onnavolgbaar, die man. Wat wilde hij nou eigenlijk zeggenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
ik heb bij Heertje altijd de idee dat hij de fabeltjeskrant voorleest.....
Bert van den Brink is wel okay
De militair was erg saai en erg politiek correct. Hij zal vast niet veel anders kunnen vanuit z'n positie maar daar heb je niets gemist.quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:34 schreef Suko het volgende:
Eigenlijk vond ik het best een leuke uitzending, zo liggend in bed met een mok melk. Heb even die militair in 't begin gemist maar marathonloperd Abdelkader was een zeer onderhoudend en ook komisch verteller, leuke man, en ook die pianeur Bert was bij momenten goed te doen. Heertje is altijd een beetje een rel-econoom maar hij had wel een punt door zich ook te verbazen dat vakbonden zich niet echt laten horen qua schandalige topinkomens. En dat Woutertje Bos nu heel anders 'lijkt' te handelen nu hij op de plek zit waar de beslissingen vallen, inderdaad ' macht corrumpeert.' Maar dat is mijn interpretatie.
Ik vind dit een belediging van verstandig gehandicaptenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Ali B knikt als een verstandelijk gehandicapte
het was tot nu toe idd. uitermate triest. Wat een dom geklets. Dat die ten Brink zich daarvoor verleent zeg..quote:
Ik zie 'm ook liever bij Lingoquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef Wup het volgende:
[..]
het was tot nu toe idd. uitermate triest. Wat een dom geklets. Dat die ten Brink zich daarvoor verleent zeg..
LOL.. maar daar wordt hij voor betaald....quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef Aoristus het volgende:
Ik zie 'm ook liever bij Lingo
Daarom mag hij de tv spelletjes doenquote:
Brandsteder heeft ook Nijenrode. Linda de Mol een fotografisch geheugen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom mag hij de tv spelletjes doen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
One flew over the cuckoo's nest.
Nu snap ik het.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef DrDentz het volgende:
HE LUL ofzo
ja dat zei m`n ma ook alquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef Wup het volgende:
zelluf?
Ik zag nog net de laatste minuut van P&W. Zat er een man die wat van Vincent Schiavelli weghad? Zoiets meende ik even te zien.quote:
Nu je het zegt. Ik ben verdomme een overzicht gewendquote:Op maandag 16 april 2007 23:13 schreef Wup het volgende:
hmz... Suko dagje vrij?
van Middelkoop ergert zich nu al aan vragen over weigerambtenaren.
hij gaat nog een leuke tijd tegemoet dan:)
Allemaal griezelsquote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Arcee het volgende:
Wel een explosief gezelschap vanavond: een grefo, een homo, een neo nazi én Paul Witteman.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik ben verdomme een overzicht gewend
structuur helpt! Geef ons ons dagelijks overzichtquote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
[..]
En Wup. Suko is toe aan een zomerstop. En voor noodgevallen, als men het echt wil weten, je kán gewoon niet wachten tot het echt gaat beginnen: http://pauwenwitteman.vara.nl/index.php
Ik kom ook niet echt ín de uitzending, last van hersenverweking, zoal ik dat al niet had (voordat anderen dat zeggen).![]()
nou vooruit....het is je gegund, maar je werd wel gemist:)quote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
En Wup. Suko is toe aan een zomerstop. En voor noodgevallen, als men het echt wil weten, je kán gewoon niet wachten tot het echt gaat beginnen: http://pauwenwitteman.vara.nl/index.php
Ik kom ook niet echt ín de uitzending, last van hersenverweking, zoal ik dat al niet had (voordat anderen dat zeggen).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |