ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
maak er wel iets bijzonders van he
Ja waarom ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:06 schreef Nesle het volgende:
ik heb nog maar 3 keer een tvp gebruikt, maar soms heb ik lak aan die lui. iedereen doet het
Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgevingquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
Etc, wat is CSMV eigenlijk voor een opleiding?
Ah. Nouja, als jij er maar iets mee kuntquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgeving
en wat het inhoud....
ik heb leren werken met vormgevingsprogramma's zoals illustrator, fireworks, photoshop
ik weet nu wat er bij komt kijken om te filmen
ik heb verstand van hoe een bedrijf in elkaar zit (nou ja dat zou ik moeten hebben)
het is vormgeving, gecombineerd met technische dingen van een bedrijf
en zelfs dat klinkt nog vaag
Als dat net zo hard gaat als m'n sprieten...quote:
Langzaam maar gestaagquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat net zo hard gaat als m'n sprieten...![]()
![]()
quote:
doe ik ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan doe je het toch lekker niet
Wel lekker veel soorten taartquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:34 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding]
gut, ik voel me helemaal niet anders
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:22 schreef Etcetera het volgende:
moet ik ook op taart trakteren zo?
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef Etcetera het volgende:
*trompetgeschal*
met gemiddeld 9 posts per dag, heeft Etcetera de legendarische grens van 10.000 posts gehaald![]()
![]()
Wauwiequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef Etcetera het volgende:
*trompetgeschal*
met gemiddeld 9 posts per dag, heeft Etcetera de legendarische grens van 10.000 posts gehaald![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Ikke nog iets van 700quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Na deze nog 603 posts en ik zit op de 5000...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:![]()
![]()
Woei
![]()
![]()
Gefeliciteerd met de 10.000 postsEn speciaal voor jou dan:
[afbeelding]
Smakelijk![]()
Ook hoi en welkom en aangenaam kennis te maken. Nieuw? Nog niet eerder gezien iig. Aan de 10000 posts ben je voorlopig niet toe zo te zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:08 schreef maaike83 het volgende:
terug van weggeweest:)
Van Holleeder schijnt het, had je dat nog niet gehoord?quote:
Hee, vriendin van Plasterkquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:08 schreef maaike83 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Van Holleeder schijnt het, had je dat nog niet gehoord?![]()
Als dat kind eruit is is dat een mooie reden om het koningshuis af te schaffen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
ach welja.... waarom ook niet
![]()
En hoi, Maaike83! Welkom![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:![]()
![]()
Woei
![]()
![]()
Gefeliciteerd met de 10.000 postsEn speciaal voor jou dan:
Smakelijk![]()
Dat vind ik al twijfelachtig als onze kroonprins de vader is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:15 schreef iamredleader het volgende:
Wat het ook wordt, het is een baby.
oh, en jij bent de onderdanige partij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:17 schreef maaike83 het volgende:
plasterk rulesssss:)
zij heeft de broek aan hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
oh, en jij bent de onderdanige partij?![]()
Weet ik, ik was er ook bij. Niet dat ik me veel herinner van voor mijn 4equote:Op dinsdag 10 april 2007 18:06 schreef RoofingBurner het volgende:
gaat er hard aan toe hier, allemaal op jacht naar post-records?
Hoe zouden ze het nieuwe kindje noemen? Vernoemen naar Claus? Zal wel weer een paar dagen duren voordat prins pils de naam bekend maakt. Hopelijk dat alles goed en voorspoedig verloopt.
Dat zijn geen grappen zo'n bevalling en geloof me, ik spreek uit ervaring. Niet dat ik zelf heb liggen persen enzo, maar ik ben erbij geweest.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:08 schreef maaike83 het volgende:
ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:19 schreef Etcetera het volgende:
merci Jojoortje
ik denk nog steeds dat maaike een kloon is
zoniet: sorry
zowel: I knew it
Ga je ook darten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Plasterk...sinds wanneer ben jij postbode?
uhuquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
geniet ervandat betekent dat je niks moet doen wat je nog niet hebt gedaan en waar het eigelijk al te laat voor is
Volgens mij welquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
oh, is dat een kloon van Jayhawk?
zijn er ook dingen die we niet delenquote:
Jij niet, Plasterk Postquote:
Ik denk het ook. Temeer omdat 'ie het vorige week had over Maaike84quote:
volgens mij zei hij zelf anders dat het maaike83 wasquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Temeer omdat 'ie het vorige week had over Maaike84
Echt waar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Temeer omdat 'ie het vorige week had over Maaike84
Nee, dat was het juist. De naam is 83 maar hij had het over 84.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij zei hij zelf anders dat het maaike83 was
Ja, maar meneer met rode wagen en zwarte kat heb ik niet zien posten dat hij postbode is gewordenquote:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=maaike84&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef Etcetera het volgende:
ik weet het niet meeren ik ben te lui om het op te zoeken
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef Plasterk het volgende:
wie is maaike83?
Ik heb die van mij geslooptquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef B.ertha het volgende:
ik heb die gratis postbanklamp lach me maar uitWel heel handig, met 3 Ledjes. Onverwoestbaar
Ik kan het bijna niet geloven, dat zou wel héél triest zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
oh, is dat een kloon van Jayhawk?
Een nutteloos kind.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef iamredleader het volgende:
Maxima in het ziekenhuis, derde kind komt eraan!
Voorspelling: vanavond nog geboren, rond 20:00, een jongetje.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
huttenheugte. En dit zwembad was ook tof, zeker nadat we een fles afwasmiddel in het bubbelbad geleegd hadden![]()
Bijt je hem anders dood?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef B.ertha het volgende:
Een paashaas binnen handbereik is geen verstandig idee
Tsssquote:
Hij is zojuist ontmaskerd andersquote:Ik kan het bijna niet geloven, dat zou wel héél triest zijn
[..]
We wachten allemaalquote:Een nutteloos kind.
Het kost de staat geld.
Kind is afkomstig van een importbruidje.
Mikkie, waar blijf je?![]()
Maar het heijderbos, waar ligt dat? doen we die volgend jaar.quote:
In Heijen. Limburg, niet al te ver van Nijmegen verwijderd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar het heijderbos, waar ligt dat? doen we die volgend jaar.
Coevorden is trouwens niet the place to be op zaterdagavond
Ja, dat lag er nogal dik bovenopquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
maaike lijtk mij ook plasterk zelf
plasterk ruleeeees
he, wie is je nieuwe plaatje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
maaike lijtk mij ook plasterk zelf
plasterk ruleeeees
ja, dat krijg je als je met pasen niet voldoende eieren eetquote:
Ik kan geen eieren meer zien!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, dat krijg je als je met pasen niet voldoende eieren eet
Ik was Monkey Ball aan het spelen, vandaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
gouden banaan?
Ah, zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was Monkey Ball aan het spelen, vandaar
dan begin ik het apart te vinden als ze een kloon van hem is, want dat gaat wel erg verquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij heeft me ooit aangemeld op msn, daar was ie net (met Maaike in zn msn-naam)
Hij kan ook de naam van zijn vriendin gebruikt hebben voor een kloon. Maar goed, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan begin ik het apart te vinden als ze een kloon van hem is, want dat gaat wel erg ver
Plasterk! we willen uitleg!![]()
Een DGK-kloon dan, heb het ook al gecheckt. Hij draait al te lang mee...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien is het nog een kloon van Jay!
spuit 11quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien is het nog een kloon van Jay!
En leg het nou eens voor eens en altijd uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Plasterk het volgende:
Plasterk en Maaike melden zich
Moet je op die link klikken, dan zie je hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Hey hier gebeurt ook niet veel! Eerder vandaag ging het veel harder zie ik.
Maar nu zijn jullie uitgekletst over maglites?Ik heb echt geen flauw idee wat dat voor dingen zijn.......!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed ik zelf hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, goeie censuur hier, t wordt echt meteen weggehaald zeg
????quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, goeie censuur hier, t wordt echt meteen weggehaald zeg
Oh kom maar door!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben supervrolijk en heb daar een hele goede reden voor
Reageer er dan niet opquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik mij niet vergis loop jij de SC'ers al een hele tijd lekker te maken met dat nieuwtje van je!!
Leedvermaak![]()
Teletekst pagina 811quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef erkel het volgende:
Waar kijk jij dat?
Lijkt me een helquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
'Het is een wolk van een baby'
Leuk hoor! Drie meiden![]()
Ik wil een Von Trapp familiequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Lijkt me een hel
Doe mij er maar 2+evt een jongen
Misschien ben ik het wel zat na 1 kind...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:46 schreef B.ertha het volgende:
Ikke niet, 2 of 3 is meer dan zat.
En dat vind jij later ook
Komt goedquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan mag je wel vast oefeningen gaan doen!!!
Zie je dan welquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien ben ik het wel zat na 1 kind...![]()
[..]
Komt goed![]()
Ik (gelukkig) niet. Heb die film ook niet zo lang geleden pas voor het eerst gezienquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
Ik was vroeger verliefd op Captain Von Trapp
![]()
Ook één dagje volgehouden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik (gelukkig) niet. Heb die film ook niet zo lang geleden pas voor het eerst gezien
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik (gelukkig) niet. Heb die film ook niet zo lang geleden pas voor het eerst gezien
Ralph!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Als je nou Ralph zei...... maar die gekke kapitein!!
Ze bestonden trouwens echt he? De Von Trappjes
Nee, vind hem nog steeds leukquote:
Hij schoot gelukkig de Captain niet doodquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ok, Ralph is een nazi, maar iig wel nog enigzins jong (i am 17, going on 18, i'll take care of you)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...tipje: ga NIET naar "Employee of the month".
Wát een baggerfilm![]()
dat komt puurt omdat Soempie's Sprieten ook met hoofdletter isquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het wel netjes dat vrouwenhater met een hoofdletter is geschreven. Geeft toch aan dat het belangrijk is, echt iets voor mannen dus 8)
Tja, dat is het risicoquote:
Bedankt voor je advies, al had ik die film ook zonder wel ontwekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...tipje: ga NIET naar "Employee of the month".
Wát een baggerfilm![]()
oh, voetbalquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah ok, morgen maar samenvatting kijken dan![]()
Soempiequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh, voetbalIk moest even teruglezen, dacht dat je het over de baby van Maxima en Willem had..vond het al raar: de samenvatting...
![]()
De bevalling vond ik al een gruwel programmaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh, voetbalIk moest even teruglezen, dacht dat je het over de baby van Maxima en Willem had..vond het al raar: de samenvatting...
![]()
Of ga ik nu te ver?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mikkie]
Vrouwen zijn?
[/mikkie]
Dat kijk ik dus nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef erkel het volgende:
[..]
De bevalling vond ik al een gruwel programma![]()
je maakt je zin niet af, dus ik weet het niet.quote:
Ik ook altijd met mijn typo'squote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
je maakt je zin niet af, dus ik weet het niet.![]()
Vrouwen zijn... ?
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
ik denk dat het excuus is dat ik Soemp ben![]()
Zusjes en moedersquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Zusjes en moedersIk vang soms ook flarden op van ATWT, ONM, GTST, Ik mis je (EO)
)
The horror![]()
vrijwillig?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
ATWT heb ik ook stukjes meegekregen maar meestal kunnen ontwijken.
ONM nooit gekeken. GTST en "The Bold" vroeger compleet gevolgd
Hartbreak High keek ik nog wel vrijwilligquote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
arme jij![]()
Enige wat ik eerder meekreeg door m'n zusje was Dr. Quinn en Heartbreak High![]()
Stiekem vond ik dat ook leuk.![]()
![]()
Nee, een jaar of 10.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was je ziek? werkloos thuis? vriendin die je stiekem toch dwong?
Drazicquote:Op woensdag 11 april 2007 00:24 schreef erkel het volgende:
[..]
Hartbreak High keek ik nog wel vrijwillig![]()
Jeugdserie?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:36 schreef Soempie het volgende:
vorig jaar keek ik ook een serie..ehhh
Ik keek vroeger nooit GTST maar dat stuk had ik wel gezienquote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
Gemenerik Frits van Houten luttele seconden voor zijn dood dmv een TV in z'n bad
[afbeelding]
Ja, klein plaatje
McLeod's Daughtersquote:
quote:
Oh nee tochquote:
Wat nou, suf?!quote:
Waaaat? Kom niet aan Sally Spectra he?quote:
Mjah idd. Bij de A-Team valt dat wel heel erg opquote:Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
Flying Doctors kijk ik weer![]()
Vroeger was het wel leuker ja...we zijn nu beter acteerwerk en betere scripts gewend
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 april 2007 01:02 schreef Soempie het volgende:
ik blijf toch nog even
Heb geen zin in morgen![]()
Studie en verschillende instanties bellen om het een en ander te regelen.quote:
lang? Welke vakken?quote:
Eerst een lezing over loverboys en daarna nog 2 uur nederlands en daarna 4 uur boekhouden+ toetsquote:
Daar zou ik ook geen zin in hebben, inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Eerst een lezing over loverboys en daarna nog 2 uur nederlands en daarna 4 uur boekhouden+ toets
JOUW naamtopic???quote:Op woensdag 11 april 2007 01:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier ben ik
Kom me nog even last-minute melden voordat m'n naamtopic bijna vol is
Tuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |