Nee inderdaad, 't liep best aardig leeg toenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was het de afgelopen keren niet zo bomvol bij Live hoor
en terechtquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee inderdaad, 't liep best aardig leeg toen.
Een aantal jaren geleden stonden ze ook op LL. Kan me niet herinneren dat de tent toen echt afgebroken werd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik zie Toy Dolls op Huntenpop en op Nirwana's tuinfeest.. waarom boekt Lowlands die gasten nou niet? The Toy Dolls is een prima feestband die in staat is een Grolsch op zn kop te zetten.. mjah, ik verwacht niet dat ze 3 shows gaan geven in Nederland. Als die niet geboekt worden, wat mij betreft dan gemistte kans numero 1!
1. er is nog geen programma bekend voor Lowlands. Hoe kun je dus weten dat ze NIET geboekt zijn? Omdat het niet op de site staat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik zie Toy Dolls op Huntenpop en op Nirwana's tuinfeest.. waarom boekt Lowlands die gasten nou niet? The Toy Dolls is een prima feestband die in staat is een Grolsch op zn kop te zetten.. mjah, ik verwacht niet dat ze 3 shows gaan geven in Nederland. Als die niet geboekt worden, wat mij betreft dan gemistte kans numero 1!
Kan me van 2001 (de surprise-act) nog herinneren dat ik vóór de 1e vocalen de tent uit wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee inderdaad, 't liep best aardig leeg toen.
nee joh, het is zo'n latente Pukkelpopper.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. er is nog geen programma bekend voor Lowlands. Hoe kun je dus weten dat ze NIET geboekt zijn? Omdat het niet op de site staat?
2. heb je zelf de moeite genomen om van je luie kont af te komen en een suggestie in de mailbox van Lowlands te stoppen? Zo ja:, zo nee:
![]()
Uhm... ze lezen het niet eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. er is nog geen programma bekend voor Lowlands. Hoe kun je dus weten dat ze NIET geboekt zijn? Omdat het niet op de site staat?
2. heb je zelf de moeite genomen om van je luie kont af te komen en een suggestie in de mailbox van Lowlands te stoppen? Zo ja:, zo nee:
![]()
Maar goed, als jij denkt dat een mailtje helpt dan zal ik maar weer een poging doen om die luie mensen daar wat wakker te schuddenquote:August 2 Holland Steenwijk, Dicky Woodstock Festival
3 Holland Lierop, Nirwana Tuinfeesten Festival
4 Sweden Lindesberg Augustibuller 2007 Festival
25 Holland Varsselder, Huntenpop Festival
Een aantal jaar? 1998 bedoel jequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden stonden ze ook op LL. Kan me niet herinneren dat de tent toen echt afgebroken werd.
Ik ben 4x op Lowlands geweest en 1x op Pukkelpopquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee joh, het is zo'n latente Pukkelpopper.
Hmm waar dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar dat had ik al eens gemeld toch?
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, als jij denkt dat een mailtje helpt dan zal ik maar weer een poging doen om die luie mensen daar wat wakker te schudden
jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis
Willem Venema kwam ooit tijdens Dolf Jansen op het podium om zijn emailadres om te roepen zodat mensen suggesties konden doen. Helaas werd 'ie er hetzelfde jaar nog uitgeknikkerd
Jammer dat ie er niet meer isquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jahij vond dat er overal op terrein teveel gezeken werd, als iemand wat te melden had moesten ze maar mailen
![]()
ik zat daar toen ook
Inderdaad, want dat vind ik nog eens initiatief nemen. Ik heb sowieso 0,0 te zeiken over LL eigenlijk.quote:
Ok, mooiquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, want dat vind ik nog eens initiatief nemen. Ik heb sowieso 0,0 te zeiken over LL eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |