abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48769970
mja, geen blunder.. vond het wel grappig
pi_48847721
Zelf zul je em wel leuk vinden
.
pi_48856900
komop jongens,

Koninginnenacht/-dag dat zal toch wel een versierblunder hebben opgeleverd?

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 01:03:38 #124
111964 Jitse
add goes here
pi_48877921
Had een leuk meisje leren kennen tijdens het uitgaan, en al snel spraken we af (eerste date) op haar kamer om een filmpje te kijken enzo. Na de film en uren gepraat zijn we samen in slaap gevallen op haar bed.

De volgende ochtend werde we wakker en ging zij een douche nemen. Toen dat klaar was heeft ze letterlijk een half uur aan haar haren gewerkt om ze mooi in model te krijgen. Ik dacht ik, ik zal er maar een leuke opmerking over maken, ze zaten tenslotte opnieuw ERG leuk in model die ochtend.. maarja dat moet ook wel na zo veel werk. dus:

"Wow, je ziet er weer fris uit, dat tijgerhaar van deze morgen is helemaal getemt."

Ze gaf me een slap lachje en we namen stilaan afscheid.

Achteraf gaf ze aan helemaal niet blij te zijn met die opmerking en zei ze dat ze verstond dat ze er eerst onfris uitzag, en lelijk etc.. ze was zelfs erg gekwetst erdoor. =(

Naja, tact is niet m'n sterkste kant.
or here.. contact me for further information or prices
  dinsdag 1 mei 2007 @ 08:04:17 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48879797
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef Jitse het volgende:
Had een leuk meisje leren kennen tijdens het uitgaan, en al snel spraken we af (eerste date) op haar kamer om een filmpje te kijken enzo. Na de film en uren gepraat zijn we samen in slaap gevallen op haar bed.

De volgende ochtend werde we wakker en ging zij een douche nemen. Toen dat klaar was heeft ze letterlijk een half uur aan haar haren gewerkt om ze mooi in model te krijgen. Ik dacht ik, ik zal er maar een leuke opmerking over maken, ze zaten tenslotte opnieuw ERG leuk in model die ochtend.. maarja dat moet ook wel na zo veel werk. dus:

"Wow, je ziet er weer fris uit, dat tijgerhaar van deze morgen is helemaal getemt."

Achteraf gaf ze aan helemaal niet blij te zijn met die opmerking en zei ze dat ze verstond dat ze er eerst onfris uitzag, en lelijk etc.. ze was zelfs erg gekwetst erdoor. =(

wat moet je anders zeggen dan. Jeetje zelf in de vroege ochtend als je net wakker bent zie je er uit als een prinsesje.

dat houd dan in dat ze dag en nacht er slaperig uit ziet.

vrouwen.... je kan ook nooit iets goed zeggen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_48880290
quote:
Pff
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:06:15 #127
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_48886607
achtsja ik heb juist het probleem dat ik zeg wat ik denk, al is het meestal lollig bedoelt,, vaak waarderen vrienden dat wel, vriendinne ook wel maar dat omdat ze wete dat ik een mafkees afentoe ben,, maartja meisjes die ik net ken en het daarbij doe en die dan meteen moeilijk doen,, meestal weet ik dan genoeg, gewoon opbokken andere zoeken.. dat hele serieuse shit gedoe
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:49:18 #128
108913 Godshand
guide4you
pi_48889952
quote:

ik ruik 16 jaar en onzekerheid
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:16:38 #129
111964 Jitse
add goes here
pi_48892875
ze was 19 en vlaams.
or here.. contact me for further information or prices
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 16:23:45 #130
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_48893141
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef Jitse het volgende:
ze was 19 en vlaams.
Daar gaat het dus mis
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:29:57 #131
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_48895376
Mijn zus vertelde een mooi verhaal: Er kwam een kerel op haar af en die gebruikte een legendarische openingszin. ,,vind jij het ook zo verschrikkelijk om vrijgezel te zijn''. Toen is ze maar heel hard weggerend
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:06:18 #132
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_48936377
Sja, ik heb ook wel iets briljants meegemaakt afgelopen zaterdagnacht, het was al redelijk laat, uurtje of 5, en de kroeg ging bijna sluiten, ik had de hele avond al een beetje staan te kijken naar een leuk meisje niet ver van ons groepje vandaan, maar steeds niet naartoe gestapt. Afijn, die toko ging dus bijna dicht en ik had erge honger, dus ik denk, ff vragen of ze misschien mee wilt ff wat eten, loop naar haar toe, vraag het haar, pakt ze me vol op de bek. Ik weet niet wat me overkomt, duw haar weg en zeg: als ik zeg dat ik honger heb wil dat nog niet zeggen dat ik jouw tong in mijn bek hoef..

Het zal de drank wel geweest zijn, maar het was nog best een leuk meisje ook nog
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_48937090
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef Euc- het volgende:
Sja, ik heb ook wel iets briljants meegemaakt afgelopen zaterdagnacht, het was al redelijk laat, uurtje of 5, en de kroeg ging bijna sluiten, ik had de hele avond al een beetje staan te kijken naar een leuk meisje niet ver van ons groepje vandaan, maar steeds niet naartoe gestapt. Afijn, die toko ging dus bijna dicht en ik had erge honger, dus ik denk, ff vragen of ze misschien mee wilt ff wat eten, loop naar haar toe, vraag het haar, pakt ze me vol op de bek. Ik weet niet wat me overkomt, duw haar weg en zeg: als ik zeg dat ik honger heb wil dat nog niet zeggen dat ik jouw tong in mijn bek hoef..

Het zal de drank wel geweest zijn, maar het was nog best een leuk meisje ook nog
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:18:43 #134
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_48957733
quote:

Misschien dacht ze dat je een openingszin aangreep om haar te versieren
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:12:53 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48960083
quote:

geweldig helemaal geweldig

Maar hoe reageerde ze en is ze nog mee gegaan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:19:18 #136
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_48960325
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

geweldig helemaal geweldig

Maar hoe reageerde ze en is ze nog mee gegaan?
Ze keek me kwaad aan is liep naar dr vriendinnen toe
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:26:34 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48960594
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:19 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ze keek me kwaad aan is liep naar dr vriendinnen toe
je had gewoon moeten zeggen. Hey je kan zeggen wat je wil maar mijn opmerking was wel orgineel
  zondag 6 mei 2007 @ 16:43:38 #138
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_49065820
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je had gewoon moeten zeggen. Hey je kan zeggen wat je wil maar mijn opmerking was wel orgineel
Dat staat ook weer zo arrogant he
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  zondag 6 mei 2007 @ 17:11:36 #139
174657 TubewayDigital
Who's Bad...
pi_49066825
De blunder is dat ik niet op haar vele avanches ben in gegaan. Anders neukte ik nu een rondborstige fysiotherapeute met een geile playmate look.

[ Bericht 6% gewijzigd door TubewayDigital op 06-05-2007 17:18:33 ]
  zondag 6 mei 2007 @ 18:20:43 #140
108913 Godshand
guide4you
pi_49069587
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef TubewayDigital het volgende:
De blunder is dat ik niet op haar vele avanches ben in gegaan. Anders neukte ik nu een rondborstige fysiotherapeute met een geile playmate look.
wees blij juist!

fysiotherapeutes
pi_49070162
Ik was eens dronken en toen had ik gezoend met iemand waarvan ik zijn naam niet eens wist. Dus wij gezellig een uurtje samen doorgebracht, toen ben ik weer verder gegaan met mijn vrienden. Keek ik de volgende dag op mijn camera (heb ik altijd bij me als ik ga stappen), totaal vergeten dat ik een foto had gemaakt van hem en mij.

Hij was echt om te janken en hij had mijn nummer ook nog.
Wat scheelde is dat hij slechts 10 jaar ouder was dan ik.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:10:43 #142
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_49139984
tvp
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:59:55 #143
172358 oddman
Introspecteur
pi_49191002
Heheh.

Dit is leuk ^_^

Ik heb nog een hele mooie.
Er bestaat een prachtige foto van mij, waar ik op sta samen met een bevallige dame en een verkeersbord. Je weet wel, van die mooie reflecterende dingen die meestal op straat staan maar in dit geval in de kroeg.
Betreffende bevallige dame bleek later een Psycho Bitch (tm), nog afgezien van het feit dat mijn connectie met haar vooraf was gegaan door mindere beslissingen aan mijn kant (maar dat is voor een andere keer).
Op het verkeersbord stond met grote zwarte letters 'WRONG WAY'.
Ik heb gelachen.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:22:11 #144
108913 Godshand
guide4you
pi_49207586
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef oddman het volgende:
Heheh.

Dit is leuk ^_^

Ik heb nog een hele mooie.
Er bestaat een prachtige foto van mij, waar ik op sta samen met een bevallige dame en een verkeersbord. Je weet wel, van die mooie reflecterende dingen die meestal op straat staan maar in dit geval in de kroeg.
Betreffende bevallige dame bleek later een Psycho Bitch (tm), nog afgezien van het feit dat mijn connectie met haar vooraf was gegaan door mindere beslissingen aan mijn kant (maar dat is voor een andere keer).
Op het verkeersbord stond met grote zwarte letters 'WRONG WAY'.
Ik heb gelachen.
maar das toch geen blunder bij het versieren?
pi_49207757
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

maar das toch geen blunder bij het versieren?
Wel waardig genoeg om te vertellen
Lambo of Rekt
pi_49227780
Die verzonnen rommel van een persoon hier is wat minder voor het topic voor de rest wel vette
JOHNNY HEITINGA
pi_49570653
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik was eens dronken en toen had ik gezoend met iemand waarvan ik zijn naam niet eens wist. Dus wij gezellig een uurtje samen doorgebracht, toen ben ik weer verder gegaan met mijn vrienden. Keek ik de volgende dag op mijn camera (heb ik altijd bij me als ik ga stappen), totaal vergeten dat ik een foto had gemaakt van hem en mij.

Hij was echt om te janken en hij had mijn nummer ook nog.
Wat scheelde is dat hij slechts 10 jaar ouder was dan ik.
  zondag 20 mei 2007 @ 16:54:40 #148
168821 Luigi_
Forza Milano
pi_49575335
Tyfus Vette Praatjes
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:47:47 #149
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_49755136
Ik heb me gister weer wat stoms gedaan .

Ik was in Nijmegen stappen met een paar vrienden, en ik zou terug rijden. Ik dus de hele avond aan de fris, al je vrienden knettersdronken. Rond kwart over 2 wou ik toch echt naar huis want ik moest vanochtend weer om kwart over 6 op, maar ik kreeg mn vrienden maar niet meegesleept . Dus ik sta daar met een enigzins chagrijnige kop te wachten op me vrienden. Komt er een Aziatische chick naar me toe met de vraag "Heb je het een beetje naar je zin?".

Ik: "Heb me prima vermaakt, maar ik wil nu toch echt naar huis, morgen vroeg werken etc".

Vervolgens is er nog een kort gesprekje over ditjes en datjes wat nergens over ging, maar 't was wel gezellig. Op dat moment komen dus mijn zatte vrienden aanlopen en ik zeg tegen haar: "Ik ga nu echt naar huis".

zij: "Hmm jammer dat je weggaat".
ik: "Helaas, volgende keer beter.."

Op dat moment loop ik dus gewoon weg, blij dat ik eindelijk naar huis kan. Kom ik bij de auto, kom ik tot de conclusie dat ik iets heel stoms heb gedaan. Ik weet dr naam niet meer (Aziatische namen zijn moeilijk..). Heb geen nummers uitgewisseld niks. Heb dr dus gewoon door m'n vingers laten glippen .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:49:59 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49755209
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef Camplo het volgende:
Die verzonnen rommel van een persoon hier is wat minder voor het topic voor de rest wel vette
ik ben benieuwd wie je bedoeld

ik volg dit hele topic eigelijk niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')