abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51066651
@oddman: hoe oud ben je je triest..... dit is idd écht eeen grote grote blunder. Dit zijn de makkelijkste versiermomenten; als je weet dat er 'lichte interesse is' en je staat naast elkaar aan de bar..... 'hooiii, ook zo'n dorst ' ... - 'jaaa , jij ook?' - 'jaaaa, wil je een drankje van me'?'... en het gesprek is geboren
Haleloeja
pi_51068253
Plat pratende meisjes zijn idd not done. Vaak ook zo stom als het achtereind van een varken
JOHNNY HEITINGA
pi_51069279
tvp
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  maandag 2 juli 2007 @ 22:33:05 #204
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_51076261
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Camplo het volgende:
Plat pratende meisjes zijn idd not done. Vaak ook zo stom als het achtereind van een varken
vind het soms wel lief maar als ze dan snel praten (twente) kan ik het echt niet verstaan. Dat inslikken enzo
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  maandag 2 juli 2007 @ 23:30:41 #205
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51078861
quote:
Vrouwen die twents of plat praten
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 2 juli 2007 @ 23:42:01 #206
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_51079292
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Vrouwen die twents of plat praten
ik had eens een meid in de klas uit Twente. Ze praatte zo verschrikkelijk plat, maar zag er wel jammie uit
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:27:11 #207
172358 oddman
Introspecteur
pi_51087436
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef Gelderland het volgende:
@oddman: hoe oud ben je je triest..... dit is idd écht eeen grote grote blunder. Dit zijn de makkelijkste versiermomenten; als je weet dat er 'lichte interesse is' en je staat naast elkaar aan de bar..... 'hooiii, ook zo'n dorst ' ... - 'jaaa , jij ook?' - 'jaaaa, wil je een drankje van me'?'... en het gesprek is geboren
Te oud om deze fout te mogen maken, laat ik het daar op houden .
Enne... niet haar een drankje aanbieden, da's te standaard, maar haar jou een drankje laten aanbieden, da's de kunst.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51090548
Twents of Achterhoeks accent
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:07:27 #209
164283 Luco
Buongiorno!
pi_51090849
Accenten
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_51092958
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:47 schreef L-IS het volgende:
kansloos.. waarom?

Beter dat je een lekker meisje ziet, beetje gaan praten en ze een gigantisch boer'n accent heeft waar je geen klap van verstaat
"wil je wat drinken??" What?? ooh vous ettes Francoisse,, uhm shit oke.. doei
pi_51093050
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:21 schreef oddman het volgende:
regel 1 is: altijd lachen, altijd uitstralen dat men met jou lol kan beleven.
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef oddman het volgende:

Enne... niet haar een drankje aanbieden, da's te standaard, maar haar jou een drankje laten aanbieden, da's de kunst.
Oh we hebben met een pro te maken
pi_51093408
quote:

[..]

ja, en dat gaat zeker lukken op jouw manier (lees: met niets zeggen als er 'love in the air' hangt )
Haleloeja
pi_51093499
Iemand nog een mooie blunder?

Ik niet .
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:00:47 #214
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_51099018
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
Iemand nog een mooie blunder?

Ik niet .
zeg dan niets
pi_51099502
jullie gaan met zn allen offtopic.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:42:01 #216
172358 oddman
Introspecteur
pi_51122122
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:21 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ja, en dat gaat zeker lukken op jouw manier (lees: met niets zeggen als er 'love in the air' hangt )
Daarom staat het ook in het topic 'versierblunders', no ?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:34:53 #217
186348 De_Dwaas
Ja hou je hé
pi_51609111
Leuk topic bij sommige dingen die ik hier lees vraag ik me toch echt af hoe je het voor elkaar krijgt
Heb er zelf ook nog wel paar blunders.

Dit is niet echt een blunder want had een redelijke afloop, maar is wel het iets wat ik nog vaak moet aanhoren op feestjes.

Was op een feestje van een goede vriend van mij erg gezellig allemaal. De meeste mensen kende ik wel maar er waren ook een paar mensen die ik niet kende, waaronder een meisje die er wel aardig uit zag. Nou denk even kennis maken, blijkt het dus een hele leuke meid te zijn bijna 2 uren mee gepraat die avond. Er vielen ook niet van die pijnlijke stiltes in het gesprek dus. Op een gegeven moment kwam een vriendin van haar erbij zitten en die zei dat ze naar huis wou. Nog even gepraat en toen gingen hun er dus vandoor. Ze zijn nog niet een minuut weg en ik denk bij mijzelf klote geen tel nummers uitgewisseld .
Nou woont die maat van mij in een flat (2de verdieping) dus ik denk ik haal ze wel in zo snel gaan ze de trappen niet af.
Ik naar buiten gallerij op en zie dat er ook een brandtrap is (zo'n stalen ronde brandtrap). Ik denk perfect als ik daar nou langs ga kan ik haar inhalen. Staat wel leuk als je bij de fietsen voor wacht en zegt hey heb je nummer nog niet .
Dus ik ren die brandtrap af, de eerste brandtrap naar de 1ste verdieping ging perfect. Ren de tweede trap af naar de beganegrond en zo ongeveer halve wegen die trap zat een kat maar in het donker had ik die niet gezien. Ik flikker dus over die kat heen snoeihard die trap af . Mensen die op de gallerij stonden te roken snel kijken of het goed met me ging en waarom ik in godsnaam via die brandtrap naar beneden ging. Ik probeer op te staan viel allemaal wel mee dacht ik alleen wat schaaf plekken enzo. Dus ik sta op kijk recht in het gezicht van dat meisje .
Nou sta je dan met allemaal lui om je heen, uuuh ja ik wou je telefoon nummer nog even vragen dat was ik vergeten .

Haar nummer overigens wel gekregen dus dat was een meevaller, maar genant was het wel .

De volgende dag trouwens nog naar ehbo geweest met mijn vader, ik kon mijn bed niet meer uitkomen paar weken met zwaar gekneusde ribben gelopen. Dacht zelf dat de val mee viel op dat moment, maar waarschijnlijk niet gevoeld door de drank .

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Dwaas op 19-07-2007 00:22:53 ]
Een dwaas leeft arm om rijk te sterven.....
  vrijdag 20 juli 2007 @ 01:14:18 #218
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_51647953
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef De_Dwaas het volgende:
Leuk topic bij sommige dingen die ik hier lees vraag ik me toch echt af hoe je het voor elkaar krijgt
Heb er zelf ook nog wel paar blunders.

Dit is niet echt een blunder want had een redelijke afloop, maar is wel het iets wat ik nog vaak moet aanhoren op feestjes.

Was op een feestje van een goede vriend van mij erg gezellig allemaal. De meeste mensen kende ik wel maar er waren ook een paar mensen die ik niet kende, waaronder een meisje die er wel aardig uit zag. Nou denk even kennis maken, blijkt het dus een hele leuke meid te zijn bijna 2 uren mee gepraat die avond. Er vielen ook niet van die pijnlijke stiltes in het gesprek dus. Op een gegeven moment kwam een vriendin van haar erbij zitten en die zei dat ze naar huis wou. Nog even gepraat en toen gingen hun er dus vandoor. Ze zijn nog niet een minuut weg en ik denk bij mijzelf klote geen tel nummers uitgewisseld .
Nou woont die maat van mij in een flat (2de verdieping) dus ik denk ik haal ze wel in zo snel gaan ze de trappen niet af.
Ik naar buiten gallerij op en zie dat er ook een brandtrap is (zo'n stalen ronde brandtrap). Ik denk perfect als ik daar nou langs ga kan ik haar inhalen. Staat wel leuk als je bij de fietsen voor wacht en zegt hey heb je nummer nog niet .
Dus ik ren die brandtrap af, de eerste brandtrap naar de 1ste verdieping ging perfect. Ren de tweede trap af naar de beganegrond en zo ongeveer halve wegen die trap zat een kat maar in het donker had ik die niet gezien. Ik flikker dus over die kat heen snoeihard die trap af . Mensen die op de gallerij stonden te roken snel kijken of het goed met me ging en waarom ik in godsnaam via die brandtrap naar beneden ging. Ik probeer op te staan viel allemaal wel mee dacht ik alleen wat schaaf plekken enzo. Dus ik sta op kijk recht in het gezicht van dat meisje .
Nou sta je dan met allemaal lui om je heen, uuuh ja ik wou je telefoon nummer nog even vragen dat was ik vergeten .

Haar nummer overigens wel gekregen dus dat was een meevaller, maar genant was het wel .

De volgende dag trouwens nog naar ehbo geweest met mijn vader, ik kon mijn bed niet meer uitkomen paar weken met zwaar gekneusde ribben gelopen. Dacht zelf dat de val mee viel op dat moment, maar waarschijnlijk niet gevoeld door de drank .
haha prachtig Ik kan het helemaal voor me zien

Heb je die meid nog gebeld uiteindelijk of niet?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 02:08:58 #219
186348 De_Dwaas
Ja hou je hé
pi_51649068
ja zijn zelfs nog een paar keer opstap geweest. Kom haar nu af en toe nog wel eens tegen bij het uitgaan dan maken we nog wel een praatje maar nooit een relatie mee gehad.
Een dwaas leeft arm om rijk te sterven.....
pi_51655043
In de stad waar ik woon schijnt dus een enorme eikel te zijn die op mij lijkt van achteren. Ik sta wat te kletsen met een leuk meisje, ik had echt het gevoel dat het goed zat qua het verkrijgen van een telefoonnummer en een eerste afspraakje. Hoor ik ineens van achteren twee vrouwenstemmen: Ja, volgens mij is dat hem. Het volgende wat ik voel is een glas bier wat over mn kop gaat. Ik draai me om, zegt een van die meisjes: Oh nee, dat is het m toch niet. GVD!!!! Nou ja avond verpest, en die meisjes simpel hun excuses aanbieden, een paar biertjes voor me gekocht en dat was het. Dat meisje waar ik mee stond te praten was inmiddels al omgedraaid en stond te praten met iemand anders...... Nou ja, K.L.O.T.E.
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
pi_51659246
Dat is wel klote ja
AFC AJAX
pi_51728981
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:32 schreef dyslexie_man het volgende:
In de stad waar ik woon schijnt dus een enorme eikel te zijn die op mij lijkt van achteren. Ik sta wat te kletsen met een leuk meisje, ik had echt het gevoel dat het goed zat qua het verkrijgen van een telefoonnummer en een eerste afspraakje. Hoor ik ineens van achteren twee vrouwenstemmen: Ja, volgens mij is dat hem. Het volgende wat ik voel is een glas bier wat over mn kop gaat. Ik draai me om, zegt een van die meisjes: Oh nee, dat is het m toch niet. GVD!!!! Nou ja avond verpest, en die meisjes simpel hun excuses aanbieden, een paar biertjes voor me gekocht en dat was het. Dat meisje waar ik mee stond te praten was inmiddels al omgedraaid en stond te praten met iemand anders...... Nou ja, K.L.O.T.E.
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_52661607
Lowlands 2007:

Ik"Hey, meisje!"
Zij: "Ja?"
"Mag ik je blokkenschema even?"
Zij:"Ja hoor.."
(Ik bestudeer het aandachtig...)
Ik: "Zeg, ik mis iets in het programma.."
Zij:"Wat dan?"
Ik:"Hoe laat begint het neuken met jou dan?"
Zij:"O wist je dat niet? Dat is geannulleerd.."

Voor degene die hem nog niet kende
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_52662856
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?

Bizar gisteravond, maar niet geblunderd
T-I-M.

Dat is mij dus overkomen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Whoopsydaisy op 24-08-2007 22:47:20 ]
pi_52666261
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

T-I-M.

Dat is mij dus overkomen.
MIj ook , moest mn naam laatst een keer spellen voor een dronken chick, terwijl ik Tim heet
#winning
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:13:11 #226
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52666327
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:10 schreef Tware het volgende:

[..]

MIj ook , moest mn naam laatst een keer spellen voor een dronken chick, terwijl ik Tim heet
Wees dan maar blij dat je niet Rhoshandiatelly-neshiaunneveshenk Koyaanfsquatsiuty heet. Die gast heeft volgens Wikipedia namelijk de langste voornaam ter wereld
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_52666514
Een paar maanden geleden hier op een feest in het dorp ;

Wil half aangeschoten een biertje halen maar het was behoorlijk druk. Dus ik kijk -zoals ik altijd in nuchtere toestand kijk; nors - om me heen.
Zie ik iedereen om me heen dansen en ouwehoeren.. kijk ik de andere kant op..
Staat er ineens een leuke dame een meter bij me vandaan die naar me kijkt.

Zegt ze 'Kijk niet zo chagerijnig" met zo'n lieve glimlach
Zeg ik "Zo kijk ik altijd "
Zegt ze terug "Ow" echt met zo'n blik van

Als ik me goed herinner was dat ook de enige dame die me aankeek die avond toen ik nog nuchter was.. voor de rest heb ik er helemaal niets meer van gemerkt
Maar goed... ik krijg dat al 100x op jaar basis te horen dus ik zie dat ook geneens meer als een openingszin of wat dan ook
pi_52666560
Nou jarennnnnn geleden voor ik ging internetten leek het idee me al te belachelijk voor woorden, dat je online iemand leuk zou kunnen vinden uberhaupt..
Ik werd na 2 maanden online al mega gestraft

ik vond iemand leuk en hoe..pffffff
Ik dacht dat hij mijn mails allemaal wel leuk vond...allemaal vol humor, over alles wat was en is enzo..
nou dat viel toch tegen..

Hij dacht dat ik hem in de maling nam!
Hoe vind je die?
dat was dus niet zo ik was bloedserieusssssssss aarghhhhhhhh hahaha
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52666581
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52666703
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou jarennnnnn geleden voor ik ging internetten leek het idee me al te belachelijk voor woorden, dat je online iemand leuk zou kunnen vinden uberhaupt..
Ik werd na 2 maanden online al mega gestraft

ik vond iemand leuk en hoe..pffffff
Ik dacht dat hij mijn mails allemaal wel leuk vond...allemaal vol humor, over alles wat was en is enzo..
nou dat viel toch tegen..

Hij dacht dat ik hem in de maling nam!
Hoe vind je die?
dat was dus niet zo ik was bloedserieusssssssss aarghhhhhhhh hahaha
Heb hetzelfde gehad.. alleen was het ook wederzijds en zo ontstond mijn eerste relatie via fok 11 maanden geleden
pi_52666814
late tvp!
pi_52666843
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:29 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Heb hetzelfde gehad.. alleen was het ook wederzijds en zo ontstond mijn eerste relatie via fok 11 maanden geleden
dan heb jij mazzel!
snikt het uit..
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:35:50 #233
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52666876
Die van mij via Fok duurt al een jaar of 5 geloof ik
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:53:39 #234
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_52668410
Fijne blunder van een maat van me. Paar weken geleden op vakantie geweest naar Valencia. En ohwww, wat een vrouwen daar, je kijkt je ogen uit!! Niet te benaderen btw als je de Spaanse taal niet machtig bent, maar dit terzijde.

Anyway, we lopen kalmpjes 'de stad' te bekijken, wanneer we opeens overvallen worden door een bloedmooie vrouw die recht voor ons een winkel uit komt lopen. Wij allebei too obvious kijken natuurlijk. Waarop zij begint te lachen en de etalage begint uit te checken.

Het hele tafereeltje eindigde vrij plotseling toen m'n kameraad struikelde over de stoeprand en keihard op z'n plaat ging... Daarop schoot ik in een lachbui van *minimaal* tien minuten.

Needless to say dat die vrouw ons nog grotere stakkers vond dan daarvoor, en zo keek ze ook
Moraal van het verhaal: vrouwen op het Iberisch schiereiland deugen big time!!
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_52670410
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:35 schreef thaduck het volgende:
Die van mij via Fok duurt al een jaar of 5 geloof ik
geloof je?

Ik zou het maar goed weten, voor je het jubileum van 6 jaar vergeet
dan is het met je relatie
pi_52670492
tvp
pi_52670530
Ik bak zelf geen ene moer van, moet altijd ontzettend veel drinken voordat ik iets onzinnigs uit mijn mond kan laten passeren.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:58:18 #238
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52672055
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 09:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

geloof je?

Ik zou het maar goed weten, voor je het jubileum van 6 jaar vergeet
dan is het met je relatie
Ik kan niet wachten
pi_52677348
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef De_Dwaas het volgende:
Ik flikker dus over die kat heen snoeihard die trap af .
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_52677426
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:53 schreef DumDaDum het volgende:
Fijne blunder van een maat van me. Paar weken geleden op vakantie geweest naar Valencia. En ohwww, wat een vrouwen daar, je kijkt je ogen uit!! Niet te benaderen btw als je de Spaanse taal niet machtig bent, maar dit terzijde.

Anyway, we lopen kalmpjes 'de stad' te bekijken, wanneer we opeens overvallen worden door een bloedmooie vrouw die recht voor ons een winkel uit komt lopen. Wij allebei too obvious kijken natuurlijk. Waarop zij begint te lachen en de etalage begint uit te checken.

Het hele tafereeltje eindigde vrij plotseling toen m'n kameraad struikelde over de stoeprand en keihard op z'n plaat ging... Daarop schoot ik in een lachbui van *minimaal* tien minuten.

Needless to say dat die vrouw ons nog grotere stakkers vond dan daarvoor, en zo keek ze ook
Moraal van het verhaal: vrouwen op het Iberisch schiereiland deugen big time!!
je krijgt het voordeel van de twijfel met dit verhaal. Spaanse vrouwen zijn immer pleuris lelijk . Italiaanse ook.

Wat je op internet ziet zijn de uitzonderingen
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:23:19 #241
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52678190
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:47 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

je krijgt het voordeel van de twijfel met dit verhaal. Spaanse vrouwen zijn immer pleuris lelijk . Italiaanse ook.

Lol, nou heb ik geen voorkeur voor blond, donker, etc ofsow,, maar ik zit hier in Spanje, en er lopen zoveel meer moppies rond als in NL niet normaal,, daarbij kleden zich hier ook nog is 100x geiler,, en italiaanse vrouwen lelijk pffff, alleen van dat accent al krijg je een boner,, duwd je moet toch eens wat vaker je kamer uitkomen.....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52679479
Niet echt een versierblunder, maargoed. Was laatst op een feest van een vriend van me. Stond daar met wat vrienden om een statafel en had mooi uitzicht op de bar, waar het zusje van die vriend van me stond te tappen. Ik sta dus te kijken naar haar en wil tegelijk ff aan mn bier drinken. Bleek dat mn bierglas-mond-coordinatie niet zo geweldig is, giet ik dat bier vol over me heen..

[ Bericht 9% gewijzigd door Billige op 25-08-2007 18:38:01 ]
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:45:02 #243
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_52695272
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:47 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb nog een leuke, ik was op vakantie en vond een meisje wel leuk. En ik ging altijd met haar broertjes dus kon niet vaak alleen met haar zijn. Maar ze was gaan eten in een restaurant van ons hotel, en ik was aan het praten beneden met een gast die werkte in het hotel. En er vroeg een mooie dame aan hem om te gaan eten, maar hij kon niet omdat hij aan het werk was dus hij zei tegen mij om met haar te eten. Dus ik ga naar het restaurant met haar, zie ik dat ander meisje wat ik leuk vind achter haar zitten. Ik dacht nee KUT nu denkt ze dat ik een player ben ofzo, maar het meisje waar ik nu mee aan het eten was was wel mooi maar ze was vooral met de oudere gasten bezig daar. Dus ze was niet echt iets voor mij.

Maar ik was eten aan het opscheppen, en liep naar de tafel en een kwart van me eten viel op de grond. Dus dat vond ik al erg maar we gingen verder eten. En de broertjes van dat meisje wat ik leuk vond zat dus ook achter mij en iik zag hun steeds gekke bekken trekken dus ik had eten in me mond en moest soms lachen. En toen kwamen me ouders opeens binnen gelopen! Ik kon wel door de grond zakken ik dacht kut, en het ergste was nog dat ze bij mij aan de tafel kwamen zitten. Ik dacht zie je niet dat ik met haar aan het eten ben hier ofzo. Dus me ouders haden in de stad al gegeten dus hadden alleen fruit gepakt en gingen weg. Dus dat meisje ging ook weg, ik dacht mooi zit ik hier alleen. Dus ik wou weglopen uit het restaurant knal ik vet hard tegen de deur met me hoofd. Je hoorde een hele harde knal en heel het restaurant keek naar mij toen
een cursus nederlands zou je goed doen.. kom op zeg.. zinnen beginnen met "maar", me ipv "mijn" etc..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:11:28 #244
92409 Twinky
Little star.
pi_52695793
mag je ook een versierd-worden blunder?
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:38:00 #245
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52696402
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:11 schreef Twinky het volgende:
mag je ook een versierd-worden blunder?
Post maar
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_52696431
Nou, niet echt een versierblunder, maar toch. Ik was op vakantie en even met een paar andere mensen in een club geweest, toen zag ik een lokaal meisje, ze sprak Engels... gelukkig. Afijn beetje mee gedanst (sexy), gepraat en toen vroeg ik of ze mee wou naar het strand (om te flikflooien natuurlijk, dat zei ik niet maar dat kon ze zelf ook wel bedenken) ze vond het prima en hield zelfs m`n handje vast... op weg naar de uitgang komen we ineens haar vriend tegen, waar ze me trouwens niets over had verteld (maar ik dan ook weer niets over heb gevraagd) zij waren druk in discussie, in een taal die ik niet begrijp, de vrienden van die vriend van haar keken me een beetje dodelijk aan, maar verder niets gehoord van ze ofzoiets, ze liep even mee naar buiten en toen vertelde ze dat ze weg naar die gozer moest dus ik denk kut (want ik wist niet dat dat haar vriend was, ik dacht gewoon familielid ofzoiets) ja, en toen hebben we alleen nog even gezoend en toen ging ze weg. Toen stond ik een paar uur later voor de deur van de disco met andere mensen te praten, komt ze me gedag zeggen.
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:09:26 #247
92409 Twinky
Little star.
pi_52697176
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Post maar
Ik had pauze van m'n werk, en liep een rondje met m'n boterhammetjes. Nu heb ik een afwijking aan m'n spieren waardoor ik niet altijd even 'normaal' loop. Dus ik liep daar, en zo'n kerel (ong. 25) zei zo van 'zo, meisje, ben je moe?' dus ik 'hoezo dat?', hij: 'je loopt zo moeilijk!'. Toen zei ik dat ik een spierafwijking heb, en hij schrok echt een ongeluk. Zei wel tien keer sorry en wist niet hoe snel hij weg moest komen. Ik vond het niet zo erg, maar hij wel
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:12:17 #248
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52697236
Zo'n meisje vond mij leuk kende haar al wat langer, het klikte wel goed enzo. Tot er een schoolfeest was die tot half 1 duurde, maar ik moest de volgende dag om hafl 5 op, dus ik had wat Golden Power ingeslagen en was van plan om 12 uur weg tegaan.

Toen kwam zij pas om 11 uur aan en ik zag haar pas kwart voor 12 beetje praten. Toen moest ik weg... Maar je weet ze laten je nooit zo snel weggaan Dus ik wil je wat drinken? Zij: Jaa is goed!. Ik naar haar vriendinnen toe: Willlen julle ook wat drinken? Hun: Jawohl. Dus toen was ik weggegaan zonder iets te zeggen

De volgende dag hun over de zeik Het is toch goedgekomen hoor
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:57:29 #249
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_52700391
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:47 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

WTF

Niet grappig. En als het serieus is, zou ik toch beter opletten als ik jou was...
Btw, ik baseer mijn opinie niet op internet-info, maar gewoon irl in de stad / op het strand.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_53248808
De bekende "lekker meisje vinden in de club, zoenen voelen dansen en vervolgens als ze meldt dat ze weg gaat vergeten nummer te vragen en gewoon gaan lopen zwaaien met je dronken kop" blunder is me laatst nog overkomen

Tevens kick

[ Bericht 3% gewijzigd door Epidermis5516 op 17-09-2007 18:07:08 ]
graag op anoniem
pi_57816348
schop

Niemand meer aan het blunderen geweest? Ik iig niet, ik ben ondertussen alweer 4 maanden bezet
pi_57818169
Ik wel

Was in een discotheek hier in de buurt. Collega van me was er ook.
Zag haar een uur voor sluitingstijd. Even mee praten. Al haar vrienden wouden graag weg, maar zij nog niet.
Zei ik: Kom even mee naar boven. Zij vond dat dus wel een goed plan.

Boven verder praten. Zei drukte haar borsten telkens tegen mij aan en als ze iets tegen mij zei raakten haar lippen mijn gezicht. Ik dacht dus: Appeltje eitje.

Op het moment dat ik dat dacht hadden haar vrienden ons dus gevonden en ze waren allemaal pissig dat ze was weggelopen. Ik zei dat ze anders maar gewoon moest gaan. Zij wilde echter niet dus ik bood haar een afscheidszoen aan.
Op dat moment trok ze dus terug en werd ze meegenomen door haar vrienden. Ik ging bij mijn vrienden een paar meter verderop zitten. Komt er ineens een ontzettend gespierde gast op me af die me stevig in mijn nek grijpt en mij waarschuwd dat ik dat niet nog eens moest flikken
  donderdag 3 april 2008 @ 23:38:50 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57818492
ik blunder nooit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_57818656
pi_57820784
quote:

[..]

Ik heb een keer van een meid een drankje gekregen. Een vriendin heeft et al van te voren gezegd dat ze het voor me ging halen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61113980
[gez] nieuwe blunders

De show proberen te stelen op de dansvloer als een groepje dames staat te kijken is wel tof, maar niet als er een mix van kots(?) en bier op de grond ligt waar je over uitglijdt en dus op je bek gaat -_-
Lambo of Rekt
pi_61119288
Een aantal jaren geleden vond ik een meisje leuk. Ik ben met haar aan de praat geraakt. Op een avond fiets ik met haar mee als ze naar huis gaat om haar thuis te brengen. Wij praten een beetje en zei zo van ik vind die en die jongen leuk en wie vind jij leuk. Ik zeg dus die fietst nu naast mij. Zij lacht en zegt ik vind jouw aardig en verder niet. Op dat moment kon ik wel door de grond zakken.
En toch nog een paar maanden achter haar aangelopen zonder verder resultaat. Na wat gezeik heb ik ook geen verder contact meer met haar gehad. Maar dit staat in een andere topic beschreven hier.

Verder ben ik laatst op een festival een leuk meisje tegen gekomen alleen ik durfde haar nummer niet te vragen. Kom ik haar op een ander festival weer tegen vertelt ze over een jongen die zij leuk vind ik dacht shit. Maar eigenlijk vind ik het niet echt erg want ik wil eigenlijk alleen vrienden met haar worden en dan misschien meer als dat er in zit. Nu heb ik haar nummer nog steeds niet. Maar ach zo erg is dat nu ook weer niet. Hier heb ik zelfs een topic over geopend.

Verder ben ik niet echt handig op sociaal gebied en mijn versierpogingen zijn tot nu toe nog niet succes vol geweest. Een versier poging voor is een meisje een email sturen met een tekst. Hoi wil je een keer uit met mij.

Geen versierblunder.
Een aantal jaar geleden met oud en nieuw stond ik te zoenen met een jonge vrouw. Wat zij vond het lekker om over mij pas geschoren hoofd te strelen. Dus een vriend van mij dacht dat ik die vrouw leuk vond. Maar dat was niet zo. Ik vond het alleen lekker dat zij mijn hoofd streelde.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_61120444
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
Een aantal jaren geleden vond ik een meisje leuk. Ik ben met haar aan de praat geraakt. Op een avond fiets ik met haar mee als ze naar huis gaat om haar thuis te brengen. Wij praten een beetje en zei zo van ik vind die en die jongen leuk en wie vind jij leuk. Ik zeg dus die fietst nu naast mij. Zij lacht en zegt ik vind jouw aardig en verder niet. Op dat moment kon ik wel door de grond zakken.
En toch nog een paar maanden achter haar aangelopen zonder verder resultaat. Na wat gezeik heb ik ook geen verder contact meer met haar gehad. Maar dit staat in een andere topic beschreven hier.

Verder ben ik laatst op een festival een leuk meisje tegen gekomen alleen ik durfde haar nummer niet te vragen. Kom ik haar op een ander festival weer tegen vertelt ze over een jongen die zij leuk vind ik dacht shit. Maar eigenlijk vind ik het niet echt erg want ik wil eigenlijk alleen vrienden met haar worden en dan misschien meer als dat er in zit. Nu heb ik haar nummer nog steeds niet. Maar ach zo erg is dat nu ook weer niet. Hier heb ik zelfs een topic over geopend.

Verder ben ik niet echt handig op sociaal gebied en mijn versierpogingen zijn tot nu toe nog niet succes vol geweest. Een versier poging voor is een meisje een email sturen met een tekst. Hoi wil je een keer uit met mij.

Geen versierblunder.
Een aantal jaar geleden met oud en nieuw stond ik te zoenen met een jonge vrouw. Wat zij vond het lekker om over mij pas geschoren hoofd te strelen. Dus een vriend van mij dacht dat ik die vrouw leuk vond. Maar dat was niet zo. Ik vond het alleen lekker dat zij mijn hoofd streelde.
Nou sorry hoor maar geen van je verhalen zijn grappige versierblunders.
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:48:44 #260
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61120925
Kloon mag ik hopen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61120996
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Wees blij dat ie het topic een beetje in leven houdt!
pi_61121056
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Wees blij dat ie het topic een beetje in leven houdt!
Met verhalen die nergens over gaan?
Dan kun je net zo goed niks posten.
pi_61121058
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Nee maar ik ben ook niet grappig dus dat verklaart weer een hoop.
Misschien als ik humor had gehad dan had ik leuker op kunnen schrijven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:53:59 #264
206137 Dikke_Bosmier
van de straat. jeweet
pi_61121093
quote:

jij zoent met iemand omdat die je hoofd streelde? ik snap der helemaal niets van
Now ask yourself, are they talking about you? Are you that funky, dirty, money-hungry,
scandalous, stuck-up, hair piece contact wearing bitch?
pi_61121484
quote:
Wij praten een beetje en zei zo van ik vind die en die jongen leuk en wie vind jij leuk. Ik zeg dus die fietst nu naast mij.

Jij valt op jongens? Die snap ik niet, maarja inderdaad hou je wel het topic een beetje levend.
Lambo of Rekt
pi_61122406
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij valt op jongens? Die snap ik niet, maarja inderdaad hou je wel het topic een beetje levend.
Hij bedoelt dat degene die hij leuk vindt, naast hem rijdt op dat moment. Kortom, dat meisje dus
pi_61122444
@ Dikke_Bosmier: Die vrouw kwam naar mij toe en vroeg of zij over mijn hoofd mocht strelen ik zei ja hoor. Toen heeft zij mij hoofd gestreeld en hebben wij gezoend. Verder niks en dat is best wel jammer.

@ EggsTC: Ik val op meisje. Het ging als volgt. Ik fiets naast een meisje en we praten wat op een gegeven moment vraagt zij aan mij wie ik leuk vindt. Dus geef ik als antwoord. Die fietst nu naast mij.
14 SHADES OF GREY
pi_61122603
Hmm mijn vriend kan er ook wat van

De eerste keer dat we gezoend hadden, draaiden we de hele avond beetje om elkaar heen en zijn vrienden maar van OOO ZOENEEEUHH e.d. Gaan we weg 'even naar de fiets brengen', buigt hij zich voorover naar een van zijn vrienden voor een nepkus, terwijl die jongen dat op hetzelfde moment ook deed.. En het wel erg intiem werd. Beetje vreemd voor een eerste keer kennismaking van mijn kant.

Of de eerste keer dat mijn ouders zijn ouders ontmoeten ging mijn vriend met zijn vrienden helemaal los in hun keet. Mijn ouders waren helemaal verbaasd maar alles was alsnog gezellig. Totdat.. Mijn vriend en ik bij de wc even gingen knuffelen en hij ineens besloot naar de wc te rennen en ook nog eens naast de pot te kotsen. -_- Waarop ik het natuurlijk op kon ruimen, aangezien iedereen ver heen was (Zijn moeder heeft de hele avond alleen maar gezegd 'Je moet hem keihard dumpen wat een jongen wat ee jongen' keer 100 ongeveer op een dronken toon ^^)

Net als een verjaardag bij zijn familie, daarna die hele familie de kroeg in, vriendlief irritant en flink aangeschoten, wij ruzie, even buiten kletsen en knuffelen op een bankje, zegtie: 'Ik voel me niet zo goed..' Dus ik: 'Haha, als je maar niet over me heen kotst! ' waarop hij zei 'Ga dan maar snel aan de kant'..

Het is zo'n romanticus.
pi_61123271
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:38 schreef Nouwk het volgende:

Of de eerste keer dat mijn ouders zijn ouders ontmoeten ging mijn vriend met zijn vrienden helemaal los in hun keet. Mijn ouders waren helemaal verbaasd maar alles was alsnog gezellig. Totdat.. Mijn vriend en ik bij de wc even gingen knuffelen en hij ineens besloot naar de wc te rennen en ook nog eens naast de pot te kotsen. -_- Waarop ik het natuurlijk (? GH) op kon ruimen, aangezien iedereen ver heen was (Zijn moeder heeft de hele avond alleen maar gezegd 'Je moet hem keihard dumpen wat een jongen wat ee jongen' keer 100 ongeveer op een dronken toon ^^)

Het is zo'n romanticus.
Nou je hebt wel wat voor je vriend over, echte Liefde

de meeste meiden zouden hem zelf die rommel op hebben laten ruimen..
pi_61123359
Haha ja nou hij was hartstikke ziek, zijn moeder ook en zn vader was ook wel giechelig, ik was nog vrij nuchter Hij had trouwens eerst in de kantinewc gekotst en daarna in huis naast de wc, waar hij als een hoopje kleren stond te kijken, dus had je niet veel aan En om het nou te laten liggen.. Bah!
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:18:37 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_61126236
dat dit nog loopt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_61127090
Ja, Ook_gek, hoe zit het met jou?
pi_61127302
Miscommunicaties en verhalen die totaal niks met versieren te maken hebben sinds 2008.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:09:40 #274
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_61133606
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:43 schreef CasB het volgende:
Ja, Ook_gek, hoe zit het met jou?
ik zeg niks
pi_61133828
Was een paar jaar geleden lekker aan het uitgaan. Staan er twee meiden voor me, een best leuke en een "vriendin" die nogal dronken was, evenals ik. Die vriendin staat als een idioot te hossen en heel irritant tegen iedereen aan te beuken. Toen ze even weg was zag ik mn kans schoon en leunde ik naar het leuke meisje. Maar in plaats van wat aardigs te zeggen, gooi ik er met mijn dronken kop een opmerking over die vriendin van haar uit die niet echt voor herhaling vatbaar is .

Toen viel er een ijzige stilte......

Er ging dus serieus door mijn hoofd heen hoe ik stilletjes een aftocht kon maken nadat ze dr glas in mn gezicht had leeggegooit, en bij welke bar ik even een handdoekje ging vragen. En toen leunde ze naar me toe, ze zou me ongetwijfelt eens goed de waarheid vertellen. Ik draai met een pijnlijk gezicht naar dr toe om het aan te horen...... Ze pakt me best stevig bij mn nek en zegt...

"Sorry, I don't speak Dutch, I'm from Spain....."
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_61134248
quote:

Geen versierblunder.
Blunder is vast: na elke versierpoging een topic op fok openen
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_61137256
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:23 schreef Akwableet het volgende:
Was een paar jaar geleden lekker aan het uitgaan. Staan er twee meiden voor me, een best leuke en een "vriendin" die nogal dronken was, evenals ik. Die vriendin staat als een idioot te hossen en heel irritant tegen iedereen aan te beuken. Toen ze even weg was zag ik mn kans schoon en leunde ik naar het leuke meisje. Maar in plaats van wat aardigs te zeggen, gooi ik er met mijn dronken kop een opmerking over die vriendin van haar uit die niet echt voor herhaling vatbaar is .

Er ging dus serieus door mijn hoofd heen hoe ik stilletjes een aftocht kon maken nadat ze dr glas in mn gezicht had leeggegooit, en bij welke bar ik even een handdoekje ging vragen. En toen leunde ze naar me toe, ze zou me ongetwijfelt eens goed de waarheid vertellen. Ik draai met een pijnlijk gezicht naar dr toe om het aan te horen...... Ze pakt me best stevig bij mn nek en zegt...

"Sorry, I don't speak Dutch, I'm from Spain....."
En hoe is het afgelopen?
pi_61145645
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Blunder is vast: na elke versierpoging een topic op fok openen
Whehehehe dat is ook een blunder. Kunnen andere mensen weer eens lachen om mij.
Ik wou alleen dat niet van zulke onhandige en domme dingen en gewoon een relatie had.
14 SHADES OF GREY
pi_61158533
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Whehehehe dat is ook een blunder. Kunnen andere mensen weer eens lachen om mij.
Ik wou alleen dat niet van zulke onhandige en domme dingen en gewoon een relatie had.
Ach, je bent in ieder geval niet de enige
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_61159157
meer oefenen en je hebt zo een relatie!
pi_61175608
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:23 schreef Akwableet het volgende:
gooi ik er met mijn dronken kop een opmerking over die vriendin van haar uit die niet echt voor herhaling vatbaar is .

Eikel!
Dat is nou juist de strekking van dit topic, wij willen fokking weten wat je gezegd hebt!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:55:35 #282
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66243363
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Eikel!
Dat is nou juist de strekking van dit topic, wij willen fokking weten wat je gezegd hebt!
precies, en wat is er nu gezegd
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_66260527
quote:
ja dat gezeik heb ik ook gehad.

"wat zeg je"

een raam doe je open, niet los

en maar zeiken op twentenaren

en het duurde een half jaar voordat ze snapte waar ik, mijn familie en vrienden het nu over hadden omdat ze de helft niet verstond
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 februari 2009 @ 23:48:29 #284
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66260597
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_66267431
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:29 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

En hoe is het afgelopen?
Goed! Nog een paar keer mee gedate en bij geslapen
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_66267505
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef wise het volgende:

[..]

precies, en wat is er nu gezegd
Ja het stelde eigenlijk niet zoveel voor. De blunder is meer dat ik al mijn moed bijeen raapt om het meisje aan te spreken, en dan iets lomps over dr vriendin zegt. Het was iets als:

"Zo, is dat lompe wijf eindelijk een glas water aan het halen ofzo?"
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:02:22 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66267603
ahhh topic kick, mja... game on dan maar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:09:29 #288
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_66267778
Was ik gaan stappen met vrienden, komt er een meisje bij me staan en vroeg of ik wilde dansen met haar. Nja, vond alles wel best dus deed ik gezellig mee. Op een gegeven moment tuit ze haar lippen en drukt ze haar lippen mijn kant op, ik deins achteruit en zeg haar: "Je bent leuk om mee te dansen maar daar blijft het ook bij."

Nu een blunder van mij... Ik was stappen, stond een leuk meisje aan de bar alleen stond die een beetje in elkaar gedoken met haar schouders naar voren enzo. Ik loop met mijn dronken kop naar haar toe, zeg haar: "Als je nou rechtop gaat staan dan ben je gelijk een stuk leuker!" Zij deed dit dus, begon helemaal te glinsteren, was dus blijkbaar geïnteresseerd. Zeg ik: "Zie nou?" en toen liep ik weg. Waarom liep ik in hemelsnaam weg?

Voor de rest blunder ik niet.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:19:20 #289
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66268021
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef LasTeR het volgende:

Nu een blunder van mij... Ik was stappen, stond een leuk meisje aan de bar alleen stond die een beetje in elkaar gedoken met haar schouders naar voren enzo. Ik loop met mijn dronken kop naar haar toe, zeg haar: "Als je nou rechtop gaat staan dan ben je gelijk een stuk leuker!" Zij deed dit dus, begon helemaal te glinsteren, was dus blijkbaar geïnteresseerd. Zeg ik: "Zie nou?" en toen liep ik weg.
om vervolgens weer ingedoken te gaan staan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:20:20 #290
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_66268054
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef wise het volgende:

[..]

om vervolgens weer ingedoken te gaan staan
Had haar verder niet meer gezien.
pi_66335879
ik had gisteren een hele slechte versiertruc.
ik was alleen te dronken om hem te herinneren, maar hij werkte wel

(voolgens mij die van het GHB)
  zondag 22 februari 2009 @ 12:04:50 #292
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_66335913
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik had gisteren een hele slechte versiertruc.
ik was alleen te dronken om hem te herinneren, maar hij werkte wel

(voolgens mij die van het GHB)
Natuurlijk werkte het, GHB is een goed middel.
pi_66371173
Had al een stuk of 2 dates gehad met een meisje, en de derde zou ik op een avond na het eten hebben. Op de dag belde ze net vóór het avond eten om te vragen of ik bij haar kwam eten.
Mijn antwoord: "Nee sorry, de tafel staat hier al gedekt. Mijn ouders hebben ook op mij gerekend. Ik zie je zo wel!"

Ik weet niet of het daar en aan de date die daar op volgde lag, maar het is niks meer geworden..
  maandag 23 februari 2009 @ 17:20:32 #294
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  Moderator / Redactie FP maandag 23 februari 2009 @ 21:17:06 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66387753
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef LasTeR het volgende:
Nu een blunder van mij... Ik was stappen, stond een leuk meisje aan de bar alleen stond die een beetje in elkaar gedoken met haar schouders naar voren enzo. Ik loop met mijn dronken kop naar haar toe, zeg haar: "Als je nou rechtop gaat staan dan ben je gelijk een stuk leuker!" Zij deed dit dus, begon helemaal te glinsteren, was dus blijkbaar geïnteresseerd. Zeg ik: "Zie nou?" en toen liep ik weg. Waarom liep ik in hemelsnaam weg?
Geweldig
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_66396009
Was met een tripje naar Engeland toe, stond ik met een aantal vrienden in een bar,
kwamen er op gegeven moment een aantal Engelse dames een beetje flirterig doen. Na een paar woorden te hebben gewisseld, dacht ik met m'n dronken kop grappig te zijn door in het Nederlands te zeggen
"Jezus wat heb jij groten tieten, heb je zin om te seksen?". Toen ze 't woord sexen dus hoorde keek ze
me scheef aan en knapte ze af (ze dacht dat ik haar belachelijk maakte, wat overigens dus wel semi-waar is), waarna ik nog maar een Engels pintje besteld heb

Oh en een vriend van me had ook nog een mooie (niet echt een blunder though),
was hij in gesprek met een Russische terwijl hij in Kroatie zat oid. zegt hij tijdens een gesprek "Yeah, well in Holland we have a lot of dikes". Waarop hij een soortgelijke reactie kreeg:
pi_66406588
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef LSD.tv het volgende:
Was met een tripje naar Engeland toe, stond ik met een aantal vrienden in een bar,
kwamen er op gegeven moment een aantal Engelse dames een beetje flirterig doen. Na een paar woorden te hebben gewisseld, dacht ik met m'n dronken kop grappig te zijn door in het Nederlands te zeggen
"Jezus wat heb jij groten tieten, heb je zin om te seksen?". Toen ze 't woord sexen dus hoorde keek ze
me scheef aan en knapte ze af (ze dacht dat ik haar belachelijk maakte, wat overigens dus wel semi-waar is), waarna ik nog maar een Engels pintje besteld heb

Oh en een vriend van me had ook nog een mooie (niet echt een blunder though),
was hij in gesprek met een Russische terwijl hij in Kroatie zat oid. zegt hij tijdens een gesprek "Yeah, well in Holland we have a lot of dikes". Waarop hij een soortgelijke reactie kreeg:
Niet aan gedacht dat sommige woorden hetzelfde betekenen in meerdere talen?
pi_66418199
Ik heb nog wel een leuke:

Een tijd geleden was ik met een vriend in een discotheek beetje op de dansvloer aan het feesten Word ik opeens op me rug getikt en ik draai me om staat er een leuke meid met een roos en ze geeft de roos aan mij. Daarna draait ze zich weer om. Ik kijk een beetje verbaast om me heen en naar die maat van me, en tik die meid aan en vraag: waar heb ik die roos aan te danken? Zegt ze omdat ik je zo lief vind! Zeg ik terug uh maar je kent me toch helemaal niet? En ik geef de roos weer terug.

Haar vriendinnen keken me echt boos aan toen en ze keek zelf een beetje verdrietig. Ik had toen ook in de gaten dat zowat de hele dansvloer de situatie had gevolgd. Ik was toen maar snel de dansvloer ontvlucht en bleef de rest van de avond ver uit de buurt van die meiden
pi_66418269
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:19 schreef Noisiv het volgende:

Een tijd geleden was ik met een vriend in een discotheek beetje op de dansvloer aan het feesten Word ik opeens op me rug getikt en ik draai me om staat er een leuke meid met een roos en ze geeft de roos aan mij. Daarna draait ze zich weer om. Ik kijk een beetje verbaast om me heen en naar die maat van me, en tik die meid aan en vraag: waar heb ik die roos aan te danken? Zegt ze omdat ik je zo lief vind! Zeg ik terug uh maar je kent me toch helemaal niet? En ik geef de roos weer terug.

Haar vriendinnen keken me echt boos aan toen en ze keek zelf een beetje verdrietig. Ik had toen ook in de gaten dat zowat de hele dansvloer de situatie had gevolgd. Ik was toen maar snel de dansvloer ontvlucht en bleef de rest van de avond ver uit de buurt van die meiden
Da's wel heel zonde.
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:49:51 #300
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_66419313
quote:

Hoe panklaar op een bordje wil je het aangereikt krijgen .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:50:40 #301
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66419340
quote:

..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:51:52 #302
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66419383
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')