quote:Op zondag 8 april 2007 22:56 schreef The_Verve het volgende:
Ha ha ha! 0-4! Ha ha ha!
quote:
Ik heb zoiets ook wel eens gehad. Mijn vriendin heeft één keer gebeld en toen was het voorbij. Maar volgens mij vind jij het niet zo heel erg...quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
een stalkster die me belt zodra ik het vak op kwameng mens.
jawel. voor je het weet komt ze naar me toequote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ook wel eens gehad. Mijn vriendin heeft één keer gebeld en toen was het voorbij. Maar volgens mij vind jij het niet zo heel erg...
Ja, want dat horen we normaal nooit in de Kuipquote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef Noca het volgende:
Wel grappig om zo tussen al die lui te lopen als Grunn supporter, heb dus ook maar wijselijk zoveel mogelijk mn muil gehouden zodat ze ons Gronings accent niet hoorden
volgend jaar mag je weer met de combiquote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef Noca het volgende:
Heerlijk middagje R'dam!
0-4, niet te geloven! Feyenoord was ook gewoon erg slecht zeg...vraag me af of die de eerste 5 nog gan halen..
Doordat Dolle en ik met EV met de auto waren mochten we al weg van de plek waar Grunn supporters moesten wachten. Vreemd, want dit bleek later eigenlijk helemaal niet te mogen..handig van de beveiliging. Gevolg was dat we tussen de Feyenoord supporters mee mochten rennen voor de ME
Wel grappig om zo tussen al die lui te lopen als Grunn supporter, heb dus ook maar wijselijk zoveel mogelijk mn muil gehouden zodat ze ons Gronings accent niet hoorden
Ik denk zelf dat Groningen en Roda het minst moeilijke programma hebben. NAC, Utrecht en Heerenveen moeten allemaal wel een keer tegen top clubs, terwijl Groningen en Roda de mindere goden mogen ontmoeten.quote:Huidige stand:
6. sc Heerenveen 49 punten
7. Roda JC 45 punten
8. FC Groningen 45 punten
9. FC Utrecht 43 punten
10. NAC Breda 43 punten
Programma sc Heerenveen
Willem II - sc Heerenveen
AZ - sc Heerenveen
sc Heerenveen - Feyenoord
Programma Roda JC
ADO Den Haag - Roda JC
NAC Breda - Roda JC
Roda JC - Heracles Almelo
Programma FC Grunn
FC Groningen - NEC
ADO Den Haag - FC Groningen
FC Groningen - FC Utrecht
Programma FC Utrecht
Sparta Rotterdam - FC Utrecht
FC Utrecht - PSV
FC Groningen - FC Utrecht
Programma NAC Breda
Ajax - NAC Breda
NAC Breda - Roda JC
FC Twente - NAC Breda
gossiequote:Op maandag 9 april 2007 12:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rotterdam kankerstad, De FC walst jullie plat!![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal mee eensch, ziet mijn post hierboven met een overzichtje van allesquote:Op maandag 9 april 2007 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Utrecht moet nog tegen PSV en NAC tegen Ajax.
Moet te doen zijn, we hebben alles in eigen hand..!
De komende 3 wedstrijden kunnen als het mee zit alle 3 gewonnen worden, 2 thuiswedstrijden en nog uit naar Den Haag, Den haag is dan al gedegradeerd dus die spelen echt helemaal nergens meer om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |