Van Basten is ooit begonnen op het VWO. Doorat ie alles op het voetballen zette heeft ie die nooit afgemaakt. Dus dom is ie niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik geef deze gasten het voordeel van de twijfel, we kunnen lachen om de onnozelheid van van Basten en hopen dat Simonis met zijn naastenliefde de cda-achterban tegen zich in het harnas jaagt .
M'n tenen krommen nu alquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
Kan wel leuk worden. Witteman en Pauw die de ballen verstand van sport of voetbal hebben en dan Van Basten gaan ondervragen.
Jajaquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten is ooit begonnen op het VWO. Doorat ie alles op het voetballen zette heeft ie die nooit afgemaakt. Dus dom is ie niet.
mja dat dus... niet alleen hebben ze er geen verstand van, het interesseert ze ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
Kan wel leuk worden. Witteman en Pauw die de ballen verstand van sport of voetbal hebben en dan Van Basten gaan ondervragen.
net als de vragenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:08 schreef Aoristus het volgende:
de dynamische antwoorden vliegen je om de oren
Ik kende haar helemaal niet maar ze vertelt goed. Gewoon beschrijvend, zonder gejammer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:25 schreef Suko het volgende:
Ik wil wel Els de Temmerman (goed in haar vak) zien maar zo vlak voor het slapen, nou nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |