je krijgt griep denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Net gewoon frontpage berichten zitten lezen, wat is er mis met mij?
joe geet deudquote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Net gewoon frontpage berichten zitten lezen, wat is er mis met mij?
ideetjes aan het opdoen voor de zomer?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gezelligik ben baywatch the video aan t kijken
![]()
check jouw painting skillszquote:
loop waarschijnlijk achter, maarreeee nieuwe avatar?quote:
ik ben dus al een uur naar dat ding aan het staren maar kan niet ontdekken wat het is (ik slaap al half)quote:Op woensdag 4 april 2007 22:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
loop waarschijnlijk achter, maarreeee nieuwe avatar?![]()
truste tezzquote:Op woensdag 4 april 2007 22:49 schreef Tezz het volgende:
ja ik ga naar bed hoor. Saaie boel hier.
volgens mij is het:quote:Op woensdag 4 april 2007 22:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben dus al een uur naar dat ding aan het staren maar kan niet ontdekken wat het is (ik slaap al half)
ik weet van niksquote:Op woensdag 4 april 2007 23:11 schreef -skippybal- het volgende:
Of gewoon laten staan en net doen of we nergens van afweten net als al die ander unbelievers
Nee, maar wel die van mij.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:40 schreef Djarum het volgende:
dit is toch niet al de lapo van deze avond he?
niettusquote:
En daar ben ik helemaal niet blij mee........pffff.............IK WIL TERUG NAAR BEDquote:
werk ze.. Ik wil ook weer terug naar bed maar moet zo ook werkenquote:Op donderdag 5 april 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
En daar ben ik helemaal niet blij mee........pffff.............IK WIL TERUG NAAR BED![]()
maar ik moet werken.
Awww....quote:Op donderdag 5 april 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
En daar ben ik helemaal niet blij mee........pffff.............IK WIL TERUG NAAR BED![]()
maar ik moet werken.
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:25 schreef maaike1987 het volgende:
geen mensen meer hier die roken??
Ik ga nu lekker genieten van mijn ochtendpeukie![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef lucky_m3 het volgende:
Hard aan roken toe![]()
![]()
![]()
We hebben ons eerste huisje![]()
![]()
![]()
Dicht bij een winkelcentrum, Bovenste verdieping, nu even wachten op de sleutel en we kunnen gaan behangen enzo![]()
feli man!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef lucky_m3 het volgende:
Hard aan roken toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dicht bij een winkelcentrum, Bovenste verdieping, nu even wachten op de sleutel en we kunnen gaan behangen enzo![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef lucky_m3 het volgende:
Hard aan roken toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en stiekem toch weer elke avond die duim in je mond hequote:
Nee, ik ben zo iemand die kickt op touwtjes enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef Djarum het volgende:
[..]
en stiekem toch weer elke avond die duim in je mond he![]()
touwtjes? wat bind je daar dan mee af?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo iemand die kickt op touwtjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |