En leg het nou eens voor eens en altijd uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Plasterk het volgende:
Plasterk en Maaike melden zich
Nu alquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef Plasterk het volgende:
wij zijn moe en gaan naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je op die link klikken, dan zie je hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Hey hier gebeurt ook niet veel! Eerder vandaag ging het veel harder zie ik.
Maar nu zijn jullie uitgekletst over maglites?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb echt geen flauw idee wat dat voor dingen zijn.......!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed ik zelf hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, goeie censuur hier, t wordt echt meteen weggehaald zeg
????quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, goeie censuur hier, t wordt echt meteen weggehaald zeg
Oh kom maar door!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben supervrolijk en heb daar een hele goede reden voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Reageer er dan niet opquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik mij niet vergis loop jij de SC'ers al een hele tijd lekker te maken met dat nieuwtje van je!!
Leedvermaakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar kijk jij dat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Manchester United - AS RomaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Teletekst pagina 811quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef erkel het volgende:
Waar kijk jij dat?
Was het spannend?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Teletekst pagina 811om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop