quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik denk dat ze ook over de baby van Prins Willem-Alexander en Prinses Maxima hebben
Niet te hopen. Dan zap ik gelijk weg.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet te hopen. Dan zap ik gelijk weg.
Zijn genoeg boeiendere dingen te bespreken dan een baby...
De grote leider he..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Wup het volgende:
namens U allen?
dat doe je toch ook pas als iemand dood is?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
Wat bezielt iemand om biograaf van Frans Bauwer te worden?
Nee hoor, levend is hij voor een hoop mensen zeer waardevol, al waardeert een ander deel zijn dood vast meer. Maar goed, wat voor spannende dingen kun je vertellen over Frans Bauwer? En wat ook nog eens begrijpbaar is voor de doelgroep.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:27 schreef Wup het volgende:
[..]
dat doe je toch ook pas als iemand dood is?
nou dan zet ik toch zo mijn vraagtekens bij 'biograaf'quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Nee hoor, levend is hij voor een hoop mensen zeer waardevol, al waardeert een ander deel zijn dood vast meer. Maar goed, wat voor spannende dingen kun je vertellen over Frans Bauwer? En wat ook nog eens begrijpbaar is voor de doelgroep.
Dramátisch zoals die man dat doet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Wup het volgende:
maar gelukkig krijgen we eerst Balkenende:)
Hij verzamelt misschien kassabonnetjes, dan weet hij wat Frans lekker vindtquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:32 schreef Wup het volgende:
[..]
nou dan zet ik toch zo mijn vraagtekens bij 'biograaf'
ik zou het je niet aanbevelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:35 schreef maril het volgende:
Naar de herhaling kijken , als ik het niet vergeet.
Arjan Ederveen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:38 schreef Suko het volgende:
Nee, dit trek ik niet, geef mij maar die persiflage van Arjan Ederveen met zijn Maris, geniaal!
LOL, wat reageert die kerel mafquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
het lijkt me lastig, die scheidslijn tussen coach en biograaf
nou bijnaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:38 schreef Suko het volgende:
Nee, dit trek ik niet, geef mij maar die persiflage van Arjan Ederveen met zijn Maris, geniaal!
Nee, zo ben jij niet, jij bent altijd jezelfquote:
Grappig dat ze zich zelf zo tegensprak, aan de ene kant zeggen dat loyaliteit niet in een papiertje zit, maar tegelijk het inleveren van dat papiertje zien als verraad aan je roots.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:30 schreef Suko het volgende:
Albayrak heeft altijd 99 antwoorden om iets niet te doen, loyaliteit laten zien als het Turkse papiertje dan toch niks voorstelt zoals ze zelf zegt, geef nou eens 1 antwoord om het wél te doen. Heb het verder wel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |