zeg jij het me maar, ik kan iig niet meer inloggenquote:
ja belachelijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:45 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
zeg jij het me maar, ik kan iig niet meer inloggenen alexxxxx post die ene link
![]()
fijn dat er ook iets gemeld wordt oid![]()
WTF man !?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
volgens mij verplicht oid![]()
met ThaFreak kan ik iig niet meer inloggen![]()
Morgen weer opbouwen voor maandagquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gewoon "negeren"![]()
hoe is het met je kart?
Je had wat problemen hè... niet goed kunnen volgen door de drukt, maar goed, motortje loopt dus weer/nog?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen weer opbouwen voor maandag![]()
Morgenmiddag even op de bok opwarmen tot graadje of 50, kijken of die z'n water binnen houd enzo![]()
Ja kop eraf gehad en ziet er allemaal nog ok uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je had wat problemen hè... niet goed kunnen volgen door de drukt, maar goed, motortje loopt dus weer/nog?
tsjees had niet verwacht dat je ook een meeloper zou wordem achter de schermen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat topic achter de schermen kon dan ook NIET door de beugel TF. Had ik nooit achter je gezocht....
trein enzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er weer vandoor, ben nu veel te kwaad om te fokken....
stel gekontkus achter de schermen waar je misselijk van wordt, en oooh we als je iets van zegt want dan wordt je account gebannedquote:
Ach, gekontkus heb je overal, moet je je niet al te druk om maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:43 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
stel gekontkus achter de schermen waar je misselijk van wordt, en oooh we als je iets van zegt want dan wordt je account gebanned![]()
Alles is hier mogelijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
het is gewoon een relletje in scene gezet, wedden?![]()
![]()
Bo-wlingquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
![]()
leuke geintjes danquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
![]()
Ja eerst motten we happenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
![]()
Hun liever als ik jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
Deze aflevering van Top Gear blijft leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |