quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:57 schreef Tommeke het volgende:
Was laatst op stap; stond op een gegeven moment te zoenen met een mooi meisje.
Zegt ze op een gegeven moment: normaal zoen ik niet met iemand als ik op stap ben.
Ik zo: Nee ik ook niet, alleen als ik bezopen ben
(Ik was niet bezopen op dat moment)
ik was weer vrijgezel.... (had pas een paar maanden wat met haar, dus dat viel wel mee)quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze?(je vriendin).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef GizartFRL het volgende:
Collega van me geeft na een avondje/nachtje met een iets minder leuke dame waar ie niets meer van wil horen altijd wel zijn telefoonnummer, maar dan de laatste 2 nummers omgedraaid.whaha domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Collega van me geeft na een avondje/nachtje met een iets minder leuke dame waar ie niets meer van wil horen altijd wel zijn telefoonnummer, maar dan de laatste 2 nummers omgedraaid.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat heeft hij zelf niet door?
.
Euhmm en als ze de deur opendoet en het is toch niks snel weg rijden ofsowquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef DAMH het volgende:
Hehe ik dacht hier nooit te hoeve posten, maar wellicht ben ik ook naar aankomend weekend de sjaak.
Aangezien ik me afgelopen zaterdag helemaal klem had gezopen(ya i know, hoe triest) had ik schijnbaar (dat kan ik me nog wel herrineren) een chick geregeld,, alleen ging ik op een gegeven moment zowat echt knockie dus heeft een buddy me thuis gebracht,, nu heeft die chick der Naam
en tel. aan die vriend voor mij gegeven..
Echter het probleem is dus, dat ik totaal niet kan herrinere hoe ze der uit zag, echt nog nooit die shit gehad, en als ik aan die buttplug van me vraag hoe ze eruit zag zegt ie wel goed, maartja die gast die boned zelfs roadkill en was ook bezopen dus daar ben ik dus een beetje huiverig voor
...
Achtsja soort van blinddate proberen danmaar ofsow hehe
Neequote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef DAMH het volgende:
[..]
Euhmm en als ze de deur opendoet en het is toch niks snel weg rijden ofsow![]()
Collega van me geeft na een avondje/nachtje met een iets minder leuke dame waar ie niets meer van wil horen altijd wel zijn telefoonnummer, maar dan de laatste 2 nummers omgedraaid.Als ik dat zou doen zou het ook leuk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb een zakelijke mobiel en als je de laatste 2 cijfers willekeurig veranderd krijg je een collega aan de lijn
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
als je haar voor + achternaam weet.. type t eens in op hyves, dikke kans dat ze t heeft met foto'squote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef DAMH het volgende:
Hehe ik dacht hier nooit te hoeve posten, maar wellicht ben ik ook naar aankomend weekend de sjaak.
Aangezien ik me afgelopen zaterdag helemaal klem had gezopen(ya i know, hoe triest) had ik schijnbaar (dat kan ik me nog wel herrineren) een chick geregeld,, alleen ging ik op een gegeven moment zowat echt knockie dus heeft een buddy me thuis gebracht,, nu heeft die chick der Naam
en tel. aan die vriend voor mij gegeven..
Echter het probleem is dus, dat ik totaal niet kan herrinere hoe ze der uit zag, echt nog nooit die shit gehad, en als ik aan die buttplug van me vraag hoe ze eruit zag zegt ie wel goed, maartja die gast die boned zelfs roadkill en was ook bezopen dus daar ben ik dus een beetje huiverig voor
...
Achtsja soort van blinddate proberen danmaar ofsow hehe
hehe sja, kheb alleen der voornaam, en ik zit in Spanje, tis een spaans wijfquote:Op maandag 2 juli 2007 14:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
als je haar voor + achternaam weet.. type t eens in op hyves, dikke kans dat ze t heeft met foto's
dan kijk je op hyvés.esquote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef DAMH het volgende:
[..]
hehe sja, kheb alleen der voornaam, en ik zit in Spanje, tis een spaans wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |