgende:
Ik had tijdje terug bijna een sms gestuurd met: "Hey, kzit eindelijk in mn nieuwe huis hoor, kom je n keer langs om te likken" ipv kijken![]()
Thankgod had ik 't net op tijd gezien voor ik 't verstuurde![]()
*grijnzquote:Op zondag 22 april 2007 02:33 schreef DrMarten het volgende:
Niet echt versieren, maar bijna op je bek gaan van een stoeprand als je omkijkt omdat er een leuk meisje voorbij komt is ook niet echt charmant geloof ik
wij mannen hebben het zwaar hoorquote:
Whaha fokokpquote:Op zondag 22 april 2007 23:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
wij mannen hebben het zwaar hoor
overigens die opmerking over daglicht doet me ergens aan denken:
ik was in een herrietent in Amsterdam en aan end van de avond kwam ik een leuk meisje tegen
keek haar kort aan, noemde een openingszin: hey, weet je hoe laat het hier sluit? (ik wist het zelf natuurlijk wel) en er volgde een leuk gesprek
nouja 3 kwartier later ging de tent dicht... of ze zin had in een drankje in Vondelpark de volgende dag..ja hoor
06 nummers uitwisselen etc
volgende dag bij het vondel: het regende (mooi voor een verhaal) en daar was ze..
omg, ze zag er niet uit![]()
![]()
ik dacht: vooruit geef haar een kans, toch naar een kroegje gegaan en de lunch besteld....
tijdens de lunch kwamen saaie huisje boompje beestje verlangens dr uit..
na half uur dacht ik :![]()
nooit meer een berichtje van gehad, of ze dacht hetzelfde of ze had me door
Hoe oud is ze deze keer? 13?quote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Schijnbaar had ik het toch goed gezegd![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef ook_gek het volgende:
Logician je moet 1 ding toe geven![]()
Die gozer heeft wel humor met z'n niet letterlijk in de wc duiken![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef BonJovi het volgende:
Logician is een lekkerdingEu falo o portugues! Eu gosto de vc
ah jo gewoon lol om hebben gebeurd is gebeurdquote:
waar in? In blunderen?quote:
emmmmm.. o tempo está bom, nãoquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
de nada! en vertel nog leuke blunders?
Ja ik versta wel wat je zei, ik was laatst in Brazilie en heb daar best veel portuguees geleerd. Ik kom zelf uit suri, maar wel chille gasten die Brazilianenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Logician het volgende:
[..]
emmmmm.. o tempo está bom, não
m.a.w nope
Hij heeft toch netjes overlegd?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef maok het volgende:
Mailt ie op het laatse moment toch af omdat ie niet mocht van z'n vriendin.
Blunder van mij, veel te lang wachten zodat hij alweer bezet was![]()
Blunder van hem, afpreken met iemand terwijl je een vriendin hebt![]()
5 jaar, 19, 24 (wel legaal dus) maar wel een compleet ander levensfase, hij middelbareschool examen en ik net klaar met studeren. Heb me er uiteindelijk niet door laten tegen houden, maar ik ben toch altijd bang dat je dit leeftijdsverschil een andere verwachting hebt van relaties edquote:Op woensdag 25 april 2007 23:28 schreef EggsTC het volgende:
Hoe groot was dat leeftijdsverschil dan, ik snap nooit zo dat mensen daar naar kijken. Ja als het 30-14 is, is dat een ander verhaal.. dan is het illegaal, maar verder.. tja is dat dan wat je stopt?
Heb nooit iets met de tekst, vond het gewoon leuk liedje, woopsquote:No, I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]
No, I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]
With you
With you
wat moet je anders zeggen dan. Jeetje zelf in de vroege ochtend als je net wakker bent zie je er uit als een prinsesje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef Jitse het volgende:
Had een leuk meisje leren kennen tijdens het uitgaan, en al snel spraken we af (eerste date) op haar kamer om een filmpje te kijken enzo. Na de film en uren gepraat zijn we samen in slaap gevallen op haar bed.
De volgende ochtend werde we wakker en ging zij een douche nemen. Toen dat klaar was heeft ze letterlijk een half uur aan haar haren gewerkt om ze mooi in model te krijgen. Ik dacht ik, ik zal er maar een leuke opmerking over maken, ze zaten tenslotte opnieuw ERG leuk in model die ochtend.. maarja dat moet ook wel na zo veel werk. dus:
"Wow, je ziet er weer fris uit, dat tijgerhaar van deze morgen is helemaal getemt."
Ze gaf me een slap lachje en we namen stilaan afscheid.
Achteraf gaf ze aan helemaal niet blij te zijn met die opmerking en zei ze dat ze verstond dat ze er eerst onfris uitzag, en lelijk etc.. ze was zelfs erg gekwetst erdoor. =(
Naja, tact is niet m'n sterkste kant.
Pffquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef Jitse het volgende:
Achteraf gaf ze aan helemaal niet blij te zijn met die opmerking en zei ze dat ze verstond dat ze er eerst onfris uitzag, en lelijk etc.. ze was zelfs erg gekwetst erdoor. =(
ik ruik 16 jaar en onzekerheidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef Jitse het volgende:
Had een leuk meisje leren kennen tijdens het uitgaan, en al snel spraken we af (eerste date) op haar kamer om een filmpje te kijken enzo. Na de film en uren gepraat zijn we samen in slaap gevallen op haar bed.
De volgende ochtend werde we wakker en ging zij een douche nemen. Toen dat klaar was heeft ze letterlijk een half uur aan haar haren gewerkt om ze mooi in model te krijgen. Ik dacht ik, ik zal er maar een leuke opmerking over maken, ze zaten tenslotte opnieuw ERG leuk in model die ochtend.. maarja dat moet ook wel na zo veel werk. dus:
"Wow, je ziet er weer fris uit, dat tijgerhaar van deze morgen is helemaal getemt."
Ze gaf me een slap lachje en we namen stilaan afscheid.
Naja, tact is niet m'n sterkste kant.
Daar gaat het dus misquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef Jitse het volgende:
ze was 19 en vlaams.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef Euc- het volgende:
Sja, ik heb ook wel iets briljants meegemaakt afgelopen zaterdagnacht, het was al redelijk laat, uurtje of 5, en de kroeg ging bijna sluiten, ik had de hele avond al een beetje staan te kijken naar een leuk meisje niet ver van ons groepje vandaan, maar steeds niet naartoe gestapt. Afijn, die toko ging dus bijna dicht en ik had erge honger, dus ik denk, ff vragen of ze misschien mee wilt ff wat eten, loop naar haar toe, vraag het haar, pakt ze me vol op de bek. Ik weet niet wat me overkomt, duw haar weg en zeg: als ik zeg dat ik honger heb wil dat nog niet zeggen dat ik jouw tong in mijn bek hoef..![]()
Het zal de drank wel geweest zijn, maar het was nog best een leuk meisje ook nog
Misschien dacht ze dat je een openingszin aangreep om haar te versierenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef Euc- het volgende:
Sja, ik heb ook wel iets briljants meegemaakt afgelopen zaterdagnacht, het was al redelijk laat, uurtje of 5, en de kroeg ging bijna sluiten, ik had de hele avond al een beetje staan te kijken naar een leuk meisje niet ver van ons groepje vandaan, maar steeds niet naartoe gestapt. Afijn, die toko ging dus bijna dicht en ik had erge honger, dus ik denk, ff vragen of ze misschien mee wilt ff wat eten, loop naar haar toe, vraag het haar, pakt ze me vol op de bek. Ik weet niet wat me overkomt, duw haar weg en zeg: als ik zeg dat ik honger heb wil dat nog niet zeggen dat ik jouw tong in mijn bek hoef..![]()
Het zal de drank wel geweest zijn, maar het was nog best een leuk meisje ook nog
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef Euc- het volgende:
Ze keek me kwaad aan is liep naar dr vriendinnen toequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]geweldig helemaal geweldig
![]()
Maar hoe reageerde ze en is ze nog mee gegaan?
je had gewoon moeten zeggen. Hey je kan zeggen wat je wil maar mijn opmerking was wel orgineelquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze keek me kwaad aan is liep naar dr vriendinnen toe![]()
Dat staat ook weer zo arrogant hequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je had gewoon moeten zeggen. Hey je kan zeggen wat je wil maar mijn opmerking was wel orgineel
wees blij juist!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef TubewayDigital het volgende:
De blunder is dat ik niet op haar vele avanches ben in gegaan. Anders neukte ik nu een rondborstige fysiotherapeute met een geile playmate look.
maar das toch geen blunder bij het versieren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef oddman het volgende:
Heheh.
Dit is leuk ^_^
Ik heb nog een hele mooie.
Er bestaat een prachtige foto van mij, waar ik op sta samen met een bevallige dame en een verkeersbord. Je weet wel, van die mooie reflecterende dingen die meestal op straat staan maar in dit geval in de kroeg.
Betreffende bevallige dame bleek later een Psycho Bitch (tm), nog afgezien van het feit dat mijn connectie met haar vooraf was gegaan door mindere beslissingen aan mijn kant (maar dat is voor een andere keer).
Op het verkeersbord stond met grote zwarte letters 'WRONG WAY'.
Ik heb gelachen.
Wel waardig genoeg om te vertellenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar das toch geen blunder bij het versieren?
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik was eens dronken en toen had ik gezoend met iemand waarvan ik zijn naam niet eens wist. Dus wij gezellig een uurtje samen doorgebracht, toen ben ik weer verder gegaan met mijn vrienden. Keek ik de volgende dag op mijn camera (heb ik altijd bij me als ik ga stappen), totaal vergeten dat ik een foto had gemaakt van hem en mij.
Hij was echt om te jankenen hij had mijn nummer ook nog.
Wat scheelde is dat hij slechts 10 jaar ouder was dan ik.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef Camplo het volgende:
Die verzonnen rommel van een persoon hier is wat minder voor het topic voor de rest wel vette
google anders op Lee ofsowquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef fathank het volgende:
Ik heb me gister weer wat stoms gedaan.
Ik was in Nijmegen stappen met een paar vrienden, en ik zou terug rijden. Ik dus de hele avond aan de fris, al je vrienden knettersdronken. Rond kwart over 2 wou ik toch echt naar huis want ik moest vanochtend weer om kwart over 6 op, maar ik kreeg mn vrienden maar niet meegesleept. Dus ik sta daar met een enigzins chagrijnige kop te wachten op me vrienden. Komt er een Aziatische chick
naar me toe met de vraag "Heb je het een beetje naar je zin?".
Ik: "Heb me prima vermaakt, maar ik wil nu toch echt naar huis, morgen vroeg werken etc".
Vervolgens is er nog een kort gesprekje over ditjes en datjes wat nergens over ging, maar 't was wel gezellig. Op dat moment komen dus mijn zatte vrienden aanlopen en ik zeg tegen haar: "Ik ga nu echt naar huis".
zij: "Hmm jammer dat je weggaat".
ik: "Helaas, volgende keer beter.."
Op dat moment loop ik dus gewoon weg, blij dat ik eindelijk naar huis kan. Kom ik bij de auto, kom ik tot de conclusie dat ik iets heel stoms heb gedaan. Ik weet dr naam niet meer (Aziatische namen zijn moeilijk..). Heb geen nummers uitgewisseld niks. Heb dr dus gewoon door m'n vingers laten glippen.
Ik bel gewoon een escortservice en bestel nummertje 38quote:
je voelt je ook elke keer weer aangesproken hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik ben benieuwd wie je bedoeld
![]()
ik volg dit hele topic eigelijk niet meer
Hm?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:42 schreef Martinaz het volgende:
tegen je vriendin op school (15 jaar) tussen de lessen door op de gangen:"He daar schoonheid" in der oor fluisteren en je vriendin geeft een teken van:"waar the fuck ben jij mee bezig" en loopt bijna schaterend not-amused weg.
Ben ik een keer nuchter, verpruts ik het nog. Binnenkort maar nog een keer gaan, maar dan neem ik wel op vrijdag vrij, kan k tenminste goed zuipenquote:
uhm nee?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef L-IS het volgende:
[..]
je voelt je ook elke keer weer aangesproken he
Dat ie een meisje van 9 wou neuken? Ik weet niet hoe oud hij zelf is..quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:35 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Uh, jarig...Erg warrig geschreven en moeilijk te lezenMaar wat is de blunder?
![]()
hij is ook_gekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef L-IS het volgende:
[..]
je voelt je ook elke keer weer aangesproken he
bhehehe, ze vond je gewoon veel te lelijk... of ze kapte t maar af toen ze je hoorde praten, want als dat net zo is als hoe je typt....quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:59 schreef Darnell het volgende:
Ik dus laast met me homies uit in Sinnerz, stond er verderop zo'n groepje dames te dansen. anywayz, na een tijdje zaten we beetje te flirten met onze groep naar hun groep, jeweetwel.
Was er dus ook zo';n meisje bij, hindoenstaanse ofzo, mooie lichte huid echt nice. Die lachte zow naar me, ik dus op af, ik zo vragen 'ey wat is je naam? wij zo beetje praten. dus ze vraagt zo, wie is die chicka bij jouw? bleek dat ze lesbies was en naar haar aan het lachen was, ik echt wtf.. damn, heb nog grappig gedaan en trio voorgesteld, maar die bitch wou niet.. echt nep was dat.
Jezus wat een quasi-grappig bedoeld verzonnen kutverhaal is datquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:40 schreef kastanova het volgende:
Niet echt een blunder, maar ach, een leuke anekdote is het wel.
Stond dit weekend in een kroeg waar ik normaliter nooit kom leuk een biertje te doen, zie ik aan een tafeltje verderop een meid zitten die echt sprékend op sneeuwwitje lijkt.
Kort pikzwart haar, schattig rond toetje en zelfs een schattig jurkje...
Dus tja, wat doe je dan?
Toevallig kende ik de barman dus ik wijs hem op die meid en vraag hem of ik nu teveel gezopen heb of dat ze echt zoveel op sneeuwwitje lijkt...
Barman: Verrek! Behoorlijk ja!
Dus ik vroeg hem of hij toevallig een appel in de keuken had liggen, hij komt terug, ik stop de appel in m'n zak en loop naar het meisje in kwestie toe...
De barman echt met zo'n "wtf?!" blik in zijn ogen loopt me achterna en blijft op luisterafstand toekijken.
Ik: Hé, waarschijnlijk een vreemde vraag, maar heeft iemand je ooit verteld dat je echt spré-kend op Sneeuwwitje lijkt?
Meid: Wtf. *stilte* Euuuh, eigenlijk niet nee
.
Ik: *haal appel uit zak, poets hem met m'n mouw nog even op* Hier, wil je een appel?
Meid: Wtf².
Naja, voordat ze kan antwoorden duw ik haar de appel in de handen en kijken haar vragen aan, hetgeen beantwoord werd met net zó'n vragende blik.
Ik: Nou toe maar hoor. Als je hem niet lekker wilt doe hem dan maar terug
.
*meisje neemt een hap*
Ik: Ah mên! Sorry hoor, maar je bent me toch nét iets te naief.
...waarna ik quasi-gedesillusioneerd wegloop richting de barman die helemaal bijna out gaat van het lachen, daarmee een totaal flabbergasted meisje achterlatend die echt tó-táál het verband niet zag.
Helaas stond inmiddels de taxi al buiten, anders was ze vast nog wel even naar me toegekomen om navraag te doen, maar ach, het was het waard.
Hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:13 schreef Daggerspine het volgende:
tijdje geleden. toch maar posten..
een week van te voren een telefoonnummer gehad van een leuk meisje. maar niks mee gedaan vanwege het al hebben van een vriendin.
een week later weer in diezelfde tent staan. en na een paar biertjes besluiten dat meisje toch maar eens een SMSje te sturen of ze er ook weer is. Dankzij de biertjes wordt de inhoud van het SMSje niet bepaald formeel... nog net niet erotisch...
en dan het SMSje per ongeluk naar je vriendin sturen (die onder dat meisje in je telefoon staat)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:57 schreef Tommeke het volgende:
Was laatst op stap; stond op een gegeven moment te zoenen met een mooi meisje.
Zegt ze op een gegeven moment: normaal zoen ik niet met iemand als ik op stap ben.
Ik zo: Nee ik ook niet, alleen als ik bezopen ben
(Ik was niet bezopen op dat moment)
ik was weer vrijgezel.... (had pas een paar maanden wat met haar, dus dat viel wel mee)quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze?(je vriendin).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef GizartFRL het volgende:
Collega van me geeft na een avondje/nachtje met een iets minder leuke dame waar ie niets meer van wil horen altijd wel zijn telefoonnummer, maar dan de laatste 2 nummers omgedraaid.whaha domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Collega van me geeft na een avondje/nachtje met een iets minder leuke dame waar ie niets meer van wil horen altijd wel zijn telefoonnummer, maar dan de laatste 2 nummers omgedraaid.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat heeft hij zelf niet door?
.
Euhmm en als ze de deur opendoet en het is toch niks snel weg rijden ofsowquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef DAMH het volgende:
Hehe ik dacht hier nooit te hoeve posten, maar wellicht ben ik ook naar aankomend weekend de sjaak.
Aangezien ik me afgelopen zaterdag helemaal klem had gezopen(ya i know, hoe triest) had ik schijnbaar (dat kan ik me nog wel herrineren) een chick geregeld,, alleen ging ik op een gegeven moment zowat echt knockie dus heeft een buddy me thuis gebracht,, nu heeft die chick der Naam
en tel. aan die vriend voor mij gegeven..
Echter het probleem is dus, dat ik totaal niet kan herrinere hoe ze der uit zag, echt nog nooit die shit gehad, en als ik aan die buttplug van me vraag hoe ze eruit zag zegt ie wel goed, maartja die gast die boned zelfs roadkill en was ook bezopen dus daar ben ik dus een beetje huiverig voor
...
Achtsja soort van blinddate proberen danmaar ofsow hehe
Neequote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef DAMH het volgende:
[..]
Euhmm en als ze de deur opendoet en het is toch niks snel weg rijden ofsow![]()
Collega van me geeft na een avondje/nachtje met een iets minder leuke dame waar ie niets meer van wil horen altijd wel zijn telefoonnummer, maar dan de laatste 2 nummers omgedraaid.Als ik dat zou doen zou het ook leuk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb een zakelijke mobiel en als je de laatste 2 cijfers willekeurig veranderd krijg je een collega aan de lijn
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
als je haar voor + achternaam weet.. type t eens in op hyves, dikke kans dat ze t heeft met foto'squote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef DAMH het volgende:
Hehe ik dacht hier nooit te hoeve posten, maar wellicht ben ik ook naar aankomend weekend de sjaak.
Aangezien ik me afgelopen zaterdag helemaal klem had gezopen(ya i know, hoe triest) had ik schijnbaar (dat kan ik me nog wel herrineren) een chick geregeld,, alleen ging ik op een gegeven moment zowat echt knockie dus heeft een buddy me thuis gebracht,, nu heeft die chick der Naam
en tel. aan die vriend voor mij gegeven..
Echter het probleem is dus, dat ik totaal niet kan herrinere hoe ze der uit zag, echt nog nooit die shit gehad, en als ik aan die buttplug van me vraag hoe ze eruit zag zegt ie wel goed, maartja die gast die boned zelfs roadkill en was ook bezopen dus daar ben ik dus een beetje huiverig voor
...
Achtsja soort van blinddate proberen danmaar ofsow hehe
hehe sja, kheb alleen der voornaam, en ik zit in Spanje, tis een spaans wijfquote:Op maandag 2 juli 2007 14:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
als je haar voor + achternaam weet.. type t eens in op hyves, dikke kans dat ze t heeft met foto's
dan kijk je op hyvés.esquote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef DAMH het volgende:
[..]
hehe sja, kheb alleen der voornaam, en ik zit in Spanje, tis een spaans wijf
vind het soms wel lief maar als ze dan snel praten (twente) kan ik het echt niet verstaan. Dat inslikken enzoquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Camplo het volgende:
Plat pratende meisjes zijn idd not done. Vaak ook zo stom als het achtereind van een varken
Vrouwen die twents of plat pratenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Camplo het volgende:
Plat pratende meisjes zijn idd not done. Vaak ook zo stom als het achtereind van een varken
ik had eens een meid in de klas uit Twente. Ze praatte zo verschrikkelijk plat, maar zag er wel jammie uitquote:
Te oud om deze fout te mogen maken, laat ik het daar op houdenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef Gelderland het volgende:
@oddman: hoe oud ben je jetriest..... dit is idd écht eeen grote grote blunder. Dit zijn de makkelijkste versiermomenten; als je weet dat er 'lichte interesse is' en je staat naast elkaar aan de bar..... 'hooiii, ook zo'n dorst
' ... - 'jaaa , jij ook?' - 'jaaaa, wil je een drankje van me'?'... en het gesprek is geboren
"wil je wat drinken??" What?? ooh vous ettes Francoisse,, uhm shit oke.. doeiquote:Op maandag 2 juli 2007 18:47 schreef L-IS het volgende:
kansloos.. waarom?
Beter dat je een lekker meisje ziet, beetje gaan praten en ze een gigantisch boer'n accent heeft waar je geen klap van verstaat![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:21 schreef oddman het volgende:
regel 1 is: altijd lachen, altijd uitstralen dat men met jou lol kan beleven.
Oh we hebben met een pro te makenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef oddman het volgende:
Enne... niet haar een drankje aanbieden, da's te standaard, maar haar jou een drankje laten aanbieden, da's de kunst.
ja, en dat gaat zeker lukken op jouw manierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef oddman het volgende:
[..]
Te oud om deze fout te mogen maken, laat ik het daar op houden.
Enne... niet haar een drankje aanbieden, da's te standaard, maar haar jou een drankje laten aanbieden, da's de kunst.
zeg dan nietsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
Iemand nog een mooie blunder?
Ik niet.
Daarom staat het ook in het topic 'versierblunders', noquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:21 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, en dat gaat zeker lukken op jouw manier(lees: met niets zeggen als er 'love in the air' hangt
)
haha prachtigquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef De_Dwaas het volgende:
Leuk topic bij sommige dingen die ik hier lees vraag ik me toch echt af hoe je het voor elkaar krijgt![]()
![]()
Heb er zelf ook nog wel paar blunders.
Dit is niet echt een blunder want had een redelijke afloop, maar is wel het iets wat ik nog vaak moet aanhoren op feestjes.
Was op een feestje van een goede vriend van mij erg gezellig allemaal. De meeste mensen kende ik wel maar er waren ook een paar mensen die ik niet kende, waaronder een meisje die er wel aardig uit zag. Nou denk even kennis maken, blijkt het dus een hele leuke meid te zijn bijna 2 uren mee gepraat die avond. Er vielen ook niet van die pijnlijke stiltes in het gesprekdus. Op een gegeven moment kwam een vriendin van haar erbij zitten en die zei dat ze naar huis wou. Nog even gepraat en toen gingen hun er dus vandoor. Ze zijn nog niet een minuut weg en ik denk bij mijzelf klote geen tel nummers uitgewisseld
.
Nou woont die maat van mij in een flat (2de verdieping) dus ik denk ik haal ze wel in zo snel gaan ze de trappen niet af.
Ik naar buiten gallerij op en zie dat er ook een brandtrap is (zo'n stalen ronde brandtrap). Ik denk perfect als ik daar nou langs ga kan ik haar inhalen. Staat wel leuk als je bij de fietsen voor wacht en zegt hey heb je nummer nog niet.
Dus ik ren die brandtrap af, de eerste brandtrap naar de 1ste verdieping ging perfect. Ren de tweede trap af naar de beganegrond en zo ongeveer halve wegen die trap zat een kat maar in het donker had ik die niet gezien. Ik flikker dus over die kat heen snoeihard die trap af. Mensen die op de gallerij stonden te roken snel kijken of het goed met me ging en waarom ik in godsnaam via die brandtrap naar beneden ging. Ik probeer op te staan viel allemaal wel mee dacht ik alleen wat schaaf plekken enzo. Dus ik sta op kijk recht in het gezicht van dat meisje
.
Nou sta je dan met allemaal lui om je heen, uuuh ja ik wou je telefoon nummer nog even vragen dat was ik vergeten.
Haar nummer overigens wel gekregen dus dat was een meevaller, maar genant was het wel.
De volgende dag trouwens nog naar ehbo geweest met mijn vader, ik kon mijn bed niet meer uitkomen paar weken met zwaar gekneusde ribben gelopen. Dacht zelf dat de val mee viel op dat moment, maar waarschijnlijk niet gevoeld door de drank.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:32 schreef dyslexie_man het volgende:
In de stad waar ik woon schijnt dus een enorme eikel te zijn die op mij lijkt van achteren. Ik sta wat te kletsen met een leuk meisje, ik had echt het gevoel dat het goed zat qua het verkrijgen van een telefoonnummer en een eerste afspraakje. Hoor ik ineens van achteren twee vrouwenstemmen: Ja, volgens mij is dat hem. Het volgende wat ik voel is een glas bier wat over mn kop gaat. Ik draai me om, zegt een van die meisjes: Oh nee, dat is het m toch niet. GVD!!!! Nou ja avond verpest, en die meisjes simpel hun excuses aanbieden, een paar biertjes voor me gekocht en dat was het. Dat meisje waar ik mee stond te praten was inmiddels al omgedraaid en stond te praten met iemand anders...... Nou ja, K.L.O.T.E.
T-I-M.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?
Bizar gisteravond, maar niet geblunderd![]()
MIj ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
T-I-M.
Dat is mij dus overkomen.![]()
Wees dan maar blij dat je niet Rhoshandiatelly-neshiaunneveshenk Koyaanfsquatsiuty heet. Die gast heeft volgens Wikipedia namelijk de langste voornaam ter wereldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:10 schreef Tware het volgende:
[..]
MIj ook, moest mn naam laatst een keer spellen voor een dronken chick, terwijl ik Tim heet
![]()
![]()
Heb hetzelfde gehad.. alleen was het ook wederzijds en zo ontstond mijn eerste relatie via fok 11 maanden geledenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou jarennnnnn geleden voor ik ging internetten leek het idee me al te belachelijk voor woorden, dat je online iemand leuk zou kunnen vinden uberhaupt..
Ik werd na 2 maanden online al mega gestraft
ik vond iemand leuk en hoe..pffffff
Ik dacht dat hij mijn mails allemaal wel leuk vond...allemaal vol humor, over alles wat was en is enzo..
nou dat viel toch tegen..![]()
![]()
Hij dacht dat ik hem in de maling nam!
Hoe vind je die?
dat was dus niet zo ik was bloedserieusssssssss aarghhhhhhhh hahaha
dan heb jij mazzel!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:29 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gehad.. alleen was het ook wederzijds en zo ontstond mijn eerste relatie via fok 11 maanden geleden![]()
geloof je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:35 schreef thaduck het volgende:
Die van mij via Fok duurt al een jaar of 5 geloof ik
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
geloof je?
Ik zou het maar goed weten, voor je het jubileum van 6 jaar vergeet
dan is hetmet je relatie
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef De_Dwaas het volgende:
Ik flikker dus over die kat heen snoeihard die trap af.
je krijgt het voordeel van de twijfel met dit verhaal. Spaanse vrouwen zijn immer pleuris lelijk . Italiaanse ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:53 schreef DumDaDum het volgende:
Fijne blunder van een maat van me. Paar weken geleden op vakantie geweest naar Valencia. En ohwww, wat een vrouwen daar, je kijkt je ogen uit!! Niet te benaderen btw als je de Spaanse taal niet machtig bent, maar dit terzijde.
Anyway, we lopen kalmpjes 'de stad' te bekijken, wanneer we opeens overvallen worden door een bloedmooie vrouw die recht voor ons een winkel uit komt lopen. Wij allebei too obvious kijken natuurlijk. Waarop zij begint te lachen en de etalage begint uit te checken.
Het hele tafereeltje eindigde vrij plotseling toen m'n kameraad struikelde over de stoeprand en keihard op z'n plaat ging... Daarop schoot ik in een lachbui van *minimaal* tien minuten.
Needless to say dat die vrouw ons nog grotere stakkers vond dan daarvoor, en zo keek ze ook
Moraal van het verhaal: vrouwen op het Iberisch schiereiland deugen big time!!
Lol, nou heb ik geen voorkeur voor blond, donker, etc ofsow,, maar ik zit hier in Spanje, en er lopen zoveel meer moppies rond als in NL niet normaal,, daarbij kleden zich hier ook nog is 100x geiler,, en italiaanse vrouwen lelijk pffff, alleen van dat accent al krijg je een boner,, duwd je moet toch eens wat vaker je kamer uitkomen.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:47 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
je krijgt het voordeel van de twijfel met dit verhaal. Spaanse vrouwen zijn immer pleuris lelijk . Italiaanse ook.
Wat je op internet ziet zijn de uitzonderingen
een cursus nederlands zou je goed doen.. kom op zeg.. zinnen beginnen met "maar", me ipv "mijn" etc..quote:Op zondag 22 april 2007 12:47 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb nog een leuke, ik was op vakantie en vond een meisje wel leuk. En ik ging altijd met haar broertjes dus kon niet vaak alleen met haar zijn. Maar ze was gaan eten in een restaurant van ons hotel, en ik was aan het praten beneden met een gast die werkte in het hotel. En er vroeg een mooie dame aan hem om te gaan eten, maar hij kon niet omdat hij aan het werk was dus hij zei tegen mij om met haar te eten. Dus ik ga naar het restaurant met haar, zie ik dat ander meisje wat ik leuk vind achter haar zitten. Ik dacht nee KUT nu denkt ze dat ik een player ben ofzo, maar het meisje waar ik nu mee aan het eten was was wel mooi maar ze was vooral met de oudere gasten bezig daar. Dus ze was niet echt iets voor mij.
Maar ik was eten aan het opscheppen, en liep naar de tafel en een kwart van me eten viel op de grond. Dus dat vond ik al erg maar we gingen verder eten. En de broertjes van dat meisje wat ik leuk vond zat dus ook achter mij en iik zag hun steeds gekke bekken trekken dus ik had eten in me mond en moest soms lachen. En toen kwamen me ouders opeens binnen gelopen! Ik kon wel door de grond zakken ik dacht kut, en het ergste was nog dat ze bij mij aan de tafel kwamen zitten. Ik dacht zie je niet dat ik met haar aan het eten ben hier ofzo. Dus me ouders haden in de stad al gegeten dus hadden alleen fruit gepakt en gingen weg. Dus dat meisje ging ook weg, ik dacht mooi zit ik hier alleen. Dus ik wou weglopen uit het restaurant knal ik vet hard tegen de deur met me hoofd. Je hoorde een hele harde knal en heel het restaurant keek naar mij toen![]()
![]()
Post maarquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:11 schreef Twinky het volgende:
mag je ook een versierd-worden blunder?
Ik had pauze van m'n werk, en liep een rondje met m'n boterhammetjes. Nu heb ik een afwijking aan m'n spieren waardoor ik niet altijd even 'normaal' loop. Dus ik liep daar, en zo'n kerel (ong. 25) zei zo van 'zo, meisje, ben je moe?' dus ik 'hoezo dat?', hij: 'je loopt zo moeilijk!'. Toen zei ik dat ik een spierafwijking heb, en hij schrok echt een ongeluk. Zei wel tien keer sorry en wist niet hoe snel hij weg moest komen. Ik vond het niet zo erg, maar hij welquote:
WTFquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:47 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
je krijgt het voordeel van de twijfel met dit verhaal. Spaanse vrouwen zijn immer pleuris lelijk . Italiaanse ook.
Wat je op internet ziet zijn de uitzonderingen
Ik heb een keer van een meid een drankje gekregen. Een vriendin heeft et al van te voren gezegd dat ze het voor me ging halen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef oddman het volgende:
[..]
Te oud om deze fout te mogen maken, laat ik het daar op houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Nou sorry hoor maar geen van je verhalen zijn grappige versierblunders.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
Een aantal jaren geleden vond ik een meisje leuk. Ik ben met haar aan de praat geraakt. Op een avond fiets ik met haar mee als ze naar huis gaat om haar thuis te brengen. Wij praten een beetje en zei zo van ik vind die en die jongen leuk en wie vind jij leuk. Ik zeg dus die fietst nu naast mij. Zij lacht en zegt ik vind jouw aardig en verder niet. Op dat moment kon ik wel door de grond zakken.
En toch nog een paar maanden achter haar aangelopen zonder verder resultaat. Na wat gezeik heb ik ook geen verder contact meer met haar gehad. Maar dit staat in een andere topic beschreven hier.
Verder ben ik laatst op een festival een leuk meisje tegen gekomen alleen ik durfde haar nummer niet te vragen. Kom ik haar op een ander festival weer tegen vertelt ze over een jongen die zij leuk vind ik dacht shit. Maar eigenlijk vind ik het niet echt erg want ik wil eigenlijk alleen vrienden met haar worden en dan misschien meer als dat er in zit. Nu heb ik haar nummer nog steeds niet. Maar ach zo erg is dat nu ook weer niet. Hier heb ik zelfs een topic over geopend.
Verder ben ik niet echt handig op sociaal gebied en mijn versierpogingen zijn tot nu toe nog niet succes vol geweest. Een versier poging voor is een meisje een email sturen met een tekst. Hoi wil je een keer uit met mij.
Geen versierblunder.
Een aantal jaar geleden met oud en nieuw stond ik te zoenen met een jonge vrouw. Wat zij vond het lekker om over mij pas geschoren hoofd te strelen. Dus een vriend van mij dacht dat ik die vrouw leuk vond. Maar dat was niet zo. Ik vond het alleen lekker dat zij mijn hoofd streelde.
Wees blij dat ie het topic een beetje in leven houdt!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar geen van je verhalen zijn grappige versierblunders.
Met verhalen die nergens over gaan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wees blij dat ie het topic een beetje in leven houdt!
Nee maar ik ben ook niet grappig dus dat verklaart weer een hoop.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar geen van je verhalen zijn grappige versierblunders.
quote:Een aantal jaar geleden met oud en nieuw stond ik te zoenen met een jonge vrouw. Wat zij vond het lekker om over mij pas geschoren hoofd te strelen. Dus een vriend van mij dacht dat ik die vrouw leuk vond. Maar dat was niet zo. Ik vond het alleen lekker dat zij mijn hoofd streelde.
Jij valt op jongens? Die snap ik niet, maarja inderdaad hou je wel het topic een beetje levend.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
Wij praten een beetje en zei zo van ik vind die en die jongen leuk en wie vind jij leuk. Ik zeg dus die fietst nu naast mij.
Hij bedoelt dat degene die hij leuk vindt, naast hem rijdt op dat moment. Kortom, dat meisje dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij valt op jongens? Die snap ik niet, maarja inderdaad hou je wel het topic een beetje levend.
Nou je hebt wel wat voor je vriend over, echte Liefdequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:38 schreef Nouwk het volgende:
Of de eerste keer dat mijn ouders zijn ouders ontmoeten ging mijn vriend met zijn vrienden helemaal los in hun keet. Mijn ouders waren helemaal verbaasd maar alles was alsnog gezellig. Totdat.. Mijn vriend en ik bij de wc even gingen knuffelen en hij ineens besloot naar de wc te rennen en ook nog eens naast de pot te kotsen. -_- Waarop ik het natuurlijk (? GH) op kon ruimen, aangezien iedereen ver heen was(Zijn moeder heeft de hele avond alleen maar gezegd 'Je moet hem keihard dumpen wat een jongen wat ee jongen' keer 100 ongeveer op een dronken toon ^^)
Het is zo'n romanticus.
ik zeg niksquote:
Blunder is vast: na elke versierpoging een topic op fok openenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
Een aantal jaren geleden vond ik een meisje leuk. Ik ben met haar aan de praat geraakt. Op een avond fiets ik met haar mee als ze naar huis gaat om haar thuis te brengen. Wij praten een beetje en zei zo van ik vind die en die jongen leuk en wie vind jij leuk. Ik zeg dus die fietst nu naast mij. Zij lacht en zegt ik vind jouw aardig en verder niet. Op dat moment kon ik wel door de grond zakken.
En toch nog een paar maanden achter haar aangelopen zonder verder resultaat. Na wat gezeik heb ik ook geen verder contact meer met haar gehad. Maar dit staat in een andere topic beschreven hier.
Verder ben ik laatst op een festival een leuk meisje tegen gekomen alleen ik durfde haar nummer niet te vragen. Kom ik haar op een ander festival weer tegen vertelt ze over een jongen die zij leuk vind ik dacht shit. Maar eigenlijk vind ik het niet echt erg want ik wil eigenlijk alleen vrienden met haar worden en dan misschien meer als dat er in zit. Nu heb ik haar nummer nog steeds niet. Maar ach zo erg is dat nu ook weer niet. Hier heb ik zelfs een topic over geopend.
Verder ben ik niet echt handig op sociaal gebied en mijn versierpogingen zijn tot nu toe nog niet succes vol geweest. Een versier poging voor is een meisje een email sturen met een tekst. Hoi wil je een keer uit met mij.
Geen versierblunder.
Een aantal jaar geleden met oud en nieuw stond ik te zoenen met een jonge vrouw. Wat zij vond het lekker om over mij pas geschoren hoofd te strelen. Dus een vriend van mij dacht dat ik die vrouw leuk vond. Maar dat was niet zo. Ik vond het alleen lekker dat zij mijn hoofd streelde.
En hoe is het afgelopen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:23 schreef Akwableet het volgende:
Was een paar jaar geleden lekker aan het uitgaan. Staan er twee meiden voor me, een best leuke en een "vriendin" die nogal dronken was, evenals ik. Die vriendin staat als een idioot te hossen en heel irritant tegen iedereen aan te beuken. Toen ze even weg was zag ik mn kans schoon en leunde ik naar het leuke meisje. Maar in plaats van wat aardigs te zeggen, gooi ik er met mijn dronken kop een opmerking over die vriendin van haar uit die niet echt voor herhaling vatbaar is.
Toen viel er een ijzige stilte......
Er ging dus serieus door mijn hoofd heen hoe ik stilletjes een aftocht kon maken nadat ze dr glas in mn gezicht had leeggegooit, en bij welke bar ik even een handdoekje ging vragen. En toen leunde ze naar me toe, ze zou me ongetwijfelt eens goed de waarheid vertellen. Ik draai met een pijnlijk gezicht naar dr toe om het aan te horen...... Ze pakt me best stevig bij mn nek en zegt...
"Sorry, I don't speak Dutch, I'm from Spain....."
Whehehehe dat is ook een blunder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Blunder is vast: na elke versierpoging een topic op fok openen
Ach, je bent in ieder geval niet de enigequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Whehehehe dat is ook een blunder.![]()
![]()
Kunnen andere mensen weer eens lachen om mij.
![]()
Ik wou alleen dat niet van zulke onhandige en domme dingen en gewoon een relatie had.
Eikel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:23 schreef Akwableet het volgende:
gooi ik er met mijn dronken kop een opmerking over die vriendin van haar uit die niet echt voor herhaling vatbaar is.
Toen viel er een ijzige stilte......
precies, en wat is er nu gezegdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Eikel!
Dat is nou juist de strekking van dit topic, wij willen fokking weten wat je gezegd hebt!
ja dat gezeik heb ik ook gehad.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Camplo het volgende:
Goed! Nog een paar keer mee gedate en bij geslapenquote:
Ja het stelde eigenlijk niet zoveel voor. De blunder is meer dat ik al mijn moed bijeen raapt om het meisje aan te spreken, en dan iets lomps over dr vriendin zegt. Het was iets als:quote:
om vervolgens weer ingedoken te gaan staanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef LasTeR het volgende:
Nu een blunder van mij... Ik was stappen, stond een leuk meisje aan de bar alleen stond die een beetje in elkaar gedoken met haar schouders naar voren enzo. Ik loop met mijn dronken kop naar haar toe, zeg haar: "Als je nou rechtop gaat staan dan ben je gelijk een stuk leuker!" Zij deed dit dus, begon helemaal te glinsteren, was dus blijkbaar geïnteresseerd. Zeg ik: "Zie nou?" en toen liep ik weg.
Had haar verder niet meer gezien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef wise het volgende:
[..]
om vervolgens weer ingedoken te gaan staan
Natuurlijk werkte het, GHB is een goed middel.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik had gisteren een hele slechte versiertruc.
ik was alleen te dronken om hem te herinneren, maar hij werkte wel
(voolgens mij die van het GHB)
Geweldigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef LasTeR het volgende:
Nu een blunder van mij... Ik was stappen, stond een leuk meisje aan de bar alleen stond die een beetje in elkaar gedoken met haar schouders naar voren enzo. Ik loop met mijn dronken kop naar haar toe, zeg haar: "Als je nou rechtop gaat staan dan ben je gelijk een stuk leuker!" Zij deed dit dus, begon helemaal te glinsteren, was dus blijkbaar geïnteresseerd. Zeg ik: "Zie nou?" en toen liep ik weg.Waarom liep ik in hemelsnaam weg?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef LSD.tv het volgende:
Was met een tripje naar Engeland toe, stond ik met een aantal vrienden in een bar,
kwamen er op gegeven moment een aantal Engelse dames een beetje flirterig doen. Na een paar woorden te hebben gewisseld, dacht ik met m'n dronken kop grappig te zijn door in het Nederlands te zeggen
"Jezus wat heb jij groten tieten, heb je zin om te seksen?". Toen ze 't woord sexen dus hoorde keek ze
me scheef aan en knapte ze af (ze dacht dat ik haar belachelijk maakte, wat overigens dus wel semi-waar is), waarna ik nog maar een Engels pintje besteld heb
Oh en een vriend van me had ook nog een mooie (niet echt een blunder though),
was hij in gesprek met een Russische terwijl hij in Kroatie zat oid. zegt hij tijdens een gesprek "Yeah, well in Holland we have a lot of dikes". Waarop hij een soortgelijke reactie kreeg:
Da's wel heel zonde.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:19 schreef Noisiv het volgende:
Ik heb nog wel een leuke:
Een tijd geleden was ik met een vriend in een discotheek beetje op de dansvloer aan het feestenWord ik opeens op me rug getikt en ik draai me om staat er een leuke meid met een roos en ze geeft de roos aan mij. Daarna draait ze zich weer om. Ik kijk een beetje verbaast om me heen en naar die maat van me, en tik die meid aan en vraag: waar heb ik die roos aan te danken? Zegt ze omdat ik je zo lief vind! Zeg ik terug uh maar je kent me toch helemaal niet? En ik geef de roos weer terug.
Haar vriendinnen keken me echt boos aan toen en ze keek zelf een beetje verdrietig. Ik had toen ook in de gaten dat zowat de hele dansvloer de situatie had gevolgd. Ik was toen maar snel de dansvloer ontvlucht en bleef de rest van de avond ver uit de buurt van die meiden
Hoe panklaar op een bordje wil je het aangereikt krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:19 schreef Noisiv het volgende:
Een tijd geleden was ik met een vriend in een discotheek beetje op de dansvloer aan het feestenWord ik opeens op me rug getikt en ik draai me om staat er een leuke meid met een roos en ze geeft de roos aan mij. Daarna draait ze zich weer om. Ik kijk een beetje verbaast om me heen en naar die maat van me, en tik die meid aan en vraag: waar heb ik die roos aan te danken? Zegt ze omdat ik je zo lief vind! Zeg ik terug uh maar je kent me toch helemaal niet? En ik geef de roos weer terug.
Haar vriendinnen keken me echt boos aan toen en ze keek zelf een beetje verdrietig. Ik had toen ook in de gaten dat zowat de hele dansvloer de situatie had gevolgd. Ik was toen maar snel de dansvloer ontvlucht en bleef de rest van de avond ver uit de buurt van die meiden
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:19 schreef Noisiv het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |