Precies, vind ik ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:05 schreef Etcetera het volgende:
d'r gebeurt wel erg veel in 1 afl hoor
- zappmonkey failliet
- brian failliet
- deena en dinges gaan ws scheiden
- adam moet voorkomen geloof ik
- angelo dood
- susanne die zapp monkey verraad
- de nieuwe vriendin van brian
beetje erg veel drama ineens
Ja, en "ik heb het gevoel dat je me niet echt wilt" o.i.d. op nog zo'n lullig momentquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:14 schreef Etcetera het volgende:
hij werd nu al weer gek van haar
ik hoop dat Brian haar heeft gekozen vanwege die weddenschap
wat een reactie ook... hun levenswerk naar de filistijnen 'ik ga even op de andere pc verder'
die muts spoort echt nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, en "ik heb het gevoel dat je me niet echt wilt" o.i.d. op nog zo'n lullig moment![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die muts spoort echt niet
kan nog lachen worden als dat weer uitgaat
ik ben nog steeds snotverkoudenbah
![]()
Mwah, ik wijs wel naar de powerpointquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:31 schreef Etcetera het volgende:
alvast veel succes
mss kun je er op inspringen, en van die borden maken met tekst die je dan voor je neus houdt
Spreek anders je presentatie nu alvast in, dan kun je morgen playbackenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mwah, ik wijs wel naar de powerpoint
Zie mezelf al staan met zo'n bord: "welkom" "wij doen onze" "..."
heb je iig de lachers op je handquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mwah, ik wijs wel naar de powerpoint
Zie mezelf al staan met zo'n bord: "welkom" "wij doen onze" "..."
Dat zou wel relaxt zijn morgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Spreek anders je presentatie nu alvast in, dan kun je morgen playbacken
Nah, laat mn vriendin wel alles doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je iig de lachers op je hand![]()
mss kun je 2 presentaties maken? 1 als je wel kunt praten, 1 als je niet kunt praten?
editje: powerpointpresentaties dan he
dat hoeft nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:39 schreef B.ertha het volgende:
Nah, laat mn vriendin wel alles doenMaar heb nooit 'geluk', dus die stem doet het wel, morgen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat hoeft nietalles valt te faken
![]()
![]()
Ja, als dat kon moest je het zelf, maar niemand uit mijn omgeving had er een, dus dan houdt het op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Etcetera het volgende:
kun je zelf geen beamer fiksen? moeten wij soms wel doen, zelf je presentatiebenodigheden (oeh, galgjewoord) regelen
wel belachelijk trouwens
dan wordt het idd lastigquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, als dat kon moest je het zelf, maar niemand uit mijn omgeving had er een, dus dan houdt het op.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wordt het idd lastig
ik mag over 4 a4tjes aan een nieuw collegeblok beginnen
kan er niks aan doen, maar dat vind ik altijd leukeen nieuw, fris begin enzo
exactquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ezelsoor en 'ik-verveel-me-frustsel'-vrij
![]()
Anders kun je zonder stem ook de dia's van je presentatie uitbeelden, en dat de ander dan een verhaaltje verteltquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ja das waar. Maar de hare viel vandaag ook al bijna uit
Zaten we samen te kuchen
![]()
En dan krijgen we ook nog te horen dat onze presentatie verzet is (naar eerder, das wel fijn) en dat we dan miss geen beamer hebben. Anders moeten we op onze eigen tijd, maar kan er iets anders weer niet.
Naja, het is nu waarschijnlijk geregeld, maar toch...![]()
Ben nu ook weg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
exacten het is weer een kans om het zo netjes mogelijk bij te houden en op te schrijven
moest jij niet eten en sporten
alvast doei en veel plezier![]()
quote:
jep, ben mijn potje aan het koken. met jou ook?quote:
Hm, beetje late reactie. Waarschijnlijk heb je je eten al op nuquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jep, ben mijn potje aan het koken. met jou ook?
Ben geen kookwonderquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, beetje late reactie. Waarschijnlijk heb je je eten al op nuKun je goed koken?
Hier alles prima![]()
met spekjes?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:41 schreef maaike83 het volgende:
stampot andijvie!! JAMJAM! DAT wordt m;)
klinkt heel spannendquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef maaike83 het volgende:
fantasie paella is helemaal smullen:) RARA;)
Vis, ligt er aanquote:
Wat vind jij niet lekker?quote:
Gewervelde dieren smaken gewoon beterquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vis, ligt er aanmeeste wel.
Maar zeefruit niet
mosselen, inktvis, garnalen, andere scheldierenprut![]()
Vis, weekdieren, schaaldieren etc etc. >>quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem houd ook niet van vis?
Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vis, weekdieren, schaaldieren etc etc. >>
Ik denk een kloon van wit-ijsbeertje, of zoiets.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef Plasterk het volgende:
wie is maaike83?
Zo is dat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef Plasterk het volgende:
er is niks lekkerder dan een bakje kibbeling met ravigottesaus![]()
gisteren was ze toch nieuw?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef Plasterk het volgende:
wie is maaike83?
kloptquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gisteren was ze toch nieuw?
Yuri, foei toch!quote:Kater der katers
Een 29-jarige man mag van geluk spreken dat hij nog leeft. Hij werd op straat gevonden en naar het ziekenhuis gebracht, waar een dodelijk alcoholpromillage werd gemeten: 1170mg per 100 ml bloed. Dat is 22 keer meer dan waarmee je nog mag autorijden. En het is twee keer zoveel als meestal dodelijk is. Er is volgens Yuri's artsen geen andere verklaring voor z'n extreme dronkenschap dan dat hij achter elkaar vijf flessen wodka heeft leeggedronken: "Yuri is 2 dagen buiten westen geweest. Toen hij eenmaal zijn ogen opendeed, had hij wel een ontzettende koppijn."
Ah, vandaar die naamquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
5 flessen en alleen maar koppijn, daarom ook de master
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |