ga werken, dan haal je de 13 weken ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga maar niet in de bijstand, je hebt tegenwoordig geeneens 52 weken vakantie meer
Arme Hugo....quote:
ik had 4 weken vakantiein de bijstandquote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga maar niet in de bijstand, je hebt tegenwoordig geeneens 52 weken vakantie meer
Ik vind 13 weken (situatie nu blijkbaar) best veel eigenlijk, houdt in dat je dan in het buitenland mag vertoeven/geen sollicitatie-plicht hebt ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had 4 weken vakantiein de bijstand(waarvan maar 3 gebruik, en dat in die hete zomer van vorig jaar, knap van mij he?
)
je mag verteoven op een 4 wkeen vooraf in tweevoue dschriftelijk opgegeven adres (ook als je thusi blijftquote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind 13 weken (situatie nu blijkbaar) best veel eigenlijk, houdt in dat je dan in het buitenland mag vertoeven/geen sollicitatie-plicht hebt ofzo?
Twee mannen in een zwarte lange leren jas met notitieblok die je huiskamer in gluren?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag verteoven op een 4 wkeen vooraf in tweevoue dschriftelijk opgegeven adres (ook als je thusi blijft!), geen sollicitatieplicht, maar dat word toch niet op weekbais bekeken dus dat zegt niks, geen afspraken met instanties, geen onverwachte huisbezoeken, en je word in die 4 weken niet tewerkgesteld.
nee ze bellen aan en je bent verplicht ze binnen te latenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Twee mannen in een zwarte lange leren jas met notitieblok die je huiskamer in gluren?
hugo n... en b... commercequote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Hugster het volgende:
HNB Commerce LLC
501 Silverside Road, Ste 82
Wilmington
County of New Castle, Delaware
33,33% eigenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |