waarom niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
je roede kun je niet in de wasbak wassen..
Omdat die bak te ver naar buiten staat en iedereen zijn tandpasta daar in uitspuugtquote:
moet je niet op tandpasta tijden je roede gaan wassenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Omdat die bak te ver naar buiten staat en iedereen zijn tandpasta daar in uitspuugt
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je niet op tandpasta tijden je roede gaan wassen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..
En de Dj's ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..
Die zijn er voor de mensen die het helemaal niet meer begrijpenquote:
wat een tenenkrommende opmerking, maar goed, ik ga waarschijnlijk toch niet dit jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef Laton het volgende:
heb wel weer zin om de hele nacht door te stuiteren
lol hoezo ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wat een tenenkrommende opmerking, maar goed, ik ga waarschijnlijk toch niet dit jaar.
met stuiteren bedoel je ongetwijfeld de gedoogde hardcore danwel jumpstyle tentjes die het programmagat moeten vullenquote:
Aaaah!! Nee man!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
met stuiteren bedoel je ongetwijfeld de gedoogde hardcore danwel jumpstyle tentjes die het programmagat moeten vullen
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnmlquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
met stuiteren bedoel je ongetwijfeld de gedoogde hardcore danwel jumpstyle tentjes die het programmagat moeten vullen
ARGH!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnmlof house of anders gewoon lekker in de alpha
![]()
Jullie beseffen toch wel dat jullie iets moois kapot maken hè? Het is niet bedoeld om Jan Modaal ook zijn leuke middag te verschaffen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:24 schreef n0r het volgende:
Pas maar op met dat soort kreten in een Lowlands-topic
lol wat een oordelen zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:17 schreef Rhanna het volgende:
De LL - vibe.
De Gemene Mixmeestersquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnmlof house of anders gewoon lekker in de alpha
![]()
Waarom denk je dat hij dat deed?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Gemene Mixmeesters3 jaar geleden in de Alpha dik een uur langer dan ze mochten
tot er iemand vna de organisatie boos de stekker eruit kwam trekken
om ons te pestenquote:
NiNquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef shakaboem het volgende:
Tool en Nine Inch Nails doen deze zomer samen twee festivals. Misschien kunnen ze ook naar Lowlands komen.[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnml![]()
De Gemene Mixmeesters niet hoor, die draaien echt van alles en volgens mij bijna geen house, hoogstens The Prodigyquote:
Tool staat op Sziget, de week voor Lowlands. Dus de kans is aardig aanwezig dat ze op Lowlands staan alhoewel het natuurlijk zomaar Pukkelpop kan zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef shakaboem het volgende:
Tool en Nine Inch Nails doen deze zomer samen twee festivals. Misschien kunnen ze ook naar Lowlands komen.[afbeelding]
De Gemene Mixmeestersquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Gemene Mixmeesters3 jaar geleden in de Alpha dik een uur langer dan ze mochten
tot er iemand vna de organisatie boos de stekker eruit kwam trekken
En hopelijk werkt deze keer wel hun background installatie. Dat was jammer met Pinkpop, dat de schermen niet goed werkte. Sowieso lijkt me het geluid in een tent veel bombastischer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef super-muffin het volgende:
Tool staat ook Rock en Seine op 25 augustus ergens in Frankrijk.
Heel erg dikke kans dus!![]()
ik hou niet zo van zwerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef vanBnaarC het volgende:
ik ben verleden jaar voor het eerst geweest, en vond het echt een geweldig iets.
De muziek en bandjes doet me helemaal niks, maar die zweer echt gewoon geweldig.
Ik douche altijd beetje aan het einde van de middag lekker rustig is het danen dan kan je er weer fris tegen aan de avond en nacht
*hap*quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef Luni het volgende:
[..]
De Gemene Mixmeesters niet hoor, die draaien echt van alles en volgens mij bijna geen house, hoogstens The Prodigy
tijd genoeg voor LLquote:The Chemical Brothers
Aug 11 2007 10:00P SONNEMONDSTERNE SAALBURG
Aug 25 2007 3:00P CREAMFIELDS CHESHIRE
Soms heb je een vrouw bij je die perse leuke schoenen aan wilt op een festival en die loopt dan natuurlijk blaren op en die kunnen gaan zweren. Zeer vervelend die zwerende blaren.quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef super-muffin het volgende:
Tool staat ook Rock en Seine op 25 augustus ergens in Frankrijk.
Heel erg dikke kans dus!![]()
Inderdaad. Zweren zijn kut. Die doen pijnquote:
quote:
Wat is er mis met de Grolsch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:55 schreef rubbereend het volgende:
Bloc PArty stond er vorig jaar ook al, alleen in de verkeerde tent!
Iedereen wilde Bloc Party zien. 1e nummer vond ik weinig aan maar iedereen stond te springen dus bleef maar. Heb het uiteindelijk 3 nummers volgehouden en toen ben ik maar wat drank gaan halen. Vond het totaal niks. Ze stonden trouwens 2 jaar achter elkaar er. Vergeet de Charly niet!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Bloc Party heeft nooint in de Charlie gestaan.
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:10 schreef Sautor het volgende:
Bloc Party was zooo slecht vorig jaar, maar volgens mij ben ik een van de weinigen die dat vindt
was veel te klein voor Bloc Party. Alles rond de GRolsch stond bom en bom vol en dat terwijl er bands zat voor een half lege Alpha hebben staan spelen vorig jaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Grolsch?
Was het niet zo dat er verder toen niets anders bijzonders speelde over het hele terrein heen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was veel te klein voor Bloc Party. Alles rond de GRolsch stond bom en bom vol en dat terwijl er bands zat voor een half lege Alpha hebben staan spelen vorig jaar
volgens mij was het de afgelopen keren niet zo bomvol bij Live hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat er verder toen niets anders bijzonders speelde over het hele terrein heen?
Ik snap niet dat wanneer live weer voor de tigste keer in alpha staan deze ook weer tot de nok toe vol zit.
Nee inderdaad, 't liep best aardig leeg toenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was het de afgelopen keren niet zo bomvol bij Live hoor
en terechtquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee inderdaad, 't liep best aardig leeg toen.
Een aantal jaren geleden stonden ze ook op LL. Kan me niet herinneren dat de tent toen echt afgebroken werd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik zie Toy Dolls op Huntenpop en op Nirwana's tuinfeest.. waarom boekt Lowlands die gasten nou niet? The Toy Dolls is een prima feestband die in staat is een Grolsch op zn kop te zetten.. mjah, ik verwacht niet dat ze 3 shows gaan geven in Nederland. Als die niet geboekt worden, wat mij betreft dan gemistte kans numero 1!
1. er is nog geen programma bekend voor Lowlands. Hoe kun je dus weten dat ze NIET geboekt zijn? Omdat het niet op de site staat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik zie Toy Dolls op Huntenpop en op Nirwana's tuinfeest.. waarom boekt Lowlands die gasten nou niet? The Toy Dolls is een prima feestband die in staat is een Grolsch op zn kop te zetten.. mjah, ik verwacht niet dat ze 3 shows gaan geven in Nederland. Als die niet geboekt worden, wat mij betreft dan gemistte kans numero 1!
Kan me van 2001 (de surprise-act) nog herinneren dat ik vóór de 1e vocalen de tent uit wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee inderdaad, 't liep best aardig leeg toen.
nee joh, het is zo'n latente Pukkelpopper.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. er is nog geen programma bekend voor Lowlands. Hoe kun je dus weten dat ze NIET geboekt zijn? Omdat het niet op de site staat?
2. heb je zelf de moeite genomen om van je luie kont af te komen en een suggestie in de mailbox van Lowlands te stoppen? Zo ja:, zo nee:
![]()
Uhm... ze lezen het niet eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. er is nog geen programma bekend voor Lowlands. Hoe kun je dus weten dat ze NIET geboekt zijn? Omdat het niet op de site staat?
2. heb je zelf de moeite genomen om van je luie kont af te komen en een suggestie in de mailbox van Lowlands te stoppen? Zo ja:, zo nee:
![]()
Maar goed, als jij denkt dat een mailtje helpt dan zal ik maar weer een poging doen om die luie mensen daar wat wakker te schuddenquote:August 2 Holland Steenwijk, Dicky Woodstock Festival
3 Holland Lierop, Nirwana Tuinfeesten Festival
4 Sweden Lindesberg Augustibuller 2007 Festival
25 Holland Varsselder, Huntenpop Festival
Een aantal jaar? 1998 bedoel jequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden stonden ze ook op LL. Kan me niet herinneren dat de tent toen echt afgebroken werd.
Ik ben 4x op Lowlands geweest en 1x op Pukkelpopquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee joh, het is zo'n latente Pukkelpopper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |