moet ik nog een rood roosje in m'n borstzak doen of herken je me zo?quote:
maar ook 2,5 keer jouw budgetquote:
neem je telefoon maar meequote:Op woensdag 4 april 2007 20:47 schreef vlad het volgende:
[..]
moet ik nog een rood roosje in m'n borstzak doen of herken je me zo?![]()
Op zondag naar de ringquote:
met de MX5 over de ringquote:
Nee, met de Porsche, als de aankoop nog doorgaatquote:Op woensdag 4 april 2007 20:59 schreef lipje het volgende:
[..]
met de MX5 over de ring
http://www.autojunk.nl/pix/view/13033
let op de reacties over autogespot
De laatste 2 keren moest ik er voor mn werk heen en kon er dus betaald rond lopen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, die is nog niet in Fryslân doorgebroken, ken dr ook niet
Wat heeft dat met lipje's opmerking over drukte te maken?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef PeuRac het volgende:
De laatste 2 keren moest ik er voor mn werk heen en kon er dus betaald rond lopen.
Nieuw soapsterretje a'la Katja S? Iedere randdebiel is tegenwoordig BNer als de kop maar een keer op tv geweest is...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe kun je die nou niet kennen![]()
Eeuh, was vergeten erbij te zetten dat ik dus door de week ding, meestal een of 2 dagen na de opening.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat heeft dat met lipje's opmerking over drukte te maken?
Onder weg naar morgen geloof ik jaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nieuw soapsterretje a'la Katja S? Iedere randdebiel is tegenwoordig BNer als de kop maar een keer op tv geweest is...
Dagje vrij nemen?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef lipje het volgende:
Maar als je niet betaald daar kan rondlopen, moet je wel in de drukte op zaterdag of zondag
Ik kijk geen soaps en heb een hekel aan vriendin(g)en die dat willen forcerenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Onder weg naar morgen geloof ik ja![]()
Maar katja kon niet acteren, dat is een beetje het verschil denk ik.
En knapper in mijn ogen.
Je typt 'r naam niet eens goedquote:Op woensdag 4 april 2007 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kijk geen soaps en heb een hekel aan vriendin(g)en die dat willen forceren
Ze ziet er goed uit, maar je wordt nou eenmaal niet aangenomen bij een soap vanwege je acteer-talenten...
Katja kon trouwens wel heel goed zingen
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je typt 'r naam niet eens goed
Ja, maar Schuurman, zonder squote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze heet toch echt Katja voor zover ik weet...
Oh als titel bij die clip, dat is niet van mijquote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar Schuurman, zonder s
Ah.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh als titel bij die clip, dat is niet van mij![]()
Klopt.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
dr tieten worden niet minder dik van die s hoor.
jij gaat die tieten verdubbelenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah.
[..]
Klopt.
Ik ben bier drinken
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
dr tieten worden niet minder dik van die s hoor.
Een heleboel in de tussentijd, maar niks van jou.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
Ollah...
Nog steeds niks Alexxxxx ???![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Joehoe?
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat gejoehoe is wel lachen hier.
Joehoe![]()
Humor.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1005871
deze al gezien?
Moest je kotsen?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zich irl de laatste tijd vooral
BWUGHHUGHGGGGBWAAAP BLAAGH!
Dan is het nog steeds fakequote:Op woensdag 4 april 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als er straks een MED komt, die menens is, wel ja
Nee ik hoest me doodquote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moest je kotsen?
Ik laatst wel. In de auto. Mweheheh. En toen ging ik helemaal naar Bergen op Zoom.
Was dat een domme vraag?quote:Op donderdag 5 april 2007 04:39 schreef PeuRac het volgende:
had ik hier al gepost?
He sleeps with the fishesquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja opzich wel jammer.
Hij heeft het lang uitgehouden, maar gister was het echt over..
Ook al jaquote:
Definieer "niet debiel duur"..quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef ook_gek het volgende:
HELP ik heb GTR2 eindelijk maar nu ben ik op zoek naar een goed stuur met flippers achter het
stuur. Maar niet debiel duur.
Iemand een idee?
Force feedback flippers aan het stuur rond de 150?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Definieer "niet debiel duur"..
Welke prijsklasse, ¤50-¤100 ofzo? Force feedback?
Leg er dan (mits mogenlijk natuurlijk) ¤49 bij en koop het beste stuurtje..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Force feedback flippers aan het stuur rond de 150?
nee vind ik te gek worden 150 vind ik mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Leg er dan (mits mogenlijk natuurlijk) ¤49 bij en koop het beste stuurtje..
Logitech G25 Racing Wheel - ¤199. Zie ook de review.
[afbeelding]
Heb hem zelf niet, maar heb er wel even mee gespeeld bij een collega. Echt voortreffelijk!![]()
Zeker weten.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ga je er weer een andere ragbak voor terug halen?
geen nieuwequote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef Traband het volgende:
Foto's van de dode Sierra?
Wie had ooit gedacht in 1999 (met de invoering van de euro) datquote:
ik betaal er ook geen 32 euro voor..quote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht in 1999 (met de invoering van de euro) dat
men een paar jaar later (omgerekend) Hfl.70.51 zou betalen voor
een knipbeurt bij de kapper. (was in 1999 zo'n 25 á 30 gulden)![]()
Ik zin in Finland hequote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht in 1999 (met de invoering van de euro) dat
men een paar jaar later (omgerekend) Hfl.70.51 zou betalen voor
een knipbeurt bij de kapper. (was in 1999 zo'n 25 á 30 gulden)![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef PeuRac het volgende:
heb je tenminste elke keer zeker weten dezelfde kapster.
Er ontbreekt wel ietsquote:Op donderdag 5 april 2007 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
veur Paal
[afbeelding]
Merk en type: Rover 3500 V8 automatic
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 3 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1970
Logitech driving force pro niet wat dan? Is wel tussen de 100-150 euro te vinden en ben er zelf erg tevreden mee. Werkt ook op de pc overigens (ondanks de ps2/gt4 meuk eromheenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee vind ik te gek worden 150 vind ik mooi![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb hem zelf niet, maar heb er wel even mee gespeeld bij een collega. Echt voortreffelijk!![]()
ik betaalde 21¤ bij de kapper, die bij de KK supermarkt inzit, waar je vlakbij woont. Dus je bent gewoon genaaidquote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zin in Finland hein Nederland betaalde ik bij mn vaste kapper 22 euro de laatste keer volgens mij.
En het was absoluut geen exclusieve kapper, sterker nog, t was een hele simpele kapsalon, terwijl ik in Doetinchem wel naar een van de duurdere ging (heb je tenminste elke keer zeker weten dezelfde kapster).
Wat mot je nou weer in dat zwarte kousen dorpquote:
Er zit geen kapper (meer?) in Kannelmakiquote:Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef vlad het volgende:
[..]
ik betaalde 21¤ bij de kapper, die bij de KK supermarkt inzit, waar je vlakbij woont. Dus je bent gewoon genaaid![]()
Hoeveel is die inkoop, mark?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er heeft er een gezeten, anders kan ik er nooi geweest zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zit geen kapper (meer?) in Kannelmaki
ga werken, dan haal je de 13 weken ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga maar niet in de bijstand, je hebt tegenwoordig geeneens 52 weken vakantie meer
Arme Hugo....quote:
ik had 4 weken vakantiein de bijstandquote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga maar niet in de bijstand, je hebt tegenwoordig geeneens 52 weken vakantie meer
Ik vind 13 weken (situatie nu blijkbaar) best veel eigenlijk, houdt in dat je dan in het buitenland mag vertoeven/geen sollicitatie-plicht hebt ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had 4 weken vakantiein de bijstand(waarvan maar 3 gebruik, en dat in die hete zomer van vorig jaar, knap van mij he?
)
je mag verteoven op een 4 wkeen vooraf in tweevoue dschriftelijk opgegeven adres (ook als je thusi blijftquote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind 13 weken (situatie nu blijkbaar) best veel eigenlijk, houdt in dat je dan in het buitenland mag vertoeven/geen sollicitatie-plicht hebt ofzo?
Twee mannen in een zwarte lange leren jas met notitieblok die je huiskamer in gluren?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag verteoven op een 4 wkeen vooraf in tweevoue dschriftelijk opgegeven adres (ook als je thusi blijft!), geen sollicitatieplicht, maar dat word toch niet op weekbais bekeken dus dat zegt niks, geen afspraken met instanties, geen onverwachte huisbezoeken, en je word in die 4 weken niet tewerkgesteld.
nee ze bellen aan en je bent verplicht ze binnen te latenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Twee mannen in een zwarte lange leren jas met notitieblok die je huiskamer in gluren?
hugo n... en b... commercequote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Hugster het volgende:
HNB Commerce LLC
501 Silverside Road, Ste 82
Wilmington
County of New Castle, Delaware
33,33% eigenaar
Nikki Bas, naam van de holding waar we verder niet echt mee naarbuiten gaan. Alle stores zullen hun eigen naam dragen.quote:
de muggen van mn kentekenplaat aflikken.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:28 schreef Alfisti het volgende:
Wat doet dat wandelende poestkatoen rondom je auto?
Ik ken dat ja, van die holdings met volledig onnavolgbare namenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nikki Bas, naam van de holding waar we verder niet echt mee naarbuiten gaan. Alle stores zullen hun eigen naam dragen.
Stiens - Vrouwenparochie - St Anna - St Jabik - Mooie Paal - Minnertsga - Tzummarum - Oosterbierum - Sexbierum - Pietersbierum - Halringen Haven - zeedijk - Westhoek - Oude Bildtdijk - Nije Altoenae - Oude Leije - Vrouwbuurtstermolen - Stiensquote:Op donderdag 5 april 2007 21:32 schreef Paladijn het volgende:lexxx, ff rondje langs de noordkust gedaan?
[afbeelding]
is geniaal
Geen flauw idee. Goede vrijdag markt, terrasjes doen, mensen kijken, bier drinken,quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:09 schreef Traband het volgende:
Wat moet je in Deventer?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:31 schreef ook_gek het volgende:
in zo een vakantie huisje zitten of zo maar ik ga morgen avond weer terug
Prive toegang?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1006653
vandaag is een zwarte dag in de geschiedenis van PTA
Je hebt ijsmeis opgegeven als mod omdat ze eindelijk bekend heeft man te zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1006653
vandaag is een zwarte dag in de geschiedenis van PTA
Euh, nee, ik heb een paar dagen geleden al ieman anders voorgedragen als mijn opvolgerquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt ijsmeis opgegeven als mod omdat ze eindelijk bekend heeft man te zijn?
Zolang je mijn naam maar niet genoemd hebtquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, nee, ik heb een paar dagen geleden al ieman anders voorgedragen als mijn opvolger
Ik heb jou naam niet genoemd, en ik ga niet stoppenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je mijn naam maar niet genoemd hebt
Maar ff serieus, waarom ga je stoppen?
Het F1 avontuur wordt dan ook niet betaald door spyker, maar door investeerders...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe lang zal het duren dat spyker failiet is?![]()
Die dachten "even" aan de formule 1 mee te gaan doen![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb jou naam niet genoemd, en ik ga niet stoppen
Dat hebben je wollige vriendjes toch al gedaan?quote:
die hebben en heel deel van de muggen opgegeten jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat hebben je wollige vriendjes toch al gedaan?
Die van mij is nu alweer ranzig vies
Voor het eerst in 3,5 jaar dat het is gebeurdquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:01 schreef BoJo het volgende:
gaat er nog iemand gewoon vertellen wat er aan de hand is?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor het eerst in 3,5 jaar dat het is gebeurd
Watskeburt, vertel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voorlopig staat de naam Spyker op die auto.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het F1 avontuur wordt dan ook niet betaald door spyker, maar door investeerders...
Ik denk dattie die nu aan het eten isquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat hebben je wollige vriendjes toch al gedaan?
typische Nederlandse mentaliteit, het ligt altijd aan alles en iedereen behalve aan hun zelf.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voorlopig staat de naam Spyker op die auto.
En gaan ze zitten janken tegen andere teams omdat ze het niet kunnen winnen.
niet grappig idd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
En URL's plaatsen waar alleen mods kunnen komen heeft natuurlijk helemaal geen zin![]()
Idd, als nieuw team zou ik me mooi gedeist houden en respect proberen te winnen bij andere teams het 1e jaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
typische Nederlandse mentaliteit, het ligt altijd aan alles en iedereen behalve aan hun zelf.
Da's idd zoquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
En URL's plaatsen waar alleen mods kunnen komen heeft natuurlijk helemaal geen zin![]()
En vervolgends vertrekkenquote:
TF stopt met modden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg jij het me maar, ik kan iig niet meer inloggenquote:
ja belachelijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:45 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
zeg jij het me maar, ik kan iig niet meer inloggenen alexxxxx post die ene link
![]()
fijn dat er ook iets gemeld wordt oid![]()
WTF man !?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
volgens mij verplicht oid![]()
met ThaFreak kan ik iig niet meer inloggen![]()
Morgen weer opbouwen voor maandagquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gewoon "negeren"![]()
hoe is het met je kart?
Je had wat problemen hè... niet goed kunnen volgen door de drukt, maar goed, motortje loopt dus weer/nog?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen weer opbouwen voor maandag![]()
Morgenmiddag even op de bok opwarmen tot graadje of 50, kijken of die z'n water binnen houd enzo![]()
Ja kop eraf gehad en ziet er allemaal nog ok uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je had wat problemen hè... niet goed kunnen volgen door de drukt, maar goed, motortje loopt dus weer/nog?
tsjees had niet verwacht dat je ook een meeloper zou wordem achter de schermen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat topic achter de schermen kon dan ook NIET door de beugel TF. Had ik nooit achter je gezocht....
trein enzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er weer vandoor, ben nu veel te kwaad om te fokken....
stel gekontkus achter de schermen waar je misselijk van wordt, en oooh we als je iets van zegt want dan wordt je account gebannedquote:
Ach, gekontkus heb je overal, moet je je niet al te druk om maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:43 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
stel gekontkus achter de schermen waar je misselijk van wordt, en oooh we als je iets van zegt want dan wordt je account gebanned![]()
Alles is hier mogelijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
het is gewoon een relletje in scene gezet, wedden?![]()
![]()
Bo-wlingquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
![]()
leuke geintjes danquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
![]()
Ja eerst motten we happenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
![]()
Hun liever als ik jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
Deze aflevering van Top Gear blijft leuk
Juist, en geen rare dingen op je auto kalkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ga dat nog wel een keer doen, maar dan met een autobudget van $2500 ofzo.
Met de Crossa?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist, en geen rare dingen op je auto kalken![]()
Dan is het wel leuk![]()
Bo roadtrip in amerika doen?![]()
http://forum.fok.nl/topic/1006653quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
welk achter de schermen topci?
Bij wat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
Als ilk nog moet bijspringen hoor ik het wel eh
gatsmodden is nog tot hier aan toe, maar als er in je subfourm gegastmod word door een SES mod gaat er toch iets misquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
Als ilk nog moet bijspringen hoor ik het wel eh
Bij zoeenhendigsjiek sjumpfees bij jou in de kutprovincie jeweetsquote:
En een poor man's Golfquote:
Wat snap je niet?quote:
Volgens mij hebben ze van 2 episodes 1 gemaakt ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Paladijn het volgende:
die fucknuts bij Veronica hadden ook gewoon hele stukken eruit geknipt
Yep, interieur is ook (bijna) polo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ibiza = polo in verkleedkleren
Right, Leon was de golf/A3 kloon, Ibiza gelijk aan de Fabia en Polo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ibiza = polo in verkleedkleren
Maat van me heeft een Polo 2002 TDi Highline met volleer. Halfleer zal ook wel mogelijk zijn denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
Heeft een polo ook halfleer ja?
Klopt. Heb in beide aardig wat meegereden. Cordoba vario = Polo station, Inca = Caddy, Cordoba = Polo sedan. die zijn helemaal identiekquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Yep, interieur is ook (bijna) polo.
Ahhh, ik dacht al..quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
je meot ook naar de vorige generatie kijken opa. Ibiza is nu meer eigen weg
Woar? Ik kom net thuus meis...quote:
dat interieur heb ik net sinds maandagquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ahhh, ik dacht al..
[afbeelding]
Jasses, die's in vergelijking met die andere wel ineens een héél stuk ouderwetser zeg..
Slaap ze
je zit in het verkeerde topic, dat moet je in gespot meldenquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:17 schreef Fugie het volgende:
Ikke heb een nieuwe F430 gespot in middelburg
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:26 schreef lipje het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde topic, dat moet je in gespot melden
oh die vraagt om beschadigingen aan zijn bolidequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb toch geen foto, denk deel het met mijn sc vriendjes![]()
Eerste ferrari die ik hier zie in de stad, stond ook naast een steiger geparkeerd een gruwelijk drukke weg![]()
moie grote handgrepenquote:
t was gister te laatquote:
dat zijn echt van die hijsbeugels voor de hoogbejaarde medemensquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:29 schreef lipje het volgende:
[..]
moie grote handgrepenDie zullen Alex en Paladijn wel leuk vinden
dat is toch de Ducato? stront lelijk zijn zequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:37 schreef lipje het volgende:
Ik kwam de nieuwe bestelbus van Citroen tegen en die was
je ondertitel klopt nietquote:
Ik zat niet aan de handgreep vastquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:29 schreef lipje het volgende:
[..]
moie grote handgrepenDie zullen Alex en Paladijn wel leuk vinden
De nieuwe ziet er alleen foeilelijk uit... het oude model is een mooi autootjequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:35 schreef Fugie het volgende:
Nieuwe leon zijn toch wel leuke autotjes, vond ze beetje nep maar vorige week beetje mee rondgekruist door duitsland en das best goed bevallen. Ronde achterlichten icm met reflectiestroken waren ook leuk om te zien
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:19 schreef lipje het volgende:
naam: Stoel
ondertitel: 4-in-lijn diesel
sig: 100 pk is voldoende
kijk nog eens goed naar de fabrieksnavigatie van m'n autoquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:19 schreef lipje het volgende:
naam: Stoel
ondertitel: 4-in-lijn diesel
sig: 100 pk is voldoende
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:08 schreef M5 het volgende:
[..]
kijk nog eens goed naar de fabrieksnavigatie van m'n auto
[afbeelding]
M5 vraagt of je de zijne ook kan doenquote:
neuh, last van me rugquote:
Dat is eerder een gescheurde homokineethoes.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
neuh, last van me rug
mijn rechtervoorvelg zat vol met allemaal plakkerige smeermiddel zooiEn mijn linkervelg was bijna schoon
* Fugie denkt dat de remmen maar eens serieus nagekeken moeten worden
Oja ik hoorde wel een keer knak van de weekquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is eerder een gescheurde homokineethoes.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:15 schreef lipje het volgende:
Ze is pas echt ziek als ze een date heeft met Herman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |