staat dat in de varagids?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een held. Briljante gast.Schrijver die prijzen wint, vertaler van shaekspeare met geweldige vondsten, aggeert tegen het rechtsextremistme volksheld ondanks intellectualisme. Geniale man.
Vind je het irritant dat iemand mer dan 2 zinnen correct Nederlands achter elkaar praat ?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
die vent irriteert me
De enige van wie ik dat pik, is Mehmet Pamuk .quote:Op donderdag 19 april 2007 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je het irritant dat iemand mer dan 2 zinnen correct Nederlands achter elkaar praat ?
Ben al jaren fan van hem. Mijn generatiegenoot. Die moet vechten tegen het establishment dat in en vlak na de tweede wereld-oorlog is gecreëerd. Iemand met een mening die geen 70 is.quote:
een Belgische mening jaquote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al jaren fan van hem. Mijn generatiegenoot. Die moet vechten tegen het establishment dat in en vlak na de tweede wereld-oorlog is gecreëerd. Iemand met een mening die geen 70 is.
Andy Warhol had een pruik. David Bowie gekleurde lenzen. Gerard Reve hield van bruin. Harry Mulisch had een pijp nodig. Dan ga jij vallen over een brilletje.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De enige van wie ik dat pik, is Mehmet Pamuk .
Ik haat theater en "creatieve" betweterbrilletjes, ga dan gewoon mime-spelen ofzo![]()
Nou en? Ze gebruiken allemaal drugs... Just say no!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Andy Warhol had een pruik. David Bowie gekleurde lenzen. Gerard Reve hield van bruin. Harry Mulisch had een pijp nodig. Dan ga jij vallen over een brilletje.
Ik geef deze gasten het voordeel van de twijfel, we kunnen lachen om de onnozelheid van van Basten en hopen dat Simonis met zijn naastenliefde de cda-achterban tegen zich in het harnas jaagt .quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef Suko het volgende:
Met vanavond o.a:
* Hoe kijkt Marco van Basten aan tegen zijn tanende populariteit?
* Els de Temmerman heeft een dagboek over kindsoldaten bijgehouden dat verschijnt onder de titel 'En toen moest ik mijn broer doodbijten'.
* Voor het vijftigjarig priester- jubileum van kardinaal Simonis verschijnt zijn boek 'Een hart om te denken'..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef Roi het volgende:
Nog leuk die aflevering met Abu Jaja (de moeite waard om het terug te kijken) ?
Van Basten is ooit begonnen op het VWO. Doorat ie alles op het voetballen zette heeft ie die nooit afgemaakt. Dus dom is ie niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik geef deze gasten het voordeel van de twijfel, we kunnen lachen om de onnozelheid van van Basten en hopen dat Simonis met zijn naastenliefde de cda-achterban tegen zich in het harnas jaagt .
M'n tenen krommen nu alquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
Kan wel leuk worden. Witteman en Pauw die de ballen verstand van sport of voetbal hebben en dan Van Basten gaan ondervragen.
Jajaquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten is ooit begonnen op het VWO. Doorat ie alles op het voetballen zette heeft ie die nooit afgemaakt. Dus dom is ie niet.
mja dat dus... niet alleen hebben ze er geen verstand van, het interesseert ze ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
Kan wel leuk worden. Witteman en Pauw die de ballen verstand van sport of voetbal hebben en dan Van Basten gaan ondervragen.
net als de vragenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:08 schreef Aoristus het volgende:
de dynamische antwoorden vliegen je om de oren
Ik kende haar helemaal niet maar ze vertelt goed. Gewoon beschrijvend, zonder gejammer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:25 schreef Suko het volgende:
Ik wil wel Els de Temmerman (goed in haar vak) zien maar zo vlak voor het slapen, nou nee.
Ik zou eerder geen misdienaartje willen zijn bij die vent. Ik krijg er koude rillingen van ...quote:
Winsemius ook.quote:
ik heb niks tegen die man maar laat hij alsjeblieft naar ned3 gaan als hij wil zeuren over Cruijff.....quote:Op maandag 23 april 2007 20:30 schreef Suko het volgende:
Pieter Winsemius (mag hij weer terug in het kabinet please!) kan ik best wel hebben,
Hij was briljant bij het songfestival als jurylidquote:
Prachtigquote:Op maandag 23 april 2007 23:12 schreef golfer het volgende:
Winsemius over Cruijff.
Volstrekt logisch.![]()
Die man heeft echt humor.
Zo werkt dat bij kruiwagentjes. Je weetsquote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat die slecht functionerende baas van de ABN Amro er nog eens 20 miljoen op vooruit gaat.
Moet ik 2 jaar voor overwerkenquote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat die slecht functionerende baas van de ABN Amro er nog eens 20 miljoen op vooruit gaat.
De paus opvoeden werkt denk ik beter ..quote:Op maandag 23 april 2007 23:36 schreef Suko het volgende:
Zoooooooooooooooo jaren '70-'80, ben daar erg dubbel over qua abortusboot. Massaal propageren > verstrekken van de pil en condooms (gratis) zou ook al schelen. Hou me hier verder maar stil over.
Ook.quote:Op maandag 23 april 2007 23:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De paus opvoeden werkt denk ik beter ..
Das een verzuurde ouwe vent man. Dat zul je wel zien.quote:Op maandag 23 april 2007 23:51 schreef golfer het volgende:
Morgen Thijs van Leer, leuk.
Drenthequote:Op maandag 23 april 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:
wegzwijmelen bij Drenthe, ik had het niet kunnen verzinnen
Ken je Annelie ook? Van lijn 50 is zequote:
Andere hoek van Drenthequote:Op dinsdag 24 april 2007 00:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ken je Annelie ook? Van lijn 50 is ze
zeker een 50+ er ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Suko het volgende:
En ook: Larissa Pans is historica en freelance journalist. Ze schreef samen met andere vrouwen een manifest waarin ze wil afrekenen met het idee dat vrouwelijkheid enkel gedefinieerd wordt door schoonheid. Normaal moet volgens de opstellers van het manifest weer normaal worden, het extreme is niet de norm. Seksuele vrijheid staat niet gelijk aan totale grenzeloosheid en platheid.
jaja de laatste loodjes Suko:)quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef Suko het volgende:
De Sukoservice
ik dacht dat hij op een fluit speelde?quote:* Toetsenist Thijs van Leer
hmz, van mij mag een historica zich toch best ergens anders mee bezig houden.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Suko het volgende:
En ook: Larissa Pans is historica en freelance journalist. Ze schreef samen met andere vrouwen een manifest waarin ze wil afrekenen met het idee dat vrouwelijkheid enkel gedefinieerd wordt door schoonheid. Normaal moet volgens de opstellers van het manifest weer normaal worden, het extreme is niet de norm. Seksuele vrijheid staat niet gelijk aan totale grenzeloosheid en platheid.
Ook ja, maar tevens toetsenist.quote:
Nee, een meisje van 31 jaar.quote:
Hmja, dat ben ik ook, maar dat zijn meestal geen meisjes meer hoorquote:
ja dus, vreemd hoor. Hij jodelt er ook nog bij:)quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef golfer het volgende:
Ook ja, maar tevens toetsenist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |