ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
maak er wel iets bijzonders van he
Ja waarom ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:06 schreef Nesle het volgende:
ik heb nog maar 3 keer een tvp gebruikt, maar soms heb ik lak aan die lui. iedereen doet hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgevingquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
Etc, wat is CSMV eigenlijk voor een opleiding?
Ah. Nouja, als jij er maar iets mee kuntquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgevingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en wat het inhoud....
ik heb leren werken met vormgevingsprogramma's zoals illustrator, fireworks, photoshop
ik weet nu wat er bij komt kijken om te filmen
ik heb verstand van hoe een bedrijf in elkaar zit (nou ja dat zou ik moeten hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is vormgeving, gecombineerd met technische dingen van een bedrijfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en zelfs dat klinkt nog vaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er bloeit iets opquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:15 schreef Soempie het volgende:
Met Mikkie in een TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als dat net zo hard gaat als m'n sprieten...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er bloeit iets opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Langzaam maar gestaagquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat net zo hard gaat als m'n sprieten...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef Etcetera het volgende:
heb zoveel chocolade eitjes gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan doe je het toch lekker nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef Etcetera het volgende:
ik durf niet op de weegschaal te staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doe ik ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan doe je het toch lekker niet
Wel lekker veel soorten taartquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:34 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding]
gut, ik voel me helemaal niet andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:22 schreef Etcetera het volgende:
moet ik ook op taart trakteren zo?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef Etcetera het volgende:
ik durf niet op de weegschaal te staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef Etcetera het volgende:
*trompetgeschal*
met gemiddeld 9 posts per dag, heeft Etcetera de legendarische grens van 10.000 posts gehaaldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wauwiequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef Etcetera het volgende:
*trompetgeschal*
met gemiddeld 9 posts per dag, heeft Etcetera de legendarische grens van 10.000 posts gehaaldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ikke nog iets van 700quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Na deze nog 603 posts en ik zit op de 5000...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.WoeiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerd met de 10.000 postsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En speciaal voor jou dan:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Smakelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook hoi en welkom en aangenaam kennis te maken. Nieuw? Nog niet eerder gezien iig. Aan de 10000 posts ben je voorlopig niet toe zo te zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:08 schreef maaike83 het volgende:
terug van weggeweest:)
Van Holleeder schijnt het, had je dat nog niet gehoord?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:11 schreef Soempie het volgende:
ik wist niet eens dat ze zwanger wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hee, vriendin van Plasterkquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:08 schreef maaike83 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Van Holleeder schijnt het, had je dat nog niet gehoord?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh, is dat een kloon van Jayhawk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee, vriendin van Plasterkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als dat kind eruit is is dat een mooie reden om het koningshuis af te schaffen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ach welja.... waarom ook nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hoi, Maaike83! Welkomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel lekker veel soorten taartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.WoeiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerd met de 10.000 postsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En speciaal voor jou dan:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Smakelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vind ik al twijfelachtig als onze kroonprins de vader is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:15 schreef iamredleader het volgende:
Wat het ook wordt, het is een baby.
oh, en jij bent de onderdanige partij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:17 schreef maaike83 het volgende:
plasterk rulesssss:)
zij heeft de broek aan hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
oh, en jij bent de onderdanige partij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik, ik was er ook bij. Niet dat ik me veel herinner van voor mijn 4equote:Op dinsdag 10 april 2007 18:06 schreef RoofingBurner het volgende:
gaat er hard aan toe hier, allemaal op jacht naar post-records?
Hoe zouden ze het nieuwe kindje noemen? Vernoemen naar Claus? Zal wel weer een paar dagen duren voordat prins pils de naam bekend maakt. Hopelijk dat alles goed en voorspoedig verloopt.
Dat zijn geen grappen zo'n bevalling en geloof me, ik spreek uit ervaring. Niet dat ik zelf heb liggen persen enzo, maar ik ben erbij geweest.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:08 schreef maaike83 het volgende:
ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:19 schreef Etcetera het volgende:
merci Jojoortjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik denk nog steeds dat maaike een kloon isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoniet: sorry
zowel: I knew itom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je ook darten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Plasterk...sinds wanneer ben jij postbode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop