abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51093050
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:21 schreef oddman het volgende:
regel 1 is: altijd lachen, altijd uitstralen dat men met jou lol kan beleven.
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef oddman het volgende:

Enne... niet haar een drankje aanbieden, da's te standaard, maar haar jou een drankje laten aanbieden, da's de kunst.
Oh we hebben met een pro te maken
pi_51093408
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef oddman het volgende:

[..]

Te oud om deze fout te mogen maken, laat ik het daar op houden .
Enne... niet haar een drankje aanbieden, da's te standaard, maar haar jou een drankje laten aanbieden, da's de kunst.
ja, en dat gaat zeker lukken op jouw manier (lees: met niets zeggen als er 'love in the air' hangt )
Haleloeja
pi_51093499
Iemand nog een mooie blunder?

Ik niet .
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:00:47 #214
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_51099018
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
Iemand nog een mooie blunder?

Ik niet .
zeg dan niets
pi_51099502
jullie gaan met zn allen offtopic.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:42:01 #216
172358 oddman
Introspecteur
pi_51122122
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:21 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ja, en dat gaat zeker lukken op jouw manier (lees: met niets zeggen als er 'love in the air' hangt )
Daarom staat het ook in het topic 'versierblunders', no ?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:34:53 #217
186348 De_Dwaas
Ja hou je hé
pi_51609111
Leuk topic bij sommige dingen die ik hier lees vraag ik me toch echt af hoe je het voor elkaar krijgt
Heb er zelf ook nog wel paar blunders.

Dit is niet echt een blunder want had een redelijke afloop, maar is wel het iets wat ik nog vaak moet aanhoren op feestjes.

Was op een feestje van een goede vriend van mij erg gezellig allemaal. De meeste mensen kende ik wel maar er waren ook een paar mensen die ik niet kende, waaronder een meisje die er wel aardig uit zag. Nou denk even kennis maken, blijkt het dus een hele leuke meid te zijn bijna 2 uren mee gepraat die avond. Er vielen ook niet van die pijnlijke stiltes in het gesprek dus. Op een gegeven moment kwam een vriendin van haar erbij zitten en die zei dat ze naar huis wou. Nog even gepraat en toen gingen hun er dus vandoor. Ze zijn nog niet een minuut weg en ik denk bij mijzelf klote geen tel nummers uitgewisseld .
Nou woont die maat van mij in een flat (2de verdieping) dus ik denk ik haal ze wel in zo snel gaan ze de trappen niet af.
Ik naar buiten gallerij op en zie dat er ook een brandtrap is (zo'n stalen ronde brandtrap). Ik denk perfect als ik daar nou langs ga kan ik haar inhalen. Staat wel leuk als je bij de fietsen voor wacht en zegt hey heb je nummer nog niet .
Dus ik ren die brandtrap af, de eerste brandtrap naar de 1ste verdieping ging perfect. Ren de tweede trap af naar de beganegrond en zo ongeveer halve wegen die trap zat een kat maar in het donker had ik die niet gezien. Ik flikker dus over die kat heen snoeihard die trap af . Mensen die op de gallerij stonden te roken snel kijken of het goed met me ging en waarom ik in godsnaam via die brandtrap naar beneden ging. Ik probeer op te staan viel allemaal wel mee dacht ik alleen wat schaaf plekken enzo. Dus ik sta op kijk recht in het gezicht van dat meisje .
Nou sta je dan met allemaal lui om je heen, uuuh ja ik wou je telefoon nummer nog even vragen dat was ik vergeten .

Haar nummer overigens wel gekregen dus dat was een meevaller, maar genant was het wel .

De volgende dag trouwens nog naar ehbo geweest met mijn vader, ik kon mijn bed niet meer uitkomen paar weken met zwaar gekneusde ribben gelopen. Dacht zelf dat de val mee viel op dat moment, maar waarschijnlijk niet gevoeld door de drank .

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Dwaas op 19-07-2007 00:22:53 ]
Een dwaas leeft arm om rijk te sterven.....
  vrijdag 20 juli 2007 @ 01:14:18 #218
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_51647953
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef De_Dwaas het volgende:
Leuk topic bij sommige dingen die ik hier lees vraag ik me toch echt af hoe je het voor elkaar krijgt
Heb er zelf ook nog wel paar blunders.

Dit is niet echt een blunder want had een redelijke afloop, maar is wel het iets wat ik nog vaak moet aanhoren op feestjes.

Was op een feestje van een goede vriend van mij erg gezellig allemaal. De meeste mensen kende ik wel maar er waren ook een paar mensen die ik niet kende, waaronder een meisje die er wel aardig uit zag. Nou denk even kennis maken, blijkt het dus een hele leuke meid te zijn bijna 2 uren mee gepraat die avond. Er vielen ook niet van die pijnlijke stiltes in het gesprek dus. Op een gegeven moment kwam een vriendin van haar erbij zitten en die zei dat ze naar huis wou. Nog even gepraat en toen gingen hun er dus vandoor. Ze zijn nog niet een minuut weg en ik denk bij mijzelf klote geen tel nummers uitgewisseld .
Nou woont die maat van mij in een flat (2de verdieping) dus ik denk ik haal ze wel in zo snel gaan ze de trappen niet af.
Ik naar buiten gallerij op en zie dat er ook een brandtrap is (zo'n stalen ronde brandtrap). Ik denk perfect als ik daar nou langs ga kan ik haar inhalen. Staat wel leuk als je bij de fietsen voor wacht en zegt hey heb je nummer nog niet .
Dus ik ren die brandtrap af, de eerste brandtrap naar de 1ste verdieping ging perfect. Ren de tweede trap af naar de beganegrond en zo ongeveer halve wegen die trap zat een kat maar in het donker had ik die niet gezien. Ik flikker dus over die kat heen snoeihard die trap af . Mensen die op de gallerij stonden te roken snel kijken of het goed met me ging en waarom ik in godsnaam via die brandtrap naar beneden ging. Ik probeer op te staan viel allemaal wel mee dacht ik alleen wat schaaf plekken enzo. Dus ik sta op kijk recht in het gezicht van dat meisje .
Nou sta je dan met allemaal lui om je heen, uuuh ja ik wou je telefoon nummer nog even vragen dat was ik vergeten .

Haar nummer overigens wel gekregen dus dat was een meevaller, maar genant was het wel .

De volgende dag trouwens nog naar ehbo geweest met mijn vader, ik kon mijn bed niet meer uitkomen paar weken met zwaar gekneusde ribben gelopen. Dacht zelf dat de val mee viel op dat moment, maar waarschijnlijk niet gevoeld door de drank .
haha prachtig Ik kan het helemaal voor me zien

Heb je die meid nog gebeld uiteindelijk of niet?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 02:08:58 #219
186348 De_Dwaas
Ja hou je hé
pi_51649068
ja zijn zelfs nog een paar keer opstap geweest. Kom haar nu af en toe nog wel eens tegen bij het uitgaan dan maken we nog wel een praatje maar nooit een relatie mee gehad.
Een dwaas leeft arm om rijk te sterven.....
pi_51655043
In de stad waar ik woon schijnt dus een enorme eikel te zijn die op mij lijkt van achteren. Ik sta wat te kletsen met een leuk meisje, ik had echt het gevoel dat het goed zat qua het verkrijgen van een telefoonnummer en een eerste afspraakje. Hoor ik ineens van achteren twee vrouwenstemmen: Ja, volgens mij is dat hem. Het volgende wat ik voel is een glas bier wat over mn kop gaat. Ik draai me om, zegt een van die meisjes: Oh nee, dat is het m toch niet. GVD!!!! Nou ja avond verpest, en die meisjes simpel hun excuses aanbieden, een paar biertjes voor me gekocht en dat was het. Dat meisje waar ik mee stond te praten was inmiddels al omgedraaid en stond te praten met iemand anders...... Nou ja, K.L.O.T.E.
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
pi_51659246
Dat is wel klote ja
AFC AJAX
pi_51728981
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:32 schreef dyslexie_man het volgende:
In de stad waar ik woon schijnt dus een enorme eikel te zijn die op mij lijkt van achteren. Ik sta wat te kletsen met een leuk meisje, ik had echt het gevoel dat het goed zat qua het verkrijgen van een telefoonnummer en een eerste afspraakje. Hoor ik ineens van achteren twee vrouwenstemmen: Ja, volgens mij is dat hem. Het volgende wat ik voel is een glas bier wat over mn kop gaat. Ik draai me om, zegt een van die meisjes: Oh nee, dat is het m toch niet. GVD!!!! Nou ja avond verpest, en die meisjes simpel hun excuses aanbieden, een paar biertjes voor me gekocht en dat was het. Dat meisje waar ik mee stond te praten was inmiddels al omgedraaid en stond te praten met iemand anders...... Nou ja, K.L.O.T.E.
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_52661607
Lowlands 2007:

Ik"Hey, meisje!"
Zij: "Ja?"
"Mag ik je blokkenschema even?"
Zij:"Ja hoor.."
(Ik bestudeer het aandachtig...)
Ik: "Zeg, ik mis iets in het programma.."
Zij:"Wat dan?"
Ik:"Hoe laat begint het neuken met jou dan?"
Zij:"O wist je dat niet? Dat is geannulleerd.."

Voor degene die hem nog niet kende
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_52662856
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?

Bizar gisteravond, maar niet geblunderd
T-I-M.

Dat is mij dus overkomen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Whoopsydaisy op 24-08-2007 22:47:20 ]
pi_52666261
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

T-I-M.

Dat is mij dus overkomen.
MIj ook , moest mn naam laatst een keer spellen voor een dronken chick, terwijl ik Tim heet
#winning
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:13:11 #226
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52666327
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:10 schreef Tware het volgende:

[..]

MIj ook , moest mn naam laatst een keer spellen voor een dronken chick, terwijl ik Tim heet
Wees dan maar blij dat je niet Rhoshandiatelly-neshiaunneveshenk Koyaanfsquatsiuty heet. Die gast heeft volgens Wikipedia namelijk de langste voornaam ter wereld
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_52666514
Een paar maanden geleden hier op een feest in het dorp ;

Wil half aangeschoten een biertje halen maar het was behoorlijk druk. Dus ik kijk -zoals ik altijd in nuchtere toestand kijk; nors - om me heen.
Zie ik iedereen om me heen dansen en ouwehoeren.. kijk ik de andere kant op..
Staat er ineens een leuke dame een meter bij me vandaan die naar me kijkt.

Zegt ze 'Kijk niet zo chagerijnig" met zo'n lieve glimlach
Zeg ik "Zo kijk ik altijd "
Zegt ze terug "Ow" echt met zo'n blik van

Als ik me goed herinner was dat ook de enige dame die me aankeek die avond toen ik nog nuchter was.. voor de rest heb ik er helemaal niets meer van gemerkt
Maar goed... ik krijg dat al 100x op jaar basis te horen dus ik zie dat ook geneens meer als een openingszin of wat dan ook
pi_52666560
Nou jarennnnnn geleden voor ik ging internetten leek het idee me al te belachelijk voor woorden, dat je online iemand leuk zou kunnen vinden uberhaupt..
Ik werd na 2 maanden online al mega gestraft

ik vond iemand leuk en hoe..pffffff
Ik dacht dat hij mijn mails allemaal wel leuk vond...allemaal vol humor, over alles wat was en is enzo..
nou dat viel toch tegen..

Hij dacht dat ik hem in de maling nam!
Hoe vind je die?
dat was dus niet zo ik was bloedserieusssssssss aarghhhhhhhh hahaha
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52666581
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52666703
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou jarennnnnn geleden voor ik ging internetten leek het idee me al te belachelijk voor woorden, dat je online iemand leuk zou kunnen vinden uberhaupt..
Ik werd na 2 maanden online al mega gestraft

ik vond iemand leuk en hoe..pffffff
Ik dacht dat hij mijn mails allemaal wel leuk vond...allemaal vol humor, over alles wat was en is enzo..
nou dat viel toch tegen..

Hij dacht dat ik hem in de maling nam!
Hoe vind je die?
dat was dus niet zo ik was bloedserieusssssssss aarghhhhhhhh hahaha
Heb hetzelfde gehad.. alleen was het ook wederzijds en zo ontstond mijn eerste relatie via fok 11 maanden geleden
pi_52666814
late tvp!
pi_52666843
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:29 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Heb hetzelfde gehad.. alleen was het ook wederzijds en zo ontstond mijn eerste relatie via fok 11 maanden geleden
dan heb jij mazzel!
snikt het uit..
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:35:50 #233
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52666876
Die van mij via Fok duurt al een jaar of 5 geloof ik
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:53:39 #234
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_52668410
Fijne blunder van een maat van me. Paar weken geleden op vakantie geweest naar Valencia. En ohwww, wat een vrouwen daar, je kijkt je ogen uit!! Niet te benaderen btw als je de Spaanse taal niet machtig bent, maar dit terzijde.

Anyway, we lopen kalmpjes 'de stad' te bekijken, wanneer we opeens overvallen worden door een bloedmooie vrouw die recht voor ons een winkel uit komt lopen. Wij allebei too obvious kijken natuurlijk. Waarop zij begint te lachen en de etalage begint uit te checken.

Het hele tafereeltje eindigde vrij plotseling toen m'n kameraad struikelde over de stoeprand en keihard op z'n plaat ging... Daarop schoot ik in een lachbui van *minimaal* tien minuten.

Needless to say dat die vrouw ons nog grotere stakkers vond dan daarvoor, en zo keek ze ook
Moraal van het verhaal: vrouwen op het Iberisch schiereiland deugen big time!!
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_52670410
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:35 schreef thaduck het volgende:
Die van mij via Fok duurt al een jaar of 5 geloof ik
geloof je?

Ik zou het maar goed weten, voor je het jubileum van 6 jaar vergeet
dan is het met je relatie
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_52670492
tvp
pi_52670530
Ik bak zelf geen ene moer van, moet altijd ontzettend veel drinken voordat ik iets onzinnigs uit mijn mond kan laten passeren.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:58:18 #238
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52672055
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 09:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

geloof je?

Ik zou het maar goed weten, voor je het jubileum van 6 jaar vergeet
dan is het met je relatie
Ik kan niet wachten
pi_52677348
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef De_Dwaas het volgende:
Ik flikker dus over die kat heen snoeihard die trap af .
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_52677426
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:53 schreef DumDaDum het volgende:
Fijne blunder van een maat van me. Paar weken geleden op vakantie geweest naar Valencia. En ohwww, wat een vrouwen daar, je kijkt je ogen uit!! Niet te benaderen btw als je de Spaanse taal niet machtig bent, maar dit terzijde.

Anyway, we lopen kalmpjes 'de stad' te bekijken, wanneer we opeens overvallen worden door een bloedmooie vrouw die recht voor ons een winkel uit komt lopen. Wij allebei too obvious kijken natuurlijk. Waarop zij begint te lachen en de etalage begint uit te checken.

Het hele tafereeltje eindigde vrij plotseling toen m'n kameraad struikelde over de stoeprand en keihard op z'n plaat ging... Daarop schoot ik in een lachbui van *minimaal* tien minuten.

Needless to say dat die vrouw ons nog grotere stakkers vond dan daarvoor, en zo keek ze ook
Moraal van het verhaal: vrouwen op het Iberisch schiereiland deugen big time!!
je krijgt het voordeel van de twijfel met dit verhaal. Spaanse vrouwen zijn immer pleuris lelijk . Italiaanse ook.

Wat je op internet ziet zijn de uitzonderingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')