uhuquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
geniet ervandat betekent dat je niks moet doen wat je nog niet hebt gedaan en waar het eigelijk al te laat voor is
Volgens mij welquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
oh, is dat een kloon van Jayhawk?
zijn er ook dingen die we niet delenquote:
Jij niet, Plasterk Postquote:
Ik denk het ook. Temeer omdat 'ie het vorige week had over Maaike84quote:
volgens mij zei hij zelf anders dat het maaike83 wasquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Temeer omdat 'ie het vorige week had over Maaike84
Echt waar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Temeer omdat 'ie het vorige week had over Maaike84
Nee, dat was het juist. De naam is 83 maar hij had het over 84.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij zei hij zelf anders dat het maaike83 was
Ja, maar meneer met rode wagen en zwarte kat heb ik niet zien posten dat hij postbode is gewordenquote:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=maaike84&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef Etcetera het volgende:
ik weet het niet meeren ik ben te lui om het op te zoeken
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef Plasterk het volgende:
wie is maaike83?
Ik heb die van mij geslooptquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef B.ertha het volgende:
ik heb die gratis postbanklamp lach me maar uitWel heel handig, met 3 Ledjes. Onverwoestbaar
Ik kan het bijna niet geloven, dat zou wel héél triest zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
oh, is dat een kloon van Jayhawk?
Een nutteloos kind.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef iamredleader het volgende:
Maxima in het ziekenhuis, derde kind komt eraan!
Voorspelling: vanavond nog geboren, rond 20:00, een jongetje.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
huttenheugte. En dit zwembad was ook tof, zeker nadat we een fles afwasmiddel in het bubbelbad geleegd hadden![]()
Bijt je hem anders dood?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef B.ertha het volgende:
Een paashaas binnen handbereik is geen verstandig idee
Tsssquote:
Hij is zojuist ontmaskerd andersquote:Ik kan het bijna niet geloven, dat zou wel héél triest zijn
[..]
We wachten allemaalquote:Een nutteloos kind.
Het kost de staat geld.
Kind is afkomstig van een importbruidje.
Mikkie, waar blijf je?![]()
Maar het heijderbos, waar ligt dat? doen we die volgend jaar.quote:
In Heijen. Limburg, niet al te ver van Nijmegen verwijderd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar het heijderbos, waar ligt dat? doen we die volgend jaar.
Coevorden is trouwens niet the place to be op zaterdagavond
Ja, dat lag er nogal dik bovenopquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
maaike lijtk mij ook plasterk zelf
plasterk ruleeeees
he, wie is je nieuwe plaatje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
maaike lijtk mij ook plasterk zelf
plasterk ruleeeees
ja, dat krijg je als je met pasen niet voldoende eieren eetquote:
Ik kan geen eieren meer zien!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, dat krijg je als je met pasen niet voldoende eieren eet
Ik was Monkey Ball aan het spelen, vandaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
gouden banaan?
Ah, zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was Monkey Ball aan het spelen, vandaar
dan begin ik het apart te vinden als ze een kloon van hem is, want dat gaat wel erg verquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij heeft me ooit aangemeld op msn, daar was ie net (met Maaike in zn msn-naam)
Hij kan ook de naam van zijn vriendin gebruikt hebben voor een kloon. Maar goed, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan begin ik het apart te vinden als ze een kloon van hem is, want dat gaat wel erg ver
Plasterk! we willen uitleg!![]()
Een DGK-kloon dan, heb het ook al gecheckt. Hij draait al te lang mee...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien is het nog een kloon van Jay!
spuit 11quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien is het nog een kloon van Jay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |