Ik heb die van mij geslooptquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef B.ertha het volgende:
ik heb die gratis postbanklamp lach me maar uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wel heel handig, met 3 Ledjes. OnverwoestbaarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan het bijna niet geloven, dat zou wel héél triest zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
oh, is dat een kloon van Jayhawk?
Een nutteloos kind.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef iamredleader het volgende:
Maxima in het ziekenhuis, derde kind komt eraan!
Voorspelling: vanavond nog geboren, rond 20:00, een jongetje.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
huttenheugte. En dit zwembad was ook tof, zeker nadat we een fles afwasmiddel in het bubbelbad geleegd haddenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijt je hem anders dood?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef B.ertha het volgende:
Een paashaas binnen handbereik is geen verstandig ideeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tsssquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb die van mij geslooptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Hij is zojuist ontmaskerd andersquote:Ik kan het bijna niet geloven, dat zou wel héél triest zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
We wachten allemaalquote:Een nutteloos kind.
Het kost de staat geld.
Kind is afkomstig van een importbruidje.
Mikkie, waar blijf je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het heijderbos, waar ligt dat? doen we die volgend jaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Heijen. Limburg, niet al te ver van Nijmegen verwijderd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar het heijderbos, waar ligt dat? doen we die volgend jaar.
Coevorden is trouwens niet the place to be op zaterdagavond
Ja, dat lag er nogal dik bovenopquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
maaike lijtk mij ook plasterk zelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
plasterk ruleeeeesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
he, wie is je nieuwe plaatje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
maaike lijtk mij ook plasterk zelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
plasterk ruleeeeesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ryan phillippequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
he, wie is je nieuwe plaatje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef Supersheep het volgende:
BLAATom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, dat krijg je als je met pasen niet voldoende eieren eetquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan geen eieren meer zien!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, dat krijg je als je met pasen niet voldoende eieren eetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was Monkey Ball aan het spelen, vandaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
gouden banaan?
Hij heeft me ooit aangemeld op msn, daar was ie net (met Maaike in zn msn-naam)quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Etcetera het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
plasterk nog niet weer opgedokenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was Monkey Ball aan het spelen, vandaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan begin ik het apart te vinden als ze een kloon van hem is, want dat gaat wel erg verquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij heeft me ooit aangemeld op msn, daar was ie net (met Maaike in zn msn-naam)
Hij kan ook de naam van zijn vriendin gebruikt hebben voor een kloon. Maar goed, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan begin ik het apart te vinden als ze een kloon van hem is, want dat gaat wel erg ver
Plasterk! we willen uitleg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een DGK-kloon dan, heb het ook al gecheckt. Hij draait al te lang mee...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien is het nog een kloon van Jay!
spuit 11quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien is het nog een kloon van Jay!
Wees welkom, zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:38 schreef U96 het volgende:
mooi, kom maar op, ik ben er klaar voor....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop