quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:mensen! m'n plantjes komen uit. Er komen groene dingetjes boven de aarde
ieeee
![]()
![]()
Die van mij lag gewoon op straatquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
het adres klopt, initialen kloppen, achternaam klopt
wij denken dat het van z'n vader was
maar die geboortedatum klopt ook niet
en we willen die punten wel graag want dan kan ik een gratis maglight krijgenen die dingen zijn zo handig (en onverwoestbaar!)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef Nesle het volgende:
Nu nog geen zin
Ik heb ook niks te doen vandaagheerlijk
vond wel weer fijn om naar school te gaan (sla me)
En gatsiedarrie chocola
Goedzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef Nesle het volgende:
ohja, ik heb me vandaag opgegeven voor mijn herkansing ->duits. had een 6 op idioom![]()
![]()
kan ik zát een 8 of hoger op halen.
en vandaag mijn laatste cijfer binnen gehaald en meteen mijn beste8.4 op nederlands
moesten een middeleeuws verhaal schrijven en nu blijkt dat ik wel creatief ben
oh en eco cijfer is 0.5 omhoog gegaan dus nu een 5.8
kortom geen onv op een pw in de pwweek
Nee, ik heb er geen een gedaan, omdat ik daar nooit zin in hadquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef Nesle het volgende:
jeetje dat betekent dat je maar 1 pw hebt herkanst in 2 jaar?!![]()
wij mogen per periode van de gemaakte pws (en die je mag herkansen) 1 herkansen. dus 4 per jaar. het mag.
ik kan dus 12 tentamens herkansen in de bovenbouw.
maglight? welkequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]Goed gedaan hoor
![]()
[..]
Die van mij lag gewoon op straat
Beterschapquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maglight? welkeik ben er ooit een verloren
hoofdpijn![]()
![]()
zou ff naproxennetje slikken denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beterschap
Een superouderwetse, maar die ben je vast niet bij ons in de straat verloren
Nee, ik ook niet. Maar meestal liggen alle punten die ik haal wel ongeveer rond mijn gemiddelde, dus heeft het geen zin. Scheikunde is nu echter een afrondingsverschil, dus dat moet omhoogquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef Nesle het volgende:
ik heb de herkansingen ook nog nooit nodig gehad om een onv omhoog te krikken maar soms weet ik gewoon dat ik veel beter kan, en dat is dan meestal ook zo.
maar ik herkans alleen maar vakken waar je weinig voor hoeft te lerenbio herkans ik dus sowieso al never. gelukkig nog maar 1 pw daarvan
Hij doet het primaquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou ff naproxennetje slikken denk ik
was maar een geintje van die magdoettie het nog? kijken of je 'm kunt registreren, levenslange garantie van mag
Okequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef Etcetera het volgende:
ik zou het gewoon proberen
als die al geregistreerd staat, lees je dat vanzelf
als het een politieding is, en ze gaan er achteraan (wat mij erg stug lijkt) zeg je gewoon dat je het echt niet wist
Geluktquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Etcetera het volgende:
gewoon invullenis het serienummer nog te lezen?
m'n vriend heeft een 5d of een 6d
die zijn echt massive
hihi okequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
neslehttp://www.maglite.com/product.asp?psc=6DCELL dit is geen zaklampJE meer
Zijn ook prima te gebruiken als slagwapen en/of moordwapen. Handig voor de politequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
neslehttp://www.maglite.com/product.asp?psc=6DCELL dit is geen zaklampJE meer
die lopen er niet voor niets mee rond denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn ook prima te gebruiken als slagwapen en/of moordwapen. Handig voor de polite
Daar komt de mijne vast vandaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die lopen er niet voor niets mee rond denk ik
Ze hebben ze nu ook met LEDsquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je de nieuwe ledlampen ziet kan je wat mij betreft concluderen dat de maglites hun tijd gehad hebben.
Dat steuntje daarvan snap ik nou echt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef SaskiaR het volgende:
Die heb ik ook, heel handig als fietslampje
Op mijn middelbare school had je 1 herkansing n.a.v. eerste drie maanden brugklas, en dan maandenlang niet. Van de toetsen uit de laatste twee jaar mocht je er 1 of 2 over doen, weet ik niet meer zeker. Niet veel dus...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goedzo
Hoeveel herkansingen hebben jullie dan? Wij hadden 3 herkansingen in 3 jaar, waarvan we er max 2 in één jaar mochten. Echt schandalig weinig. Kan er nu dus 2 doen, moet ff bedenken wat. Waarscheinlijk scheikunde
Dan heb ik weer niet goed gekekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:39 schreef SaskiaR het volgende:
Gewoon dat houdertje op je stuur zetten, vastmaken met dat schroefje, that's it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |