doneer een foto van jezelf op Lowlandsquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:57 schreef Rhanna het volgende:
Ik wil nu Toch echt wel een geilere Voto dan die lelijke mokkels. Ik durf dit topic niet eens op school te oPenen
Ik!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft er nog geen kaartjes gekocht?
Huh! Hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef peaceman het volgende:
Het is pas uitverkocht als ik mijn kaartjes gehaald heb, maar dat duurt nog even
Sjemig, 't is maar een TVP hoorquote:
Het duurt nog wel ff hoorquote:
post maar gewoon een foto van toen je lam wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:09 schreef Rhanna het volgende:
Ehm. Op al die foto's sta ik .. ja. Lam.
Dus heb wel andere foto's nog gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1. Mijn benenen mijn buurman
![]()
2. De broer van een vriendin waarmee ik in een tent lag.
3. De droevige maandag ochtend.
ff wachten tot na de vroege vogel kortingquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:56 schreef Leonos het volgende:
o
Qua sfeer en entouragequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef S33B het volgende:
Beter: Pinkpop of Lowlands? (line-up van tweede is amper bekend maar khou vooral van indie-rock)
De Enge Buren zijn echt tofquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:33 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Komt de Charlie trouwens weer terug? Ik wil de enge buren weer zien daar!
'k heb zo'n in een pizza Calzone.... nee ik wil geen gewone...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:09 schreef Rhanna het volgende:
3. De droevige maandag ochtend.
Welke dag kwam jij binnen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:09 schreef JDude het volgende:
WTF! Lag er gras voor dat ding?
[afbeelding]
Pinkpop of Lowlandsquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef S33B het volgende:
Beter: Pinkpop of Lowlands? (line-up van tweede is amper bekend maar khou vooral van indie-rock)
quote:
Foto is vrijdagochtend gemaaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:32 schreef Nembrionic het volgende:
Welke dag kwam jij binnen?
Er ligt altijd overal gras. Tenzij het regent
Ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef peaceman het volgende:
Idd. Ik denk steeds dat het een zZz bandshirt is, maar wie waren het ook alweer wél?quote:
Death Before blablaquote:Op maandag 9 april 2007 16:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Idd. Ik denk steeds dat het een zZz bandshirt is, maar wie waren het ook alweer wél?
Ja, toen heb ik ze ook gezien. Maar ook alleen maar omdat we stonden te wachten op Coheed and Cambria, geloof ikquote:Op maandag 9 april 2007 17:31 schreef parselmouth het volgende:
Inmiddels alweer uit elkaar, maar heb ze nog wel gezien @ LL2005
Goed idee, ik zal het doorgevenquote:Op maandag 9 april 2007 21:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
Alweer een tijdje geen nieuwe bands erbij he? 't Wordt tijd dat er weer eens wat bij komt... Beetje "de-beuk-erin"- of "lekker-los"-materiaal.
Fear Factory ja, die wil ik nog wel eens live zien, nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Fear Factory of zo.
Of anders Lamb of God.
Ik ga ook LoG zien in Juni, en AILD ook, want die staan ook 21 juni in de 013quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:17 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Fear Factory ja, die wil ik nog wel eens live zien, nog nooit gezien.
LoG ga ik in juni al zien.
Of bandjes zoals As I Lay Dying, zou ook wel eens tof zijn.
Ja, dat. Daar ga ik dus ook naartoequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ga ook LoG zien in Juni, en AILD ook, want die staan ook 21 juni in de 013
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:58 schreef Tourniquet het volgende:
CocoRosie nu ook officieel bevestigd op www.lowlands.nl
Alweer?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef Mathijz het volgende:
Prodigy tourt ook in europa in augustusMogen van mij ook best langskomen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef Mathijz het volgende:
Prodigy tourt ook in europa in augustusMogen van mij ook best langskomen
Flikker opquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volbeat! Zeker een aanrader wel!
Voor de nog niet fans: Myspace.com/Volbeat
www.ticketmaster.nl of gewoon bij het postkantoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:13 schreef Mr-Fluffy het volgende:
(offtopic) Waar bestel ik die LOG tickets mensen?
En lowlands ook zeker zin in, motorhead
Ze kunnen d'r nog aardig wat van hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
ik wist niet eens dat Motörhead nog muziek maakte
Mo-theeeeer, if you wanna find hell with me, I can show you what it's like (is Danzig, ik haal ze altijd door mekaar)quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze kunnen d'r nog aardig wat van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |