Je hebt ijsmeis opgegeven als mod omdat ze eindelijk bekend heeft man te zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1006653
vandaag is een zwarte dag in de geschiedenis van PTA
Euh, nee, ik heb een paar dagen geleden al ieman anders voorgedragen als mijn opvolgerquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt ijsmeis opgegeven als mod omdat ze eindelijk bekend heeft man te zijn?
Zolang je mijn naam maar niet genoemd hebtquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, nee, ik heb een paar dagen geleden al ieman anders voorgedragen als mijn opvolger
Ik heb jou naam niet genoemd, en ik ga niet stoppenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je mijn naam maar niet genoemd hebt
Maar ff serieus, waarom ga je stoppen?
Het F1 avontuur wordt dan ook niet betaald door spyker, maar door investeerders...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe lang zal het duren dat spyker failiet is?![]()
Die dachten "even" aan de formule 1 mee te gaan doen![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb jou naam niet genoemd, en ik ga niet stoppen
Dat hebben je wollige vriendjes toch al gedaan?quote:
die hebben en heel deel van de muggen opgegeten jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat hebben je wollige vriendjes toch al gedaan?
Die van mij is nu alweer ranzig vies
Voor het eerst in 3,5 jaar dat het is gebeurdquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:01 schreef BoJo het volgende:
gaat er nog iemand gewoon vertellen wat er aan de hand is?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor het eerst in 3,5 jaar dat het is gebeurd
Watskeburt, vertel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor het eerst in 3,5 jaar dat het is gebeurd
Voorlopig staat de naam Spyker op die auto.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het F1 avontuur wordt dan ook niet betaald door spyker, maar door investeerders...
Ik denk dattie die nu aan het eten isquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat hebben je wollige vriendjes toch al gedaan?
typische Nederlandse mentaliteit, het ligt altijd aan alles en iedereen behalve aan hun zelf.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voorlopig staat de naam Spyker op die auto.
En gaan ze zitten janken tegen andere teams omdat ze het niet kunnen winnen.
niet grappig idd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
En URL's plaatsen waar alleen mods kunnen komen heeft natuurlijk helemaal geen zin![]()
Idd, als nieuw team zou ik me mooi gedeist houden en respect proberen te winnen bij andere teams het 1e jaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
typische Nederlandse mentaliteit, het ligt altijd aan alles en iedereen behalve aan hun zelf.
Da's idd zoquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
En URL's plaatsen waar alleen mods kunnen komen heeft natuurlijk helemaal geen zin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |