quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef BeeDee het volgende:
Of ik nog ga posten in de volgende delen is zeer de vraag![]()
quote:
's morgens lucky!quote:
nog geen ernstige gelukkig.. gisteren wel eentje overleden.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:49 schreef lucky_m3 het volgende:
nog ernstige patienten vandaag djarum ?
alle modjes liggen nog lekker in hun bedjequote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef lucky_m3 het volgende:
moet deze onderhand niet sticky worden?
Thx !quote:Op woensdag 4 april 2007 11:23 schreef lucky_m3 het volgende:
geeft niks hoor, doe het graag voor je![]()
Maar ben blij dat je nog wel post![]()
Gisteren wat veel biertjes op?
whehe, komt me idd bekend voorquote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Thx !![]()
Ze smaakten wel jade melancholie wil dan wel eens toeslaan
![]()
Als ik het allemaal een beetje uitgevogeld en onder de knie heb, dan is die kans wel aanwezigquote:
Moggûh Djarumquote:Op woensdag 4 april 2007 11:27 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, komt me idd bekend voor
's morgens btw!
en, hoofdpijn?
Lijkt me leuk,quote:Op woensdag 4 april 2007 11:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ik het allemaal een beetje uitgevogeld en onder de knie heb, dan is die kans wel aanwezig![]()
jeweetzquote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef RickoKun het volgende:
het is tijd voor een JOOOOOOOOOOHHHNNNNNNN playah blackehhhh!!111eins
haha, iedereen is druk met eten makenquote:
credits gaan helaas naar rickokun.. komt uit zijn foboquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
BeeDee wilde gewoon testen of het rokershoekje gemist zou worden.
Toch, BeeDee?
Shit ik wou dat mijn kamertje zo groot wasquote:Op woensdag 4 april 2007 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
Voor de studenten onder ons die op klein kamertje zitten. Tof.
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:21 schreef maaike1987 het volgende:
Ga nu lekker genieten van mijn davidoff menthol![]()
je krijgt griep denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Net gewoon frontpage berichten zitten lezen, wat is er mis met mij?
joe geet deudquote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Net gewoon frontpage berichten zitten lezen, wat is er mis met mij?
ideetjes aan het opdoen voor de zomer?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gezelligik ben baywatch the video aan t kijken
![]()
check jouw painting skillszquote:
loop waarschijnlijk achter, maarreeee nieuwe avatar?quote:
ik ben dus al een uur naar dat ding aan het staren maar kan niet ontdekken wat het is (ik slaap al half)quote:Op woensdag 4 april 2007 22:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
loop waarschijnlijk achter, maarreeee nieuwe avatar?![]()
truste tezzquote:Op woensdag 4 april 2007 22:49 schreef Tezz het volgende:
ja ik ga naar bed hoor. Saaie boel hier.
volgens mij is het:quote:Op woensdag 4 april 2007 22:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben dus al een uur naar dat ding aan het staren maar kan niet ontdekken wat het is (ik slaap al half)
ik weet van niksquote:Op woensdag 4 april 2007 23:11 schreef -skippybal- het volgende:
Of gewoon laten staan en net doen of we nergens van afweten net als al die ander unbelievers
Nee, maar wel die van mij.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:40 schreef Djarum het volgende:
dit is toch niet al de lapo van deze avond he?
niettusquote:
En daar ben ik helemaal niet blij mee........pffff.............IK WIL TERUG NAAR BEDquote:
werk ze.. Ik wil ook weer terug naar bed maar moet zo ook werkenquote:Op donderdag 5 april 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
En daar ben ik helemaal niet blij mee........pffff.............IK WIL TERUG NAAR BED![]()
maar ik moet werken.
Awww....quote:Op donderdag 5 april 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
En daar ben ik helemaal niet blij mee........pffff.............IK WIL TERUG NAAR BED![]()
maar ik moet werken.
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:25 schreef maaike1987 het volgende:
geen mensen meer hier die roken??
Ik ga nu lekker genieten van mijn ochtendpeukie![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef lucky_m3 het volgende:
Hard aan roken toe![]()
![]()
![]()
We hebben ons eerste huisje![]()
![]()
![]()
Dicht bij een winkelcentrum, Bovenste verdieping, nu even wachten op de sleutel en we kunnen gaan behangen enzo![]()
feli man!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef lucky_m3 het volgende:
Hard aan roken toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dicht bij een winkelcentrum, Bovenste verdieping, nu even wachten op de sleutel en we kunnen gaan behangen enzo![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef lucky_m3 het volgende:
Hard aan roken toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en stiekem toch weer elke avond die duim in je mond hequote:
Nee, ik ben zo iemand die kickt op touwtjes enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef Djarum het volgende:
[..]
en stiekem toch weer elke avond die duim in je mond he![]()
touwtjes? wat bind je daar dan mee af?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo iemand die kickt op touwtjes enzo
Kan! Of misschien weet niet iedereen het te vinden!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef oranjekoek het volgende:
Ja, het is niet zoveel meer hier, zou dat door het weer komen?
ja gezellig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
Zo eens ff rookpauze houden..
Jij bent altijd maar aan het poetsen! Gisteren hadden we een potgrondaktievan de PSZ, de persoon waarmee ik het samen zou doen is niet op komen dagen dus ik moest het alleen klarenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kan! Of misschien weet niet iedereen het te vinden!
Ik ben lekker vrij vandaag, maar man en dochter ook, dus weinig FOK!-en vandaag....Man en dochter zijn samen weg nu, dus ik kan eigenlijk niets anders dan poetsen, want als ze terug komen zal dat wel niet meer gaan lukken...Nou ja. De tuindeuren staan open, de radio staat hard en de ramen heb ik al gewassen dus.....
hahaha, nee ik ben eigenlijk alleen op vrijdag aan het poetsen, da's namelijk mijn vrije dag! (dus tja, van 'vrij' is dan ook niet echt sprake maar goed).quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij bent altijd maar aan het poetsen! Gisteren hadden we een potgrondaktievan de PSZ, de persoon waarmee ik het samen zou doen is niet op komen dagen dus ik moest het alleen klaren. Straks moet ik de peuterspeelzaal nog poetsen. Ze houden ons wel bezig daar zeg!
heeeeeerlijk! Ik heb net ff stiekum met mijn dochter een middagdutje gedaan! Ook heerlijk.......quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef Djarum het volgende:
's morgens![]()
lekker de halve dag verslapen![]()
nu maar eens even ontbijten![]()
Ja dat moeten wij ook! Maar ik betaal maar 20 euro.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha, nee ik ben eigenlijk alleen op vrijdag aan het poetsen, da's namelijk mijn vrije dag! (dus tja, van 'vrij' is dan ook niet echt sprake maar goed).
Wij moesten op de PSZ ook altijd speelgoed mee naar huis nemen om schoon te maken. Dan betaal je gvd 50 euro per maand en dan moet je nog poetsen ook!
Hallo BeeDee! Ik ga lekker slapen, mijn hele lijf doet pijn van het sjouwenquote:
ja, ik weet wat voor een gedoe het is om alles klaar te maken om te gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:45 schreef lucky_m3 het volgende:
Hoihoi,
sorry dat ik gisteren niet meer reageerde, maar mijn meiske en ik zijn druk bezig gegaan met alle shit te kopen.
We zijn ineens super hyper gek genoegTapijt en laminaat uizoeken, verf en behang, banken. eigenlijk alles behalve keuken shit ,kleding
en huisdieren, Veel te doen dus, dus waarschijnlijk ben ik wat vaker afwezig, maar goed, jullie zullen wel horen hoe t loopt, en misschien idd een foto verslag
![]()
nee QB vindt het saai hier.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:08 schreef Djarum het volgende:
volgens mij is Queen_bee gestopt met roken![]()
Mogguh.quote:
Goeiemiddag !quote:Op zaterdag 7 april 2007 07:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee QB vindt het saai hier.
En goedemorgen allemaal !![]()
beterschapquote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
Au.![]()
Heb m'n knie onwijs hard gestoten tegen de punt van m'n broertje z'n bed.![]()
Nu kan ik er met moeite nog op lopen, dacht eerst zo van, "M'n knieschijf is gebroken gek, jeweets"
Maar hij doet nu echt goed pijn.![]()
Als ik erop ga staan kan ik echt een mega grote bult in m'n knie voelen zitten, kan 'm amper nog scharnieren zonder pijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Pwnd door een bed.![]()
![]()
![]()
![]()
Danku.quote:
Uiterst enerverend, me dunkt.quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Danku.
Echt, die pijn!![]()
Ik hinkelen naar 't bed van pa en ma, om daar op te liggen, aka rollen van de pijn kon dus seriesu niet stilliggen, voor een kwartier ofzo.![]()
Lag daarzo gewoon luidkreunend van de pijn, raam open, onderhand denkend wat ze buiten denken...![]()
![]()
klinkt goedquote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Danku.
Echt, die pijn!![]()
Ik hinkelen naar 't bed van pa en ma, om daar op te liggen, aka rollen van de pijn kon dus seriesu niet stilliggen, voor een kwartier ofzo.![]()
Lag daarzo gewoon luidkreunend van de pijn, raam open, onderhand denkend wat ze buiten denken...![]()
![]()
Afgelopen zaterdag lekker naar de gammel gegaan, voor latex om de plafonds te doen, huis is redelijk uitgerookt door voorgangers, alles is er echt ranzig geelterwijl het eens sprankelend wit moet zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, ik weet wat voor een gedoe het is om alles klaar te maken om te gaan verhuizen.
ach, als je eenmaal klaar bent is het alleen maar leuk![]()
succes iig!![]()
Nee dank je, Huisdieren heb ik al, maar meer dan hagedissen en gifkikkers hoef ik echt niet.quote:Op maandag 9 april 2007 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Nu nog een kind en een labrador en het plaatje is compleet.
Iedereen zo zijn hobby he, jij kinderen, ik kikkersquote:Op maandag 9 april 2007 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet je met zulk ongedierte.
Paus Benedictus pwnd jeweets.
quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn hobby kinderen, ben je niet helemaal goed bij je hoofd.
quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 09:51 schreef Tezz het volgende:
Oe! Een dikke knie! Sexy!
verbouwing begint donderdag, maar de voorbereiding gaat wel lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 09:14 schreef Tezz het volgende:
heej lucky hoe gaat het met de verbouwing??
Ik ga zo maar eens een lekker paasontbijtje maken!
ik vind het gewoon sneu voor je ! (is dat ook goed)quote:Op maandag 9 april 2007 09:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik raad je aan eind vorige pagina te lezen over wat er met mij gebeurt is.![]()
Dan kan je me daarna uberhard uitlachen of zielig vinden, of een combi daarvan of iets heul anders.![]()
spannend he........quote:Op maandag 9 april 2007 11:29 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
verbouwing begint donderdag, maar de voorbereiding gaat wel lekker![]()
Eerste keer dat ik offi ga samen wonen, eerder eens een vriendin gehad die ook in een studentenkot woonde, maar dat was niet officieel, had zelf geen woonruimte in die stad en was wel elke dag zo ongeveer bij der.quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
spannend he........
Is het ook de eerste keer samenwonen? (of deed je dat al of woon je alleen)
quote:Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hij woonde al samen met ongedierte [afbeelding].
Je hebt idd het volste recht ze smerig te vinden, iedereen zo zijn ding hequote:Op maandag 9 april 2007 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het maar smerige beesten lucky_m3, hoe mooi ze er ook uit zien.
Goed terras weer trouwens.
pfff kreeg er de rillingen van! Ze zijn schitterend hoor, daar niet van, maar ik vind het maar eng! Heb je ook gifkikkers?quote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Je hebt idd het volste recht ze smerig te vinden, iedereen zo zijn ding he
Misschien een idee ze eens te proeven, ze zijn niet alleen mooi, maar kikkerbilletjes zijn ook nog heel lekker![]()
![]()
7 soorten momenteel, maar geen echt giftige.quote:Op maandag 9 april 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
pfff kreeg er de rillingen van! Ze zijn schitterend hoor, daar niet van, maar ik vind het maar eng! Heb je ook gifkikkers?
maar maar maar (rilling rilling) wat doen die gifkikkers dan? Bijten ze of zo? Of hoe werkt dat?quote:Op maandag 9 april 2007 19:53 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
7 soorten momenteel, maar geen echt giftige.
In nederland noemen we de bekendste gekleurde kikker uit midden amerika de gifkikker, maar als je kijkt, zie je oa 2 kikkers in het lijstje staan, die terriblis en lugubris heten, en dat zijn de echte giftige jongens.
Die van mij kan je in principe zo in je hand houden zonder om te vallen, de twee hier boven gehouden raad ik af![]()
Dus echt giftig zijn ze niet, en ze fluiten heel mooi![]()
ssshht ik vind dat interessantquote:Op maandag 9 april 2007 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
Welkom bij Animal Planet.
nou ben ik jaloersquote:
zitten in een paludarium, das een terrarium waar tot 50% water in staat(in opp), gewoon goed afgesloten.quote:Op maandag 9 april 2007 20:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
maar maar maar (rilling rilling) wat doen die gifkikkers dan? Bijten ze of zo? Of hoe werkt dat?
klote dat je r nog steeds last van hebt, al had ik t helaas al gegoktquote:Op maandag 9 april 2007 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet er nu niet aan denken on met die knie van mij een halve dag door 't bos te lopen.
Ik heb hem weer live mogen aanschouwen zeikerdquote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef lucky_m3 het volgende:
kan me niet voorstellen op paasdag, maar feli
sorryquote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb hem weer live mogen aanschouwen zeikerd![]()
.
T was geloof ik t enige wat ik kon antwoordenquote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg mag je quoten uit PM's, wat lucky_m3 mij zojuist stuur kan niet door de beugel? Het voelt als een dolksteek in mijn rug.
Gij HEIDEN!quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb onvoldoende Chesterfields meegenomen, nu rook ik Marlboro..
Nederlandse sigaretten waren in trek..quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gij HEIDEN!
De enige mede-chesterfield roker hier in het topic en nu ga je vreemd.........![]()
![]()
en dat moet je fijn zo houden!quote:
Vooralsnog helemaal clean.quote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
en dat moet je fijn zo houden!
Het kost tering veel geld en alles stinkt !
Wat trok jou naar deze SC toe danquote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vooralsnog helemaal clean.![]()
Heb al omg veel peukjes en joints aangeboden gekregen, en lekkah nog nooit geprobeert, stoer ben ik he?![]()
Beetje de leger des heils uithangen héquote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vooralsnog helemaal clean.![]()
Heb al omg veel peukjes en joints aangeboden gekregen, en lekkah nog nooit geprobeert, stoer ben ik he?![]()
Om lekker te SCen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat trok jou naar deze SC toe dan.
oe ja, vreselijk!quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik bied eigenlijk nooit peuken aan, mensen die roken hebben hun eigen peuken wel bij, vrienden weten dat ze mogen pakken. Aan gelegenheids rokers heb ik een broertje dood. Dat zijn net van die daklozekrant verkopers, je geeft ze geld maar je krijgt er een krantje dat niemand leest voor terug.
Bij het stappen roken ze niet van mij, ze zitten dan altijd in mijn broekzak. Het is enkel op terrasjes, of het thuiszitten bij elkaar als ze op tafel liggen. Ik ben daar op zulke momenten net zo schuldig aan.quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
oe ja, vreselijk!
Ik heb ook wel vrienden die gewoon zonder enige schaamte een half pakje peuken van me oproken als we uit zijn of zo. En het is niet dat ik het niet kan missen ofzo, maar ik vind het oervervelend als ik zelf halverwege de avond zonder siga's zit terwijl ik toch echt met een vol pakje de deur uit ging. Argh. Vreselijk. En dan zo zeggen: "je krijgt volgende week terug" . Ja gvd, daar heb ik nu niets aan he!
Ik doe het zelf nooit! Echt niet! Zelfs niet als ik zonder zit (wat dus op voornoemde momenten wel eens voorkomt). Dan rook ik een shaggie van mijn man (da's anders he) of ik ga nieuwe halen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij het stappen roken ze niet van mij, ze zitten dan altijd in mijn broekzak. Het is enkel op terrasjes, of het thuiszitten bij elkaar als ze op tafel liggen. Ik ben daar op zulke momenten net zo schuldig aan.
met jou kan ik praten!quote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ik vraag zelf ook haast nooit aan anderen, vind het een beetje genant zelfs om dat te doen.... net een verslaafde zonder geld!
ik ben het er niet mee eens. Het lijkt namelijk wel of mijn pakje ALTIJD vooraan ligt, waar ik ook zit of sta. Ik ben steevast rond middernacht door mijn peuken heen en hoewel ik een stevige roker ben rook ik zelf echt geen 25 peuken in 3 uur tijd op hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ach op zulke gelegenheden liggen ze voor het pakken, er slingeren tal pakjes over tafel. Daar moet je niet voor hoeven opstaan.
heb dat ook gehad tijdens stappen, toen over gestapt op van nelle export, en ik was van 90% van die gasten af.quote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben het er niet mee eens. Het lijkt namelijk wel of mijn pakje ALTIJD vooraan ligt, waar ik ook zit of sta. Ik ben steevast rond middernacht door mijn peuken heen en hoewel ik een stevige roker ben rook ik zelf echt geen 25 peuken in 3 uur tijd op hoor.
hahaha dat is nou ook altijd aan de hand met mijn pakje. en vreemd genoeg heb ik zelf aan het eind van de avond ook geen aansteker meer!quote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben het er niet mee eens. Het lijkt namelijk wel of mijn pakje ALTIJD vooraan ligt, waar ik ook zit of sta. Ik ben steevast rond middernacht door mijn peuken heen en hoewel ik een stevige roker ben rook ik zelf echt geen 25 peuken in 3 uur tijd op hoor.
Ja maar ik rook het liefst een chesterfieldje. En ik ga echt geen shag roken alleen omdat er goedkope lui rond mij heen zwermen af en toe. Dan maar een keer extra naar de automaat.....quote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
heb dat ook gehad tijdens stappen, toen over gestapt op van nelle export, en ik was van 90% van die gasten af.
owja, bietsen op werk is wel wederzeids
Nee , ik sta niet in de OP-foto, twijfel ook sterk of ik dat ga doen, is maaike eigenlijk al toegevoegd? Die had laatst toch een foto geplaatst voor in de OP?quote:Op maandag 9 april 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
lucky, sta jij trouwens in de OP bij die foto's. Ik niet voordat je het vraagt en enge ideeën krijgt.
Dan doe je t toch via je hotmail, bij mij werkte dat gewoonquote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
jaja ik werk er aan hoor! kon nooit eerder lid worden omdat ik direct adsl had van kpn zonder email adres![]()
Bij mij momenteel nog eerder zoiets als privequote:Op maandag 9 april 2007 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik neem daar niet eens de moeite voor, te lui enzo..
Vreemd, ben pas weer een maand actief, maar misschien heeft het te maken met dat adres al bekend was, maar mij hoor je niet klagen, vind het zalig, zo'n klaagbaak na het werkenquote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
nee dat kon niet, het mocht geen hotmail of gmail adres zijn!
Zeelandquote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef lucky_m3 het volgende:
Waar woon je ook alweer Ludo? randstad of uithoek?
Ach ze hebben r blijkbaar al internetquote:
Die leeftijd heb ik nog niet bereikt, wel lekker dicht bij het strandquote:Op maandag 9 april 2007 22:58 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ach ze hebben r blijkbaar al internet![]()
![]()
wel mooie omgeving om te wandelen enzo
Misschien wel eens gehoord van Proto?quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die leeftijd heb ik nog niet bereikt, wel lekker dicht bij het strand.
Proto is een wandel tocht door cjv enzo, die in rockanje vroeger werd gehouden, volgens miuj nog steeds.quote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Proto als in Hatti?
de afsluiting in de kerk leek toen ook geheel niet op een dienst, zelf geloof ik niet, maar vrienden van me wel , en ik heb me nooit ge-ergerd aan het christelijke gehalte van de dienst, snoep werd die dag ook toegestaan.quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
haha klinkt wel leuk idd. alleen de afsluiting hadden ze weg mogen laten![]()
Lijkt me totaal niets, campings, vroeg op, dienst bijwonen, wandelen en spelletjes is niets voor mij.quote:Op maandag 9 april 2007 23:24 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Proto is een wandel tocht door cjv enzo, die in rockanje vroeger werd gehouden, volgens miuj nog steeds.
Vrijdag gezellig met zijn alle drinkenzuipen op de camping, zaterdag heel vroeg op(geloof 700) en wandelen met spelletjes en shit.
sávonds weer zuipen en zondag kansloos een dienst in de kerk met een kop die ontploft van de hoofdpijn![]()
Altijd erg gezellige sweer
Misschien ben je r te oud voorquote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me totaal niets, campings, vroeg op, dienst bijwonen, wandelen en spelletjes is niets voor mij.
Logische conclusie toch, zeeland en naar de paus toequote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Dat ik bij de paus was wil niet zeggen dat ik kerkelijk ben, maar als je rondt deze dagen daar bent, het een soort ritueel is geworden daar bij pasen aanwezig te zijn, ga je gewoon.
Ik bedenk me net dat Zeeland weer een verkeerd beeld kan schetsen.
Mooiste bij jehova's is dat ze een moeilijke vragen boekje bij zich dragen, naar ik heb gehoordquote:Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ah ok is het zoiets. maar goed inderdaad beter dat ze het niet door je strot willen douwen. dat vind ik zo erg! kwam nog laatst zo'n jehova getuige tegen, die kunnen lullen zeg!
hahaha nouenof dat ze boekjes bij zich hebben. wilde ze eerst zo'n tijdschrift aan me slijten, maar ik zei dat ik geen tas bij me had. dus haar tas word opengeritst en er komt een miniatuurversie van dat boekje tevoorschijn.quote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Mooiste bij jehova's is dat ze een moeilijke vragen boekje bij zich dragen, naar ik heb gehoord![]()
kep griffo's liever liggend dan bekerendquote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, Zeeland en het geloof. Er lopen hier in die dorpjes nogal wat griffo's.
Jeugdsentiment, vroeger zo vaak gepest. Op de basisschool, een vriendje van mij woonde aan een weg waar ze eerst altijd voorbij kwamen en wij met knikkers gooien enzoquote:Op maandag 9 april 2007 23:49 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
kep griffo's liever liggend dan bekerend
wacht ook op antwoord maaikequote:Op maandag 9 april 2007 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Love is knuffelen als in liefde is.. ?
had vroeger griffo's als buren, ze waren heel aardig. Alleen de kids misten veel in hun jeugd, ze mochten niet eens de Duck en andere kwaliteits kinderbladen lezenquote:Op maandag 9 april 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, vroeger zo vaak gepest. Op de basisschool, een vriendje van mij woonde aan een weg waar ze eerst altijd voorbij kwamen en wij met knikkers gooien enzo.
Dat vind ik zulke rare dingen van die mensen.... dat is toch zielig voor die kinderenquote:Op maandag 9 april 2007 23:54 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
had vroeger griffo's als buren, ze waren heel aardig. Alleen de kids misten veel in hun jeugd, ze mochten niet eens de Duck en andere kwaliteits kinderbladen lezen![]()
![]()
daarom mochten ze stiekem onze ducks enzo lezenquote:Op maandag 9 april 2007 23:56 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dat vind ik zulke rare dingen van die mensen.... dat is toch zielig voor die kinderen![]()
Ja dat verbaasd me niks, als je nooit wat mag dan ga je natuurlijk helemaal los zodra je daar de kans voor krijgt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Naar wat ik heb gehoord zijn die feestjes van griffo's grote hoerenparty's. Mijn oud bazin van toen ik nog in de horeca werkte vertelde wel eens verhalen. Zij had een café en dat wilde ze afhuren, nou geregeld geen alcohol zou er geschonken worden etc. Ze worden afgezet door hun ouders en de flessen bacardi e.d. kwamen te voorschijn. Vervolgens liepen er steeds stelletjes weg naar buiten. Ook was het drankhok buiten, daar lagen nog enkele stelletjes te neuken.
nee klopt, een beetje het rokershoekje volbaggeren met je troep..quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:53 schreef Djarum het volgende:
ik denk dat het baggeren mij niet ten dank wordt afgenomen..
shit zeg, wist niet dat je kwaad werd.. ben al weg hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
nee klopt, een beetje het rokershoekje volbaggeren met je troep..
sodemieter op man kneus![]()
STAKKER?!?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
shit zeg, wist niet dat je kwaad werd.. ben al weg hoor..
STAKKER
ben al weg hoor... shit zeg...quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
STAKKER?!?!
je moeder is een stakker gast!
pleur op uit het rokershoekje en laat iemand anders de lapo hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |