Geluktquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Etcetera het volgende:
gewoon invullenis het serienummer nog te lezen?
m'n vriend heeft een 5d of een 6d
die zijn echt massive
hihi okequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
neslehttp://www.maglite.com/product.asp?psc=6DCELL dit is geen zaklampJE meer
Zijn ook prima te gebruiken als slagwapen en/of moordwapen. Handig voor de politequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
neslehttp://www.maglite.com/product.asp?psc=6DCELL dit is geen zaklampJE meer
die lopen er niet voor niets mee rond denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn ook prima te gebruiken als slagwapen en/of moordwapen. Handig voor de polite
Daar komt de mijne vast vandaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die lopen er niet voor niets mee rond denk ik
Ze hebben ze nu ook met LEDsquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je de nieuwe ledlampen ziet kan je wat mij betreft concluderen dat de maglites hun tijd gehad hebben.
Dat steuntje daarvan snap ik nou echt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef SaskiaR het volgende:
Die heb ik ook, heel handig als fietslampje
Op mijn middelbare school had je 1 herkansing n.a.v. eerste drie maanden brugklas, en dan maandenlang niet. Van de toetsen uit de laatste twee jaar mocht je er 1 of 2 over doen, weet ik niet meer zeker. Niet veel dus...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goedzo
Hoeveel herkansingen hebben jullie dan? Wij hadden 3 herkansingen in 3 jaar, waarvan we er max 2 in één jaar mochten. Echt schandalig weinig. Kan er nu dus 2 doen, moet ff bedenken wat. Waarscheinlijk scheikunde
Dan heb ik weer niet goed gekekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:39 schreef SaskiaR het volgende:
Gewoon dat houdertje op je stuur zetten, vastmaken met dat schroefje, that's it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |