Zal wel een duidelijke uitslag worden vermoedelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef Litso het volgende:
Misschien leuk om even een poll te maken. Momentje.
Ik denk het ook. En er staan vast nog wel een polletje in 1 van de andere 100.000 LL vs. PP topicsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal wel een duidelijke uitslag worden vermoedelijk.
Geeft niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal wel een duidelijke uitslag worden vermoedelijk.
Hey, zonder dubbeltopics was FOK! nog steeds zo groot als in 2001quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En er staan vast nog wel een polletje in 1 van de andere 100.000 LL vs. PP topics
Sziget en Roskilde wil ik nog een keer heenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef ruud.nl het volgende:
In Nederland absoluut Lowlands.
Ga je over de grens kijken, zijn Sziget, Werchter en Roskilde dikke aanraders.
Overigens ben ik zelf nog niet naar Roskilde geweest.
Een man mag dromen tochquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey, zonder dubbeltopics was FOK! nog steeds zo groot als in 2001
Ja doet dat dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:37 schreef Byte_Me het volgende:
lowlands is beter, maar pinkpop is traditie, dus ik ga gewoon naar allebei
En Lowlands ga ik heen omdat de sfeer goed is, ongeacht de line-up. Die toch altijd wel zeer okay blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Pinkpop ga je heen omdat er een goede line-up is niet voor de sfeer.
Juist..jij snapt 'm.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Goede line-up op Pinkpop?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Lowlands ben ik heengegaan voor de sfeer (en die beviel super). Pinkpop voor de lineup.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
En Lowlands ga ik heen omdat de sfeer goed is, ongeacht de line-up. Die toch altijd wel zeer okay blijkt te zijn.
Faitless, Lenny Kravitz, Live, Dropkick Murphys, Muse en dan vergeet ik er vast nog een zooi. Qua muziek een goed weekend gehadquote:
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
En Lowlands ga ik heen omdat de sfeer goed is, ongeacht de line-up. Die toch altijd wel zeer okay blijkt te zijn.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:02 schreef CasB het volgende:
Lowlands. Pinkpop is voor TMF-kijkers.
Ok, Pinkpop is een popfestival, lowlands meer een rockfestivalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik prefeer België. Het Dour-festival is me al 3 jaar goed bevallen. Rock Werchter vind ik qua namen 'te groot', m.a.w., er is niks te ontdekken. Pukkelpop en Lowlands zijn erg goed te vergelijken, niet alleen qua programma. Ik prefeer dan wel Pukkelpop. Qua sfeer iets leuker dan Lowlands, qua (muziek!)programmering gevarieerder en dus iets interessanter.
Ik heb zelf een hekel aan dit soort antwoorden, dus laat ik het maar uitleggen ook. Ik ben vorig jaar een pinkstermaandag naar Pinkpop geweest, omdat ik daar kaartjes voor gewonnen had. Ik weet dus niet hoe het op de camping is daar, maar op het terrein zelf was de sfeer prima en het programma was gewoon erg sterk, met Opgezwolle, RHCP, Franz Ferdinand, Skin en nog wat toffe dingen. Ik vind het nergens op slaan om Pinkpop te kwalificeren als TMF/commercieel/mainstream, want wat dat betreft is Lowlands de laatste jaren geen haar beter. Die boeken ook voornamelijk grote namen, met hier en daar wat verrassends. Pinkpop kan gewoon niet concurreren met andere festivals, omdat ze nu eenmaal buiten de zomervakantie vallen.quote:
TMF bestond in 1970 nog niet ezel...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:02 schreef CasB het volgende:
Lowlands. Pinkpop is voor TMF-kijkers.
Flauwekul.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
zo waar, en dus ook dit jaar weer... Lowlands...!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
En roze hoedjes...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef TAV74 het volgende:
begrijpen wel, eens zijn niet. De sfeer op Pinkpop is niet slecht, maar ik vind het niks....
Het is gemiddeld helemaal niet jonger. Het is gewoon voor een groter publiek. Veel lastiger organiseren dan Lowlands, dat geen last heeft van een rijk verleden met mega-acts en hoge verwachtingen. Lowlands verkoopt altijd lekker vanwege een vaste groep jongeren, een hip imago en de ligging relatief centraal in Nederland.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:13 schreef TAV74 het volgende:
Lowlands natuurlijk. Naast het feit dat organisatie van LL stukken beter is, is het Pinkpop publiek imo vele malen minder. TMF publiek is misschien wat flauw om te zeggen, maar het is wel een jonger en minder muziekbevlogen publiek.
geen idee, ik reken het nooit uit, ik ga af op mijn gevoel. En wat is groter, aantal bezoekers ontloopt elkaar niet zo veel, het is vooral een heel ander type festival. Pinkpop gaat meer voor een mainstage met grote namen en trekt dus ook meer publiek dat ook naar de Toppers in de ArenA gaatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is gemiddeld helemaal niet jonger. Het is gewoon voor een groter publiek. Veel lastiger organiseren dan Lowlands, dat geen last heeft van een rijk verleden met mega-acts en hoge verwachtingen. Lowlands verkoopt altijd lekker vanwege een vaste groep jongeren, een hip imago en de ligging relatief centraal in Nederland.
Toch heeft het aantal bezoekers een bijzonder grote invloed gezien het oppervlak van het festivalterrein!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geen idee, ik reken het nooit uit, ik ga af op mijn gevoel. En wat is groter, aantal bezoekers ontloopt elkaar niet zo veel,
Precies, en daar heeft de afstand zeker ook wat met te maken, want hoeveel mensen er ook in een straal van 100 km wonen (6 miljoen of zo) weinig Duiters of Belgen te bekennen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geen idee, ik reken het nooit uit, ik ga af op mijn gevoel. En wat is groter, aantal bezoekers ontloopt elkaar niet zo veel, het is vooral een heel ander type festival. Pinkpop gaat meer voor een mainstage met grote namen en trekt dus ook meer publiek dat ook naar de Toppers in de ArenA gaatMaakt het dus ook kwetsbaar, geen grote namen is direct ook een grote terugloop in bezoekers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |