Klopt. Heb in beide aardig wat meegereden. Cordoba vario = Polo station, Inca = Caddy, Cordoba = Polo sedan. die zijn helemaal identiekquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Yep, interieur is ook (bijna) polo.
Ahhh, ik dacht al..quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
je meot ook naar de vorige generatie kijken opa. Ibiza is nu meer eigen weg
Woar? Ik kom net thuus meis...quote:
dat interieur heb ik net sinds maandagquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ahhh, ik dacht al..
[afbeelding]
Jasses, die's in vergelijking met die andere wel ineens een héél stuk ouderwetser zeg..
Slaap ze
je zit in het verkeerde topic, dat moet je in gespot meldenquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:17 schreef Fugie het volgende:
Ikke heb een nieuwe F430 gespot in middelburg
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:26 schreef lipje het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde topic, dat moet je in gespot melden
oh die vraagt om beschadigingen aan zijn bolidequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb toch geen foto, denk deel het met mijn sc vriendjes![]()
Eerste ferrari die ik hier zie in de stad, stond ook naast een steiger geparkeerd een gruwelijk drukke weg![]()
moie grote handgrepenquote:
t was gister te laatquote:
dat zijn echt van die hijsbeugels voor de hoogbejaarde medemensquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:29 schreef lipje het volgende:
[..]
moie grote handgrepenDie zullen Alex en Paladijn wel leuk vinden
dat is toch de Ducato? stront lelijk zijn zequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:37 schreef lipje het volgende:
Ik kwam de nieuwe bestelbus van Citroen tegen en die was
je ondertitel klopt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |