abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49921342
-weggepleurt-

Laat ook maar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Spacemonkeh op 30-05-2007 19:58:25 ]
pi_49923867
Was laatst op stap; stond op een gegeven moment te zoenen met een mooi meisje.
Zegt ze op een gegeven moment: normaal zoen ik niet met iemand als ik op stap ben.
Ik zo: Nee ik ook niet, alleen als ik bezopen ben
(Ik was niet bezopen op dat moment )
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:10:06 #178
164283 Luco
Buongiorno!
pi_49926548
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:57 schreef Tommeke het volgende:
Was laatst op stap; stond op een gegeven moment te zoenen met een mooi meisje.
Zegt ze op een gegeven moment: normaal zoen ik niet met iemand als ik op stap ben.
Ik zo: Nee ik ook niet, alleen als ik bezopen ben
(Ik was niet bezopen op dat moment )
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_49927555
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Luco het volgende:

[..]

Njah, ze kon er redelijk om lachen, maar vond me wel een stuk minder leuk
pi_49935621
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Hoe reageerde ze? (je vriendin).
ik was weer vrijgezel.... (had pas een paar maanden wat met haar, dus dat viel wel mee)
en natuurlijk meteen een date geregeld met het meisje dat ik wou SMSen
pi_49985764
Nu er weer een lokale dorpsfeest (veel boeren en breezahs ) in aantocht is, moest ik ineens weer sterk denken aan een paar jaar terug op datzelfde feest;

Ik drink eigenlijk vrijwel nooit, maar ik had die avond tijdens dat feest echt zin om zwaar naar de klote te gaan.
Tijdens dat feest kwam ik wat oude vrienden tegen van de middelbare school, en na wat ouwehoeren gingen we lekker boers springen op 1 of andere kut band. Je herkent het vast wel; aan het begin van de avond kijkt iedereen suf om zich heen en naar de band, maar anderhalve uur later als iedereen wat glazen op heeft dan is het ineens een fantastische band en lopen ze allemaal te dansen ( ) , maargoed.

Op een gegeven moment kwamen enkele bekende dames van hun erbij. 1 van die dames keek de hele tijd naar me. Ze had wat sproetjes, middellang, krullend haar en echt hele grote ogen.. alsof je naar 1 of andere anime film zit te kijken zeg maar. Ik schatte haar rond een jaartje of 13. Naarmate ik steeds meer bier dronk werd ze steeds knapper, en op een gegeven moment toen we allemaal liepen te springen, voelde ik ineens een hand in me kontzak.

Ze begon langzaam over me reet te wrijven. Ik had eerst niet door dat zij het was, maar in me ooghoek zag ik wel dat het in ieder geval een vrouwtje was die er niet bepaald slecht uitzag. Ze liep circa 5 minuten me reet te masseren. Ik wist me op dat moment echt geen houding te geven. Ik had toen nog nooit een vriendin gehad, en kreeg ook weinig aandacht van vrouwen. Ik bevroor eigenlijk en tijdens het springen door moest ik er constant aan denken. Op dat moment was me glas bier leeg, en dacht nog eens goed na....

Ik draaide me om, en in een flits hadden we oogcontact, alsof ze gehoopt had dat ik erop ging reageren na die 5 minuten. We keken elkaar langdurig recht in mekaar's ogen aan. Ik voelde gewoon dat ze op dat moment een zoen verwachtte, of meer iets in de richting van 'zullen we naar buiten gaan?"

Op dat moment zei ik heel droog; Hey! ik ga bier halen hae?! later!" , en vervolgens liep ik droog weg.
Ik heb d'r voor de rest van de avond niet meer gezien..
Maar die kontmassage vond ik stiekem wel lekker

[ Bericht 0% gewijzigd door Spacemonkeh op 01-06-2007 23:32:17 ]
  vrijdag 1 juni 2007 @ 01:35:50 #182
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_49987974
Kontmassage

Er zijn ook meisjes die heel sensueel aan vingers kunnen likken . Dat was trouwens geen blunder. Misschien hooguit omdat dat het enige waar ze die avond aan zoog
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 3 juni 2007 @ 21:38:21 #183
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_50072243
Collega van me geeft na een avondje/nachtje met een iets minder leuke dame waar ie niets meer van wil horen altijd wel zijn telefoonnummer, maar dan de laatste 2 nummers omgedraaid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 3 juni 2007 @ 22:10:04 #184
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50073303
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef GizartFRL het volgende:
Collega van me geeft na een avondje/nachtje met een iets minder leuke dame waar ie niets meer van wil horen altijd wel zijn telefoonnummer, maar dan de laatste 2 nummers omgedraaid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whaha dom
AFC AJAX
pi_50073765
quote:
SPOILER
....

En dat heeft hij zelf niet door?
.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:48:38 #186
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_51056703
Hehe ik dacht hier nooit te hoeve posten, maar wellicht ben ik ook naar aankomend weekend de sjaak.

Aangezien ik me afgelopen zaterdag helemaal klem had gezopen (ya i know, hoe triest) had ik schijnbaar (dat kan ik me nog wel herrineren) een chick geregeld,, alleen ging ik op een gegeven moment zowat echt knockie dus heeft een buddy me thuis gebracht,, nu heeft die chick der Naam en tel. aan die vriend voor mij gegeven..

Echter het probleem is dus, dat ik totaal niet kan herrinere hoe ze der uit zag, echt nog nooit die shit gehad , en als ik aan die buttplug van me vraag hoe ze eruit zag zegt ie wel goed, maartja die gast die boned zelfs roadkill en was ook bezopen dus daar ben ik dus een beetje huiverig voor ...

Achtsja soort van blinddate proberen danmaar ofsow hehe
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_51056884
Whaha succes hopelijk is ze lekker
AFC AJAX
  maandag 2 juli 2007 @ 13:59:49 #188
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51057072
Is toch simpel, haal der thuis op
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 2 juli 2007 @ 14:09:34 #189
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_51057425
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:59 schreef sanger het volgende:
Is toch simpel, haal der thuis op
Euhmm en als ze de deur opendoet en het is toch niks snel weg rijden ofsow
-the Dude-
pi_51057768
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef DAMH het volgende:
Hehe ik dacht hier nooit te hoeve posten, maar wellicht ben ik ook naar aankomend weekend de sjaak.

Aangezien ik me afgelopen zaterdag helemaal klem had gezopen (ya i know, hoe triest) had ik schijnbaar (dat kan ik me nog wel herrineren) een chick geregeld,, alleen ging ik op een gegeven moment zowat echt knockie dus heeft een buddy me thuis gebracht,, nu heeft die chick der Naam en tel. aan die vriend voor mij gegeven..

Echter het probleem is dus, dat ik totaal niet kan herrinere hoe ze der uit zag, echt nog nooit die shit gehad , en als ik aan die buttplug van me vraag hoe ze eruit zag zegt ie wel goed, maartja die gast die boned zelfs roadkill en was ook bezopen dus daar ben ik dus een beetje huiverig voor ...

maandag 2 juli 2007 @ 14:23:03 #191
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51057968
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef DAMH het volgende:

[..]

Euhmm en als ze de deur opendoet en het is toch niks snel weg rijden ofsow
Nee dat zou onbeleefd zijn.

Als het niets is rij je een stukje, zegt: "Volgens mij wordt het niets tussen ons" en je brengt haar weer thuis.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 2 juli 2007 @ 14:30:37 #192
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_51058264
quote:
SPOILER
Als ik dat zou doen zou het ook leuk worden Heb een zakelijke mobiel en als je de laatste 2 cijfers willekeurig veranderd krijg je een collega aan de lijn
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 2 juli 2007 @ 14:33:01 #193
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_51058339
ga gewoon komend weekend weer stappen en spreek af in de kroeg... lekker kletsen en als t niks is. ga je naar "huis"... en naai je er dus gewoon uit
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  maandag 2 juli 2007 @ 14:36:02 #194
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_51058441
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Erosjuhhh op 02-07-2007 14:36:23 ]
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 2 juli 2007 @ 14:36:38 #195
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_51058453
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef DAMH het volgende:

als je haar voor + achternaam weet.. type t eens in op hyves, dikke kans dat ze t heeft met foto's
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 2 juli 2007 @ 15:04:58 #196
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_51059534
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:36 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

als je haar voor + achternaam weet.. type t eens in op hyves, dikke kans dat ze t heeft met foto's
hehe sja, kheb alleen der voornaam, en ik zit in Spanje, tis een spaans wijf
-the Dude-
  maandag 2 juli 2007 @ 16:17:55 #197
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_51061880
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef DAMH het volgende:

[..]

hehe sja, kheb alleen der voornaam, en ik zit in Spanje, tis een spaans wijf
dan kijk je op hyvés.es
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_51063103
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:17 schreef wise het volgende:

[..]

dan kijk je op hyvés.es
AFC AJAX
  maandag 2 juli 2007 @ 17:21:54 #199
172358 oddman
Introspecteur
pi_51063866
Ik loop met een paar vrienden de kroeg binnen. Zit een zeer interessante dame met een vriendin en een kansloze gast vlak bij de plek waar andere vrienden van mij staan.
Die interessante dame, ongeveer mijn leeftijd, stijlvol maar niet modieus gekleed , intellectuele air , mooi gezicht, donkere haren: oftewel, op het eerste gezicht exact mijn type, lacht naar mij.
Die kansloze gast en de twee dames voeren kennelijk een gesprek over wie ze wel eens een drankje zouden willen voeren. Hoor ik die kansloze gast tegen de interessante dame zeggen, mijn kant op kijkend en wijzend: 'Hem dus? Aan hem zou je dus wel een drankje willen geven?', waarop oogcontact tussen mij en interessante dame volgt. Ik lach hartelijk terug, wat ik toch al deed (regel 1 is: altijd lachen, altijd uitstralen dat men met jou lol kan beleven).
Paar minuten later ga ik een rondje halen voor mijn vrienden, en zij ook. Staan we met z'n tweeën aan de bar, half en half naar elkaar kijkend.

Houd ik m'n bek .
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 2 juli 2007 @ 18:47:43 #200
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_51066548
kansloos.. waarom?

Beter dat je een lekker meisje ziet, beetje gaan praten en ze een gigantisch boer'n accent heeft waar je geen klap van verstaat
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')