quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Arcee het volgende:
Wel een explosief gezelschap vanavond: een grefo, een homo, een neo nazi én Paul Witteman.
Geert Dewinter of Filip Wilders...tja, allebei niet echt my cup of tea.quote:Op maandag 16 april 2007 23:48 schreef Suko het volgende:
Wilders en de Winter saampies, ha ha, kan leuk worden! Ja ja, Aoristus, dat wordt niks meer met mij. Gelukkig afgelopen, pffffffff.![]()
Ik bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:07 schreef Wup het volgende:
autocoureur... wie zit daar nou op te wachten:(
Ja maar ik ben dan ook een autosportfreak. Ik zou gezegd kunnen hebben: wie zit er nou op een voetballer te wachten? Zitten die er wel eens trouwens? (voetballers)quote:
ik ben per definitie tegen sporters bij Pauw & Witteman omdat ze die gewoonweg niet kunnen interviewen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:28 schreef Mister1977 het volgende:
Ja maar ik ben dan ook een autosportfreak. Ik zou gezegd kunnen hebben: wie zit er nou op een voetballer te wachten? Zitten die er wel eens trouwens? (voetballers)
24 jaar![]()
Je laat het klinken alsof dat een uitzondering is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:44 schreef Mister1977 het volgende:
Een sympathieke Chinees.
Ik denk dat jij het zo laat klinken. Ik val nu namelijk van mijn stoel van verbijstering.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof dat een uitzondering is.![]()
da's toch die jongen van netwerk met dat rare hoofd?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef Suko het volgende:
Die Tijs van den Brink ken ik eigenlijk alleen goed van de radio, bij tijden uiterst en onverwacht scherp, hoe dat op tv gaat uitpakken is even afwachten.
Ik geloof ook niet dat ik op dit stel zit te wachten. Knevel is zo .........vermoeiend......quote:Knevel wil ik eigenlijk niet zien en vooral niet horen, dus of ik ga kijken is twijfelachtig.
Nee hij verdedigt zichzelf op alle mogelijke manieren in dit gesprek, bij RTL boulevard bijvoorbeeld is hij een compleet ander mensquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
Pedant arrogant mannetje is die Bram toch.
Dankje Wupquote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef Wup het volgende:
ze waren bijna 20 minuten te laat dus het valt nog mee Haaibaaike
Daarmee heeft hij al heel wat zaken gewonnen, en zo hoort het ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
Bram zit weer te mierenneuken over woordjes.
Ja, dan is het een gewone roddelsloerie, daarvoor zit hij daar ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Nee hij verdedigt zichzelf op alle mogelijke manieren in dit gesprek, bij RTL boulevard bijvoorbeeld is hij een compleet ander mens
Inderdaad, het 'lekkerst' bewaren ze voor het laatst.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:40 schreef Wup het volgende:
ow wat een flut onderwerp
ja daar zijn ze wel goed inquote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef Suko het volgende:
Tjonge, behandel zo'n onderwerp dan niet, gaat nergens over en dat laten de heren ook stevig blijken.
Mocht je het willen weten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyab_Abou_Jahjah Heb eigenlijk geen zin meer om te kijken.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Saaie onderwerp over secretaresse dag![]()
Wie is die vent![]()
Mij bedank je nooitquote:
Hij keek, maar wat zou hij gedacht hebben?quote:
Je wordt op je wenken bediendquote:Op woensdag 18 april 2007 23:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hij keek, maar wat zou hij gedacht hebben?
ik doel op de quote uit JJ boek.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bram heeft al gesproken Milagro![]()
Oeps, sorrie hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef milagro het volgende:
[..]
ik doel op de quote uit JJ boek.
heb wel de hele uitzending gezien en Bram was weer![]()
Libanees.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel net in.Maar vind een Marokaan met Vlams accent wel lief
Die afweging en beslissing om in een gezond lichaam te laten snijden ligt uiteindelijk bij de patiënt en niet bij de uitvoerend arts.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef Suko het volgende:
Er kan natuurlijk bij elke chirurgische ingreep iets gebeuren, met fatale afloop zelfs. De vraag is alleen of je zo drastisch tekeer moet gaan in een gezond lichaam, het had niet hoeven gebeuren, ze zou nog kunnen leven, nu. Deze discussie zal nog wel een tijdje duren, heb er verder niks mee.
idd. het meest tragisch voor de familie vh meisje uiteraard, maar voor hem toch ook dit, alle aandacht voor dit tragische geval omdat het om een 'luxe' ingreep gaat, terwijl er vaker mensen door een noodlottige samenloop van omstandigheden, sterven op de operatietafel, wat niet zo de publiciteit haaltquote:Op donderdag 19 april 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een integere man, die Edwin van Onselen.
Geen charlatan.
Toch wel raar om 'm zo op tv te zien. 'T is een neef van me.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een integere man, die Edwin van Onselen.
Geen charlatan.
Mee eens, maar plastisch chirurgen doen ook veel nuttiger operaties, heeft er ook mee te maken dat ze in de pas willen blijven met cosmetiche artsen zoals die hork Schoemacher. Maar goed, het schijnt normaal te zijn, zucht.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die afweging en beslissing om in een gezond lichaam te laten snijden ligt uiteindelijk bij de patiënt en niet bij de uitvoerend arts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |