doneer een foto van jezelf op Lowlandsquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:57 schreef Rhanna het volgende:
Ik wil nu Toch echt wel een geilere Voto dan die lelijke mokkels. Ik durf dit topic niet eens op school te oPenen
Ik!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft er nog geen kaartjes gekocht?
Huh! Hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef peaceman het volgende:
Het is pas uitverkocht als ik mijn kaartjes gehaald heb, maar dat duurt nog even
Sjemig, 't is maar een TVP hoorquote:
Het duurt nog wel ff hoorquote:
post maar gewoon een foto van toen je lam wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:09 schreef Rhanna het volgende:
Ehm. Op al die foto's sta ik .. ja. Lam.
Dus heb wel andere foto's nog gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1. Mijn benenen mijn buurman
![]()
2. De broer van een vriendin waarmee ik in een tent lag.
3. De droevige maandag ochtend.
ff wachten tot na de vroege vogel kortingquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:56 schreef Leonos het volgende:
o
Qua sfeer en entouragequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef S33B het volgende:
Beter: Pinkpop of Lowlands? (line-up van tweede is amper bekend maar khou vooral van indie-rock)
De Enge Buren zijn echt tofquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:33 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Komt de Charlie trouwens weer terug? Ik wil de enge buren weer zien daar!
'k heb zo'n in een pizza Calzone.... nee ik wil geen gewone...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:09 schreef Rhanna het volgende:
3. De droevige maandag ochtend.
Welke dag kwam jij binnen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:09 schreef JDude het volgende:
WTF! Lag er gras voor dat ding?
[afbeelding]
Pinkpop of Lowlandsquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef S33B het volgende:
Beter: Pinkpop of Lowlands? (line-up van tweede is amper bekend maar khou vooral van indie-rock)
quote:
Foto is vrijdagochtend gemaaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:32 schreef Nembrionic het volgende:
Welke dag kwam jij binnen?
Er ligt altijd overal gras. Tenzij het regent
Ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef peaceman het volgende:
Idd. Ik denk steeds dat het een zZz bandshirt is, maar wie waren het ook alweer wél?quote:
Death Before blablaquote:Op maandag 9 april 2007 16:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Idd. Ik denk steeds dat het een zZz bandshirt is, maar wie waren het ook alweer wél?
Ja, toen heb ik ze ook gezien. Maar ook alleen maar omdat we stonden te wachten op Coheed and Cambria, geloof ikquote:Op maandag 9 april 2007 17:31 schreef parselmouth het volgende:
Inmiddels alweer uit elkaar, maar heb ze nog wel gezien @ LL2005
Goed idee, ik zal het doorgevenquote:Op maandag 9 april 2007 21:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
Alweer een tijdje geen nieuwe bands erbij he? 't Wordt tijd dat er weer eens wat bij komt... Beetje "de-beuk-erin"- of "lekker-los"-materiaal.
Fear Factory ja, die wil ik nog wel eens live zien, nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Fear Factory of zo.
Of anders Lamb of God.
Ik ga ook LoG zien in Juni, en AILD ook, want die staan ook 21 juni in de 013quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:17 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Fear Factory ja, die wil ik nog wel eens live zien, nog nooit gezien.
LoG ga ik in juni al zien.
Of bandjes zoals As I Lay Dying, zou ook wel eens tof zijn.
Ja, dat. Daar ga ik dus ook naartoequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ga ook LoG zien in Juni, en AILD ook, want die staan ook 21 juni in de 013
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:58 schreef Tourniquet het volgende:
CocoRosie nu ook officieel bevestigd op www.lowlands.nl
Alweer?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef Mathijz het volgende:
Prodigy tourt ook in europa in augustusMogen van mij ook best langskomen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef Mathijz het volgende:
Flikker opquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volbeat! Zeker een aanrader wel!
Voor de nog niet fans: Myspace.com/Volbeat
www.ticketmaster.nl of gewoon bij het postkantoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:13 schreef Mr-Fluffy het volgende:
(offtopic) Waar bestel ik die LOG tickets mensen?
En lowlands ook zeker zin in, motorhead
Ze kunnen d'r nog aardig wat van hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
ik wist niet eens dat Motörhead nog muziek maakte
Mo-theeeeer, if you wanna find hell with me, I can show you what it's like (is Danzig, ik haal ze altijd door mekaar)quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze kunnen d'r nog aardig wat van hoor
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef peaceman het volgende:
Life of agony moeten ze eens uitnodigen
Prijzig cadeautje!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef JackHerrer het volgende:
Mijn kaartje is binnen! En gelijk ook eentje voor mijn vriendin der verjaardag gekocht, dus ik heb al zeker 1 iemand mee.
Juistum!!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Lamb of God.
Is van het genre hakkie-takkie-tering-herrie, maar wel erg vet.
Pinkpop-maandag wordt er meestal behoorlijk wat bekend gemaaktquote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef funrider het volgende:
wanneer gaan we volledig programma nu eindelijk zien/horen?? zit te wachten op lineup.
Dan moeten ze de verf er wat minder dik op smeren!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:25 schreef super-muffin het volgende:
en de week daar voor lekt de poster al
Die weet je eingelijk pas precies nadat het weer afgelopen is, zelfs in het proggramma boekje zitten altijd nog wel wijzigingenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef funrider het volgende:
wanneer gaan we volledig programma nu eindelijk zien/horen?? zit te wachten op lineup.
Dat zou ik niet kunnen maken tegenover mijn vriendin, zij is namelijk ook een grote muziek/lowlands fan. Maar gelukkig is het niet een flauwe dus kan ik ook mijn eigen dingen doen. En er gaan nog meer mensen mee, dus ik hoef niet de hele tijd samen met haar op te trekken.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Roellio het volgende:
Ik ga liever vriendinloos naar Lowlands, overigens. Lekker m'n eigen gang gaan, 's ochtends om 8 uur uit het 24h café kruipen etc.
Nee jij gaat gewoon lekker mee naar Szigetquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alweer?
En dan wéér uitvallen zeker?![]()
Van mij mag het wel hoor..lekker vet.
Ik zie dat de Chemical Brothers op Sziget staan dus grote kans dat ze ook dit jaar weer op LL staan.
En dát vind ik dan héél relax![]()
Dat zou ik ook zeggen als ik geen vriendin hadquote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Roellio het volgende:
Ik ga liever vriendinloos naar Lowlands, overigens. Lekker m'n eigen gang gaan, 's ochtends om 8 uur uit het 24h café kruipen etc.
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik geen vriendin had
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan moeten ze de verf er wat minder dik op smeren!
Nee, mên...'s nachts haar eerder naar de tent sturen zodat 'ie lekker voorverwarmd is en 's ochtends kan ze mooi koffie een broodjes halen..quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Roellio het volgende:
Tegen de tijd dat Roellio de 24h-tent uit komt, heeft de zon (mits mooi weer) zijn tent al aardig verwarmd. Hij kan dan wel mooi voor de rest van zijn gezelschap koffie en broodjes meenemen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, mên...'s nachts haar eerder naar de tent sturen zodat 'ie lekker voorverwarmd is en 's ochtends kan ze mooi koffie een broodjes halen..![]()
Brilliant!!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Roellio de 24h-tent uit komt, heeft de zon (mits mooi weer) zijn tent al aardig verwarmd. Hij kan dan wel mooi voor de rest van zijn gezelschap koffie en broodjes meenemen.
Mijn gezelschap vroeg vorig jaar op zondagochtend omstreeks die tijd "Zooo, leef jij ook nog? ". Dat wordt dus wel de eerste paar dagen honger lijden!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Roellio de 24h-tent uit komt, heeft de zon (mits mooi weer) zijn tent al aardig verwarmd. Hij kan dan wel mooi voor de rest van zijn gezelschap koffie en broodjes meenemen.
Mark my words: "Ja, nou, gisternacht ging ik ook al alleen slapen, dat is zo ongezellig, hoe laat ben je dan terug etc. etc."quote:Op woensdag 11 april 2007 14:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, mên...'s nachts haar eerder naar de tent sturen zodat 'ie lekker voorverwarmd is en 's ochtends kan ze mooi koffie een broodjes halen..![]()
Ghaghaghaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Mark my words: "Ja, nou, gisternacht ging ik ook al alleen slapen, dat is zo ongezellig, hoe laat ben je dan terug etc. etc."![]()
Komen zo goed als zeker niet, doen deze zomer vooral kleinere festivals en dance festivals (Creamfields). Na de zomer nieuw album en dan pas weer een grote tour dus volgend jaar weer op alle grote festivalsquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef Mathijz het volgende:
Het kan allebei toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee jij gaat gewoon lekker mee naar Sziget![]()
![]()
Je kan 360 dagen per jaar neuken, die 5 dagen Lowlands zit het me wel goed!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
GhaghaghaRedelijk herkenbaar inderdaad
Maar vaak krijg je er ook wel wat voor terug hoor
![]()
![]()
![]()
ja, het schijnt verstopt te hebben gezeten in de magneet bar, waar ik met me stomme kop dus niet ben heengegaan toen ik gevraagd werd even binnen te komen kijken. Dan had ik aan zo'n heerlijk flesje kunnen lurken ipv plasticmaïsbekers.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef tomttt het volgende:
Was vorig jaar het beugelcafé er eigenlijk?
Hier regent het niet hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef parselmouth het volgende:
Boh, met dit weer krijg ik d'r helemaal zin an!
En toch... Iedere keer extra is er éénquote:Op donderdag 12 april 2007 16:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je kan 360 dagen per jaar neuken, die 5 dagen Lowlands zit het me wel goed!
En toch...douchen veel mensen 5 dagen niet op LL. Lekkere sex hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 16:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
En toch... Iedere keer extra is er één
Zo is dat! Douchen op LL is so not done!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toch...douchen veel mensen 5 dagen niet op LL. Lekkere sex hoor
ja laten we het daar weer over hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo is dat! Douchen op LL is so not done!
![]()
donderdag ben ik nog fris en ik zou voor jou een douche uitzondering kunnen makenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:18 schreef Rhanna het volgende:
Nou Rubbertje, dan laat de seks in het bootje ook maar zitten. Ik heb geen zin om eerst door die laag Boursin heen te bijten
Ik heb nog nooit gedoucht in 4 jaarquote:Op donderdag 12 april 2007 18:13 schreef rubbereend het volgende:
ik heb in totaal 2 keer gedoucht. In 7 jaar. voor de rest heeft zich er nooit de tijd voor aangediend
Ja daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:32 schreef parselmouth het volgende:
Op Lowlands ook nog nooit gedoucht.
Vorig jaar op Werchter wel, werd om half 8 m'n tent al uitgefikt, dus toen besloot ik maar te gaan douchen. Was toch wel even *heel* fijn gezien het 5 dagen lang 35 graden was.
Ik nog nooit in 5 jaar, dus och...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:17 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedoucht in 4 jaar. Is dat heel erg?!
.
Als je de periodes tussen de Lowlandsen in ook bedoelt wel jaquote:Op donderdag 12 april 2007 19:17 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb nog nooit gedoucht in 4 jaar. Is dat heel erg?!
.
Ik heb de douches vorig jaar niet bekeken, maar het lijkt me inderdaad ranziger dan gewoon make-up clean doekjes voor alles gebruikenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef Tism het volgende:
Douche op Lowlands is zo goor!![]()
Alleen de gedachte al dat er zo'n 4000 (of meer) mensen voor je zijn geweest allemaal met hun persoonlijke kwaaltjes die je dan ook kan oplopen, nee bedankt!![]()
Ik ben er een aantal jaartjes geleden één keer binnen wezen kijken, en ik schrok van wat ik zag! Vieze met schaamhaar verstopte putjes, en hokjes met een lapje douchegordijn die tot net onder je navel ophielden te bestaan, niet functioneel dus!
En het stinkt er ook nog eens ontiegelijk.
Nee, je komt er vatsiger onder vandaan dan dat je er fris en fruitig van wordt. Bah!![]()
Voor mij gewoon elk jaar een pak Bar-le-duc naast de tent en 's morgens de inhoud over mijn kop, en ff spuiten met een busje Axe, en ik kan er weer een dag tegenaan!![]()
Eerste en laatste keer.... Was overigens geen smerige ervaring verder, alles was wel redelijk school eigenlijk. Was trouwens wel gemengd douchenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen.
Die wegwerpwashandjes, die ga ik eens proberen dit jaar! Maar zijn die niet zo heel stroef enzoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Eerste en laatste keer.... Was overigens geen smerige ervaring verder, alles was wel redelijk school eigenlijk. Was trouwens wel gemengd douchenOp Lowlands is het toch gescheiden?
En bij mij is het meer dat ik gewoon geen zin heb om te douchen. De eventuele ranzigheid die ik er aan tref neem ik voor lief, maar ik heb geen zin om op onchristelijke tijdstippen op te gaan staan om dan alsnog in een ellenlange rij te wachten.
Gewoon van die vochtige toiletdoekjes meenemen (zijn ook heerlijk om je melis mee af te vegen wanneer je weer eens ranzig heb zitten eten en alles plakt). En wegwerpwashandjes, die je dan even onder de kraan houdt en je oksels weer mee op kunt frissen
Ach, het gaat om 't idee, rightquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef parselmouth het volgende:
Ja, beetje viltachtig. Maar als ze nat zijn best wel chill hoor.
waarom niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
je roede kun je niet in de wasbak wassen..
Omdat die bak te ver naar buiten staat en iedereen zijn tandpasta daar in uitspuugtquote:
moet je niet op tandpasta tijden je roede gaan wassenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Omdat die bak te ver naar buiten staat en iedereen zijn tandpasta daar in uitspuugt
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je niet op tandpasta tijden je roede gaan wassen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..
En de Dj's ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..
Die zijn er voor de mensen die het helemaal niet meer begrijpenquote:
wat een tenenkrommende opmerking, maar goed, ik ga waarschijnlijk toch niet dit jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef Laton het volgende:
heb wel weer zin om de hele nacht door te stuiteren
lol hoezo ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wat een tenenkrommende opmerking, maar goed, ik ga waarschijnlijk toch niet dit jaar.
met stuiteren bedoel je ongetwijfeld de gedoogde hardcore danwel jumpstyle tentjes die het programmagat moeten vullenquote:
Aaaah!! Nee man!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
met stuiteren bedoel je ongetwijfeld de gedoogde hardcore danwel jumpstyle tentjes die het programmagat moeten vullen
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnmlquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
met stuiteren bedoel je ongetwijfeld de gedoogde hardcore danwel jumpstyle tentjes die het programmagat moeten vullen
ARGH!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnmlof house of anders gewoon lekker in de alpha
![]()
Jullie beseffen toch wel dat jullie iets moois kapot maken hè? Het is niet bedoeld om Jan Modaal ook zijn leuke middag te verschaffen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:24 schreef n0r het volgende:
Pas maar op met dat soort kreten in een Lowlands-topic
lol wat een oordelen zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:17 schreef Rhanna het volgende:
De LL - vibe.
De Gemene Mixmeestersquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnmlof house of anders gewoon lekker in de alpha
![]()
Waarom denk je dat hij dat deed?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Gemene Mixmeesters3 jaar geleden in de Alpha dik een uur langer dan ze mochten
tot er iemand vna de organisatie boos de stekker eruit kwam trekken
om ons te pestenquote:
NiNquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef shakaboem het volgende:
Tool en Nine Inch Nails doen deze zomer samen twee festivals. Misschien kunnen ze ook naar Lowlands komen.[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnml![]()
De Gemene Mixmeesters niet hoor, die draaien echt van alles en volgens mij bijna geen house, hoogstens The Prodigyquote:
Tool staat op Sziget, de week voor Lowlands. Dus de kans is aardig aanwezig dat ze op Lowlands staan alhoewel het natuurlijk zomaar Pukkelpop kan zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef shakaboem het volgende:
Tool en Nine Inch Nails doen deze zomer samen twee festivals. Misschien kunnen ze ook naar Lowlands komen.[afbeelding]
De Gemene Mixmeestersquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Gemene Mixmeesters3 jaar geleden in de Alpha dik een uur langer dan ze mochten
tot er iemand vna de organisatie boos de stekker eruit kwam trekken
En hopelijk werkt deze keer wel hun background installatie. Dat was jammer met Pinkpop, dat de schermen niet goed werkte. Sowieso lijkt me het geluid in een tent veel bombastischer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef super-muffin het volgende:
Tool staat ook Rock en Seine op 25 augustus ergens in Frankrijk.
Heel erg dikke kans dus!![]()
ik hou niet zo van zwerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef vanBnaarC het volgende:
ik ben verleden jaar voor het eerst geweest, en vond het echt een geweldig iets.
De muziek en bandjes doet me helemaal niks, maar die zweer echt gewoon geweldig.
Ik douche altijd beetje aan het einde van de middag lekker rustig is het danen dan kan je er weer fris tegen aan de avond en nacht
*hap*quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef Luni het volgende:
[..]
De Gemene Mixmeesters niet hoor, die draaien echt van alles en volgens mij bijna geen house, hoogstens The Prodigy
tijd genoeg voor LLquote:The Chemical Brothers
Aug 11 2007 10:00P SONNEMONDSTERNE SAALBURG
Aug 25 2007 3:00P CREAMFIELDS CHESHIRE
Soms heb je een vrouw bij je die perse leuke schoenen aan wilt op een festival en die loopt dan natuurlijk blaren op en die kunnen gaan zweren. Zeer vervelend die zwerende blaren.quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef super-muffin het volgende:
Tool staat ook Rock en Seine op 25 augustus ergens in Frankrijk.
Heel erg dikke kans dus!![]()
Inderdaad. Zweren zijn kut. Die doen pijnquote:
quote:
Wat is er mis met de Grolsch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:55 schreef rubbereend het volgende:
Bloc PArty stond er vorig jaar ook al, alleen in de verkeerde tent!
Iedereen wilde Bloc Party zien. 1e nummer vond ik weinig aan maar iedereen stond te springen dus bleef maar. Heb het uiteindelijk 3 nummers volgehouden en toen ben ik maar wat drank gaan halen. Vond het totaal niks. Ze stonden trouwens 2 jaar achter elkaar er. Vergeet de Charly niet!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Bloc Party heeft nooint in de Charlie gestaan.
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:10 schreef Sautor het volgende:
Bloc Party was zooo slecht vorig jaar, maar volgens mij ben ik een van de weinigen die dat vindt
was veel te klein voor Bloc Party. Alles rond de GRolsch stond bom en bom vol en dat terwijl er bands zat voor een half lege Alpha hebben staan spelen vorig jaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Grolsch?
Was het niet zo dat er verder toen niets anders bijzonders speelde over het hele terrein heen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was veel te klein voor Bloc Party. Alles rond de GRolsch stond bom en bom vol en dat terwijl er bands zat voor een half lege Alpha hebben staan spelen vorig jaar
volgens mij was het de afgelopen keren niet zo bomvol bij Live hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat er verder toen niets anders bijzonders speelde over het hele terrein heen?
Ik snap niet dat wanneer live weer voor de tigste keer in alpha staan deze ook weer tot de nok toe vol zit.
Nee inderdaad, 't liep best aardig leeg toenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was het de afgelopen keren niet zo bomvol bij Live hoor
en terechtquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee inderdaad, 't liep best aardig leeg toen.
Een aantal jaren geleden stonden ze ook op LL. Kan me niet herinneren dat de tent toen echt afgebroken werd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik zie Toy Dolls op Huntenpop en op Nirwana's tuinfeest.. waarom boekt Lowlands die gasten nou niet? The Toy Dolls is een prima feestband die in staat is een Grolsch op zn kop te zetten.. mjah, ik verwacht niet dat ze 3 shows gaan geven in Nederland. Als die niet geboekt worden, wat mij betreft dan gemistte kans numero 1!
1. er is nog geen programma bekend voor Lowlands. Hoe kun je dus weten dat ze NIET geboekt zijn? Omdat het niet op de site staat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik zie Toy Dolls op Huntenpop en op Nirwana's tuinfeest.. waarom boekt Lowlands die gasten nou niet? The Toy Dolls is een prima feestband die in staat is een Grolsch op zn kop te zetten.. mjah, ik verwacht niet dat ze 3 shows gaan geven in Nederland. Als die niet geboekt worden, wat mij betreft dan gemistte kans numero 1!
Kan me van 2001 (de surprise-act) nog herinneren dat ik vóór de 1e vocalen de tent uit wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee inderdaad, 't liep best aardig leeg toen.
nee joh, het is zo'n latente Pukkelpopper.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. er is nog geen programma bekend voor Lowlands. Hoe kun je dus weten dat ze NIET geboekt zijn? Omdat het niet op de site staat?
2. heb je zelf de moeite genomen om van je luie kont af te komen en een suggestie in de mailbox van Lowlands te stoppen? Zo ja:, zo nee:
![]()
Uhm... ze lezen het niet eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. er is nog geen programma bekend voor Lowlands. Hoe kun je dus weten dat ze NIET geboekt zijn? Omdat het niet op de site staat?
2. heb je zelf de moeite genomen om van je luie kont af te komen en een suggestie in de mailbox van Lowlands te stoppen? Zo ja:, zo nee:
![]()
Maar goed, als jij denkt dat een mailtje helpt dan zal ik maar weer een poging doen om die luie mensen daar wat wakker te schuddenquote:August 2 Holland Steenwijk, Dicky Woodstock Festival
3 Holland Lierop, Nirwana Tuinfeesten Festival
4 Sweden Lindesberg Augustibuller 2007 Festival
25 Holland Varsselder, Huntenpop Festival
Een aantal jaar? 1998 bedoel jequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden stonden ze ook op LL. Kan me niet herinneren dat de tent toen echt afgebroken werd.
Ik ben 4x op Lowlands geweest en 1x op Pukkelpopquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee joh, het is zo'n latente Pukkelpopper.
Hmm waar dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar dat had ik al eens gemeld toch?
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, als jij denkt dat een mailtje helpt dan zal ik maar weer een poging doen om die luie mensen daar wat wakker te schudden
jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis
Willem Venema kwam ooit tijdens Dolf Jansen op het podium om zijn emailadres om te roepen zodat mensen suggesties konden doen. Helaas werd 'ie er hetzelfde jaar nog uitgeknikkerd
Jammer dat ie er niet meer isquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jahij vond dat er overal op terrein teveel gezeken werd, als iemand wat te melden had moesten ze maar mailen
![]()
ik zat daar toen ook
Inderdaad, want dat vind ik nog eens initiatief nemen. Ik heb sowieso 0,0 te zeiken over LL eigenlijk.quote:
Ok, mooiquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, want dat vind ik nog eens initiatief nemen. Ik heb sowieso 0,0 te zeiken over LL eigenlijk.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:35 schreef tomttt het volgende:
http://www.frequency.at/index.php?frequencyhome
Dit festival is vlak voor Lowlands. Hiervan kunnen dus ook wat namen op de geruchtenlijstjes.
Hellogoodbye![]()
volgens iemand op graz spelen ze op de zondag. Zou me niks verbazen wat ze staan op Frequency en niet op V festival (zelfde weekend als lowlands).quote:
FM en de DKM word ik een beetje moequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Flogging Molly is vanaf Juni in Europa zie ik.... hopen dat ze op Lowlands komen!
DKM wel. FM zie ik het liefst elk jaarquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
FM en de DKM word ik een beetje moe
Gogol Bordello, is dat niet die theatrale middeleeuwse muziek groep, bestaande uit 24 man ofzo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:39 schreef JDude het volgende:
FM al zes keer gezien. Dan liever Gogol Bordello op herhaling, vorig jaar gemist en later eens in 013 bekeken. Feessie!
Allebeiquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:39 schreef JDude het volgende:
FM al zes keer gezien. Dan liever Gogol Bordello op herhaling, vorig jaar gemist en later eens in 013 bekeken. Feessie!
Jij bedoelt Corvus Corax met dat koor erbij?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Gogol Bordello, is dat niet die theatrale middeleeuwse muziek groep, bestaande uit 24 man ofzo?
Oh nee, toch niet!![]()
Ja!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bedoelt Corvus Corax met dat koor erbij?
Niet bepaald middeleeuwsquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:40 schreef Tism het volgende:
Gogol Bordello, is dat niet die theatrale middeleeuwse muziek groep, bestaande uit 24 man ofzo?
Oh nee, toch niet!![]()
Ja er zijn geen dagtickets. Je moet dus gewoon een Ticket kopen a ¤ 125,- Beetje zonde om dan maar 1 dag te blijven...quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:31 schreef Florian_ het volgende:
ik zit er nu over te denken om misschien 1 dag te gaan, omdat 3 dagen niet zo goed uitkomt..
maar hoe gaat dan in zn werk? als je er eenmaal in zit zou je in principe toch ook gewoon 3 blijven kunnen blijven?
Hellogoodbyequote:Op zaterdag 14 april 2007 12:35 schreef tomttt het volgende:
Dit festival is vlak voor Lowlands. Hiervan kunnen dus ook wat namen op de geruchtenlijstjes.
Hellogoodbye![]()
hmm ja ik zit te twijfelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja er zijn geen dagtickets. Je moet dus gewoon een Ticket kopen a ¤ 125,- Beetje zonde om dan maar 1 dag te blijven...
Toolquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:35 schreef tomttt het volgende:
Hellogoodbye![]()
Ach vorig jaar was ik om 4 uur 's ochtends thuis vanaf graspop en ik kon er om 6 uur weer uit om te gaan werkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
hmm ja ik zit te twijfelen
ik moet gelijk de dag na lowlands een week op vakantie
de vraag is of ik dat wel trek, neem aan dat je na 3 dagen lowlands niet echt fit bent![]()
Jooah.. echt mooi was dat! Was eigenlijk een belachelijke show, maar heb me helemaal kapot gelachenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:04 schreef ralfseltje het volgende:
Ik zie Hilbrand Nawijn nog best langskomen tijdens de "Applaus om niets"-Show.![]()
Hopen dat ze dat weer gaan doen dit jaar![]()
HATSJEEE, daar aan de waterkant, HATSJEE![]()
Die komt er spoedig aanquote:
Doe meteen Tool erbij danquote:
Ik doe mijn best, vandaag weer even wat mensen aankaarten die betrokken zijn bij de LL organisatie. Wees geduldigquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, vandaag weer even wat mensen aankaarten die betrokken zijn bij de LL organisatie. Wees geduldig
Linkje?quote:Op zondag 15 april 2007 11:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die msn-group van Lowlands heeft het ook al overgenomen lol
http://groups.msn.com/backtolowlands/hetprogramma.msnw?action=get_message&mview=&ID_Message=8246quote:
Oké!quote:Op zondag 15 april 2007 11:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
http://groups.msn.com/backtolowlands/hetprogramma.msnw?action=get_message&mview=&ID_Message=8246
Onderaan
Dat waren toch die gasten die hun versie van Roses van Outkast maakten. Een soort country-parodie?quote:Op zondag 15 april 2007 16:19 schreef Tourniquet het volgende:
Hayseed Dixie komt!![]()
http://www.hayseed-dixie.com/itinerary.php
Wat een crap, ik moet dus gewoon inloggen om dit te lezen ... wat staat daar? Iets over Tool?quote:Op zondag 15 april 2007 11:09 schreef maniack28 het volgende:
http://groups.msn.com/backtolowlands/hetprogramma.msnw?action=get_message&mview=&ID_Message=8246
Onderaan
quote:Op zondag 15 april 2007 17:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Wat een crap, ik moet dus gewoon inloggen om dit te lezen ... wat staat daar? Iets over Tool?
Ja, niet iedereen heeft een MSN-account hoor. Ik heb nog nooit het idee gehad dat ik wat mis.quote:
Kloptquote:Op zondag 15 april 2007 04:31 schreef LintuxCx het volgende:
Grr. Stond vlak na Lowlands het Massive Attack concert niet online op 3v12?
Was dus met hun Pinkpop concert uit 2004 ook al zo. Baalde ik ook al zo van. Een keer geluisterd maar niet opgeslagen. Wilde 'm nog een keer beluisteren en toen was 'ie weg.quote:Op maandag 16 april 2007 02:45 schreef MaJo het volgende:
KloptVlak erna stond ie erop, een dag later was het weer weg
Gevonden!quote:Op maandag 16 april 2007 01:51 schreef rubbereend het volgende:
Kan dat plaatje van SB over Radiohead op Lowlands misschien weer tevoorschijn worden gehaald?
Neehoor, ik vind er gewoon geen zak aan... Ik snap niet dat mensen voor hun lol luisteren naar crap waar je praktisch een accute depressie van krijgt... En al helemáál niet op een festival. Dan wil je toch gewoon volle bak uit je plaat gaan?! Beuqen op Peter Pan Speedrock, wreed uit je panty bij Motorhead, skanken op Tokyo Ska Paradise Orchestra, luisteren naar de egotripperij van Danko Jones, headbangen bij Clutch, uit je pannekoek op Pendulum, hossen op Kees van Hondt en Co., chillen op The Wailers, relaxen bij de zwoele jazz van De Nachtburgemeester van Rotje Knor, Jules Deelder, om vervolgens weer compleet omver geblazen te worden door Gogol Bordello, die samen met Manu Chao op het podium staan... Ik noem maar effe wat... Maar dát zijn toch meestal de acts die je het meeste bijblijven?! Niet die gasten met hun kippevel-op-je-ziel liedjes... Da's twee liedjes mooi en dan hou ik het wel weer voor gezien onder het motto "zo! en nu effe niet zo serieus maar FEESTUUUUUUUUUUH! met je dondert!"... Toch?! Of ben ik nou leip?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |