Kan! Of misschien weet niet iedereen het te vinden!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef oranjekoek het volgende:
Ja, het is niet zoveel meer hier, zou dat door het weer komen?
ja gezellig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
Zo eens ff rookpauze houden..
Jij bent altijd maar aan het poetsen! Gisteren hadden we een potgrondaktievan de PSZ, de persoon waarmee ik het samen zou doen is niet op komen dagen dus ik moest het alleen klarenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kan! Of misschien weet niet iedereen het te vinden!
Ik ben lekker vrij vandaag, maar man en dochter ook, dus weinig FOK!-en vandaag....Man en dochter zijn samen weg nu, dus ik kan eigenlijk niets anders dan poetsen, want als ze terug komen zal dat wel niet meer gaan lukken...Nou ja. De tuindeuren staan open, de radio staat hard en de ramen heb ik al gewassen dus.....
hahaha, nee ik ben eigenlijk alleen op vrijdag aan het poetsen, da's namelijk mijn vrije dag! (dus tja, van 'vrij' is dan ook niet echt sprake maar goed).quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij bent altijd maar aan het poetsen! Gisteren hadden we een potgrondaktievan de PSZ, de persoon waarmee ik het samen zou doen is niet op komen dagen dus ik moest het alleen klaren. Straks moet ik de peuterspeelzaal nog poetsen. Ze houden ons wel bezig daar zeg!
heeeeeerlijk! Ik heb net ff stiekum met mijn dochter een middagdutje gedaan! Ook heerlijk.......quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef Djarum het volgende:
's morgens![]()
lekker de halve dag verslapen![]()
nu maar eens even ontbijten![]()
Ja dat moeten wij ook! Maar ik betaal maar 20 euro.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha, nee ik ben eigenlijk alleen op vrijdag aan het poetsen, da's namelijk mijn vrije dag! (dus tja, van 'vrij' is dan ook niet echt sprake maar goed).
Wij moesten op de PSZ ook altijd speelgoed mee naar huis nemen om schoon te maken. Dan betaal je gvd 50 euro per maand en dan moet je nog poetsen ook!
Hallo BeeDee! Ik ga lekker slapen, mijn hele lijf doet pijn van het sjouwenquote:
ja, ik weet wat voor een gedoe het is om alles klaar te maken om te gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:45 schreef lucky_m3 het volgende:
Hoihoi,
sorry dat ik gisteren niet meer reageerde, maar mijn meiske en ik zijn druk bezig gegaan met alle shit te kopen.
We zijn ineens super hyper gek genoegTapijt en laminaat uizoeken, verf en behang, banken. eigenlijk alles behalve keuken shit ,kleding
en huisdieren, Veel te doen dus, dus waarschijnlijk ben ik wat vaker afwezig, maar goed, jullie zullen wel horen hoe t loopt, en misschien idd een foto verslag
![]()
nee QB vindt het saai hier.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:08 schreef Djarum het volgende:
volgens mij is Queen_bee gestopt met roken![]()
Mogguh.quote:
Goeiemiddag !quote:Op zaterdag 7 april 2007 07:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee QB vindt het saai hier.
En goedemorgen allemaal !![]()
beterschapquote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
Au.![]()
Heb m'n knie onwijs hard gestoten tegen de punt van m'n broertje z'n bed.![]()
Nu kan ik er met moeite nog op lopen, dacht eerst zo van, "M'n knieschijf is gebroken gek, jeweets"
Maar hij doet nu echt goed pijn.![]()
Als ik erop ga staan kan ik echt een mega grote bult in m'n knie voelen zitten, kan 'm amper nog scharnieren zonder pijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Pwnd door een bed.![]()
![]()
![]()
![]()
Danku.quote:
Uiterst enerverend, me dunkt.quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Danku.
Echt, die pijn!![]()
Ik hinkelen naar 't bed van pa en ma, om daar op te liggen, aka rollen van de pijn kon dus seriesu niet stilliggen, voor een kwartier ofzo.![]()
Lag daarzo gewoon luidkreunend van de pijn, raam open, onderhand denkend wat ze buiten denken...![]()
![]()
klinkt goedquote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Danku.
Echt, die pijn!![]()
Ik hinkelen naar 't bed van pa en ma, om daar op te liggen, aka rollen van de pijn kon dus seriesu niet stilliggen, voor een kwartier ofzo.![]()
Lag daarzo gewoon luidkreunend van de pijn, raam open, onderhand denkend wat ze buiten denken...![]()
![]()
Afgelopen zaterdag lekker naar de gammel gegaan, voor latex om de plafonds te doen, huis is redelijk uitgerookt door voorgangers, alles is er echt ranzig geelterwijl het eens sprankelend wit moet zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, ik weet wat voor een gedoe het is om alles klaar te maken om te gaan verhuizen.
ach, als je eenmaal klaar bent is het alleen maar leuk![]()
succes iig!![]()
Nee dank je, Huisdieren heb ik al, maar meer dan hagedissen en gifkikkers hoef ik echt niet.quote:Op maandag 9 april 2007 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Nu nog een kind en een labrador en het plaatje is compleet.
Iedereen zo zijn hobby he, jij kinderen, ik kikkersquote:Op maandag 9 april 2007 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet je met zulk ongedierte.
Paus Benedictus pwnd jeweets.
quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn hobby kinderen, ben je niet helemaal goed bij je hoofd.
quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 09:51 schreef Tezz het volgende:
Oe! Een dikke knie! Sexy!
verbouwing begint donderdag, maar de voorbereiding gaat wel lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 09:14 schreef Tezz het volgende:
heej lucky hoe gaat het met de verbouwing??
Ik ga zo maar eens een lekker paasontbijtje maken!
ik vind het gewoon sneu voor je ! (is dat ook goed)quote:Op maandag 9 april 2007 09:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik raad je aan eind vorige pagina te lezen over wat er met mij gebeurt is.![]()
Dan kan je me daarna uberhard uitlachen of zielig vinden, of een combi daarvan of iets heul anders.![]()
spannend he........quote:Op maandag 9 april 2007 11:29 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
verbouwing begint donderdag, maar de voorbereiding gaat wel lekker![]()
Eerste keer dat ik offi ga samen wonen, eerder eens een vriendin gehad die ook in een studentenkot woonde, maar dat was niet officieel, had zelf geen woonruimte in die stad en was wel elke dag zo ongeveer bij der.quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
spannend he........
Is het ook de eerste keer samenwonen? (of deed je dat al of woon je alleen)
quote:Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hij woonde al samen met ongedierte [afbeelding].
Je hebt idd het volste recht ze smerig te vinden, iedereen zo zijn ding hequote:Op maandag 9 april 2007 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het maar smerige beesten lucky_m3, hoe mooi ze er ook uit zien.
Goed terras weer trouwens.
pfff kreeg er de rillingen van! Ze zijn schitterend hoor, daar niet van, maar ik vind het maar eng! Heb je ook gifkikkers?quote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Je hebt idd het volste recht ze smerig te vinden, iedereen zo zijn ding he
Misschien een idee ze eens te proeven, ze zijn niet alleen mooi, maar kikkerbilletjes zijn ook nog heel lekker![]()
![]()
7 soorten momenteel, maar geen echt giftige.quote:Op maandag 9 april 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
pfff kreeg er de rillingen van! Ze zijn schitterend hoor, daar niet van, maar ik vind het maar eng! Heb je ook gifkikkers?
maar maar maar (rilling rilling) wat doen die gifkikkers dan? Bijten ze of zo? Of hoe werkt dat?quote:Op maandag 9 april 2007 19:53 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
7 soorten momenteel, maar geen echt giftige.
In nederland noemen we de bekendste gekleurde kikker uit midden amerika de gifkikker, maar als je kijkt, zie je oa 2 kikkers in het lijstje staan, die terriblis en lugubris heten, en dat zijn de echte giftige jongens.
Die van mij kan je in principe zo in je hand houden zonder om te vallen, de twee hier boven gehouden raad ik af![]()
Dus echt giftig zijn ze niet, en ze fluiten heel mooi![]()
ssshht ik vind dat interessantquote:Op maandag 9 april 2007 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
Welkom bij Animal Planet.
nou ben ik jaloersquote:
zitten in een paludarium, das een terrarium waar tot 50% water in staat(in opp), gewoon goed afgesloten.quote:Op maandag 9 april 2007 20:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
maar maar maar (rilling rilling) wat doen die gifkikkers dan? Bijten ze of zo? Of hoe werkt dat?
klote dat je r nog steeds last van hebt, al had ik t helaas al gegoktquote:Op maandag 9 april 2007 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet er nu niet aan denken on met die knie van mij een halve dag door 't bos te lopen.
Ik heb hem weer live mogen aanschouwen zeikerdquote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef lucky_m3 het volgende:
kan me niet voorstellen op paasdag, maar feli
sorryquote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb hem weer live mogen aanschouwen zeikerd![]()
.
T was geloof ik t enige wat ik kon antwoordenquote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg mag je quoten uit PM's, wat lucky_m3 mij zojuist stuur kan niet door de beugel? Het voelt als een dolksteek in mijn rug.
Gij HEIDEN!quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb onvoldoende Chesterfields meegenomen, nu rook ik Marlboro..
Nederlandse sigaretten waren in trek..quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gij HEIDEN!
De enige mede-chesterfield roker hier in het topic en nu ga je vreemd.........![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |