Lijkt me een helquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
'Het is een wolk van een baby'
Leuk hoor! Drie meiden![]()
Ik wil een Von Trapp familiequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Lijkt me een hel
Doe mij er maar 2+evt een jongen
Misschien ben ik het wel zat na 1 kind...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:46 schreef B.ertha het volgende:
Ikke niet, 2 of 3 is meer dan zat.
En dat vind jij later ook
Komt goedquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan mag je wel vast oefeningen gaan doen!!!
Zie je dan welquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien ben ik het wel zat na 1 kind...![]()
[..]
Komt goed![]()
Ik (gelukkig) niet. Heb die film ook niet zo lang geleden pas voor het eerst gezienquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
Ik was vroeger verliefd op Captain Von Trapp
![]()
Ook één dagje volgehouden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik (gelukkig) niet. Heb die film ook niet zo lang geleden pas voor het eerst gezien
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik (gelukkig) niet. Heb die film ook niet zo lang geleden pas voor het eerst gezien
Ralph!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Als je nou Ralph zei...... maar die gekke kapitein!!
Ze bestonden trouwens echt he? De Von Trappjes
Nee, vind hem nog steeds leukquote:
Hij schoot gelukkig de Captain niet doodquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ok, Ralph is een nazi, maar iig wel nog enigzins jong (i am 17, going on 18, i'll take care of you)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...tipje: ga NIET naar "Employee of the month".
Wát een baggerfilm![]()
dat komt puurt omdat Soempie's Sprieten ook met hoofdletter isquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het wel netjes dat vrouwenhater met een hoofdletter is geschreven. Geeft toch aan dat het belangrijk is, echt iets voor mannen dus 8)
Tja, dat is het risicoquote:
Bedankt voor je advies, al had ik die film ook zonder wel ontwekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...tipje: ga NIET naar "Employee of the month".
Wát een baggerfilm![]()
oh, voetbalquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah ok, morgen maar samenvatting kijken dan![]()
Soempiequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh, voetbalIk moest even teruglezen, dacht dat je het over de baby van Maxima en Willem had..vond het al raar: de samenvatting...
![]()
De bevalling vond ik al een gruwel programmaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh, voetbalIk moest even teruglezen, dacht dat je het over de baby van Maxima en Willem had..vond het al raar: de samenvatting...
![]()
Of ga ik nu te ver?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mikkie]
Vrouwen zijn?
[/mikkie]
Dat kijk ik dus nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef erkel het volgende:
[..]
De bevalling vond ik al een gruwel programma![]()
je maakt je zin niet af, dus ik weet het niet.quote:
Ik ook altijd met mijn typo'squote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
je maakt je zin niet af, dus ik weet het niet.![]()
Vrouwen zijn... ?
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
ik denk dat het excuus is dat ik Soemp ben![]()
Zusjes en moedersquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Zusjes en moedersIk vang soms ook flarden op van ATWT, ONM, GTST, Ik mis je (EO)
)
The horror![]()
vrijwillig?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
ATWT heb ik ook stukjes meegekregen maar meestal kunnen ontwijken.
ONM nooit gekeken. GTST en "The Bold" vroeger compleet gevolgd
Hartbreak High keek ik nog wel vrijwilligquote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
arme jij![]()
Enige wat ik eerder meekreeg door m'n zusje was Dr. Quinn en Heartbreak High![]()
Stiekem vond ik dat ook leuk.![]()
![]()
Nee, een jaar of 10.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was je ziek? werkloos thuis? vriendin die je stiekem toch dwong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |