Ben geen kookwonderquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, beetje late reactie. Waarschijnlijk heb je je eten al op nuKun je goed koken?
Hier alles prima![]()
met spekjes?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:41 schreef maaike83 het volgende:
stampot andijvie!! JAMJAM! DAT wordt m;)
klinkt heel spannendquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef maaike83 het volgende:
fantasie paella is helemaal smullen:) RARA;)
Vis, ligt er aanquote:
Wat vind jij niet lekker?quote:
Gewervelde dieren smaken gewoon beterquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vis, ligt er aanmeeste wel.
Maar zeefruit niet
mosselen, inktvis, garnalen, andere scheldierenprut![]()
Vis, weekdieren, schaaldieren etc etc. >>quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem houd ook niet van vis?
Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vis, weekdieren, schaaldieren etc etc. >>
Ik denk een kloon van wit-ijsbeertje, of zoiets.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef Plasterk het volgende:
wie is maaike83?
Zo is dat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef Plasterk het volgende:
er is niks lekkerder dan een bakje kibbeling met ravigottesaus![]()
gisteren was ze toch nieuw?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef Plasterk het volgende:
wie is maaike83?
kloptquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gisteren was ze toch nieuw?
Yuri, foei toch!quote:Kater der katers
Een 29-jarige man mag van geluk spreken dat hij nog leeft. Hij werd op straat gevonden en naar het ziekenhuis gebracht, waar een dodelijk alcoholpromillage werd gemeten: 1170mg per 100 ml bloed. Dat is 22 keer meer dan waarmee je nog mag autorijden. En het is twee keer zoveel als meestal dodelijk is. Er is volgens Yuri's artsen geen andere verklaring voor z'n extreme dronkenschap dan dat hij achter elkaar vijf flessen wodka heeft leeggedronken: "Yuri is 2 dagen buiten westen geweest. Toen hij eenmaal zijn ogen opendeed, had hij wel een ontzettende koppijn."
Ah, vandaar die naamquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
5 flessen en alleen maar koppijn, daarom ook de master
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |