ga werken, dan haal je de 13 weken ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga maar niet in de bijstand, je hebt tegenwoordig geeneens 52 weken vakantie meer
Arme Hugo....quote:
ik had 4 weken vakantiein de bijstandquote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga maar niet in de bijstand, je hebt tegenwoordig geeneens 52 weken vakantie meer
Ik vind 13 weken (situatie nu blijkbaar) best veel eigenlijk, houdt in dat je dan in het buitenland mag vertoeven/geen sollicitatie-plicht hebt ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had 4 weken vakantiein de bijstand(waarvan maar 3 gebruik, en dat in die hete zomer van vorig jaar, knap van mij he?
)
je mag verteoven op een 4 wkeen vooraf in tweevoue dschriftelijk opgegeven adres (ook als je thusi blijftquote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind 13 weken (situatie nu blijkbaar) best veel eigenlijk, houdt in dat je dan in het buitenland mag vertoeven/geen sollicitatie-plicht hebt ofzo?
Twee mannen in een zwarte lange leren jas met notitieblok die je huiskamer in gluren?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag verteoven op een 4 wkeen vooraf in tweevoue dschriftelijk opgegeven adres (ook als je thusi blijft!), geen sollicitatieplicht, maar dat word toch niet op weekbais bekeken dus dat zegt niks, geen afspraken met instanties, geen onverwachte huisbezoeken, en je word in die 4 weken niet tewerkgesteld.
nee ze bellen aan en je bent verplicht ze binnen te latenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Twee mannen in een zwarte lange leren jas met notitieblok die je huiskamer in gluren?
hugo n... en b... commercequote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Hugster het volgende:
HNB Commerce LLC
501 Silverside Road, Ste 82
Wilmington
County of New Castle, Delaware
33,33% eigenaar
Nikki Bas, naam van de holding waar we verder niet echt mee naarbuiten gaan. Alle stores zullen hun eigen naam dragen.quote:
de muggen van mn kentekenplaat aflikken.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:28 schreef Alfisti het volgende:
Wat doet dat wandelende poestkatoen rondom je auto?
Ik ken dat ja, van die holdings met volledig onnavolgbare namenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nikki Bas, naam van de holding waar we verder niet echt mee naarbuiten gaan. Alle stores zullen hun eigen naam dragen.
Stiens - Vrouwenparochie - St Anna - St Jabik - Mooie Paal - Minnertsga - Tzummarum - Oosterbierum - Sexbierum - Pietersbierum - Halringen Haven - zeedijk - Westhoek - Oude Bildtdijk - Nije Altoenae - Oude Leije - Vrouwbuurtstermolen - Stiensquote:Op donderdag 5 april 2007 21:32 schreef Paladijn het volgende:lexxx, ff rondje langs de noordkust gedaan?
[afbeelding]
is geniaal
Geen flauw idee. Goede vrijdag markt, terrasjes doen, mensen kijken, bier drinken,quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:09 schreef Traband het volgende:
Wat moet je in Deventer?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:31 schreef ook_gek het volgende:
in zo een vakantie huisje zitten of zo maar ik ga morgen avond weer terug
Prive toegang?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1006653
vandaag is een zwarte dag in de geschiedenis van PTA
Je hebt ijsmeis opgegeven als mod omdat ze eindelijk bekend heeft man te zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1006653
vandaag is een zwarte dag in de geschiedenis van PTA
Euh, nee, ik heb een paar dagen geleden al ieman anders voorgedragen als mijn opvolgerquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt ijsmeis opgegeven als mod omdat ze eindelijk bekend heeft man te zijn?
Zolang je mijn naam maar niet genoemd hebtquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, nee, ik heb een paar dagen geleden al ieman anders voorgedragen als mijn opvolger
Ik heb jou naam niet genoemd, en ik ga niet stoppenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je mijn naam maar niet genoemd hebt
Maar ff serieus, waarom ga je stoppen?
Het F1 avontuur wordt dan ook niet betaald door spyker, maar door investeerders...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe lang zal het duren dat spyker failiet is?![]()
Die dachten "even" aan de formule 1 mee te gaan doen![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb jou naam niet genoemd, en ik ga niet stoppen
Dat hebben je wollige vriendjes toch al gedaan?quote:
die hebben en heel deel van de muggen opgegeten jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat hebben je wollige vriendjes toch al gedaan?
Die van mij is nu alweer ranzig vies
Voor het eerst in 3,5 jaar dat het is gebeurdquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:01 schreef BoJo het volgende:
gaat er nog iemand gewoon vertellen wat er aan de hand is?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor het eerst in 3,5 jaar dat het is gebeurd
Watskeburt, vertel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voorlopig staat de naam Spyker op die auto.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het F1 avontuur wordt dan ook niet betaald door spyker, maar door investeerders...
Ik denk dattie die nu aan het eten isquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat hebben je wollige vriendjes toch al gedaan?
typische Nederlandse mentaliteit, het ligt altijd aan alles en iedereen behalve aan hun zelf.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voorlopig staat de naam Spyker op die auto.
En gaan ze zitten janken tegen andere teams omdat ze het niet kunnen winnen.
niet grappig idd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
En URL's plaatsen waar alleen mods kunnen komen heeft natuurlijk helemaal geen zin![]()
Idd, als nieuw team zou ik me mooi gedeist houden en respect proberen te winnen bij andere teams het 1e jaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
typische Nederlandse mentaliteit, het ligt altijd aan alles en iedereen behalve aan hun zelf.
Da's idd zoquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
En URL's plaatsen waar alleen mods kunnen komen heeft natuurlijk helemaal geen zin![]()
En vervolgends vertrekkenquote:
TF stopt met modden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg jij het me maar, ik kan iig niet meer inloggenquote:
ja belachelijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:45 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
zeg jij het me maar, ik kan iig niet meer inloggenen alexxxxx post die ene link
![]()
fijn dat er ook iets gemeld wordt oid![]()
WTF man !?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
volgens mij verplicht oid![]()
met ThaFreak kan ik iig niet meer inloggen![]()
Morgen weer opbouwen voor maandagquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gewoon "negeren"![]()
hoe is het met je kart?
Je had wat problemen hè... niet goed kunnen volgen door de drukt, maar goed, motortje loopt dus weer/nog?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen weer opbouwen voor maandag![]()
Morgenmiddag even op de bok opwarmen tot graadje of 50, kijken of die z'n water binnen houd enzo![]()
Ja kop eraf gehad en ziet er allemaal nog ok uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je had wat problemen hè... niet goed kunnen volgen door de drukt, maar goed, motortje loopt dus weer/nog?
tsjees had niet verwacht dat je ook een meeloper zou wordem achter de schermen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat topic achter de schermen kon dan ook NIET door de beugel TF. Had ik nooit achter je gezocht....
trein enzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er weer vandoor, ben nu veel te kwaad om te fokken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |