http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=3510quote:Silverchair naar Paradiso Amsterdam
05/04/2007 - Door: Marz667 - Bron: Paradiso.nl
De Australische band Silverchair komt naar Amsterdam, dit op maandag 20 augustus in Paradiso. De band heeft onlangs hun vijfde studioalbum 'Young Modern' uitgebracht waarvan de single 'Straight Lines' al een tijdje op hun MySpace is te beluisteren.
De voorverkoop voor dit concert start op zaterdag 21 april voor slechts 25 euro.
In de begin periode van de band werd al snel de vergelijking met Nirvana getrokken, vooral omdat zanger Daniel volgens velen op Kurt Cobain leek. Het geluid van Silverchair was echter iets heftiger, en weet grunge goed te combineren met een keiharde rocksound
Mwah Silverchair heeft denk veel van zn kracht verloren en zijn niet meer zo "groot" als in de jaren 90.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh Paradiso, het overwegen waardNadeel van die kleine zaaltjes is dat die tegenwoordig binnen 10 minuten uitverkopen
Klopt.. maar er zullen nog wel een zootje fans over zijn en Paradiso zit zo volquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Mwah Silverchair heeft denk veel van zn kracht verloren en zijn niet meer zo "groot" als in de jaren 90.
Moet helaas hetzelfde constateren. Alsof Dan een beetje de weg kwijt is geraakt somewhere along the way...quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:30 schreef Longmen het volgende:
Ben overigens nog steeds niet om: ik blijf young modern een matige CD vinden...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef MrManiak het volgende:
Tomorrow Cover
Shade Cover
Freak & Roses Cover
Silverchair
![]()
Ja, precies mijn gedachte. Heb ook gisteren maar weer eens Diorama en NB opgezet. Had eerder dit weekend al YM opgezet, maar blijf Diorama het beste album vinden...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef Gosjke het volgende:
Ik was weer us ff wat Silverchair materiaal er doorheen aant draaien i.v.m. morgen, maar ik merk toch wel dat ik tegenwoordig een ernstige voorkeur heb voor Diorama en Neon Ballroom.
Misschien word ik soft ofzo
ik was daar ook! toen met dta concert mn eerste crowdsurf gedaan!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb ze toen op Pinkpop gezien, in 1997. Probeerde toen wel erg op een geloofwaardige grungeband te lijken (Die sprong van de zanger was natuurlijk een regelrechte verwijzing naar wat Eddie Vedder 5 jaar eerder deed.) Dat is gelukkig voor hun nooit gelukt.
Ik ken de band. Ken niet de namen van nummers. Drie nummers waren vet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand ze nog op Pukkelpop gezien? Straight lines klonk live echt mooi![]()
Volgens youtube schijnt dat een (vast) onderdeel te zijn in het optreden. Ik zie er meer video's van staan in verschillende plaatsen.quote:
Erg was dat jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:44 schreef Devlinsect het volgende:
Maar het James Brown gedrag van de zangert Daniël. Give me one! Give me two! blablablalbala.
Puh lease!
Dat was eigenlijk het beste deel van het hele verhaal. Hoe Paul Mac de soundtrack verzorgde, dat was werkelijk briljantquote:Het Koala verhaal was hilarisch, vooral ook hoe Paul Mac vrolijk meedeed op de piano/keyboard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |