doneer een foto van jezelf op Lowlandsquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:57 schreef Rhanna het volgende:
Ik wil nu Toch echt wel een geilere Voto dan die lelijke mokkels. Ik durf dit topic niet eens op school te oPenen
Ik!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft er nog geen kaartjes gekocht?
Huh! Hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef peaceman het volgende:
Het is pas uitverkocht als ik mijn kaartjes gehaald heb, maar dat duurt nog even
Sjemig, 't is maar een TVP hoorquote:
Het duurt nog wel ff hoorquote:
post maar gewoon een foto van toen je lam wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:09 schreef Rhanna het volgende:
Ehm. Op al die foto's sta ik .. ja. Lam.
Dus heb wel andere foto's nog gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1. Mijn benenen mijn buurman
![]()
2. De broer van een vriendin waarmee ik in een tent lag.
3. De droevige maandag ochtend.
ff wachten tot na de vroege vogel kortingquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft er nog geen kaartjes gekocht?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:56 schreef Leonos het volgende:
o
Qua sfeer en entouragequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef S33B het volgende:
Beter: Pinkpop of Lowlands? (line-up van tweede is amper bekend maar khou vooral van indie-rock)
De Enge Buren zijn echt tofquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:33 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Komt de Charlie trouwens weer terug? Ik wil de enge buren weer zien daar!
'k heb zo'n in een pizza Calzone.... nee ik wil geen gewone...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:09 schreef Rhanna het volgende:
3. De droevige maandag ochtend.
Welke dag kwam jij binnen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:09 schreef JDude het volgende:
WTF! Lag er gras voor dat ding?
[afbeelding]
Pinkpop of Lowlandsquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef S33B het volgende:
Beter: Pinkpop of Lowlands? (line-up van tweede is amper bekend maar khou vooral van indie-rock)
quote:
Foto is vrijdagochtend gemaaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:32 schreef Nembrionic het volgende:
Welke dag kwam jij binnen?
Er ligt altijd overal gras. Tenzij het regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |