wat moet je anders zeggen dan. Jeetje zelf in de vroege ochtend als je net wakker bent zie je er uit als een prinsesje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef Jitse het volgende:
Had een leuk meisje leren kennen tijdens het uitgaan, en al snel spraken we af (eerste date) op haar kamer om een filmpje te kijken enzo. Na de film en uren gepraat zijn we samen in slaap gevallen op haar bed.
De volgende ochtend werde we wakker en ging zij een douche nemen. Toen dat klaar was heeft ze letterlijk een half uur aan haar haren gewerkt om ze mooi in model te krijgen. Ik dacht ik, ik zal er maar een leuke opmerking over maken, ze zaten tenslotte opnieuw ERG leuk in model die ochtend.. maarja dat moet ook wel na zo veel werk. dus:
"Wow, je ziet er weer fris uit, dat tijgerhaar van deze morgen is helemaal getemt."
Ze gaf me een slap lachje en we namen stilaan afscheid.
Achteraf gaf ze aan helemaal niet blij te zijn met die opmerking en zei ze dat ze verstond dat ze er eerst onfris uitzag, en lelijk etc.. ze was zelfs erg gekwetst erdoor. =(
Naja, tact is niet m'n sterkste kant.
Pffquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef Jitse het volgende:
Achteraf gaf ze aan helemaal niet blij te zijn met die opmerking en zei ze dat ze verstond dat ze er eerst onfris uitzag, en lelijk etc.. ze was zelfs erg gekwetst erdoor. =(
ik ruik 16 jaar en onzekerheidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef Jitse het volgende:
Had een leuk meisje leren kennen tijdens het uitgaan, en al snel spraken we af (eerste date) op haar kamer om een filmpje te kijken enzo. Na de film en uren gepraat zijn we samen in slaap gevallen op haar bed.
De volgende ochtend werde we wakker en ging zij een douche nemen. Toen dat klaar was heeft ze letterlijk een half uur aan haar haren gewerkt om ze mooi in model te krijgen. Ik dacht ik, ik zal er maar een leuke opmerking over maken, ze zaten tenslotte opnieuw ERG leuk in model die ochtend.. maarja dat moet ook wel na zo veel werk. dus:
"Wow, je ziet er weer fris uit, dat tijgerhaar van deze morgen is helemaal getemt."
Ze gaf me een slap lachje en we namen stilaan afscheid.
Naja, tact is niet m'n sterkste kant.
Daar gaat het dus misquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef Jitse het volgende:
ze was 19 en vlaams.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef Euc- het volgende:
Sja, ik heb ook wel iets briljants meegemaakt afgelopen zaterdagnacht, het was al redelijk laat, uurtje of 5, en de kroeg ging bijna sluiten, ik had de hele avond al een beetje staan te kijken naar een leuk meisje niet ver van ons groepje vandaan, maar steeds niet naartoe gestapt. Afijn, die toko ging dus bijna dicht en ik had erge honger, dus ik denk, ff vragen of ze misschien mee wilt ff wat eten, loop naar haar toe, vraag het haar, pakt ze me vol op de bek. Ik weet niet wat me overkomt, duw haar weg en zeg: als ik zeg dat ik honger heb wil dat nog niet zeggen dat ik jouw tong in mijn bek hoef..![]()
Het zal de drank wel geweest zijn, maar het was nog best een leuk meisje ook nog
Misschien dacht ze dat je een openingszin aangreep om haar te versierenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef Euc- het volgende:
Sja, ik heb ook wel iets briljants meegemaakt afgelopen zaterdagnacht, het was al redelijk laat, uurtje of 5, en de kroeg ging bijna sluiten, ik had de hele avond al een beetje staan te kijken naar een leuk meisje niet ver van ons groepje vandaan, maar steeds niet naartoe gestapt. Afijn, die toko ging dus bijna dicht en ik had erge honger, dus ik denk, ff vragen of ze misschien mee wilt ff wat eten, loop naar haar toe, vraag het haar, pakt ze me vol op de bek. Ik weet niet wat me overkomt, duw haar weg en zeg: als ik zeg dat ik honger heb wil dat nog niet zeggen dat ik jouw tong in mijn bek hoef..![]()
Het zal de drank wel geweest zijn, maar het was nog best een leuk meisje ook nog
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef Euc- het volgende:
Ze keek me kwaad aan is liep naar dr vriendinnen toequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]geweldig helemaal geweldig
![]()
Maar hoe reageerde ze en is ze nog mee gegaan?
je had gewoon moeten zeggen. Hey je kan zeggen wat je wil maar mijn opmerking was wel orgineelquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze keek me kwaad aan is liep naar dr vriendinnen toe![]()
Dat staat ook weer zo arrogant hequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je had gewoon moeten zeggen. Hey je kan zeggen wat je wil maar mijn opmerking was wel orgineel
wees blij juist!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef TubewayDigital het volgende:
De blunder is dat ik niet op haar vele avanches ben in gegaan. Anders neukte ik nu een rondborstige fysiotherapeute met een geile playmate look.
maar das toch geen blunder bij het versieren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef oddman het volgende:
Heheh.
Dit is leuk ^_^
Ik heb nog een hele mooie.
Er bestaat een prachtige foto van mij, waar ik op sta samen met een bevallige dame en een verkeersbord. Je weet wel, van die mooie reflecterende dingen die meestal op straat staan maar in dit geval in de kroeg.
Betreffende bevallige dame bleek later een Psycho Bitch (tm), nog afgezien van het feit dat mijn connectie met haar vooraf was gegaan door mindere beslissingen aan mijn kant (maar dat is voor een andere keer).
Op het verkeersbord stond met grote zwarte letters 'WRONG WAY'.
Ik heb gelachen.
Wel waardig genoeg om te vertellenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar das toch geen blunder bij het versieren?
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik was eens dronken en toen had ik gezoend met iemand waarvan ik zijn naam niet eens wist. Dus wij gezellig een uurtje samen doorgebracht, toen ben ik weer verder gegaan met mijn vrienden. Keek ik de volgende dag op mijn camera (heb ik altijd bij me als ik ga stappen), totaal vergeten dat ik een foto had gemaakt van hem en mij.
Hij was echt om te jankenen hij had mijn nummer ook nog.
Wat scheelde is dat hij slechts 10 jaar ouder was dan ik.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef Camplo het volgende:
Die verzonnen rommel van een persoon hier is wat minder voor het topic voor de rest wel vette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |