Zal wel een duidelijke uitslag worden vermoedelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef Litso het volgende:
Misschien leuk om even een poll te maken. Momentje.
Ik denk het ook. En er staan vast nog wel een polletje in 1 van de andere 100.000 LL vs. PP topicsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal wel een duidelijke uitslag worden vermoedelijk.
Geeft niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal wel een duidelijke uitslag worden vermoedelijk.
Hey, zonder dubbeltopics was FOK! nog steeds zo groot als in 2001quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En er staan vast nog wel een polletje in 1 van de andere 100.000 LL vs. PP topics
Sziget en Roskilde wil ik nog een keer heenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef ruud.nl het volgende:
In Nederland absoluut Lowlands.
Ga je over de grens kijken, zijn Sziget, Werchter en Roskilde dikke aanraders.
Overigens ben ik zelf nog niet naar Roskilde geweest.
Een man mag dromen tochquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey, zonder dubbeltopics was FOK! nog steeds zo groot als in 2001
Ja doet dat dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:37 schreef Byte_Me het volgende:
lowlands is beter, maar pinkpop is traditie, dus ik ga gewoon naar allebei
En Lowlands ga ik heen omdat de sfeer goed is, ongeacht de line-up. Die toch altijd wel zeer okay blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Pinkpop ga je heen omdat er een goede line-up is niet voor de sfeer.
Juist..jij snapt 'm.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Goede line-up op Pinkpop?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Lowlands ben ik heengegaan voor de sfeer (en die beviel super). Pinkpop voor de lineup.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
En Lowlands ga ik heen omdat de sfeer goed is, ongeacht de line-up. Die toch altijd wel zeer okay blijkt te zijn.
Faitless, Lenny Kravitz, Live, Dropkick Murphys, Muse en dan vergeet ik er vast nog een zooi. Qua muziek een goed weekend gehadquote:
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
En Lowlands ga ik heen omdat de sfeer goed is, ongeacht de line-up. Die toch altijd wel zeer okay blijkt te zijn.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:02 schreef CasB het volgende:
Lowlands. Pinkpop is voor TMF-kijkers.
Ok, Pinkpop is een popfestival, lowlands meer een rockfestivalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik prefeer België. Het Dour-festival is me al 3 jaar goed bevallen. Rock Werchter vind ik qua namen 'te groot', m.a.w., er is niks te ontdekken. Pukkelpop en Lowlands zijn erg goed te vergelijken, niet alleen qua programma. Ik prefeer dan wel Pukkelpop. Qua sfeer iets leuker dan Lowlands, qua (muziek!)programmering gevarieerder en dus iets interessanter.
Ik heb zelf een hekel aan dit soort antwoorden, dus laat ik het maar uitleggen ook. Ik ben vorig jaar een pinkstermaandag naar Pinkpop geweest, omdat ik daar kaartjes voor gewonnen had. Ik weet dus niet hoe het op de camping is daar, maar op het terrein zelf was de sfeer prima en het programma was gewoon erg sterk, met Opgezwolle, RHCP, Franz Ferdinand, Skin en nog wat toffe dingen. Ik vind het nergens op slaan om Pinkpop te kwalificeren als TMF/commercieel/mainstream, want wat dat betreft is Lowlands de laatste jaren geen haar beter. Die boeken ook voornamelijk grote namen, met hier en daar wat verrassends. Pinkpop kan gewoon niet concurreren met andere festivals, omdat ze nu eenmaal buiten de zomervakantie vallen.quote:
TMF bestond in 1970 nog niet ezel...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:02 schreef CasB het volgende:
Lowlands. Pinkpop is voor TMF-kijkers.
Flauwekul.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
zo waar, en dus ook dit jaar weer... Lowlands...!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
En roze hoedjes...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef TAV74 het volgende:
begrijpen wel, eens zijn niet. De sfeer op Pinkpop is niet slecht, maar ik vind het niks....
Het is gemiddeld helemaal niet jonger. Het is gewoon voor een groter publiek. Veel lastiger organiseren dan Lowlands, dat geen last heeft van een rijk verleden met mega-acts en hoge verwachtingen. Lowlands verkoopt altijd lekker vanwege een vaste groep jongeren, een hip imago en de ligging relatief centraal in Nederland.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:13 schreef TAV74 het volgende:
Lowlands natuurlijk. Naast het feit dat organisatie van LL stukken beter is, is het Pinkpop publiek imo vele malen minder. TMF publiek is misschien wat flauw om te zeggen, maar het is wel een jonger en minder muziekbevlogen publiek.
geen idee, ik reken het nooit uit, ik ga af op mijn gevoel. En wat is groter, aantal bezoekers ontloopt elkaar niet zo veel, het is vooral een heel ander type festival. Pinkpop gaat meer voor een mainstage met grote namen en trekt dus ook meer publiek dat ook naar de Toppers in de ArenA gaatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is gemiddeld helemaal niet jonger. Het is gewoon voor een groter publiek. Veel lastiger organiseren dan Lowlands, dat geen last heeft van een rijk verleden met mega-acts en hoge verwachtingen. Lowlands verkoopt altijd lekker vanwege een vaste groep jongeren, een hip imago en de ligging relatief centraal in Nederland.
Toch heeft het aantal bezoekers een bijzonder grote invloed gezien het oppervlak van het festivalterrein!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geen idee, ik reken het nooit uit, ik ga af op mijn gevoel. En wat is groter, aantal bezoekers ontloopt elkaar niet zo veel,
Precies, en daar heeft de afstand zeker ook wat met te maken, want hoeveel mensen er ook in een straal van 100 km wonen (6 miljoen of zo) weinig Duiters of Belgen te bekennen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geen idee, ik reken het nooit uit, ik ga af op mijn gevoel. En wat is groter, aantal bezoekers ontloopt elkaar niet zo veel, het is vooral een heel ander type festival. Pinkpop gaat meer voor een mainstage met grote namen en trekt dus ook meer publiek dat ook naar de Toppers in de ArenA gaatMaakt het dus ook kwetsbaar, geen grote namen is direct ook een grote terugloop in bezoekers.
Ik sluit me hier wel bij aan. Lowlandspubliek voldoet wel een beetje aan dat typisch Hollandse meelopersgedrag... maar het kan wel degelijk gezellig daar zijn hoor. Alleen je mis er fatsoenlijk bier en een organisator met een Limburgs accent...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef Elmo76 het volgende:
Pinkpop!
´t Is lekker in de buurt, ik vind het er hartstikke gezellig, we gaan altijd met een vaste club en we vermaken ons prima!
En wat betreft die roze hoedjes, boeiuh, die hoef je toch niet te kopen en op te zetten?!
Ik ben nog nooit naar Lowlands geweest en ik zal er ook niet naartoe gaan, de sfeer lijkkt me niks en naar mijn idee is het gewoon 1 groot circus met tig van die huppeldozen die er allemaal hetzelfde bijlopen en dan maar denken "oehoe, ben ik ff alternatief en cool want ik ga naar een festival". Ja poe, dan ben je lekker "alto" als je eer allemaal hetzelfde uitziet! Zucht.
Maar goed, als mensen daar vrolijk van worden, laat ze maar lekker, ik ga gewoon naar Pinkpop en ik vermaak me uitstekend!!! En degene die liever naar Lowlands gaan mogen dat ook lekker helemaal zelf weten, ieders eigen keus.
Als we maar lol hebben toch!
Dat geldt voor pinkpop net zo goed en nog wel meer ook volgens mij, op LL lopen tenminste nog een aantal mensen met smaak.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef Elmo76 het volgende:
Ik ben nog nooit naar Lowlands geweest en ik zal er ook niet naartoe gaan, de sfeer lijkkt me niks en naar mijn idee is het gewoon 1 groot circus met tig van die huppeldozen die er allemaal hetzelfde bijlopen en dan maar denken "oehoe, ben ik ff alternatief en cool want ik ga naar een festival". Ja poe, dan ben je lekker "alto" als je eer allemaal hetzelfde uitziet! Zucht.
Wat een onzin. Die heb je overal en zeker ook op Pinkpop. Alleen die zijn wat ouder en lopen er minder hip bij.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Dat geldt voor pinkpop net zo goed en nog wel meer ook volgens mij, op LL lopen tenminste nog een aantal mensen met smaak.
Mischien moet je eens praten met een alto/hippie/metalhead etc, Best normale mensen verderquote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef Elmo76 het volgende:
Hoor je mij zeggen dat ik 'ze' niet gewend ben?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mischien moet je eens praten met een alto/hippie/metalhead etc, Best normale mensen verder(ook al ben je ze niet gewend).
Wat ik hekel aan het pinkpop publiek is dat ze wel vaker met dit soort opmerkingen op de proppen komen, terwijl ik op lowlands nog nooit zoveel verschillende soorten mensen zo gemoedelijk met elkaar om zien gaan. 40ers alto's metalheads hippie's, maakt niet uit 3 dagen plezier met elkaar ook als je niet van elkaars stijl bent.
Owkee nou heb ik er ook wel teringlijers tussen gezien maargoed![]()
Mijn stem gaat dus naar lowlands.
Lowlands heeft Korenwolf!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik sluit me hier wel bij aan. Lowlandspubliek voldoet wel een beetje aan dat typisch Hollandse meelopersgedrag... maar het kan wel degelijk gezellig daar zijn hoor. Alleen je mis er fatsoenlijk bier en een organisator met een Limburgs accent...
Korenwolf is van Gulpener.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Korenwolf? Is dat ook niet Limburgs? Hier zouden die beesten moeten rondlopen werd ooit gezegd
Tiesto heeft ook op lowlands gestaan hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:41 schreef Rhanna het volgende:
Lowlands is
En de organisator daar zou ook nooit Sugababes en TIesto boéken
Korenwolf smaakt naar een bananenmilkshakequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:04 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lowlands heeft Korenwolf!![]()
En het ontbreken van een organisator met Limburgs accent is ook alleen maar een pluspunt voor lowlands!![]()
Dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Korenwolf smaakt naar een bananenmilkshake
Heel herkenbaar (al moest het bij ons wel hard waaien voor wat geluidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef Retro_Doll het volgende:
Wat is er perse mis met de sfeer op PP dan? De helft van de mensen in dit topic maar niemand legt het uit. Ik heb altijd een prima tijd op PP. Ik ga met een vaste groep en op camping A is het altijd gezellig. Er zijn genoeg podia waar je naar toe kunt gaan als een band je niet aanstaat.
Mischien is het anders als je ermee bent opgegroeid. Vroeger kon je bij ons in de tuin alle acts van PP mee krijgen als de wind goed stond ^^. Ging ik met mijn ouders mee naar de berg om daar van kilometers afstand wat naar een vlekje op een podium te kijken. En de dagen dat we niet gingen zat ik voor de tv. Ik heb dus geen slechte ervaringen met de sfeer. Een poll lijkt me dus ook totaal overbodig. Het zijn twee hele andere festivals, maak gewoon je eigen keuze
zowel op PP als op LL vond ik de sfeer uitstekendquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef Retro_Doll het volgende:
Wat is er perse mis met de sfeer op PP dan? De helft van de mensen in dit topic maar niemand legt het uit. Ik heb altijd een prima tijd op PP. Ik ga met een vaste groep en op camping A is het altijd gezellig.
Omdat ik geen kaartje koop voor de slechte bands.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom zou er alleen maar 'goeie' of 'smaakvolle' muziek geprogrammeerd moeten worden?
Lowlands programmeert voor ieder wat wils, en als er ergens een bandje staat te spelen uit een obscuur subgenre waar ik helemaal niets mee heb is er ergens anders wel iets leuks voor me aan de gang, maar dat betekent niet dat dat bandje dan slecht is omdat ik het niet ken, er zijn dan heus wel liefhebbers voor. Pinkpop progammeert bands voor mij helemaal dood, als ik Moby 5x heb gezien heb ik wel genoeg gehad en dat zal voor de meeste mensen zo zijn, maar op Pinkpop kun je op zo'n moment niet veel kanten meer op want er zijn niet zoveel podia, zeker als op het andere podium de Sugababes bezig zijn.quote:Lowlands programmeerd ook een hoop rommel, maar die wordt dan cool gevonden of zo, omdat het onbekend is.
Er komen op Pinkpop ook onbekendere bandjes, alleen het aantal genres is ingeperkt, en de onbekendheid ook, omdat er maar 3 podia zijn. En dat laatste stukje daar snap ik niets van, maar onbekend betekend ook niet automatisch goed, de grote acts zijn niet voor niets groot geworden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:48 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Omdat ik geen kaartje koop voor de slechte bands.
[..]
Lowlands programmeert voor ieder wat wils, en als er ergens een bandje staat te spelen uit een obscuur subgenre waar ik helemaal niets mee heb is er ergens anders wel iets leuks voor me aan de gang, maar dat betekent niet dat dat bandje dan slecht is omdat ik het niet ken, er zijn dan heus wel liefhebbers voor. Pinkpop progammeert bands voor mij helemaal dood, als ik Moby 5x heb gezien heb ik wel genoeg gehad en dat zal voor de meeste mensen zo zijn, maar op Pinkpop kun je op zo'n moment niet veel kanten meer op want er zijn niet zoveel podia, zeker als op het andere podium de Sugababes bezig zijn.
Gaan roepen dat dingen cool gevonden worden omdat ze onbekend zijn is gewoon onzin, als je iets niet kent kun je niet weten of je het leuk vind, ken je het wel dan zal je toch niet doen alsof je het goed vind ook al is het slecht. En je weet zelf ook dat goede bands niet altijd bij het grote publiek bekend zijn.
Je neemt het allemaal veel te serieus. Ik vond het een slechte grap om Sugababes te programmeren en de rest van de programmering was toen ook niet interessant. Of je het vergeten bent inmiddels of niet, er was een reden voor, namelijk dat er dat jaar niet samen met Rock am Ring ingekocht kon worden omdat Jan Smeets aan Pinksteren wilde vasthouden. Een minder programma of niet.. er stonden toen een hoop bands op die later op Lowlands pas zijn doorgebroken en daar heeft niemand het meer over. Franz Ferdinand, Kaizers Orchestra, T. Raumschmiere. En N.E.R.D. werd een echte festivalband daar. Ik heb me toen kostelijk vermaakt en daar had de muziek verder weinig mee te maken. Feit is dat er meer tijd voor geouwehoer is als het programma minder is. Dat mis ik op Lowlands. Daar programmeren ze Incubus, Nick Cave en Foo Fighters zo, dat je ze nooit alle drie kunt zien. Slaat natuurlijk ook nergens op. Daar is het gewoon doorgeschoten, te veel muziek en overal veel te druk. Het lijkt wel een verdomd pretpark soms... inclusief aanstellerige tieners. (THEO!)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:48 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Omdat ik geen kaartje koop voor de slechte bands.
[..]
Lowlands programmeert voor ieder wat wils, en als er ergens een bandje staat te spelen uit een obscuur subgenre waar ik helemaal niets mee heb is er ergens anders wel iets leuks voor me aan de gang, maar dat betekent niet dat dat bandje dan slecht is omdat ik het niet ken, er zijn dan heus wel liefhebbers voor. Pinkpop progammeert bands voor mij helemaal dood, als ik Moby 5x heb gezien heb ik wel genoeg gehad en dat zal voor de meeste mensen zo zijn, maar op Pinkpop kun je op zo'n moment niet veel kanten meer op want er zijn niet zoveel podia, zeker als op het andere podium de Sugababes bezig zijn.
Gaan roepen dat dingen cool gevonden worden omdat ze onbekend zijn is gewoon onzin, als je iets niet kent kun je niet weten of je het leuk vind, ken je het wel dan zal je toch niet doen alsof je het goed vind ook al is het slecht. En je weet zelf ook dat goede bands niet altijd bij het grote publiek bekend zijn.
Denen schijnen geen festivals te kunnen organiseren heeft ex-mojoknakker Willem Venema verteld. Goedgelovige hippies zijn het!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Roskilde is het tofste festival. Punt.
misschien moeten de organisatoren van Nederlandse festivals eens op stage naar Roskildequote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Denen schijnen geen festivals te kunnen organiseren heeft ex-mojoknakker Willem Venema verteld. Goedgelovige hippies zijn het!![]()
Vooralsnog zijn er in Nederland nog nooit slachtoffers gevallenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien moeten de organisatoren van Nederlandse festivals eens op stage naar Roskilde
beetje in de rij gaan staan met je bagage en tent hier
Allemaal de schuld van Pearl Jam!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn er in Nederland nog nooit slachtoffers gevallen![]()
Maar hoe gaat het bij Roskilde dan?
Uiteraard. Geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Roskilde is het tofste festival. Punt.
tja, dat had overal kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
eerst je polsbandje halen en dan je spullen ergens over een hek gooienquote:Maar hoe gaat het bij Roskilde dan?
Naar aanleiding van dat ongeluk hebben ze ook op de Nederlandse festivals die dranghekken en vakken voor de podia ingevoerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het bij Roskilde dan?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
eerst je polsbandje halen en dan je spullen ergens over een hek gooien
Ik weet niet hoor, moet je eens naar de conclusie van het politiereport kijken. http://www.safeconcerts.com/documents/roskildepolicereport.pdf Het stoppen van de muziek was een doodzonde volgens de organisatie. Ze waren gewoon veel te naief daar. Bovendien was het geluid erg slecht waardoor de massa op elkaar kroop. Dat kun je de organisatie toch ook aanrekenen. En dan heb je nog de Pearl Jam-fans, tja.. een band die ooit zulke opwindende muziek maakte krijgt ook een publiek dat zich agressief gedraagt. Heb dat op Pinkpop2000 ook gemerkt. 30 graden op elkaar gepakt en dan Rearviewmirror horen. Ben op een gegeven moment ook weg gegaan uit de massa omdat ik niet goed werd. Maar ja, sommige mensen blijven dan staan omdat ze naar het moment hebben toegeleefd of zo..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, dat had overal kunnen gebeuren
[..]
Als het publiek grotendeels hetzelfde is waarom dat de uithaal naar het lowlandspubliek?quote:Op maandag 12 februari 2007 21:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
@ Vader Jacob Ben jij wel eens op Pinkpop geweest?Dat publiek verschilt echt niet zoveel met dat van Lowlands. Sterker nog, zoals ik al eerder zei; het is veel diverser. Er komen namelijk ook paupers, locals, mensen met kinderen...
Er zijn meer mensen die Pinkpop afzeiken dan andersom volgens mij.. Zoals ik al eerder schreef is dat niet terecht, omdat het altijd op grond van vergelijkingen gaat die niet reeel zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als het publiek grotendeels hetzelfde is waarom dat de uithaal naar het lowlandspubliek?
Nou ben ik inderdaad nog nooit op pinkpop geweest maar het valt me op dat mensen vanuit pinkpop wel vaker (de weken voor lowlands vooral) dit soort dingen roepen.
In OZ is bij de Big Day Out 2001 een meisje overleden in het gedrang bij Limp Bizkit. Dat is sneu, sterven bij Limp Bizkit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, dat had overal kunnen gebeuren
quote:De organisatie van Pinkpop heeft zojuist besloten om headliner Smashing Pumpkins toch officieel te bevestigen voor de persconferentie. "omdat elk moment verwacht kan worden dat de datum op hun eigen website wordt geplaatst.In hetzelfde persbericht worden ook Korn en The Fratellis bevestigd voor de Pinkstermaandag.
De andere namen die al uitlekten zijn Muse (afsluiter op zondag), LostProphets, Iggy Pop & The Stooges en Snow Patrol.
Mja het ging me meer om het publiek afzeiken. Maar voor derest heb je helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die Pinkpop afzeiken dan andersom volgens mij.. Zoals ik al eerder schreef is dat niet terecht, omdat het altijd op grond van vergelijkingen gaat die niet reeel zijn.
Paaspop vergelijken we toch ook niet met 1 van de 2? En terecht.
Beide zijn leuke festivals. Daar gaat het om. Dat het iemand zijn smaak misschien niet is, tja dat kan, maar elkaar afzeiken is onnodig. Laten we blij zijn dat er een keuze is, als je al een keuze wilt maken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:27 schreef nipeng het volgende:
[..]
In OZ is bij de Big Day Out 2001 een meisje overleden in het gedrang bij Limp Bizkit. Dat is sneu, sterven bij Limp Bizkit.
Kornquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:32 schreef madcap het volgende:
wat vind ik nu weer in m'n mailbox
[..]
ik sla ze dit jaar een keer overquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef horned_reaper het volgende:
ik ben zowieso niet op pinkpopwant heel nederland is dan bezig met de eindexames van VMBO, HAVO en VWO =/
Wat ga je na Pinkpop doen? Naar Lowlands?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga na Pinkpop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |