Was dat een domme vraag?quote:Op donderdag 5 april 2007 04:39 schreef PeuRac het volgende:
had ik hier al gepost?
He sleeps with the fishesquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja opzich wel jammer.
Hij heeft het lang uitgehouden, maar gister was het echt over..
Ook al jaquote:
Definieer "niet debiel duur"..quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef ook_gek het volgende:
HELP ik heb GTR2 eindelijk maar nu ben ik op zoek naar een goed stuur met flippers achter het
stuur. Maar niet debiel duur.
Iemand een idee?
Force feedback flippers aan het stuur rond de 150?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Definieer "niet debiel duur"..
Welke prijsklasse, ¤50-¤100 ofzo? Force feedback?
Leg er dan (mits mogenlijk natuurlijk) ¤49 bij en koop het beste stuurtje..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Force feedback flippers aan het stuur rond de 150?
nee vind ik te gek worden 150 vind ik mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Leg er dan (mits mogenlijk natuurlijk) ¤49 bij en koop het beste stuurtje..
Logitech G25 Racing Wheel - ¤199. Zie ook de review.
[afbeelding]
Heb hem zelf niet, maar heb er wel even mee gespeeld bij een collega. Echt voortreffelijk!![]()
Zeker weten.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ga je er weer een andere ragbak voor terug halen?
geen nieuwequote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef Traband het volgende:
Foto's van de dode Sierra?
Wie had ooit gedacht in 1999 (met de invoering van de euro) datquote:
ik betaal er ook geen 32 euro voor..quote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht in 1999 (met de invoering van de euro) dat
men een paar jaar later (omgerekend) Hfl.70.51 zou betalen voor
een knipbeurt bij de kapper. (was in 1999 zo'n 25 á 30 gulden)![]()
Ik zin in Finland hequote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht in 1999 (met de invoering van de euro) dat
men een paar jaar later (omgerekend) Hfl.70.51 zou betalen voor
een knipbeurt bij de kapper. (was in 1999 zo'n 25 á 30 gulden)![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef PeuRac het volgende:
heb je tenminste elke keer zeker weten dezelfde kapster.
Er ontbreekt wel ietsquote:Op donderdag 5 april 2007 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
veur Paal
[afbeelding]
Merk en type: Rover 3500 V8 automatic
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 3 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1970
Logitech driving force pro niet wat dan? Is wel tussen de 100-150 euro te vinden en ben er zelf erg tevreden mee. Werkt ook op de pc overigens (ondanks de ps2/gt4 meuk eromheenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee vind ik te gek worden 150 vind ik mooi![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb hem zelf niet, maar heb er wel even mee gespeeld bij een collega. Echt voortreffelijk!![]()
ik betaalde 21¤ bij de kapper, die bij de KK supermarkt inzit, waar je vlakbij woont. Dus je bent gewoon genaaidquote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zin in Finland hein Nederland betaalde ik bij mn vaste kapper 22 euro de laatste keer volgens mij.
En het was absoluut geen exclusieve kapper, sterker nog, t was een hele simpele kapsalon, terwijl ik in Doetinchem wel naar een van de duurdere ging (heb je tenminste elke keer zeker weten dezelfde kapster).
Wat mot je nou weer in dat zwarte kousen dorpquote:
Er zit geen kapper (meer?) in Kannelmakiquote:Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef vlad het volgende:
[..]
ik betaalde 21¤ bij de kapper, die bij de KK supermarkt inzit, waar je vlakbij woont. Dus je bent gewoon genaaid![]()
Hoeveel is die inkoop, mark?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er heeft er een gezeten, anders kan ik er nooi geweest zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zit geen kapper (meer?) in Kannelmaki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |