quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik denk dat ze ook over de baby van Prins Willem-Alexander en Prinses Maxima hebben
Niet te hopen. Dan zap ik gelijk weg.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet te hopen. Dan zap ik gelijk weg.
Zijn genoeg boeiendere dingen te bespreken dan een baby...
De grote leider he..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Wup het volgende:
namens U allen?
dat doe je toch ook pas als iemand dood is?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
Wat bezielt iemand om biograaf van Frans Bauwer te worden?
Nee hoor, levend is hij voor een hoop mensen zeer waardevol, al waardeert een ander deel zijn dood vast meer. Maar goed, wat voor spannende dingen kun je vertellen over Frans Bauwer? En wat ook nog eens begrijpbaar is voor de doelgroep.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:27 schreef Wup het volgende:
[..]
dat doe je toch ook pas als iemand dood is?
nou dan zet ik toch zo mijn vraagtekens bij 'biograaf'quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Nee hoor, levend is hij voor een hoop mensen zeer waardevol, al waardeert een ander deel zijn dood vast meer. Maar goed, wat voor spannende dingen kun je vertellen over Frans Bauwer? En wat ook nog eens begrijpbaar is voor de doelgroep.
Dramátisch zoals die man dat doet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Wup het volgende:
maar gelukkig krijgen we eerst Balkenende:)
Hij verzamelt misschien kassabonnetjes, dan weet hij wat Frans lekker vindtquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:32 schreef Wup het volgende:
[..]
nou dan zet ik toch zo mijn vraagtekens bij 'biograaf'
ik zou het je niet aanbevelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:35 schreef maril het volgende:
Naar de herhaling kijken , als ik het niet vergeet.
Arjan Ederveen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:38 schreef Suko het volgende:
Nee, dit trek ik niet, geef mij maar die persiflage van Arjan Ederveen met zijn Maris, geniaal!
LOL, wat reageert die kerel mafquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
het lijkt me lastig, die scheidslijn tussen coach en biograaf
nou bijnaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:38 schreef Suko het volgende:
Nee, dit trek ik niet, geef mij maar die persiflage van Arjan Ederveen met zijn Maris, geniaal!
Nee, zo ben jij niet, jij bent altijd jezelfquote:
Grappig dat ze zich zelf zo tegensprak, aan de ene kant zeggen dat loyaliteit niet in een papiertje zit, maar tegelijk het inleveren van dat papiertje zien als verraad aan je roots.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:30 schreef Suko het volgende:
Albayrak heeft altijd 99 antwoorden om iets niet te doen, loyaliteit laten zien als het Turkse papiertje dan toch niks voorstelt zoals ze zelf zegt, geef nou eens 1 antwoord om het wél te doen. Heb het verder wel gezien.
onnavolgbaar, die man. Wat wilde hij nou eigenlijk zeggenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
ik heb bij Heertje altijd de idee dat hij de fabeltjeskrant voorleest.....
Bert van den Brink is wel okay
De militair was erg saai en erg politiek correct. Hij zal vast niet veel anders kunnen vanuit z'n positie maar daar heb je niets gemist.quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:34 schreef Suko het volgende:
Eigenlijk vond ik het best een leuke uitzending, zo liggend in bed met een mok melk. Heb even die militair in 't begin gemist maar marathonloperd Abdelkader was een zeer onderhoudend en ook komisch verteller, leuke man, en ook die pianeur Bert was bij momenten goed te doen. Heertje is altijd een beetje een rel-econoom maar hij had wel een punt door zich ook te verbazen dat vakbonden zich niet echt laten horen qua schandalige topinkomens. En dat Woutertje Bos nu heel anders 'lijkt' te handelen nu hij op de plek zit waar de beslissingen vallen, inderdaad ' macht corrumpeert.' Maar dat is mijn interpretatie.
Ik vind dit een belediging van verstandig gehandicaptenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Ali B knikt als een verstandelijk gehandicapte
het was tot nu toe idd. uitermate triest. Wat een dom geklets. Dat die ten Brink zich daarvoor verleent zeg..quote:
Ik zie 'm ook liever bij Lingoquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef Wup het volgende:
[..]
het was tot nu toe idd. uitermate triest. Wat een dom geklets. Dat die ten Brink zich daarvoor verleent zeg..
LOL.. maar daar wordt hij voor betaald....quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef Aoristus het volgende:
Ik zie 'm ook liever bij Lingo
Daarom mag hij de tv spelletjes doenquote:
Brandsteder heeft ook Nijenrode. Linda de Mol een fotografisch geheugen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom mag hij de tv spelletjes doen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
One flew over the cuckoo's nest.
Nu snap ik het.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef DrDentz het volgende:
HE LUL ofzo
ja dat zei m`n ma ook alquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef Wup het volgende:
zelluf?
Ik zag nog net de laatste minuut van P&W. Zat er een man die wat van Vincent Schiavelli weghad? Zoiets meende ik even te zien.quote:
Nu je het zegt. Ik ben verdomme een overzicht gewendquote:Op maandag 16 april 2007 23:13 schreef Wup het volgende:
hmz... Suko dagje vrij?
van Middelkoop ergert zich nu al aan vragen over weigerambtenaren.
hij gaat nog een leuke tijd tegemoet dan:)
Allemaal griezelsquote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Arcee het volgende:
Wel een explosief gezelschap vanavond: een grefo, een homo, een neo nazi én Paul Witteman.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik ben verdomme een overzicht gewend
structuur helpt! Geef ons ons dagelijks overzichtquote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
[..]
En Wup. Suko is toe aan een zomerstop. En voor noodgevallen, als men het echt wil weten, je kán gewoon niet wachten tot het echt gaat beginnen: http://pauwenwitteman.vara.nl/index.php
Ik kom ook niet echt ín de uitzending, last van hersenverweking, zoal ik dat al niet had (voordat anderen dat zeggen).![]()
nou vooruit....het is je gegund, maar je werd wel gemist:)quote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
En Wup. Suko is toe aan een zomerstop. En voor noodgevallen, als men het echt wil weten, je kán gewoon niet wachten tot het echt gaat beginnen: http://pauwenwitteman.vara.nl/index.php
Ik kom ook niet echt ín de uitzending, last van hersenverweking, zoal ik dat al niet had (voordat anderen dat zeggen).![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Arcee het volgende:
Wel een explosief gezelschap vanavond: een grefo, een homo, een neo nazi én Paul Witteman.
Geert Dewinter of Filip Wilders...tja, allebei niet echt my cup of tea.quote:Op maandag 16 april 2007 23:48 schreef Suko het volgende:
Wilders en de Winter saampies, ha ha, kan leuk worden! Ja ja, Aoristus, dat wordt niks meer met mij. Gelukkig afgelopen, pffffffff.![]()
Ik bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:07 schreef Wup het volgende:
autocoureur... wie zit daar nou op te wachten:(
Ja maar ik ben dan ook een autosportfreak. Ik zou gezegd kunnen hebben: wie zit er nou op een voetballer te wachten? Zitten die er wel eens trouwens? (voetballers)quote:
ik ben per definitie tegen sporters bij Pauw & Witteman omdat ze die gewoonweg niet kunnen interviewen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:28 schreef Mister1977 het volgende:
Ja maar ik ben dan ook een autosportfreak. Ik zou gezegd kunnen hebben: wie zit er nou op een voetballer te wachten? Zitten die er wel eens trouwens? (voetballers)
24 jaar![]()
Je laat het klinken alsof dat een uitzondering is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:44 schreef Mister1977 het volgende:
Een sympathieke Chinees.
Ik denk dat jij het zo laat klinken. Ik val nu namelijk van mijn stoel van verbijstering.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof dat een uitzondering is.![]()
da's toch die jongen van netwerk met dat rare hoofd?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef Suko het volgende:
Die Tijs van den Brink ken ik eigenlijk alleen goed van de radio, bij tijden uiterst en onverwacht scherp, hoe dat op tv gaat uitpakken is even afwachten.
Ik geloof ook niet dat ik op dit stel zit te wachten. Knevel is zo .........vermoeiend......quote:Knevel wil ik eigenlijk niet zien en vooral niet horen, dus of ik ga kijken is twijfelachtig.
Nee hij verdedigt zichzelf op alle mogelijke manieren in dit gesprek, bij RTL boulevard bijvoorbeeld is hij een compleet ander mensquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
Pedant arrogant mannetje is die Bram toch.
Dankje Wupquote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef Wup het volgende:
ze waren bijna 20 minuten te laat dus het valt nog mee Haaibaaike
Daarmee heeft hij al heel wat zaken gewonnen, en zo hoort het ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
Bram zit weer te mierenneuken over woordjes.
Ja, dan is het een gewone roddelsloerie, daarvoor zit hij daar ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Nee hij verdedigt zichzelf op alle mogelijke manieren in dit gesprek, bij RTL boulevard bijvoorbeeld is hij een compleet ander mens
Inderdaad, het 'lekkerst' bewaren ze voor het laatst.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:40 schreef Wup het volgende:
ow wat een flut onderwerp
ja daar zijn ze wel goed inquote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef Suko het volgende:
Tjonge, behandel zo'n onderwerp dan niet, gaat nergens over en dat laten de heren ook stevig blijken.
Mocht je het willen weten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyab_Abou_Jahjah Heb eigenlijk geen zin meer om te kijken.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Saaie onderwerp over secretaresse dag![]()
Wie is die vent![]()
Mij bedank je nooitquote:
Hij keek, maar wat zou hij gedacht hebben?quote:
Je wordt op je wenken bediendquote:Op woensdag 18 april 2007 23:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hij keek, maar wat zou hij gedacht hebben?
ik doel op de quote uit JJ boek.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bram heeft al gesproken Milagro![]()
Oeps, sorrie hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef milagro het volgende:
[..]
ik doel op de quote uit JJ boek.
heb wel de hele uitzending gezien en Bram was weer![]()
Libanees.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel net in.Maar vind een Marokaan met Vlams accent wel lief
Die afweging en beslissing om in een gezond lichaam te laten snijden ligt uiteindelijk bij de patiënt en niet bij de uitvoerend arts.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef Suko het volgende:
Er kan natuurlijk bij elke chirurgische ingreep iets gebeuren, met fatale afloop zelfs. De vraag is alleen of je zo drastisch tekeer moet gaan in een gezond lichaam, het had niet hoeven gebeuren, ze zou nog kunnen leven, nu. Deze discussie zal nog wel een tijdje duren, heb er verder niks mee.
idd. het meest tragisch voor de familie vh meisje uiteraard, maar voor hem toch ook dit, alle aandacht voor dit tragische geval omdat het om een 'luxe' ingreep gaat, terwijl er vaker mensen door een noodlottige samenloop van omstandigheden, sterven op de operatietafel, wat niet zo de publiciteit haaltquote:Op donderdag 19 april 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een integere man, die Edwin van Onselen.
Geen charlatan.
Toch wel raar om 'm zo op tv te zien. 'T is een neef van me.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een integere man, die Edwin van Onselen.
Geen charlatan.
Mee eens, maar plastisch chirurgen doen ook veel nuttiger operaties, heeft er ook mee te maken dat ze in de pas willen blijven met cosmetiche artsen zoals die hork Schoemacher. Maar goed, het schijnt normaal te zijn, zucht.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die afweging en beslissing om in een gezond lichaam te laten snijden ligt uiteindelijk bij de patiënt en niet bij de uitvoerend arts.
staat dat in de varagids?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een held. Briljante gast.Schrijver die prijzen wint, vertaler van shaekspeare met geweldige vondsten, aggeert tegen het rechtsextremistme volksheld ondanks intellectualisme. Geniale man.
Vind je het irritant dat iemand mer dan 2 zinnen correct Nederlands achter elkaar praat ?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
die vent irriteert me
De enige van wie ik dat pik, is Mehmet Pamuk .quote:Op donderdag 19 april 2007 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je het irritant dat iemand mer dan 2 zinnen correct Nederlands achter elkaar praat ?
Ben al jaren fan van hem. Mijn generatiegenoot. Die moet vechten tegen het establishment dat in en vlak na de tweede wereld-oorlog is gecreëerd. Iemand met een mening die geen 70 is.quote:
een Belgische mening jaquote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al jaren fan van hem. Mijn generatiegenoot. Die moet vechten tegen het establishment dat in en vlak na de tweede wereld-oorlog is gecreëerd. Iemand met een mening die geen 70 is.
Andy Warhol had een pruik. David Bowie gekleurde lenzen. Gerard Reve hield van bruin. Harry Mulisch had een pijp nodig. Dan ga jij vallen over een brilletje.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De enige van wie ik dat pik, is Mehmet Pamuk .
Ik haat theater en "creatieve" betweterbrilletjes, ga dan gewoon mime-spelen ofzo![]()
Nou en? Ze gebruiken allemaal drugs... Just say no!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Andy Warhol had een pruik. David Bowie gekleurde lenzen. Gerard Reve hield van bruin. Harry Mulisch had een pijp nodig. Dan ga jij vallen over een brilletje.
Ik geef deze gasten het voordeel van de twijfel, we kunnen lachen om de onnozelheid van van Basten en hopen dat Simonis met zijn naastenliefde de cda-achterban tegen zich in het harnas jaagt .quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef Suko het volgende:
Met vanavond o.a:
* Hoe kijkt Marco van Basten aan tegen zijn tanende populariteit?
* Els de Temmerman heeft een dagboek over kindsoldaten bijgehouden dat verschijnt onder de titel 'En toen moest ik mijn broer doodbijten'.
* Voor het vijftigjarig priester- jubileum van kardinaal Simonis verschijnt zijn boek 'Een hart om te denken'..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef Roi het volgende:
Nog leuk die aflevering met Abu Jaja (de moeite waard om het terug te kijken) ?
Van Basten is ooit begonnen op het VWO. Doorat ie alles op het voetballen zette heeft ie die nooit afgemaakt. Dus dom is ie niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik geef deze gasten het voordeel van de twijfel, we kunnen lachen om de onnozelheid van van Basten en hopen dat Simonis met zijn naastenliefde de cda-achterban tegen zich in het harnas jaagt .
M'n tenen krommen nu alquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
Kan wel leuk worden. Witteman en Pauw die de ballen verstand van sport of voetbal hebben en dan Van Basten gaan ondervragen.
Jajaquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten is ooit begonnen op het VWO. Doorat ie alles op het voetballen zette heeft ie die nooit afgemaakt. Dus dom is ie niet.
mja dat dus... niet alleen hebben ze er geen verstand van, het interesseert ze ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
Kan wel leuk worden. Witteman en Pauw die de ballen verstand van sport of voetbal hebben en dan Van Basten gaan ondervragen.
net als de vragenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:08 schreef Aoristus het volgende:
de dynamische antwoorden vliegen je om de oren
Ik kende haar helemaal niet maar ze vertelt goed. Gewoon beschrijvend, zonder gejammer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:25 schreef Suko het volgende:
Ik wil wel Els de Temmerman (goed in haar vak) zien maar zo vlak voor het slapen, nou nee.
Ik zou eerder geen misdienaartje willen zijn bij die vent. Ik krijg er koude rillingen van ...quote:
Winsemius ook.quote:
ik heb niks tegen die man maar laat hij alsjeblieft naar ned3 gaan als hij wil zeuren over Cruijff.....quote:Op maandag 23 april 2007 20:30 schreef Suko het volgende:
Pieter Winsemius (mag hij weer terug in het kabinet please!) kan ik best wel hebben,
Hij was briljant bij het songfestival als jurylidquote:
Prachtigquote:Op maandag 23 april 2007 23:12 schreef golfer het volgende:
Winsemius over Cruijff.
Volstrekt logisch.![]()
Die man heeft echt humor.
Zo werkt dat bij kruiwagentjes. Je weetsquote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat die slecht functionerende baas van de ABN Amro er nog eens 20 miljoen op vooruit gaat.
Moet ik 2 jaar voor overwerkenquote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat die slecht functionerende baas van de ABN Amro er nog eens 20 miljoen op vooruit gaat.
De paus opvoeden werkt denk ik beter ..quote:Op maandag 23 april 2007 23:36 schreef Suko het volgende:
Zoooooooooooooooo jaren '70-'80, ben daar erg dubbel over qua abortusboot. Massaal propageren > verstrekken van de pil en condooms (gratis) zou ook al schelen. Hou me hier verder maar stil over.
Ook.quote:Op maandag 23 april 2007 23:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De paus opvoeden werkt denk ik beter ..
Das een verzuurde ouwe vent man. Dat zul je wel zien.quote:Op maandag 23 april 2007 23:51 schreef golfer het volgende:
Morgen Thijs van Leer, leuk.
Drenthequote:Op maandag 23 april 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:
wegzwijmelen bij Drenthe, ik had het niet kunnen verzinnen
Ken je Annelie ook? Van lijn 50 is zequote:
Andere hoek van Drenthequote:Op dinsdag 24 april 2007 00:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ken je Annelie ook? Van lijn 50 is ze
zeker een 50+ er ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Suko het volgende:
En ook: Larissa Pans is historica en freelance journalist. Ze schreef samen met andere vrouwen een manifest waarin ze wil afrekenen met het idee dat vrouwelijkheid enkel gedefinieerd wordt door schoonheid. Normaal moet volgens de opstellers van het manifest weer normaal worden, het extreme is niet de norm. Seksuele vrijheid staat niet gelijk aan totale grenzeloosheid en platheid.
jaja de laatste loodjes Suko:)quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef Suko het volgende:
De Sukoservice
ik dacht dat hij op een fluit speelde?quote:* Toetsenist Thijs van Leer
hmz, van mij mag een historica zich toch best ergens anders mee bezig houden.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Suko het volgende:
En ook: Larissa Pans is historica en freelance journalist. Ze schreef samen met andere vrouwen een manifest waarin ze wil afrekenen met het idee dat vrouwelijkheid enkel gedefinieerd wordt door schoonheid. Normaal moet volgens de opstellers van het manifest weer normaal worden, het extreme is niet de norm. Seksuele vrijheid staat niet gelijk aan totale grenzeloosheid en platheid.
Ook ja, maar tevens toetsenist.quote:
Nee, een meisje van 31 jaar.quote:
Hmja, dat ben ik ook, maar dat zijn meestal geen meisjes meer hoorquote:
ja dus, vreemd hoor. Hij jodelt er ook nog bij:)quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef golfer het volgende:
Ook ja, maar tevens toetsenist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |