abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61134248
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
Een aantal jaren geleden vond ik een meisje leuk. Ik ben met haar aan de praat geraakt. Op een avond fiets ik met haar mee als ze naar huis gaat om haar thuis te brengen. Wij praten een beetje en zei zo van ik vind die en die jongen leuk en wie vind jij leuk. Ik zeg dus die fietst nu naast mij. Zij lacht en zegt ik vind jouw aardig en verder niet. Op dat moment kon ik wel door de grond zakken.
En toch nog een paar maanden achter haar aangelopen zonder verder resultaat. Na wat gezeik heb ik ook geen verder contact meer met haar gehad. Maar dit staat in een andere topic beschreven hier.

Verder ben ik laatst op een festival een leuk meisje tegen gekomen alleen ik durfde haar nummer niet te vragen. Kom ik haar op een ander festival weer tegen vertelt ze over een jongen die zij leuk vind ik dacht shit. Maar eigenlijk vind ik het niet echt erg want ik wil eigenlijk alleen vrienden met haar worden en dan misschien meer als dat er in zit. Nu heb ik haar nummer nog steeds niet. Maar ach zo erg is dat nu ook weer niet. Hier heb ik zelfs een topic over geopend.

Verder ben ik niet echt handig op sociaal gebied en mijn versierpogingen zijn tot nu toe nog niet succes vol geweest. Een versier poging voor is een meisje een email sturen met een tekst. Hoi wil je een keer uit met mij.

Geen versierblunder.
Een aantal jaar geleden met oud en nieuw stond ik te zoenen met een jonge vrouw. Wat zij vond het lekker om over mij pas geschoren hoofd te strelen. Dus een vriend van mij dacht dat ik die vrouw leuk vond. Maar dat was niet zo. Ik vond het alleen lekker dat zij mijn hoofd streelde.
Blunder is vast: na elke versierpoging een topic op fok openen
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_61137256
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:23 schreef Akwableet het volgende:
Was een paar jaar geleden lekker aan het uitgaan. Staan er twee meiden voor me, een best leuke en een "vriendin" die nogal dronken was, evenals ik. Die vriendin staat als een idioot te hossen en heel irritant tegen iedereen aan te beuken. Toen ze even weg was zag ik mn kans schoon en leunde ik naar het leuke meisje. Maar in plaats van wat aardigs te zeggen, gooi ik er met mijn dronken kop een opmerking over die vriendin van haar uit die niet echt voor herhaling vatbaar is .

Toen viel er een ijzige stilte......

Er ging dus serieus door mijn hoofd heen hoe ik stilletjes een aftocht kon maken nadat ze dr glas in mn gezicht had leeggegooit, en bij welke bar ik even een handdoekje ging vragen. En toen leunde ze naar me toe, ze zou me ongetwijfelt eens goed de waarheid vertellen. Ik draai met een pijnlijk gezicht naar dr toe om het aan te horen...... Ze pakt me best stevig bij mn nek en zegt...

"Sorry, I don't speak Dutch, I'm from Spain....."
En hoe is het afgelopen?
pi_61145645
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Blunder is vast: na elke versierpoging een topic op fok openen
Whehehehe dat is ook een blunder. Kunnen andere mensen weer eens lachen om mij.
Ik wou alleen dat niet van zulke onhandige en domme dingen en gewoon een relatie had.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_61158533
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Whehehehe dat is ook een blunder. Kunnen andere mensen weer eens lachen om mij.
Ik wou alleen dat niet van zulke onhandige en domme dingen en gewoon een relatie had.
Ach, je bent in ieder geval niet de enige
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_61159157
meer oefenen en je hebt zo een relatie!
pi_61175608
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:23 schreef Akwableet het volgende:
gooi ik er met mijn dronken kop een opmerking over die vriendin van haar uit die niet echt voor herhaling vatbaar is .

Toen viel er een ijzige stilte......
Eikel!
Dat is nou juist de strekking van dit topic, wij willen fokking weten wat je gezegd hebt!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:55:35 #282
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66243363
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Eikel!
Dat is nou juist de strekking van dit topic, wij willen fokking weten wat je gezegd hebt!
precies, en wat is er nu gezegd
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_66260527
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Camplo het volgende:
Plat pratende meisjes zijn idd not done. Vaak ook zo stom als het achtereind van een varken
ja dat gezeik heb ik ook gehad.

"wat zeg je"

een raam doe je open, niet los

en maar zeiken op twentenaren

en het duurde een half jaar voordat ze snapte waar ik, mijn familie en vrienden het nu over hadden omdat ze de helft niet verstond
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 februari 2009 @ 23:48:29 #284
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66260597
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_66267431
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:29 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

En hoe is het afgelopen?
Goed! Nog een paar keer mee gedate en bij geslapen
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_66267505
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef wise het volgende:

[..]

precies, en wat is er nu gezegd
Ja het stelde eigenlijk niet zoveel voor. De blunder is meer dat ik al mijn moed bijeen raapt om het meisje aan te spreken, en dan iets lomps over dr vriendin zegt. Het was iets als:

"Zo, is dat lompe wijf eindelijk een glas water aan het halen ofzo?"
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:02:22 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66267603
ahhh topic kick, mja... game on dan maar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:09:29 #288
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_66267778
Was ik gaan stappen met vrienden, komt er een meisje bij me staan en vroeg of ik wilde dansen met haar. Nja, vond alles wel best dus deed ik gezellig mee. Op een gegeven moment tuit ze haar lippen en drukt ze haar lippen mijn kant op, ik deins achteruit en zeg haar: "Je bent leuk om mee te dansen maar daar blijft het ook bij."

Nu een blunder van mij... Ik was stappen, stond een leuk meisje aan de bar alleen stond die een beetje in elkaar gedoken met haar schouders naar voren enzo. Ik loop met mijn dronken kop naar haar toe, zeg haar: "Als je nou rechtop gaat staan dan ben je gelijk een stuk leuker!" Zij deed dit dus, begon helemaal te glinsteren, was dus blijkbaar geïnteresseerd. Zeg ik: "Zie nou?" en toen liep ik weg. Waarom liep ik in hemelsnaam weg?

Voor de rest blunder ik niet.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:19:20 #289
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66268021
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef LasTeR het volgende:

Nu een blunder van mij... Ik was stappen, stond een leuk meisje aan de bar alleen stond die een beetje in elkaar gedoken met haar schouders naar voren enzo. Ik loop met mijn dronken kop naar haar toe, zeg haar: "Als je nou rechtop gaat staan dan ben je gelijk een stuk leuker!" Zij deed dit dus, begon helemaal te glinsteren, was dus blijkbaar geïnteresseerd. Zeg ik: "Zie nou?" en toen liep ik weg.
om vervolgens weer ingedoken te gaan staan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:20:20 #290
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_66268054
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef wise het volgende:

[..]

om vervolgens weer ingedoken te gaan staan
Had haar verder niet meer gezien.
pi_66335879
ik had gisteren een hele slechte versiertruc.
ik was alleen te dronken om hem te herinneren, maar hij werkte wel

(voolgens mij die van het GHB)
  zondag 22 februari 2009 @ 12:04:50 #292
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_66335913
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik had gisteren een hele slechte versiertruc.
ik was alleen te dronken om hem te herinneren, maar hij werkte wel

(voolgens mij die van het GHB)
Natuurlijk werkte het, GHB is een goed middel.
pi_66371173
Had al een stuk of 2 dates gehad met een meisje, en de derde zou ik op een avond na het eten hebben. Op de dag belde ze net vóór het avond eten om te vragen of ik bij haar kwam eten.
Mijn antwoord: "Nee sorry, de tafel staat hier al gedekt. Mijn ouders hebben ook op mij gerekend. Ik zie je zo wel!"

Ik weet niet of het daar en aan de date die daar op volgde lag, maar het is niks meer geworden..
  maandag 23 februari 2009 @ 17:20:32 #294
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  Moderator / Redactie FP maandag 23 februari 2009 @ 21:17:06 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66387753
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef LasTeR het volgende:
Nu een blunder van mij... Ik was stappen, stond een leuk meisje aan de bar alleen stond die een beetje in elkaar gedoken met haar schouders naar voren enzo. Ik loop met mijn dronken kop naar haar toe, zeg haar: "Als je nou rechtop gaat staan dan ben je gelijk een stuk leuker!" Zij deed dit dus, begon helemaal te glinsteren, was dus blijkbaar geïnteresseerd. Zeg ik: "Zie nou?" en toen liep ik weg. Waarom liep ik in hemelsnaam weg?
Geweldig
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_66396009
Was met een tripje naar Engeland toe, stond ik met een aantal vrienden in een bar,
kwamen er op gegeven moment een aantal Engelse dames een beetje flirterig doen. Na een paar woorden te hebben gewisseld, dacht ik met m'n dronken kop grappig te zijn door in het Nederlands te zeggen
"Jezus wat heb jij groten tieten, heb je zin om te seksen?". Toen ze 't woord sexen dus hoorde keek ze
me scheef aan en knapte ze af (ze dacht dat ik haar belachelijk maakte, wat overigens dus wel semi-waar is), waarna ik nog maar een Engels pintje besteld heb

Oh en een vriend van me had ook nog een mooie (niet echt een blunder though),
was hij in gesprek met een Russische terwijl hij in Kroatie zat oid. zegt hij tijdens een gesprek "Yeah, well in Holland we have a lot of dikes". Waarop hij een soortgelijke reactie kreeg:
pi_66406588
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef LSD.tv het volgende:
Was met een tripje naar Engeland toe, stond ik met een aantal vrienden in een bar,
kwamen er op gegeven moment een aantal Engelse dames een beetje flirterig doen. Na een paar woorden te hebben gewisseld, dacht ik met m'n dronken kop grappig te zijn door in het Nederlands te zeggen
"Jezus wat heb jij groten tieten, heb je zin om te seksen?". Toen ze 't woord sexen dus hoorde keek ze
me scheef aan en knapte ze af (ze dacht dat ik haar belachelijk maakte, wat overigens dus wel semi-waar is), waarna ik nog maar een Engels pintje besteld heb

Oh en een vriend van me had ook nog een mooie (niet echt een blunder though),
was hij in gesprek met een Russische terwijl hij in Kroatie zat oid. zegt hij tijdens een gesprek "Yeah, well in Holland we have a lot of dikes". Waarop hij een soortgelijke reactie kreeg:
Niet aan gedacht dat sommige woorden hetzelfde betekenen in meerdere talen?
pi_66418199
Ik heb nog wel een leuke:

Een tijd geleden was ik met een vriend in een discotheek beetje op de dansvloer aan het feesten Word ik opeens op me rug getikt en ik draai me om staat er een leuke meid met een roos en ze geeft de roos aan mij. Daarna draait ze zich weer om. Ik kijk een beetje verbaast om me heen en naar die maat van me, en tik die meid aan en vraag: waar heb ik die roos aan te danken? Zegt ze omdat ik je zo lief vind! Zeg ik terug uh maar je kent me toch helemaal niet? En ik geef de roos weer terug.

Haar vriendinnen keken me echt boos aan toen en ze keek zelf een beetje verdrietig. Ik had toen ook in de gaten dat zowat de hele dansvloer de situatie had gevolgd. Ik was toen maar snel de dansvloer ontvlucht en bleef de rest van de avond ver uit de buurt van die meiden
pi_66418269
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:19 schreef Noisiv het volgende:

Een tijd geleden was ik met een vriend in een discotheek beetje op de dansvloer aan het feesten Word ik opeens op me rug getikt en ik draai me om staat er een leuke meid met een roos en ze geeft de roos aan mij. Daarna draait ze zich weer om. Ik kijk een beetje verbaast om me heen en naar die maat van me, en tik die meid aan en vraag: waar heb ik die roos aan te danken? Zegt ze omdat ik je zo lief vind! Zeg ik terug uh maar je kent me toch helemaal niet? En ik geef de roos weer terug.

Haar vriendinnen keken me echt boos aan toen en ze keek zelf een beetje verdrietig. Ik had toen ook in de gaten dat zowat de hele dansvloer de situatie had gevolgd. Ik was toen maar snel de dansvloer ontvlucht en bleef de rest van de avond ver uit de buurt van die meiden
Da's wel heel zonde.
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:49:51 #300
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_66419313
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:19 schreef Noisiv het volgende:

Hoe panklaar op een bordje wil je het aangereikt krijgen .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')