De Gemene Mixmeestersquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Gemene Mixmeesters3 jaar geleden in de Alpha dik een uur langer dan ze mochten
tot er iemand vna de organisatie boos de stekker eruit kwam trekken
En hopelijk werkt deze keer wel hun background installatie. Dat was jammer met Pinkpop, dat de schermen niet goed werkte. Sowieso lijkt me het geluid in een tent veel bombastischer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef super-muffin het volgende:
Tool staat ook Rock en Seine op 25 augustus ergens in Frankrijk.
Heel erg dikke kans dus!![]()
ik hou niet zo van zwerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef vanBnaarC het volgende:
ik ben verleden jaar voor het eerst geweest, en vond het echt een geweldig iets.
De muziek en bandjes doet me helemaal niks, maar die zweer echt gewoon geweldig.
Ik douche altijd beetje aan het einde van de middag lekker rustig is het danen dan kan je er weer fris tegen aan de avond en nacht
*hap*quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef Luni het volgende:
[..]
De Gemene Mixmeesters niet hoor, die draaien echt van alles en volgens mij bijna geen house, hoogstens The Prodigy
tijd genoeg voor LLquote:The Chemical Brothers
Aug 11 2007 10:00P SONNEMONDSTERNE SAALBURG
Aug 25 2007 3:00P CREAMFIELDS CHESHIRE
Soms heb je een vrouw bij je die perse leuke schoenen aan wilt op een festival en die loopt dan natuurlijk blaren op en die kunnen gaan zweren. Zeer vervelend die zwerende blaren.quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef super-muffin het volgende:
Tool staat ook Rock en Seine op 25 augustus ergens in Frankrijk.
Heel erg dikke kans dus!![]()
Inderdaad. Zweren zijn kut. Die doen pijnquote:
quote:
Wat is er mis met de Grolsch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:55 schreef rubbereend het volgende:
Bloc PArty stond er vorig jaar ook al, alleen in de verkeerde tent!
Iedereen wilde Bloc Party zien. 1e nummer vond ik weinig aan maar iedereen stond te springen dus bleef maar. Heb het uiteindelijk 3 nummers volgehouden en toen ben ik maar wat drank gaan halen. Vond het totaal niks. Ze stonden trouwens 2 jaar achter elkaar er. Vergeet de Charly niet!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Bloc Party heeft nooint in de Charlie gestaan.
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:10 schreef Sautor het volgende:
Bloc Party was zooo slecht vorig jaar, maar volgens mij ben ik een van de weinigen die dat vindt
was veel te klein voor Bloc Party. Alles rond de GRolsch stond bom en bom vol en dat terwijl er bands zat voor een half lege Alpha hebben staan spelen vorig jaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Grolsch?
Was het niet zo dat er verder toen niets anders bijzonders speelde over het hele terrein heen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was veel te klein voor Bloc Party. Alles rond de GRolsch stond bom en bom vol en dat terwijl er bands zat voor een half lege Alpha hebben staan spelen vorig jaar
volgens mij was het de afgelopen keren niet zo bomvol bij Live hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat er verder toen niets anders bijzonders speelde over het hele terrein heen?
Ik snap niet dat wanneer live weer voor de tigste keer in alpha staan deze ook weer tot de nok toe vol zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |