Ja daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:32 schreef parselmouth het volgende:
Op Lowlands ook nog nooit gedoucht.
Vorig jaar op Werchter wel, werd om half 8 m'n tent al uitgefikt, dus toen besloot ik maar te gaan douchen. Was toch wel even *heel* fijn gezien het 5 dagen lang 35 graden was.
Ik nog nooit in 5 jaar, dus och...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:17 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedoucht in 4 jaar. Is dat heel erg?!
.
Als je de periodes tussen de Lowlandsen in ook bedoelt wel jaquote:Op donderdag 12 april 2007 19:17 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb nog nooit gedoucht in 4 jaar. Is dat heel erg?!
.
Ik heb de douches vorig jaar niet bekeken, maar het lijkt me inderdaad ranziger dan gewoon make-up clean doekjes voor alles gebruikenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef Tism het volgende:
Douche op Lowlands is zo goor!![]()
Alleen de gedachte al dat er zo'n 4000 (of meer) mensen voor je zijn geweest allemaal met hun persoonlijke kwaaltjes die je dan ook kan oplopen, nee bedankt!![]()
Ik ben er een aantal jaartjes geleden één keer binnen wezen kijken, en ik schrok van wat ik zag! Vieze met schaamhaar verstopte putjes, en hokjes met een lapje douchegordijn die tot net onder je navel ophielden te bestaan, niet functioneel dus!
En het stinkt er ook nog eens ontiegelijk.
Nee, je komt er vatsiger onder vandaan dan dat je er fris en fruitig van wordt. Bah!![]()
Voor mij gewoon elk jaar een pak Bar-le-duc naast de tent en 's morgens de inhoud over mijn kop, en ff spuiten met een busje Axe, en ik kan er weer een dag tegenaan!![]()
Eerste en laatste keer.... Was overigens geen smerige ervaring verder, alles was wel redelijk school eigenlijk. Was trouwens wel gemengd douchenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen.
Die wegwerpwashandjes, die ga ik eens proberen dit jaar! Maar zijn die niet zo heel stroef enzoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Eerste en laatste keer.... Was overigens geen smerige ervaring verder, alles was wel redelijk school eigenlijk. Was trouwens wel gemengd douchenOp Lowlands is het toch gescheiden?
En bij mij is het meer dat ik gewoon geen zin heb om te douchen. De eventuele ranzigheid die ik er aan tref neem ik voor lief, maar ik heb geen zin om op onchristelijke tijdstippen op te gaan staan om dan alsnog in een ellenlange rij te wachten.
Gewoon van die vochtige toiletdoekjes meenemen (zijn ook heerlijk om je melis mee af te vegen wanneer je weer eens ranzig heb zitten eten en alles plakt). En wegwerpwashandjes, die je dan even onder de kraan houdt en je oksels weer mee op kunt frissen
Ach, het gaat om 't idee, rightquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef parselmouth het volgende:
Ja, beetje viltachtig. Maar als ze nat zijn best wel chill hoor.
waarom niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
je roede kun je niet in de wasbak wassen..
Omdat die bak te ver naar buiten staat en iedereen zijn tandpasta daar in uitspuugtquote:
moet je niet op tandpasta tijden je roede gaan wassenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Omdat die bak te ver naar buiten staat en iedereen zijn tandpasta daar in uitspuugt
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je niet op tandpasta tijden je roede gaan wassen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..
En de Dj's ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mensen hebben de raarste ritmes op lowlands..
Die zijn er voor de mensen die het helemaal niet meer begrijpenquote:
wat een tenenkrommende opmerking, maar goed, ik ga waarschijnlijk toch niet dit jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef Laton het volgende:
heb wel weer zin om de hele nacht door te stuiteren
lol hoezo ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wat een tenenkrommende opmerking, maar goed, ik ga waarschijnlijk toch niet dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |