moet ik nog een rood roosje in m'n borstzak doen of herken je me zo?quote:
maar ook 2,5 keer jouw budgetquote:
neem je telefoon maar meequote:Op woensdag 4 april 2007 20:47 schreef vlad het volgende:
[..]
moet ik nog een rood roosje in m'n borstzak doen of herken je me zo?![]()
Op zondag naar de ringquote:
met de MX5 over de ringquote:
Nee, met de Porsche, als de aankoop nog doorgaatquote:Op woensdag 4 april 2007 20:59 schreef lipje het volgende:
[..]
met de MX5 over de ring
http://www.autojunk.nl/pix/view/13033
let op de reacties over autogespot
De laatste 2 keren moest ik er voor mn werk heen en kon er dus betaald rond lopen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, die is nog niet in Fryslân doorgebroken, ken dr ook niet
Wat heeft dat met lipje's opmerking over drukte te maken?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef PeuRac het volgende:
De laatste 2 keren moest ik er voor mn werk heen en kon er dus betaald rond lopen.
Nieuw soapsterretje a'la Katja S? Iedere randdebiel is tegenwoordig BNer als de kop maar een keer op tv geweest is...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe kun je die nou niet kennen![]()
Eeuh, was vergeten erbij te zetten dat ik dus door de week ding, meestal een of 2 dagen na de opening.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat heeft dat met lipje's opmerking over drukte te maken?
Onder weg naar morgen geloof ik jaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nieuw soapsterretje a'la Katja S? Iedere randdebiel is tegenwoordig BNer als de kop maar een keer op tv geweest is...
Dagje vrij nemen?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef lipje het volgende:
Maar als je niet betaald daar kan rondlopen, moet je wel in de drukte op zaterdag of zondag
Ik kijk geen soaps en heb een hekel aan vriendin(g)en die dat willen forcerenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Onder weg naar morgen geloof ik ja![]()
Maar katja kon niet acteren, dat is een beetje het verschil denk ik.
En knapper in mijn ogen.
Je typt 'r naam niet eens goedquote:Op woensdag 4 april 2007 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kijk geen soaps en heb een hekel aan vriendin(g)en die dat willen forceren
Ze ziet er goed uit, maar je wordt nou eenmaal niet aangenomen bij een soap vanwege je acteer-talenten...
Katja kon trouwens wel heel goed zingen
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je typt 'r naam niet eens goed
Ja, maar Schuurman, zonder squote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze heet toch echt Katja voor zover ik weet...
Oh als titel bij die clip, dat is niet van mijquote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar Schuurman, zonder s
Ah.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh als titel bij die clip, dat is niet van mij![]()
Klopt.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
dr tieten worden niet minder dik van die s hoor.
jij gaat die tieten verdubbelenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah.
[..]
Klopt.
Ik ben bier drinken
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
dr tieten worden niet minder dik van die s hoor.
Een heleboel in de tussentijd, maar niks van jou.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
Ollah...
Nog steeds niks Alexxxxx ???![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Joehoe?
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat gejoehoe is wel lachen hier.
Joehoe![]()
Humor.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1005871
deze al gezien?
Moest je kotsen?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zich irl de laatste tijd vooral
BWUGHHUGHGGGGBWAAAP BLAAGH!
Dan is het nog steeds fakequote:Op woensdag 4 april 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als er straks een MED komt, die menens is, wel ja
Nee ik hoest me doodquote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moest je kotsen?
Ik laatst wel. In de auto. Mweheheh. En toen ging ik helemaal naar Bergen op Zoom.
Was dat een domme vraag?quote:Op donderdag 5 april 2007 04:39 schreef PeuRac het volgende:
had ik hier al gepost?
He sleeps with the fishesquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja opzich wel jammer.
Hij heeft het lang uitgehouden, maar gister was het echt over..
Ook al jaquote:
Definieer "niet debiel duur"..quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef ook_gek het volgende:
HELP ik heb GTR2 eindelijk maar nu ben ik op zoek naar een goed stuur met flippers achter het
stuur. Maar niet debiel duur.
Iemand een idee?
Force feedback flippers aan het stuur rond de 150?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Definieer "niet debiel duur"..
Welke prijsklasse, ¤50-¤100 ofzo? Force feedback?
Leg er dan (mits mogenlijk natuurlijk) ¤49 bij en koop het beste stuurtje..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Force feedback flippers aan het stuur rond de 150?
nee vind ik te gek worden 150 vind ik mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Leg er dan (mits mogenlijk natuurlijk) ¤49 bij en koop het beste stuurtje..
Logitech G25 Racing Wheel - ¤199. Zie ook de review.
[afbeelding]
Heb hem zelf niet, maar heb er wel even mee gespeeld bij een collega. Echt voortreffelijk!![]()
Zeker weten.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ga je er weer een andere ragbak voor terug halen?
geen nieuwequote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef Traband het volgende:
Foto's van de dode Sierra?
Wie had ooit gedacht in 1999 (met de invoering van de euro) datquote:
ik betaal er ook geen 32 euro voor..quote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht in 1999 (met de invoering van de euro) dat
men een paar jaar later (omgerekend) Hfl.70.51 zou betalen voor
een knipbeurt bij de kapper. (was in 1999 zo'n 25 á 30 gulden)![]()
Ik zin in Finland hequote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht in 1999 (met de invoering van de euro) dat
men een paar jaar later (omgerekend) Hfl.70.51 zou betalen voor
een knipbeurt bij de kapper. (was in 1999 zo'n 25 á 30 gulden)![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef PeuRac het volgende:
heb je tenminste elke keer zeker weten dezelfde kapster.
Er ontbreekt wel ietsquote:Op donderdag 5 april 2007 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
veur Paal
[afbeelding]
Merk en type: Rover 3500 V8 automatic
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 3 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1970
Logitech driving force pro niet wat dan? Is wel tussen de 100-150 euro te vinden en ben er zelf erg tevreden mee. Werkt ook op de pc overigens (ondanks de ps2/gt4 meuk eromheenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee vind ik te gek worden 150 vind ik mooi![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb hem zelf niet, maar heb er wel even mee gespeeld bij een collega. Echt voortreffelijk!![]()
ik betaalde 21¤ bij de kapper, die bij de KK supermarkt inzit, waar je vlakbij woont. Dus je bent gewoon genaaidquote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zin in Finland hein Nederland betaalde ik bij mn vaste kapper 22 euro de laatste keer volgens mij.
En het was absoluut geen exclusieve kapper, sterker nog, t was een hele simpele kapsalon, terwijl ik in Doetinchem wel naar een van de duurdere ging (heb je tenminste elke keer zeker weten dezelfde kapster).
Wat mot je nou weer in dat zwarte kousen dorpquote:
Er zit geen kapper (meer?) in Kannelmakiquote:Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef vlad het volgende:
[..]
ik betaalde 21¤ bij de kapper, die bij de KK supermarkt inzit, waar je vlakbij woont. Dus je bent gewoon genaaid![]()
Hoeveel is die inkoop, mark?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er heeft er een gezeten, anders kan ik er nooi geweest zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zit geen kapper (meer?) in Kannelmaki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |