En leg het nou eens voor eens en altijd uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Plasterk het volgende:
Plasterk en Maaike melden zich
Moet je op die link klikken, dan zie je hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Hey hier gebeurt ook niet veel! Eerder vandaag ging het veel harder zie ik.
Maar nu zijn jullie uitgekletst over maglites?Ik heb echt geen flauw idee wat dat voor dingen zijn.......!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed ik zelf hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, goeie censuur hier, t wordt echt meteen weggehaald zeg
????quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, goeie censuur hier, t wordt echt meteen weggehaald zeg
Oh kom maar door!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben supervrolijk en heb daar een hele goede reden voor
Reageer er dan niet opquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik mij niet vergis loop jij de SC'ers al een hele tijd lekker te maken met dat nieuwtje van je!!
Leedvermaak![]()
Teletekst pagina 811quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef erkel het volgende:
Waar kijk jij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |