Zal wel een duidelijke uitslag worden vermoedelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef Litso het volgende:
Misschien leuk om even een poll te maken. Momentje.
Ik denk het ook. En er staan vast nog wel een polletje in 1 van de andere 100.000 LL vs. PP topicsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal wel een duidelijke uitslag worden vermoedelijk.
Geeft niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal wel een duidelijke uitslag worden vermoedelijk.
Hey, zonder dubbeltopics was FOK! nog steeds zo groot als in 2001quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En er staan vast nog wel een polletje in 1 van de andere 100.000 LL vs. PP topics
Sziget en Roskilde wil ik nog een keer heenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef ruud.nl het volgende:
In Nederland absoluut Lowlands.
Ga je over de grens kijken, zijn Sziget, Werchter en Roskilde dikke aanraders.
Overigens ben ik zelf nog niet naar Roskilde geweest.
Een man mag dromen tochquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey, zonder dubbeltopics was FOK! nog steeds zo groot als in 2001
Ja doet dat dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:37 schreef Byte_Me het volgende:
lowlands is beter, maar pinkpop is traditie, dus ik ga gewoon naar allebei
En Lowlands ga ik heen omdat de sfeer goed is, ongeacht de line-up. Die toch altijd wel zeer okay blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Pinkpop ga je heen omdat er een goede line-up is niet voor de sfeer.
Juist..jij snapt 'm.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Goede line-up op Pinkpop?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Lowlands ben ik heengegaan voor de sfeer (en die beviel super). Pinkpop voor de lineup.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
En Lowlands ga ik heen omdat de sfeer goed is, ongeacht de line-up. Die toch altijd wel zeer okay blijkt te zijn.
Faitless, Lenny Kravitz, Live, Dropkick Murphys, Muse en dan vergeet ik er vast nog een zooi. Qua muziek een goed weekend gehadquote:
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
En Lowlands ga ik heen omdat de sfeer goed is, ongeacht de line-up. Die toch altijd wel zeer okay blijkt te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |