quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef peaceman het volgende:
Life of agony moeten ze eens uitnodigen
Prijzig cadeautje!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef JackHerrer het volgende:
Mijn kaartje is binnen! En gelijk ook eentje voor mijn vriendin der verjaardag gekocht, dus ik heb al zeker 1 iemand mee.
Juistum!!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Lamb of God.
Is van het genre hakkie-takkie-tering-herrie, maar wel erg vet.
Pinkpop-maandag wordt er meestal behoorlijk wat bekend gemaaktquote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef funrider het volgende:
wanneer gaan we volledig programma nu eindelijk zien/horen?? zit te wachten op lineup.
Dan moeten ze de verf er wat minder dik op smeren!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:25 schreef super-muffin het volgende:
en de week daar voor lekt de poster al
Die weet je eingelijk pas precies nadat het weer afgelopen is, zelfs in het proggramma boekje zitten altijd nog wel wijzigingenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef funrider het volgende:
wanneer gaan we volledig programma nu eindelijk zien/horen?? zit te wachten op lineup.
Dat zou ik niet kunnen maken tegenover mijn vriendin, zij is namelijk ook een grote muziek/lowlands fan. Maar gelukkig is het niet een flauwe dus kan ik ook mijn eigen dingen doen. En er gaan nog meer mensen mee, dus ik hoef niet de hele tijd samen met haar op te trekken.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Roellio het volgende:
Ik ga liever vriendinloos naar Lowlands, overigens. Lekker m'n eigen gang gaan, 's ochtends om 8 uur uit het 24h café kruipen etc.
Nee jij gaat gewoon lekker mee naar Szigetquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alweer?
En dan wéér uitvallen zeker?![]()
Van mij mag het wel hoor..lekker vet.
Ik zie dat de Chemical Brothers op Sziget staan dus grote kans dat ze ook dit jaar weer op LL staan.
En dát vind ik dan héél relax![]()
Dat zou ik ook zeggen als ik geen vriendin hadquote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Roellio het volgende:
Ik ga liever vriendinloos naar Lowlands, overigens. Lekker m'n eigen gang gaan, 's ochtends om 8 uur uit het 24h café kruipen etc.
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik geen vriendin had
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan moeten ze de verf er wat minder dik op smeren!
Nee, mên...'s nachts haar eerder naar de tent sturen zodat 'ie lekker voorverwarmd is en 's ochtends kan ze mooi koffie een broodjes halen..quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Roellio het volgende:
Tegen de tijd dat Roellio de 24h-tent uit komt, heeft de zon (mits mooi weer) zijn tent al aardig verwarmd. Hij kan dan wel mooi voor de rest van zijn gezelschap koffie en broodjes meenemen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, mên...'s nachts haar eerder naar de tent sturen zodat 'ie lekker voorverwarmd is en 's ochtends kan ze mooi koffie een broodjes halen..![]()
Brilliant!!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Roellio de 24h-tent uit komt, heeft de zon (mits mooi weer) zijn tent al aardig verwarmd. Hij kan dan wel mooi voor de rest van zijn gezelschap koffie en broodjes meenemen.
Mijn gezelschap vroeg vorig jaar op zondagochtend omstreeks die tijd "Zooo, leef jij ook nog? ". Dat wordt dus wel de eerste paar dagen honger lijden!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Roellio de 24h-tent uit komt, heeft de zon (mits mooi weer) zijn tent al aardig verwarmd. Hij kan dan wel mooi voor de rest van zijn gezelschap koffie en broodjes meenemen.
Mark my words: "Ja, nou, gisternacht ging ik ook al alleen slapen, dat is zo ongezellig, hoe laat ben je dan terug etc. etc."quote:Op woensdag 11 april 2007 14:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, mên...'s nachts haar eerder naar de tent sturen zodat 'ie lekker voorverwarmd is en 's ochtends kan ze mooi koffie een broodjes halen..![]()
Ghaghaghaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Mark my words: "Ja, nou, gisternacht ging ik ook al alleen slapen, dat is zo ongezellig, hoe laat ben je dan terug etc. etc."![]()
Komen zo goed als zeker niet, doen deze zomer vooral kleinere festivals en dance festivals (Creamfields). Na de zomer nieuw album en dan pas weer een grote tour dus volgend jaar weer op alle grote festivalsquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef Mathijz het volgende:
Prodigy tourt ook in europa in augustusMogen van mij ook best langskomen
Het kan allebei toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee jij gaat gewoon lekker mee naar Sziget![]()
![]()
Je kan 360 dagen per jaar neuken, die 5 dagen Lowlands zit het me wel goed!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
GhaghaghaRedelijk herkenbaar inderdaad
Maar vaak krijg je er ook wel wat voor terug hoor
![]()
![]()
![]()
ja, het schijnt verstopt te hebben gezeten in de magneet bar, waar ik met me stomme kop dus niet ben heengegaan toen ik gevraagd werd even binnen te komen kijken. Dan had ik aan zo'n heerlijk flesje kunnen lurken ipv plasticmaïsbekers.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef tomttt het volgende:
Was vorig jaar het beugelcafé er eigenlijk?
Hier regent het niet hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef parselmouth het volgende:
Boh, met dit weer krijg ik d'r helemaal zin an!
En toch... Iedere keer extra is er éénquote:Op donderdag 12 april 2007 16:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je kan 360 dagen per jaar neuken, die 5 dagen Lowlands zit het me wel goed!
En toch...douchen veel mensen 5 dagen niet op LL. Lekkere sex hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 16:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
En toch... Iedere keer extra is er één
Zo is dat! Douchen op LL is so not done!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toch...douchen veel mensen 5 dagen niet op LL. Lekkere sex hoor
ja laten we het daar weer over hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo is dat! Douchen op LL is so not done!
![]()
donderdag ben ik nog fris en ik zou voor jou een douche uitzondering kunnen makenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:18 schreef Rhanna het volgende:
Nou Rubbertje, dan laat de seks in het bootje ook maar zitten. Ik heb geen zin om eerst door die laag Boursin heen te bijten
Ik heb nog nooit gedoucht in 4 jaarquote:Op donderdag 12 april 2007 18:13 schreef rubbereend het volgende:
ik heb in totaal 2 keer gedoucht. In 7 jaar. voor de rest heeft zich er nooit de tijd voor aangediend
Ja daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:32 schreef parselmouth het volgende:
Op Lowlands ook nog nooit gedoucht.
Vorig jaar op Werchter wel, werd om half 8 m'n tent al uitgefikt, dus toen besloot ik maar te gaan douchen. Was toch wel even *heel* fijn gezien het 5 dagen lang 35 graden was.
Ik nog nooit in 5 jaar, dus och...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:17 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedoucht in 4 jaar. Is dat heel erg?!
.
Als je de periodes tussen de Lowlandsen in ook bedoelt wel jaquote:Op donderdag 12 april 2007 19:17 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb nog nooit gedoucht in 4 jaar. Is dat heel erg?!
.
Ik heb de douches vorig jaar niet bekeken, maar het lijkt me inderdaad ranziger dan gewoon make-up clean doekjes voor alles gebruikenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef Tism het volgende:
Douche op Lowlands is zo goor!![]()
Alleen de gedachte al dat er zo'n 4000 (of meer) mensen voor je zijn geweest allemaal met hun persoonlijke kwaaltjes die je dan ook kan oplopen, nee bedankt!![]()
Ik ben er een aantal jaartjes geleden één keer binnen wezen kijken, en ik schrok van wat ik zag! Vieze met schaamhaar verstopte putjes, en hokjes met een lapje douchegordijn die tot net onder je navel ophielden te bestaan, niet functioneel dus!
En het stinkt er ook nog eens ontiegelijk.
Nee, je komt er vatsiger onder vandaan dan dat je er fris en fruitig van wordt. Bah!![]()
Voor mij gewoon elk jaar een pak Bar-le-duc naast de tent en 's morgens de inhoud over mijn kop, en ff spuiten met een busje Axe, en ik kan er weer een dag tegenaan!![]()
Eerste en laatste keer.... Was overigens geen smerige ervaring verder, alles was wel redelijk school eigenlijk. Was trouwens wel gemengd douchenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen.
Die wegwerpwashandjes, die ga ik eens proberen dit jaar! Maar zijn die niet zo heel stroef enzoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Eerste en laatste keer.... Was overigens geen smerige ervaring verder, alles was wel redelijk school eigenlijk. Was trouwens wel gemengd douchenOp Lowlands is het toch gescheiden?
En bij mij is het meer dat ik gewoon geen zin heb om te douchen. De eventuele ranzigheid die ik er aan tref neem ik voor lief, maar ik heb geen zin om op onchristelijke tijdstippen op te gaan staan om dan alsnog in een ellenlange rij te wachten.
Gewoon van die vochtige toiletdoekjes meenemen (zijn ook heerlijk om je melis mee af te vegen wanneer je weer eens ranzig heb zitten eten en alles plakt). En wegwerpwashandjes, die je dan even onder de kraan houdt en je oksels weer mee op kunt frissen
Ach, het gaat om 't idee, rightquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef parselmouth het volgende:
Ja, beetje viltachtig. Maar als ze nat zijn best wel chill hoor.
waarom niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
je roede kun je niet in de wasbak wassen..
Omdat die bak te ver naar buiten staat en iedereen zijn tandpasta daar in uitspuugtquote:
moet je niet op tandpasta tijden je roede gaan wassenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Omdat die bak te ver naar buiten staat en iedereen zijn tandpasta daar in uitspuugt
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je niet op tandpasta tijden je roede gaan wassen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..
En de Dj's ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..
Die zijn er voor de mensen die het helemaal niet meer begrijpenquote:
wat een tenenkrommende opmerking, maar goed, ik ga waarschijnlijk toch niet dit jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef Laton het volgende:
heb wel weer zin om de hele nacht door te stuiteren
lol hoezo ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wat een tenenkrommende opmerking, maar goed, ik ga waarschijnlijk toch niet dit jaar.
met stuiteren bedoel je ongetwijfeld de gedoogde hardcore danwel jumpstyle tentjes die het programmagat moeten vullenquote:
Aaaah!! Nee man!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
met stuiteren bedoel je ongetwijfeld de gedoogde hardcore danwel jumpstyle tentjes die het programmagat moeten vullen
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnmlquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
met stuiteren bedoel je ongetwijfeld de gedoogde hardcore danwel jumpstyle tentjes die het programmagat moeten vullen
ARGH!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnmlof house of anders gewoon lekker in de alpha
![]()
Jullie beseffen toch wel dat jullie iets moois kapot maken hè? Het is niet bedoeld om Jan Modaal ook zijn leuke middag te verschaffen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:24 schreef n0r het volgende:
Pas maar op met dat soort kreten in een Lowlands-topic
lol wat een oordelen zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:17 schreef Rhanna het volgende:
De LL - vibe.
De Gemene Mixmeestersquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnmlof house of anders gewoon lekker in de alpha
![]()
Waarom denk je dat hij dat deed?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Gemene Mixmeesters3 jaar geleden in de Alpha dik een uur langer dan ze mochten
tot er iemand vna de organisatie boos de stekker eruit kwam trekken
om ons te pestenquote:
NiNquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef shakaboem het volgende:
Tool en Nine Inch Nails doen deze zomer samen twee festivals. Misschien kunnen ze ook naar Lowlands komen.[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
nee man, gewoon heerlijk de nacht wegdansen in een roes op heerlijke techno en mnml![]()
De Gemene Mixmeesters niet hoor, die draaien echt van alles en volgens mij bijna geen house, hoogstens The Prodigyquote:
Tool staat op Sziget, de week voor Lowlands. Dus de kans is aardig aanwezig dat ze op Lowlands staan alhoewel het natuurlijk zomaar Pukkelpop kan zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef shakaboem het volgende:
Tool en Nine Inch Nails doen deze zomer samen twee festivals. Misschien kunnen ze ook naar Lowlands komen.[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |