staat dat in de varagids?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een held. Briljante gast.Schrijver die prijzen wint, vertaler van shaekspeare met geweldige vondsten, aggeert tegen het rechtsextremistme volksheld ondanks intellectualisme. Geniale man.
Vind je het irritant dat iemand mer dan 2 zinnen correct Nederlands achter elkaar praat ?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
die vent irriteert me
De enige van wie ik dat pik, is Mehmet Pamuk .quote:Op donderdag 19 april 2007 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je het irritant dat iemand mer dan 2 zinnen correct Nederlands achter elkaar praat ?
Ben al jaren fan van hem. Mijn generatiegenoot. Die moet vechten tegen het establishment dat in en vlak na de tweede wereld-oorlog is gecreëerd. Iemand met een mening die geen 70 is.quote:
een Belgische mening jaquote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al jaren fan van hem. Mijn generatiegenoot. Die moet vechten tegen het establishment dat in en vlak na de tweede wereld-oorlog is gecreëerd. Iemand met een mening die geen 70 is.
Andy Warhol had een pruik. David Bowie gekleurde lenzen. Gerard Reve hield van bruin. Harry Mulisch had een pijp nodig. Dan ga jij vallen over een brilletje.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De enige van wie ik dat pik, is Mehmet Pamuk .
Ik haat theater en "creatieve" betweterbrilletjes, ga dan gewoon mime-spelen ofzo![]()
Nou en? Ze gebruiken allemaal drugs... Just say no!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Andy Warhol had een pruik. David Bowie gekleurde lenzen. Gerard Reve hield van bruin. Harry Mulisch had een pijp nodig. Dan ga jij vallen over een brilletje.
Ik geef deze gasten het voordeel van de twijfel, we kunnen lachen om de onnozelheid van van Basten en hopen dat Simonis met zijn naastenliefde de cda-achterban tegen zich in het harnas jaagt .quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef Suko het volgende:
Met vanavond o.a:
* Hoe kijkt Marco van Basten aan tegen zijn tanende populariteit?
* Els de Temmerman heeft een dagboek over kindsoldaten bijgehouden dat verschijnt onder de titel 'En toen moest ik mijn broer doodbijten'.
* Voor het vijftigjarig priester- jubileum van kardinaal Simonis verschijnt zijn boek 'Een hart om te denken'..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef Roi het volgende:
Nog leuk die aflevering met Abu Jaja (de moeite waard om het terug te kijken) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |